Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nesahej na můj kostel! brojí Francouzi proti mešitám. Muslimové se diví

Francouzi se bouří proti návrhu na přeměnu prázdných kostelů na mešity, přitom žádný muslimský lídr možnost nebere vážně. Již čtyřicet tisíc lidí, včetně bývalého prezidenta Nicolase Sarkozyho, podepsalo petici s názvem „Nesahej na můj kostel!“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L70e37n71k69a 28K82u17c19h97a91ř15o53v69á 7947680282769

Na takové jednání čekají i naši muslimové.Tímhle to začne a podřezáváním našich mužů to skončí...Pan Alrawi už na to nedočkavě čeká a těší se na to,až budou Češky donucené chodit v těch jejich středověkých hadrech.V takových vedrech jako máme nyní to bude opravdu ,,požitek "....;-(

+2/−1
19.7.2015 11:24

D46u79š89a45n 43M45a13s19á78r 3281761232425

"Naštěsti jsem bezvýhradný ateista, až se bojím, že mě pánbůh potrestá."

Pravil jeden frajer z Liptákova.R^

+2/0
19.7.2015 8:31

D70a93n40i34e33l 88A56l53t16m25a68n 3837386688

Neberte mi kostel, do kterého nechodím. Směšné. Tohle je totiž důvod proč nakonec Islám převálcuje Evropu - to, že Evropané zahodili víru, na které stála naše civilizace. Francouzi spolu s Čechy jsou v tom na špičce pelotonu.

+2/−2
19.7.2015 8:13

I55r44e20n73a 95K58r51o15u44p80o67v80á 4910383337252

Důvod, proč islám převálcuje Evropu, je ten, že se původní obyvatelé chovají jako ovce, neustále muslimům ustupují a když se někdo ozve, je přinejmenším označen za netolerantního xenofoba, případně rovnou kriminalizován. A nevšimla jsem si, že by se křesťanské organizace chovaly jinak.

+3/−1
19.7.2015 12:10

P38e90t30r 77B71a81č74a64v44č93í86k 3893358821299

To se nedá dočíst.Rv

0/0
19.7.2015 7:25

R22i82c24h20a78r56d 89N45o50v54a39k 8728356451342

takhle to dopada, kdyz kostely zkonfiskuje vericim stat.neudrzuji se, jsou nepouzitelne, bori se.

+1/0
18.7.2015 8:12
Foto

K88a84r97e71l 82S92e79i61d20l 8599175130918

Máte na mysli těch 25 z 45 000 ve Francii nebo to, jak dopadla řada církevních památek během "péče" komunistů u nás?

+1/0
19.7.2015 18:18

J75i24ř67í 58K97a63l41i36n41a 5338144456313

Alespoň vidíme, co nás může potkat. Zakázal bych v Evropě stavbu mešit vůbec, jako symbol nepůvodního náboženství, agresivní nauky. Nejlepší by bylo, kdyby se muslimové dobrovolně vystěhovali do zemí muslimských, tam najdou nejen pochopení, ale i dostatek mešit a kdyby ne, tak určitě dostatek dobré vůle k jejich výstavbě.

+10/−1
16.7.2015 22:11

M91a31r83t55i77n 89K38o74v82á52ř 1971276320264

Vzdy mne pobavi, jak nekdo muze mluvit o agresivite druheho, a to stylem "toto nabozenstvi navzdory platne ustave zakazat, muslimy vystehovat, islam vymytit". Jak si takovy clovek lidove receno do huby nevidi, chovaje se agresivne, krici pri tom cosi o agresivite. To bude ocividne nejaka ceska vlastnost, takove male cechackovske pokrytectvi. PS: ani krestanstvi neni puvodni nabozenstvi - nemel byste navrhnout vystehovat prislusniky tohoto nepuvodniho náboženství?

+1/−5
17.7.2015 10:46

J67i52ř43í 43K70a87l94i89n24a 5858434206733

Je divné, že jsem vás pobavil něčím, co vůbec vtipné není. Až budou evropští nemuslimové vraždit ve jménu víry muslimy, můžete do svéta vypouštět plky typu nevidění do huby. Mimochodem zajímavý je muslimy a jejich sympatizanty vytvořený humorný název islamista. To je jako křesťanista, tedy nesmysl, který by rád omluvil muslimskou sektu jako celek a ochránil ji před hněvem zbytku světa.

