Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Američtí skauti přijmou i homosexuální vedoucí, zruší letitý zákaz

Americké skautské hnutí (BSA) se rozhodlo zrušit letité pravidlo, které homosexuálům zakazovalo působit v roli vedoucích. Spor o to, zda se při náboru vedoucích má brát zřetel na sexuální orientaci, chlapeckou organizaci dlouho rozděloval. Rozhodnutí ještě musí posvětit osmdesátičlenný řídící výbor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J97a18r66o62m89í57r 87T77h28u49m35a 8263158451696

Skautské hnutí bylo založeno na pevných morálních základech. A to, co nyní dělají Američané, míří jen k tomu aby tyto základy byly rozbity a skauting zlikvidován. Je to další z amerických plánů k zavedení falešné morálky "Nového světa."Rv

+1/−1
16.7.2015 7:20

P95a40v30e84l 28O96d79r47a85z10i82l 6114799347250

Spojovat "pevné morální základy" s Baden-Powellem je dost komické, nemyslíte?

0/−1
16.7.2015 8:28
Foto

J13a38r37o54m45í73r 21T81h80u55m55a 8853418581556

Skauting byl založen na určitých morálních základech. Ale jak se ukazuje pro Američany platí jiná morálka a nyní ji cpou i do skautingu - podle americké zásady: "Je-li něco skutečně dobrého, rychle to rozvrtejme ať se to zbortí." ... tak to Američané dnes dělají ve všem - s heslem "čím hůř, tím lepší". To co si prosadili míří jen ke znehodnocení skautingu a jeho likvidaci ...[>-]R^

+2/0
16.7.2015 7:13
Foto

P14a37v30e38l 30P32e83c27h 9738821826127

Myslíte, že znechucení skautingu nastane, když teď záleží hlavně na tom, jak dobrý je daný člověk vedoucím a ne s kým ve svém ložnici tráví chvíle?

+1/−1
16.7.2015 9:24

F77r91a16n51t48i47š28e64k 30M13i86t41a31š 6289486144729

Zřejmě potřebují snížit stavy malých skautů. Nový odznak - Doživotní bobřík mlčení.

+1/0
15.7.2015 19:54

V51l93a15d37i53m78í72r 58H94o93l51ý 8294211636707

... a jsi teplej?

Ne.

Tak to se ti úterky na táboře asi líbit nebudou.

0/0
15.7.2015 16:55

K62a71r43e88l 74N13e16č47a23s 5923349100490

Myslím si,že vedoucí ,ať už homosexuální,nebo homosexuálně pedofilní,popřípadě transversit je moderní podobou bourání zastaralých konstrukcí pohlaví,rodiny apod.Skautíci se též dozvědí,jak se chránit při rekreačním sexu s tímto vedoucím,může jít i o vhodné rozšíření spektra bojových her ve sprchách.Doba kráčí vpřed.:-)

+2/−3
14.7.2015 17:40
Foto

P88a17v12e83l 78F53r31u88m76e74r33t 5237424927528

A heterosexuálně pedofilní co? To už jste ve své paměti neudržel? Nebo to nezapadá do vaší demagogie?

Hlavně, že vy jste přímo ukázkový exponát starých dobrých nezkažených časů, pane Nečasi , řekl bych přímo elita. Takový etalon morálky, ke kterému asi máme všichni vzhlížet. ;-D

0/−1
15.7.2015 11:58

K53a75r45e19l 49N26e77č58a83s 5583389680440

Pane Frumerte,já žádné časy,natož staré nepokládám za nezkažené,morální apod.Ani současnou dobu nepokládám za nějakou žumpu hrůzy.Nejsem ani vykladač minulosti ani plánovač budoucnosti.Prostě mi jen některé věci přijdou legrační/ve své stopořelé vážnosti/.Nechte mi tedy myslet si o těchto věcech,k nimž i homosexuální skautský vedoucí patří,myslet si své.:-)

0/0
15.7.2015 19:42

A55n91n43a 29T77v32a68r87ů90ž67k49o66v41á 4811846965208

No a co. Na českých skautských táborech mohou být klidně vedoucí pedofilové, homouši přece nevadí. Nejvíce se mi líbilo to zdůvodnění, když je rodiče žalovali. Prý to bylo za komunistů, že pedofil nesměl pracovat s dětmi, dnes je přece jiná doba.

