Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ze Sýrie uprchly kvůli válce už čtyři miliony lidí, upozornila OSN

Počet uprchlíků, kteří odešli ze Sýrie kvůli letitým bojům, přesáhl čtyři miliony. Oznámil to ve čtvrtek Úřad vysokého komisaře OSN pro uprchlíky. Je to o největší migrační krize vyvolanou jedním konfliktem. V Sýrii je mimo domovy 7,6 milionu lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R54o63m34a76n 69U17r22b86a72n 6317949327154

4 miliony lidi by tu syrii museli prevalcovat;-D

0/0
24.7.2015 13:48

P23e56t94r 82M24a71l46i98š31k53a 6281315231773

7.6 milionů lidí, to je minimálně 2 milionu mužů schopno boje. Takže celkem dobrá síla na to aby si tam udělali pořádek.

+1/0
23.7.2015 20:13

R43o17m85a35n 66U35r36b86a58n 6257589217674

AnoR^R^R^R^

0/0
24.7.2015 13:50

Z47d31e86n97e86k 91Š33i32t88i70n66a 2763708250505

Dojemné, ale co s tím OSN, USA a EU bude dělat ????

0/−1
14.7.2015 23:40

R18o63m12a32n 51U85r97b19a38n 6247199967484

Usa pochybuji ze si vezme ale EU OSN si muze strcit do prodlouzene patere;-(;-(;-(

0/0
24.7.2015 13:51

M87a29r17t34i98n 23B34i40t82t32n40e33r 4362846196835

Nedivím se, že utíkají. V Sýrii je minimálně pět hlavních bojujících sil (nepočítaje různé frakce). Fronta se přelévá tam a sem a lidé stále umírají. Je jedno, ke komu se lidé připojí. Pak se fronta přesune a druhá strana začne s čistkami. 

Svět, místo aby se snažil situaci urovnat a zajistit mír, tak každý zbrojí a podporuje svého koně, případně tam rovnou poslal vojáky. 

To vše v situaci, kdy okolí je destabilizováno už roky válkami, převraty a podobně, do kterých se opět zapojoval svět včetně západu, přímo útočil, bombardoval... všude stovky tisíc mrtvých, dlouhá léta války a změna politiky nebo ukončení bojů v nedohlednu. 

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/88/Syrian_civil_war.png

0/0
9.7.2015 20:16

M95a63r98t58i65n 70B17i17t93t19n45e94r 4452876876575

Někdo tu psal, že jsou zbabělci a že by měli bojovat za svou zem. 

1. Není jasné proti komu bojovat a ani s kým. Asad je diktátor mohutně odsuzovaný západem. USA jasně prohlásily, že nesmí zůstat u moci a nebýt blokací Ruska, už dávno tam ještě v době Asada vpadl a začal to tam bombardovat. Teď místo toho bombarduje IS a je to stejně na nic. I pokud by byl IS poražen, není žádná záruka, že západ dál nebude vyzbrojovat opozici a dál štvát Sýrii do války.

2. V řadě podobných případů, kdy prostě ta válka neměla moc smysl prchali i Češi. Prchali v době pobělohorské, prchali před první světovou, prchali před druhou světovou a během ní, prchali po nástupu komunistů, prchali za komunistů. Spousta lidí zvolí raději útěk nebo útěk a pak boj ze zahraničí, protože je to jediné, co se dá rozumně udělat. 

3. ČR se nacistickému Německu vzdala prakticky bez boje, spojenci se na ni vykašlali. Syřané bojují na různých stranách s veškerým vměšováním a manipulacemi už čtyři roky! Mají tam něco, co ČR za druhé světové války vůbec nezažila. A stále se bojuje a svět to stále pomáhá rozdmýchávat. Obviňovat z té situace obyčejné Syřany je prostě nesmysl. Odpovědnost nese ten, kdo má informace, moc a prostředky - a to obyčejní Syřané opravdu nejsou. 