+2/−1
17.7.2015 13:06

M76a65r96t43i66n 80K13o93v84á29ř 1751546880314

evropští ne-muslimové, řekněme třeba křesťané, vraždili a stále vraždí - z nedávné doby irští katolící a protestanti nebo třeba takový Breivik, který zabil cca 70 dětí - a to ve jménu obrany tradičních křesťanských hodnot před islámem (třeba jen to jeho propagační video plné křižáků, kteří bojují s muslimy). Mohu tedy už vypouštět "své plky" pane Kalino? :) A skutečně si, jak se říká, Vy a ostatní "nevidíte do huby", když můžete podporovat agresi proti druhému, přičemž si při tom myslíte, jak jsme ti mírumilovní a oni ti agresivní :) PS: kdo vymyslel název islamista - fakt nevím, ale nemyslím, že to vymysleli zrovna muslimové, záleží na tom vůbec, nějak netuším proč? Je to taková pohodlná zkratka pro islámského fanatika - islámský fundamentalista: krátce islamista.

+1/−1
17.7.2015 14:42

J68i26ř79í 39K67a56l74i85n38a 5758864236943

Irsko a jejich boj, bych sem nemotal, ten nemá s islámem nic společného, ostatně není a nebyl to tak vyhrocený existenční boj, jako s islámem. No a Breivik, to je ovšem jiná káva, tady se zjevil fanatický bojovník proti islamizaci. Nesouhlasím s takto drastickou metodou ale těžko se divit, jestli lidi, kteří se cítí podvedeni svým státem, který by je před islamizací jejich domova měl chránit, tak je ve jménu jakési pseudohumanity zradí, vezmou v zoufalství záchranu svého životního prostoru do svých rukou. To je ovšem jedinec agresor, zatímco u vědomí příslušnosti pachatelů teroristických činů poslední doby mohu s klidným svědomím říct, že fanatici, neštítící se nejodpornějších zločinů proti nevinným jsou výhradně muslimové.

0/0
17.7.2015 21:42

J40e19t77v84a32r74t 76M17a10n82u44k35j46a32n 1326646582584

Je pravda, že Evropané dávají přednost použití armády. Hromady mrtvol, které po nich zůstávají, jsou ovšem nesrovnatelně větší. Těm teroristům se zatím žádný evropský stát rozvrátit nepodařilo. Nedokázali svrhnout žádnou vládu.

0/0
19.7.2015 14:35

J24i93ř43í 16K67a55l68i63n79a 5158304906203

Zaplaťpánbu za to, ale co se nepodařilo dosud, může být, takže je třeba tomu předcházet a to nejlépe zákazem islámu v civillzovaných zemích, jako nekompatibilního, agresivního, zločinného a xenofobního náboženství

0/−1
19.7.2015 23:09
Foto

K14a90r92e88l 98S53e20i96d68l 8659565900198

Pane Kovář, uniká vám, že zatímco muslimské vraždění je v souladu s učením i životním příkladem Mohameda, "křesťanské" vraždění je v přímém rozporu s učením i životním příkladem Ježíše.

+1/0
19.7.2015 18:26
Foto

K78a56r33e30l 38S63e16i20d38l 8649795450758

Navzdory platné ústavě? Přestože islám v sobě zahrnuje i prvky, naplňující definici hnutí, směřujícího k potlačení lidských práv a svobod a diskriminuje lidi na základě víry či pohlaví?

0/0
19.7.2015 18:23

P71e27t75r 16Š23a36f94r62á53n 9256411419

kampaň proti křesťanům?    muslimové evropským ateistům přijdou vhod v jejich nenávisti vůči Bohu...

+1/−3
16.7.2015 18:37

M39a74r58t14i14n 95R73a49m 9211644581832

Dovolte, abych vám oponoval! Jsem ateista, ale nemám nenávist vůči Bohu. Avšak muslimové mi fakt nejsou vhod!