0/−1
15.7.2015 17:21

P75a41v20e62l 93O46d57r25a59z33i20l 6574289347500

Za komunistů byli pracovníci dětských organizací vyšetřování na pedofílii?

0/−1
16.7.2015 8:29

A83n86n42a 83T40v14a44r20ů33ž64k61o18v94á 4511186445928

Bohudík, museli projít psychologickými testy a psycholog takovou vadu pozná. Právě tím bylo zdůvodněno, proč se od toho ustoupilo. Prý to bylo porušení jeho práv. Na právo dětí, že je nesmí nikdo sexuálně zneužívat, se nehledí.

0/−1
16.7.2015 9:25
Foto

P61a72v82e95l 58P81e61c55h 9858141286977

Když se níže zmínili skautky - Ty už mimochodem lesby dávno neřeší a nedávno povolili i transexuální dívky. A bylo kolem toho nějaké halo? Nějaké články na idnes a rozvášněné diskuze?

+2/−1
14.7.2015 16:18

J57a40k72u42b 98K82o54s 3486102650164

No, kdyz nebudou jako bratri Piskot a Meluzin, tak proc ne :-)

0/0
14.7.2015 13:07

M40i30c85h97a41l 37M61a72j50e88r 4270943546510

USA - země neomezených lidí a možností ! Učitelka Jennifer Christine Fichterová dostala 22 let vězení za sex se 17 letými kluky.

+5/0
14.7.2015 12:01

A53l34e14x79a38n53d10r 26K22o74s33t88k75a 8952688636944

COpak o to, to je zase zrůdnost prudérnosti. Ale ty tisíce případů zneužití faráři..

0/−1
14.7.2015 15:14
Foto

P92a94v66e51l 74F71r82u30m28e34r40t 5767194407458

Doporučuju podepsat petici na serveru petice24.

Ikdyž to stejně k ničemu nebude, tak už jen z principu.

Hlavně, že všichni ochránci práv se mohli pokakinkat z nějakých pussinek, které prováděly neskutečné perverznosti a v porovnání s tímto se jim prakticky nic nestalo.

0/0
15.7.2015 11:52

M27i89c54h57a49l 68H71á22j16e24k 4180207738523

Myslím, že opravdový průlom přijde, až BSA začne přijímat uchazeče, kteří nevěří v boha. Zatím mají ateisté členství stále zakázáno.

+1/−1
14.7.2015 11:59

M61i64c14h86a93l 34M98a87j98e77r 4620303596200

Tak teď už zbývá jen přijmout ještě pedofilní vedoucí, aby láska konečně zvítězila.

+4/−4
14.7.2015 11:55

J29a68n 48P13u44l87e70c 4848517201245

R^R^

+1/−1
14.7.2015 11:06

M36i31c82h59a37l 66H60o19v77o66r68k36a 3891243169452

Je poměr zneužívání dětí svými vedoucími v zájmových kroužcích heterosexuály a homosexuály stejný ? Je tento poměr 97 ku 3 aby odpovídal poměru v běžné populaci ? Odpovídá tento poměr výskytu AIDS mezi těmito skupinami ? 

Stačí si přečíst "politicky nekorektní" statistiky, protože politicky korektní se dělat nesmějí. Asi jsem jediný xenofob a rasista, který pár homosexuálů zná ( tedy pár ne jako dva ale pár jako dva lidi kteří žijí ve společné domácnosti ) a oba schodně říkají, že toto prostě problém je, protože jsou v běžné populaci menšina, tedy je nižší výběr partnera. Z tohoto důvodu je práce s mladými chlapci podle jich samotných problém.

