- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pitomé je, že letadla nemají klakson. Pilot to zvládl na výbornou.
"O milimetry". Nejspíše jsme na Blesku nebo co, nerozumím tomu...
Milý redaktore, těsné to určitě je, ale na milimetry? To není strojírenství přesných obrobků, a když už chci zdůraznit těsnost mezi letadlem a auty, úplně stačil obor zednictví +-1cm. Možná i více.
Zedníci prý neměří, ale krokují.
Minimální rychlost s klapkami 77 km/h, bez klapek 92 km/h....
no všichni ho tady chvalte, na přistání by mu stačila i třetinová rychlost a nemusel by pak hrát kuželky s ostatníma autama ...
To je těžké zpomalit bez motoru na minimální rychlost, zrovna nad vhodným místem přistání....
Velmi dobrá práce pilota, která zachránila hodně lidských životů. O jejich spodním prádle se však to samé říci nedá
No nevím. Jako pilot v tom nevidím zrovna geniální kousek. Je vidět, že to éro letí před pilotem a pilot improvizuje. Chtěl sednout na dálnici, ale na poslední chvíli mění rozhodnutí a jde mezi. To co provádí pak dál na hranici dohledu je snad lepší, že není pořádně vidět. Taktéž výběr dálnice jako plochy pro nouzák je ospravedlnitelný snad jedině v noci (to totiž opravdu jinam nejde), ale ve dne? Nebyl jsem tam, neznám to tam. Ale spíše než na dobrou práci bych to viděl na hodně velké štěstí.
Jak je to legislativně? Bere se to jako obecné ohrožení? Vím, že třeba na Aljašce jsou silnice oficiálně i nouzové přistávací dráhy, ale v Jersey...
No kdyz budete sedet v letadle bez motoru, predpokladam, ze Vam pujde o vlastni zivot vice, nez o nejake paragrafy.
Tomu cernymu, co prejel do protismeru, se taky nic nestalo?
Člověče, vy riskujete! Kdyby vás tak slyšela ombudswomanka...!