4. Je snadné tvrdit, že si to mají Syřané zařídit sami, že kdyby se spojili... no pokud je to tak snadné, proč jsme tu měli nacistické Německo a protektorát? A proč jsme zde potom měli komunistickou diktaturu, okupanty z vojsk Varšavské smlouvy (SSSR hlavně), proč jsme se tak snadno nechali oblbnout divadýlkem při revoluci... a proč i teď není schopno si 10 miliónů lidí v ČR zvolit politiky, kteří by byli čestní, odpovědní, inteligentní a byli bychom na ně hrdí? No protože to prostě není tak snadné. Tak je hloupost požadovat to po jiných, jako by to byla samozřejmost.

5. Dokud svět nepřestane ten konflikt rozdmýchávat, Sýrie nemá šanci. Utéct odtud, to je jediné, co může rozumný člověk udělat, pokud má aspoň trochu možnost.

0/0
9.7.2015 20:27

J77a24r35o50m81í46r 68N45o26v36o82t33n28ý 7109217611714

USA je rády příjmou,když to vše tak krásně vyprovokovaly,což umí perfektně.

+1/0
9.7.2015 17:10
Foto

D33a29v39i22d 42M48a39t63e45j26u 2914291250945

Ja vim, moc se to nehodi do kramu, ale bylo by fer v clanku zminit, ze celou ten konflikt pomahali vyprovokovat a nasledne vehementne podporovali amici spolu s EU, a jsou tak primo zodpovedni za vsechny ztraty na zivotech i za vznik IS. Bohuzel :-(

+12/−1
9.7.2015 14:31

M51a44r77i16e 93M58a55l80a 8615884296544

to by měli přiznat. Nicméně samotné přiznání to nevyřeší. Je potřeba přijmout důsledky a situaci vyřešit.

+4/0
9.7.2015 14:35

T80o33m69á89š 44B83y82d26e63l38s48k12ý 8910111520

a taky to,že i Rusko přiložilo pár polínek do ohně. ostatně všechny strany konfliktu jsou jaksi divní. Ásad bojuje proti IS a rebelům, rebelové bojují proti IS a Ásadovi a IS proti oběma a pružně využívá, že jeho protivníci si jdou po krku. Celé věci by prospělo, kdyby se Ásad spojil s rebely na vyhnání ze země IS a pak teprve dořešili svůj spor jinou cestou než válečnou, aniž by jim do toho jakákoliv velmoc kafrala

+3/−2
9.7.2015 14:54

J82a32k29u33b 17R67o38u40s 3233680264922

Před válkou. Jasně.

0/0
9.7.2015 14:24

K26a34r79e65l 60V85o50v44e90s 1454688582349

Kdo tu valku vyvolal ? To OSN nevi nebo to nesmi rici ?

+4/0
9.7.2015 14:20

T37o69m68á44š 12B54y13d62e78l21s57k32ý 8100701600

válku ve své podstatě vyvolalo revoluční hnutí ve všech arabských států u Středozemního moře a začalo to v Egyptě

+2/−1
9.7.2015 14:56

F75r46a40n16t18i31š23e20k 60K54r61u55p85i73č18k50a 2191689989538

Pročetl jsem si pozorně všechny diskuze a souhlasím a tvrdím to samé, že za všemi problémy stojí USA a někde některé západoevropské země, které kdekoliv ve světě se objeví nějaká opozice, tak ji vyzbrojí a pokusí se s její pomocí svrhnout vládnoucí garnituru a dosadit loutkovou vládu, která jim bude prodávat ropu za dampingové ceny a umožní zřídit vojenské základny na svých uzemích. Jak je vidět pokus zavést americkou demokracii v těchto zemích pravidelně zkrachuje a rozvrátí tuto zemi. Na začátku je několik popravených a zavřených opozičních politiků, na konci desetitisíce a statisíce nevinných obětí občanských válek. USA a Západ si stále neuvědomují, že naše demokracie je tu historicky velice krátkou dobu a co přináší za negativa jsme mohli po roce 1989 poznat na své kůži. Kdyby někteří třicátníci nevěděli kvůli vymytí mozků o co jde, rád vysvětlím. V zemích odkud uprchlíci pocházejí, autoritářské vlády a vládci si takto vládnou po dlouhá staletí, někdy tato historie sahá do staletí před Kristem. Přirovnal bych to k tomu, jako by nám dnes chtěl někdo vnutit právo a zřízení z dob Karla IV. A ti pánové co tam píší, že by vzali nohy na ramena, kdyby se schylovalo k nějaké válce, tak si mohou s těmi mladými utečenci až tu budou, potřást rukama. Kdyby jejich názory četli jejich dědové, kteří bojovali za svoji vlast v 2. světové válce, tak by se něvěřili co mají za vnuky.