+4/−1
14.7.2015 10:33

I39v90a76n 94V28r18b60a 9910470745152

ano, ako hovorite, je to presne sposobene tym, ze ich je malo - nemozu stracat cas a prilezitost ako heterosexuali. Poznam niekolko gayov a lesbiciek a vzdy ma prekvapi, ako rychlo sa dokazu navzajom 'detekovat'. Povedal by som, ze nadvazovanie vztahov u lesbiciek je este agresivnejsie a rychlejsie.

0/0
14.7.2015 11:16

P75a85v80e75l 23O92d71r66a12z25i37l 6714219117210

Jo, to znám, sedíme takhle někde na pívě nebo tak a jedna elko kouká na pinklicu a říká "Ta je naše".

Jak to dělaj, to nevím. Ale trefila se.

+1/0
14.7.2015 11:34

J81o52s60e41f 58K87r37o51u41p93a 1739252956278

Dobrá příprava pro vstup do americké námořní pěchotyR^;-)

+3/−1
14.7.2015 10:30

P69a90v22e61l 60O84d33r95a89z54i43l 6274569137300

U kterého pohlaví se homosexualita vyskytuje více?

0/−1
14.7.2015 11:32

P11a28v65e92l 16O36d18r40a15z26i27l 6474439497810

A jak jste na to přišel?

0/−1
14.7.2015 22:47

F48r76a75n49t42i34š25e20k 59K26r87u84p62i15č96k40a 2401349319398

A nás kritizují za xenofóbii a jiné "hnusy" ;-)

0/0
14.7.2015 9:55

J74i18ř32í 88M89a60t59u16š 6455431467885

Hlavní je nikoho nenapadat, nediskriminovat, vše se vyřeší přirozeně, samovolně. Ze skautů se postupně stane gay organizace pro mladé gaye a vedle vzniknou jiné pro hetero mládež s hetero vedoucími. A pak můžou být i smíšené pro ty, komu je to jedno. Rodiče mají nějakou představu o výchově svých dětí a těžko na to násilně naroubovat nějakou upjatou genderovou korektnost.

+7/−3
14.7.2015 9:49

J56a18k15u66b 51S17ú69k95e85n18í15k 1768280519

Ehm. Český skaut s gay vedoucími problém nemá. Nevšiml jsrm si, že by se z něj v ČR stala gay organizaceRv;-D

Uvědomte si, že to není o frontě gayů čekající konečně na vstup do Skauta. Je to o těch, kteří už tam stejně jsou, aby se nemuseli stydět a přestat se přetvařovat ze strachu, že je vyhodí...

0/−2
14.7.2015 11:16

J54o35s18e84f 85K23r22o20u17p39a 1549852586808

;-D;-D;-D

0/0
14.7.2015 11:23

J73a18k73u25b 79S97ú37k54e98n40í88k 1328630359

Taky vám přijde představa front gayů u náborových center Skautu směšná? Někteří tady si to tak ale skutečně představují!;-D

0/−1
14.7.2015 11:27

M52a65r13e54k 70H48r16u34b97y 6597562331768

ve Skautu je treba projevovat svou sexualni orientaci? Myslel jsem, ze je to zajmova skupina zamerena spis na turistiku ;-)

0/−1
14.7.2015 14:29

J46a10k75u21b 65S57ú87k31e77n44í88k 1958300239

Ve skautu ne. Ale zatím to bylo tak, že ji projevíte i mimo skaut a letíte, dozví li se to vedení organizace. To je v pořádku? Podle mě ne.

+1/−1
14.7.2015 15:02

Ř10e35h76o95ř 63V58l86a66s51á36k 2984254201746

Podle mne ano.

0/−1
14.7.2015 22:34

J49a19k24u68b 55S31ú90k53e33n29í32k 1748750139

Proč?

U nás mohou dělat homosexuálové vedoucí. Je tím nějaký problém?

