- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To u mě takto byly dvě sympatické slečny ... že mají dotazník pro mě ... tak jsem jim odpověděla na pár věcí ... pak že podpis atd. tak OK ... a říkám ještě, že nechci měnit pojiŠtovnu ... že prej v žádným případě, že to je jen na průzkum. Přišly za mnou do práce, bylo chvíli před zavíračkou takže se snažily to stihnout a mě zabrat čas abych si to nemohla přečíst atd.... no ve finále mi přišel email, že jsem byla zaregistrována k ZPMV a že od ledna jsem pod nima ... tak jsem to řešila, že co to je za blbost atd. ... no samozřejmě že to nebyl dotazník, že ... ZPMV jsou lháři ....
Lháři jsou ti naborari! A když něco podepisuji,tak si také přečtu co podepisuji. Dotazník je hloupost podepisovat. Ale tak stane se.
Už je to dávno, co mě zastavila jedna náborářka od VZP. Na otázku "Jste u VZP?" jsem odpověděl "Už ne."
Musí bojovat o klienty VZP, které klienty dodává zákon.
To mě by spíše zajímalo kolik je zaměstnanců pojišťovny na jednoho pojištěnce a taky jaká je věková struktura pojištěnců. To bychom se pak možná divili...
Boj pojišťoven o klienty skončil, účet za boj o klienty platí klient pojišťovny.
Pokrok se nedá zastavit.
Udělejte pouze jednu pojišťovnu a hned uvidíte ty miliardy...takhle každá pojišťovna má svůj management, pobočky, budovy , zaměstnance a to jsou obrovské provozní náklady...
Ano, protože pokud někdo má monopol, tak zásadně šetří a drží ceny jak nejníže to jde, protože mu nikdo nebrání zdražovat.
Placená reklama. Je nesmyslné, že od VoZP odchází lidé. Je nejlepší. (to je zase moje reklama)
muzete mi nejak rict jak hodnotite pojistovnu jako nejlepsi a nejhorsi, kdyz se chovaji (dle zakona) skoro stejne?