+8/0
9.7.2015 12:26

M29a77r38t39i36n 12B79i67t93t49n58e49r 4572326436745

Idea národních států je stará sotva pár století. Přesto již byla mnohokrát zneužita k tomu, aby byl lid vylákán do války a musel umírat a krvácet. A stejně tak byly potom zneužity ideologie komunismu, fašismu, ale nověji i demokracie a podobně. 

Zároveň je soudržnost se státy systematicky oslabována, ale soudržnost s Evropskou Unií zatím není vybudovaná - mimo jiné proto, že lidé nevěří, že mají na fungování EU nějaký vliv a neztotožňují se s ní.

Takže za co mají lidé chtít umírat a válčit?

I v minulosti, pokud mělo obyvatelstvo bránit něco, tak tomu něčemu muselo věřit. Ať už to byl feudální pán, myšlenka republiky, náboženství, nebo třeba idea rovnosti, volnosti a bratrství. A pokud chtěli mocní dostat obyčejné lidi do války, museli je přesvědčit, něco jim nabídnout, zmanipulovat je nebo je přinutit (což funguje jen velmi omezeně). 

Když lidi bojovat nechtějí, dopadá to jak v Iráku a dalších zemích. A bylo to tak vždy - Egypťané proti Alexandrovi Velikému také nebojovali, aby bránili Perskou Říši (jež obsadila Egypt 11 let předtím). Vítali ho jako osvoboditele. A to se dělo mnohokrát. 

Naši dědové udělali často trpkou zkušenost. Nejprve nemohli bránit svůj stát, protože se podrobil. Tak šli jinam a bránili ho v zahraničí. A když konečně vyhráli, tak to tu stejně zhabal SSSR a postupně ovládli komunisté, kteří lid podvedli (jako mnozí před nimi) a nakonec jsme se stali stejně kolonií. 

Pak revoluce, která zase byla do značné míry podvod. 

Tak za co přesně mají lidé bojovat? Za své rodiny? Ano, ale co když je snazší vzít rodinu a utéct s ní? Mají bojovat za domy s hypotékou? Za politiky kterým nevěří? Za stát, který je tak zadlužený, že stejně hrozí, že ho převezmou věřitelé - vesměs procento nejbohatších, od běžných lidí naprosto odříznutých investorů? 

Proč bych měl trpět, krvácet a nechat se zmrzačit jako děda, abych pak zbytek života nadával na ty, kterým jsem pomohl vyhrát?

+2/0
9.7.2015 13:06

J36a35n62a 90K28o48l54l33o50v98á 1516167918476

Naštěstí všichni nepřemýšlí jako vy.

0/0
9.7.2015 13:44

M48a80r90i12e 61M31a26l62a 8775784946214

A v čem nemá pravdu? V tomto?!

Naši dědové udělali často trpkou zkušenost. Nejprve nemohli bránit svůj stát, protože se podrobil. Tak šli jinam a bránili ho v zahraničí. A když konečně vyhráli, tak to tu stejně zhabal SSSR a postupně ovládli komunisté, kteří lid podvedli (jako mnozí před nimi) a nakonec jsme se stali stejně kolonií. 

Má. Jen ještě doplním o zkušenost mého otce. Dnes se těm, proti kterým jsme bojovali staví oslavné pomníky, vykřikují jejich hesla a masakry které prováděli na civilistech nazýváme bojem proti SSSR.