A co třeba kdyby se u vás v práci rozhodli, že orální sex je perverzní úchylka, a že ti, co ho provozují nemmohou být dále ve firmě zaměstnáni (možná zdánlivá blbost, ale podobný princip, navíc orální sex skutečně JE v mnoha zemích zakázán).

0/0
14.7.2015 22:53

A74l31e23š 57J49í34l15e98k 7311622926748

Hele, vždyť je to přece stejné jako když normální heterosexuální muž vede skupinu kde jsou děvčata (různé sportovní oddíly třeba). Také je tam hromadně nezneužívají. Tedy až na vyjímky (Bambiny di Praga?).

+6/−1
14.7.2015 9:34

J89o78s58e48f 21K49r46o22u81p67a 1299302506978

Ano je to stejné, pouze skautští vedoucí zneužívají chlapce.

+1/0
14.7.2015 10:32

J31a56n11a 56K72o87l82a82ř91í30k22o50v74á 1847690501874

Děti zneužívají pedofilové a je úplně jedno, jestli jako kněží nebo sbormistři nebo vedoucí oddílu čehokoli. Ať už to víte nebo ne - prezentujete se tu jako Kroupa, co nesnáší skauty a trauma má i z homosexuálů.

Ale váš problém, samozřejmě!

+1/−1
14.7.2015 11:03

M60i74c80h41a21l 94H83o17v82o37r62k31a 3171113919172

To je samozřejmě pravda. Nicméně  já jako heterosexuál bych měl nejspíš menší trauma být ve dvanácti letech sexuálně obtěžován svojí pětadvacetiletou učitelkou tělocviku, než svým pětadvacetiletým učitelem tělocviku. Třeba je to jen můj názor a někdo to může vidět jinak. Nicméně samozřejmě obojí je stejné zlo.

+2/0
14.7.2015 10:53

J51a13k57u96b 73S89ú14k91e16n86í37k 1358700749

A co vaše hypotetická dcera obtežovaná heterosexuálním učitelem tělocviku? Aha to je vlastně OK protože to byl normální heterosexuál a ne to hnusné perverzní homosexuální čuně;-D A dcera je taky hetero tak z toho bude mít menší trauma, než z lesbické učitelky;-D

0/−1
14.7.2015 11:22

J61a52n 41V78á67c54l68a66v19í61k 3262496891599

... a pokud by byl atraktivni, tak by to vlastne ani nebylo znasilneni. :-)

+1/−1
14.7.2015 11:46

M60o84n28i29k42a 33H81a21b52a24n70o69v88a 7348343667576

Nedávno jsem prošla docela silnou katarzí, když se mi můj velmi dobrý přítel svěřil, že je pedofil, nedělal z otho nějakou kovbojku, byl s tím plně smířený a věděl přesně jakým způsobem se bude chovat. Je to naprosto báječný člověk a právě teď, když to o něm vím (stejně jako předtím) bych neměla problém mu svěřit na hlídání své děti. Tedy raději bych je svěřila 100x jemu než někomu, koho vůbec neznám. Otevřenost v drtivé většině případů znamená, že jsou lidé se svou věcí vyrovananí, že ji mají pod kontrolou a že nic neskrývají. Když někdo otevřeně řekne, že se s vámi nenapije, protože je po alkoholu agresivní, znamená to, že svůj problém hlídá narozdíl od toho, co se vámi napije a pak napadá všechny okolo. Přitom dokonce drtivá většina sexuálního zneužívání dětí není ze strany pedofilů, ale jiných sex. preferencí především sadisticky zaměřených či směrem k ovládání a mocí nad člověkem a druhak bohužel se děje od osob dětem blízkých a příbuzných. Někdo by ze strachu zakazoval rodinám hlídat děti, někdo by rodinám děti ponechala a podíval se na svět trochu rozumně.

+6/−1
14.7.2015 9:22

A46n18n75a 19M89a37c42h47a48č83o92v95á 2796338104548

Je pravda, že v případě pedofila bych měla problém svěřit mu děti. Ale samozřejmně jde o konkrétní případ.