+9/−1
16.7.2015 18:51

B33o80h98u61m55i97l 79P64e34t28r17a43s 1353514891492

Jak muze ateista nenavidet Boha kdyz v nej neveri?8-o

+12/−1
16.7.2015 19:15
Foto

K77a82r83e93l 79S15e95i32d76l 8459785590758

Myslím, že projevy nenávisti k víře a všemu (a všem), co je s ní spojené, se tu objevují dost často.

0/0
19.7.2015 18:21

V48á11c32l15a21v 56T38v12r23d62í90k 3687426608745

Jak může někdo nenávidět něco co není? Jo kdyby jste řekl církev ...  především katolickou, nebo ideologii, třeba islám. To bych si dovedl představit, že někdo nemusí.

0/−2
17.7.2015 7:58
Foto

K49a40r95e69l 70S32e58i70d85l 8759985390118

To, že něco neznáte, neznamená, že to neexistuje. Jiní to (přesněji Ho) znají.;-)

0/0
19.7.2015 18:28

L93u64b33o31m43í84r 74S52i68g42m12u45n78d 6915485794

Pane Śafráne, jsem agnostik a jsem proti islamizaci naší země a Evropy. Vy jste pouhý pokrytec, protože mezi největší zastánce islamizace jsou křesťané. Tak kdo tu projevuje nenávist?

0/−1
17.7.2015 11:01

R70i40c88h45a63r70d 12N94o48v62a15k 8778786721432

R^R^R^ - take potrefena athesiticke husy se ihned ozvaly.

0/0
18.7.2015 8:13

I34r80e39n72a 22K67r35o45u21p26o88v74á 4860373377672

Naopak, muslimové přijdou vhod křesťanům, protože ateisty nenávidí daleko víc a tudíž ateisté budou první na ráně. Přinejmenším někteří křesťané si namlouvají, že jako lidé stejného boha mohou s muslimy koexistovat. Z toho omylu budou ovšem rychle vyvedení, jakmile se muslimové opravdu dostanou k moci.

Jinak ovšem rozumní lidé, bez ohledu na víru nebo bezvěrectví vidí, že s muslimy žít pokojně pohromadě nelze, protože ti se nikdy nespokojí s tím, že mohou praktikovat svůj způsob života (nemluvě o tom, že je v rozporu s občanským právem většiny civilizovaných zemí) a jsou rozhodnuti donutit ostatní, aby přijali za svá jejich pravidla - a to i násilím.

0/0
19.7.2015 12:19
Foto

K85a79r78e47l 94S38e97i21d58l 8119615290488

Souhlas, s výhradou, že zatím se za muslimy daleko aktivněji bijí ateisté, než křesťané (kteří spíš varují před islámem a dokáží vidět jeho rizika i z duchovního hlediska). Samozřejmě to neplatí všeobecně - a to pro obě strany.

Na druhou stranu se mi zdá, že u křesťanů není taková paušalizace podle skupin a větší důraz je kladen na jednotlivé lidi a jejich potřebu pomoci.

0/0
19.7.2015 18:36

J46o22s47e90f 63K38r12ů53p21a 4192172572728

Evropa, lidská práva a islám

Budu usilovat o to, aby evropští politikové ve svém jednání respektovali prioritu základních evropských demokratických hodnot. Těmito evropskými demokratickými hodnotami rozumíme: základní svobody – svobodu slova, svobodu shromažďování, svobodu vyznání, dále pak právní stát, rovnost před zákonem i v občanském životě a úctu k lidskému životu a lidské důstojnosti. Tváří v tvář soužití s muslimy v Evropě totiž dochází k tomu, že my Evropané příliš snadno opouštíme tyto postoje a hodnoty jen proto, abychom dosáhli smíru s tzv. politickým islámem.

Evropa musí být schopna rozlišovat mezi islámem jako náboženstvím a politickým islámem jako ideologií, která nese prvky neslučitelné s demokracií. Evropská nemuslimská většina musí vést s umírněnou muslimskou menšinou neustálý dialog, vycházející ze zdůraznění evropských hodnot, jako jsou lidská práva a úcta k životu a jinakosti druhého. Evropa není vězení: ti, kteří nesouhlasí s jejími právními a hodnotovými základy, mohou svobodně odejít. Sebevědomá Evropa musí vyžadovat, aby i v muslimských zemích byla respektována svoboda náboženství, jako ji respektujeme my, Evropané.