+1/0
9.7.2015 14:27

J39a91n59a 21K96o46l26l84o17v43á 1416727908376

Ne, myslím nebránit svou vlast a odejít.

0/0
9.7.2015 14:37

M58a88r83i12e 60M79a25l86a 8565214106754

A proč ji bránit? Aby pokud přežijete Vám mladá generace plivala do obličeje? 8-o

0/0
9.7.2015 14:39

J41a40n23a 15K18o98l23l49o53v43á 1926587488396

Když s tím nesouhlasíte, klidně prchejte. Případně přijímejte uprchlíky. Kdyby takhle přemýšleli v 17. století, máme tu velkou Osmanskou říši, a jak napsal p. Kuras, "...Díky memetickému příkazu „šiř mě!“ by totiždůsledkem islámského vítězství nad světem bylo „lidstvo přemnožené, sexuálněfrustrované, degenerované, neznající vlastní minulost, neschopné tvůrčíhovývoje, kruté, zničivší životní prostředí, utápějící se v sektářském násilí apoddajně zblblé“. Omlouvám se že cituji, ale tak skvěle bych to neuměla vyjádřit.

+2/0
9.7.2015 14:52

M19a55r30i63e 73M57a70l87a 8395884136874

Nehovořím o prchání. Hovořím o obraně vlasti, která může být dnes považovaná za obranu, ale za 70 let za zločin!  Vůbec nechápete pointu.

0/0
9.7.2015 15:03

J93a91n60a 59K76o72l64l85o45v49á 1536757308356

Zločin? Fakt nechápu. Hlavně tu vaši poslední větu - komu se staví oslavné pomníky, koho hesle SE vykřikují?

0/0
9.7.2015 15:16

A64n91n24a 19T45v50a18r12ů40ž84k77o11v89á 4461116835698

Ten islám je proti  USA slabounkým čajíčkem.

+1/0
9.7.2015 16:53

M34a75r29t94i35n 54B60i81t43t80n75e74r 4322196796195

Českou Republiku bych pravděpodobně bránil, pokud by bylo jasné: s kým bojovat, proti komu bojovat, pokud bych souhlasil s cílem toho boje a pokud bych považoval ten boj za realistický projekt. Tedy v zásadě se obrany ČR nezříkám, jen v tom musím vidět smysl. 

Konkrétně Syřané podle mne ve své většině nemají vlastně s kým a za koho bojovat a není tam rozumný cíl. Buď budou bojovat za diktátora, reprezentujícího menšinové alávity a křesťany, který ale nebyl moc oblíbený a je braný jako nutné zlo. Nebo budou bojovat za vesměs nenáviděné USA a západ, které se tam vměšují a přináší nestabilitu, nepopulární změny a nepokoje. A nebo budou bojovat za IS nebo nějaké jiné fanatické radikály. Žádná další rozumná možnost tam moc není, je to vleklá vnitřní válka s mohutnou účastí cizích mocností, které si ze Sýrie udělaly své bojiště pro válku v zastoupení. Být Syřan, tak nejspíš také nebojuji (být Kurd, tak asi ano, ale to je výjimka).

+2/0
9.7.2015 14:47

J97a36n44a 33K46o73l93l51o53v83á 1586287908936

http://zpravy.idnes.cz/americane-cvici-rebely-neshodnou-se-na-nepriteli-f6f-/zahranicni.aspx?c=A150701_102929_zahranicni_vez

Takže ti co prchají v podstatě nechají svou zemi IS. Teoreticky vzato, když se IS podaří rozšířit, tak jako plánují, budeme utíkat (kam?) nebo budeme bojovat? :-/

0/0
9.7.2015 15:01

M63a95r98i47e 69M15a94l59a 8445954876634

A co si tak nastudovat odkud se IS vzalo, kdo jej vytvořil, jakou má minulost a potom něco tvrdit. Takto je to pořád jen dílek z celé stavebnice, kterou je potřeba rozložit na jednotlivé dílky a hodit do popelnice.