0/−1
14.7.2015 9:26

M71o54n12i19k15a 37H50a78b40a87n64o96v83a 7788423847936

Na tom vtipu že rozdíl mezi pedofilem a učitelem je v tom, že pedofil má děti pravdu rád, něco bude. Protože jsem měla plno otázek a bavili jsme se otevřeně, on to cítí tak, že ho naplňuje být v blízkosti dětí, dětem pomáhat a děti chránit. Nikdy by žádnému dítěti neublížil, z toho titulu mu ani nepřijde sexuálně přitažlivý sex s dítětem či jakékoliv osahávání dětí, protože tam vidí a cítí násilí. Nesnáší násilí na dětech, když dětem někdo ubližuje, když se děti mají špatně. Je stále heterosexuál a schopný žít s ženou, ikdyž ho také vyvinuté sexuální znaky také nepřitahují. Každopádně si nedovolí žít s ženou, které by to otevřeně neřekl hned na začátku. Bavili jsme snad několik hodin, takže jsme toho probrali opravdu moc, opravdu bych neměla ani smítko pochybností mu děti svěřit.

0/0
14.7.2015 9:31

P67e13t81e83r 20S70t56u85d81n93i49č88k24a 7721898707

ale keď ho sexuálne nepritahujú malé deti , potom predsa nemôže byť pedofil.

0/0
14.7.2015 9:42

M25o27n78i31k56a 52H18a66b95a77n12o71v44a 7628693507176

Ale ho přitahují dívky, které nemají ještě druhotné sexuální znaky, jenom ho nepřitahuje představa sex, ošahávání či jakéhokoliv jiného ubližování jim ...

0/0
14.7.2015 9:56

P12a21v30e27l 69O61d83r54a33z33i43l 6114899267250

Asi je třeba zdůraznit, bez ohledu na věk, rozdíl mezi přitažlivostí emoční a přitažlivostí fyzickou. Rozdíl mezi tím, když se vám líbí, jak se někdo směje, jaký má hlas, jaká dělá gesta, jaké má názory a mezi tím, když přemýšlíte, co má pod plavkama ;-)

0/0
14.7.2015 11:37

A74l36e67x61a62n63d46r 25K93o24s86t41k68a 8842508296344

Nejsem si jistý, jestli to nějak rozdělují odborníci, ale podle mě se pod pojem "pedofil" shrnují dvě, naprosto odlišné skupiny. A) strýčkové, kteří se s dětmi cití dobře, udělají pro ně cokoliv.. A děti se s nimi cítí také dobře. Od těch opravdu nebezpečí nehrozí. (PS: prý to byl i například pan Foglar) B) úchyláci, kteří sní o tom, co by s dětmi prováděli, kdyby mohli. A ti jsou nesmírně nebezpeční, jednak tím, že se mohou "osmělit" a začít jednat sami za sebe, a dvak tím, že kupují fotky a porno s dítky, což kupodivu vytváří a podporuje trh s tím svinstvem.

+3/0
14.7.2015 10:02

A97l80e22š 60J68í52l55e65k 7941752336288

Někde jsem četl celkem zajímavý příběh jednoho pedofila (myslím že pomáhá podobně postiženým) a musím uznat, že já bych to nedal. Měl bych strach, že selžu. Je to skutečně o neustále sebekontrole. Život s touto, či nějakou horší odchylkou musí být peklo. V některých případech je člověk v podstatě jako trvale postižený. Jedinou možností je naučit se s tím žít. No, to vlastně musí každý postižený (slepý, vozíčkář...).

0/0
14.7.2015 9:28

J74a64n 16N61o85v96á18k 8937186866

Myslim, že podobné problémy mají úplně všichni. Vždycky člověk na ulici potká někoho (pěkná ženská?), kdo je "mimo ligu" a sex není možný.

0/0
14.7.2015 10:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.