Celý text:

http://www.pavelsvoboda.com/?q=node/2

+3/0
16.7.2015 17:33

V63á98c52l53a22v 30T60v34r76d19í91k 3927646868845

je blbost rozdělovat islám na politický a náboženský. Samozřejmě pokud někdo v něco věří a nebude to cpát okolí pak to bude asi v pořádku, nikdo nebude vědět v co věřím a nikoho nebudu svojí vírou obtěžovat. U muslima ovšem hrozí, že vezme některé pasáže doslova a hned je tu problém. Islám je třeba postavit mimo zákon, tak jako fašismus, mešity také, tak jako svastiku.

+1/0
17.7.2015 8:08

J10e73t10v19a33r82t 90M77a52n62u48k46j73a39n 1836356662374

Není mi jasné, co ti Francouzi vlastně chtějí. Nechtějí mešity, ale nechtějí ani aby se muslimové kteří se do mešity nedostanou, modlili venku.

0/−5
16.7.2015 16:54

J87i80t35k57a 58V58r18b16k27o84v86á 5695807707450

muslimové ať se vrátí domů, odkud přišli

+9/0
16.7.2015 18:42

J46e66t35v18a42r57t 62M39a26n60u74k69j67a21n 1876136792184

Hodně se jich tam narodilo. To je reakce asi 10 letého dítěte. Odhadl jsem váš věk správně?

0/−5
16.7.2015 19:24

J67i96t58k96a 29V47r51b59k73o74v83á 5605677747780

to jste hodně vedle [>-][>-][>-][>-][>-]

+1/0
16.7.2015 19:30

J64e12t92v47a68r41t 28M54a33n72u28k42j97a42n 1466596722984

Tak to je čas přestat plácat blbiny.

0/−1
16.7.2015 19:41

V66í11t 62B77r48z17o37b88o93h15a12t64ý 7500752243121

Evropané možná nechtějí skončit jako indiáni v americe

+2/0
17.7.2015 11:06

R91i42c32h10a85r70d 97N65o40v51a95k 8748336271752

je cas na to, aby se cizak prestal plest do nasich, ceskych zalezitost, jetvarte manukjane.

0/0
18.7.2015 8:15
Foto

L41i47b10o93r 75R22a63š49t25i97c61a 2131396595279

2:191Zabíjejte je všude, kde je dostihnete, a vyžeňte je z míst, odkud oni vás vyhnali, vždyť svádění od víry je horší než zabití. Avšak nebojujte s nimi poblíže Mešity posvátné, dokud oni s vámi zde nezačnou bojovat. Jestliže však vás tam napadnou, zabte je - taková je odměna nevěřících!

+2/0
16.7.2015 16:49

J69e62t90v31a27r44t 67M39a75n65u25k90j78a82n 1766856922294

Ano, to je pravda, muslim má, na rozdíl od křesťanů právo na sebeobranu.

+4/−2
16.7.2015 16:52

P80e84t88r 18M38a24r17e25č30e68k 1593691719468

Nejen to ? :-)

0/0
16.7.2015 16:57

V61í10t 91B77r15z70o36b53o24h12a42t64ý 7980552473571

právo? kdo mu toto právo dává?

0/0
17.7.2015 11:07

J46e24t83v27a45r40t 46M84a73n81u92k13j37a51n 1196176152554

Bůh a kalašnikov.

0/0
17.7.2015 16:13

P29a41v31e75l 92O24d23r19a58z44i93l 6364809517250

Žádný muslimský bůh neexistuje.

0/0
19.7.2015 7:54
Foto

K73a30r11e32l 56S61e43i64d60l 8409305960538

Mýlíte se.

1) I křesťané mají právo bránit své životy a životy svých bližních. Známý výrok o "nastavení 2. tváře" je o urážce, ne o zabití.

2) Muslimská "sebeobrana" ovšem spočívá v tom, že kam jednou vstoupí, tam už to považují za "svoje". A pak se opovažte je svádět od víry, třeba tím, že se budete chovat normálně.

0/0
19.7.2015 18:44

J60e20t74v89a55r91t 50M91a38n14u92k18j33a30n 1266366352384

1) To je váš výklad. Kristus svůj život nebránil, první mučedníci také ne.

2) Od anexe dobytých území se začalo upouštět až koncem minulého století, do té doby to byla běžná praxe všech, poslední stát který se stále zvětšuje je myslím Izrael. Ovšem zrovna muslimové si žádné územní zisky za poslední století nepřipsali, alespoň si na nic nemohu vzpomenout. Potíž je, že pod "muslimy" spadá množství států. Možná myslíte nároky IS?

0/0
20.7.2015 3:18
Foto

K87a66r31e84l 35S44e85i13d32l 8719795870208

1) Ovšem když měl odejít, vyzval učedníky k přiměřenému ozbrojení. Když mu odpověděli "Jsou tu 2 meče", odpověděl "To stačí". A to "nebránění životů" učedníků je také sporné - po Ježíšově ukřižování se skrývali a rozhodně po smrti z rukou Židů netoužili. Také Pavel na soudu (soudech) bojoval o svůj život. A v dobách, kdy ještě křesťany pronásledoval, se zase učedníci snažili skrýt před ním. A to, že Kristus svůj život nebránil... Znáte jeho modlitbu v Getsemane? "Otče, je-li to možné, odejmi ode mě tento kalich, ale ne má, ale tvá vůle ať se stane." Dříve, když se ho snažili zabít, vyhýbal se tomu riziku (většinou včasným odchodem jinam), ale Velikonoční události byly součástí Božího plánu k poražení Satana.

Takže souhrnem: nemá smysl zbytečně vyhledávat smrt, protože tady na zemi je možné vykonat spoustu dobrého, ale když přijde, bereme to jako přechod do lepšího. Do té doby jsme tu proto, abychom vychovali děti, postarali se o rodinu, pomáhali lidem a radovali se ze života.

2) Tak úplně jsem nepochopil, jak to myslíte. Jasně, že jsou mezi muslimy i slušní lidé, kteří nestojí o válku a spokjojený život je jim přednější, než to, co Mohamed kdysi sepsal. Pak jsou tam pragmatici, kteří si uvědomují naši technologickou převahu. A pak jsou tam radikálové, kteří na rozum kašlou a následují Mohameda ať to stojí, co to stojí.

Momentálně muslimové získávají území násilně třeba v Africe a jihovýchodní Asii. Nenásilně získávají celé čtvrti v západoevropských městech a trend je takový, že postupně demokraticky ty státy získají celé.

+1/0
20.7.2015 12:03

A42l83e92š 22Z14e82l82i60n89k95a 1334332386

Pokud jsou tam kostely ve vlastnictví státu, pak nemám pochyby co se s nimi stane. "Francie" jim je symbolicky daruje. Jejich vláda je zradí znova.

+1/0
16.7.2015 16:48

V69l66a33s15t96i90k 46R33o23š31l55a14p15i40l 8870118211

Je více než zajímavé, že nabízí kostely, které mu nepatří, Islámu, který je nechce. Troufám si tvrdit, že šlo o "pokusný balónek", který měl otestovat lidi před nějakou hlavní akcí.

+3/0
16.7.2015 16:25

M57o40n13i17k36a 77K76o97n79e97c54n49a 7883931701354

To mate to svoje multikulti. A co ted budete delat, rozlezle to je vsude. To bylo proad, musime se o chduaky postarat, musime jim pomoci, no tak ted to mate.

+5/0
16.7.2015 16:18

L85u28k85á68š 15Z93a58c54h27o95v20a88l 7729229605884

Takze o petici IVCRN, ktera ma v 10mil. CR vice jak 150 000 podpisu se informovat nebude (az na vylozene neprehlednutelne info, ktere musi i idnes uverejnit). Ale o petici s 40 000 podpisy ze zeme s 66mil. obyvateli se zde docteme Rv

+14/0
16.7.2015 16:15

J57e11t62v98a57r16t 65M58a96n36u30k91j66a34n 1686806662194

Petice již není aktuální, není důvod o ni informovat.

0/−4
16.7.2015 16:51

L43u15k12á82š 35Z87a34c19h58o80v60a79l 7879899355424

A ono se o ní informovalo, když byla aktuální? Mimochodem o její neaktuálnosti jste našel info kde? Řekl bych, že ta bude aktuální ještě pěknou dobu.

+3/0
17.7.2015 10:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.