0/0
9.7.2015 15:10

J84a67n74a 30K64o20l54l90o19v36á 1136567358116

Samozřejmě situace je komplikovaná, všichni ti rebelové.. Ale IS , to je jiný kalibr. Tam jde o trošku něco jiného.

0/0
9.7.2015 15:24

M38a54r11t82i11n 76B33i25t89t80n20e36r 4202416496915

Saudové podporují IS, Saudové jsou naši spojenci. Ani Turci, naši další spojenci proti IS nijak aktivně nevystupují (protože nechtějí podpořit Kurdy, které my veřejně oceňujeme a neveřejně na ně kašlem). 

IS pro veřejnost na západě představují čisté zlo, ale dokud nezačali popravovat americké novináře, byli hlavní bojovou součástí západem podporované opozice proti Asadovi. Asad byl roky vykreslován jako čisté zlo západem, ale pokud se některý muslim žijící na západě zvedl a odjel do Sýrie, aby proti němu bojoval, tak je nyní po změně politiky vnímán jako nebezpečný radikál a spousta lidí na západě požaduje, aby tito lidé nebyli vpouštěni zpět a pokud možno rovnou stříleni...

+2/0
9.7.2015 15:56

M41a84r87t50i84n 39B66e85r18a37n 1624798493711

Syrie ma cca 22mil lidi a z toho petina odesla. Kdyby ta petina zalozila stranu a sla vladnout tak nemusi utikat. At si to vybojuji ale je pro ne lehci odjet nekam, kde se o ne nekdo postara...

+1/−1
9.7.2015 15:35

J85a71n44a 22K79o92l30l89o94v15á 1626187438586

Pokud bojuje v Sýrii 14 frakci navzájem proti sobě a ani existence IS  je nedonutila tuto občanskou válku ukončit a spojit se s legitimní vládou, asi jim není pomoci.

0/0
9.7.2015 15:46

M39a82r98t28i79n 76B86i20t25t49n22e86r 4682706266255

Legitimní vládou? To je kdo? Ten příšerný Asad, který podle USA musí odejít a kterého chtěl západ už dávno vybombardovat, jen kdyby tomu Rusko v radě bezpečnosti nebránilo?

+1/0
9.7.2015 16:25

J67a95n61a 19K41o47l50l48o96v37á 1226477638976

Jo, myslim Asada.

+1/0
9.7.2015 16:37

M55a79r75t58i51n 59B96i79t79t31n91e18r 4842336966395

Pro úplnost: jediná legitimní vláda, kterou uznávají Francie i UK, je opozice. Mnoho dalších zemí v Evropě mělo podobný postoj, dokonce se hlasovalo o otevřené podpoře pro opozici napříč celou EU, ale zablokovalo to Německo, ČR a další státy. Přesto opozici proti Asadovi část Evropy zbrojila (zbrojí), USA to pravděpodobně dělaly přes Libyi a stále to dělají. Takže ta podle vás legální vláda je pro západ stále jasný terč a nepřítel a je klidně možné, že kdybyste ji veřejně podporovala, budete označena za radikála, teroristu, nepřítele... 

Teď, kvůli IS, přestal být Asad cíl číslo jedna. Ale nedošlo k žádnému oficiálnímu přehodnocení politiky. Kdyby IS teď zmizel, tak západ jde dál té dle vás legitimní vládě po krku a dál se tam bojuje. A kdyby se Syřani sjednotili pod Asadem, tak z hlediska mnoha politiků západu se prostě jen sjednotili proti němu. A kdyby tomu nebránily okolnosti (třeba Rusko), tak se západ nezdráhal (a dost možná ani v budoucnu nebude) v té Sýrii dál podporovat povstání, Asada vybombardovat a Syřany zkrátka vojensky pokořit podobně, jako se to stalo v Iráku, Libyi. A je celkem fuk, jak bude chtít Asad vycházet se západem. Kaddáfí také byl pro západ už dávno spojenec a ne nepřítel a přesto ho hodili přes palubu a zlomili mu vaz, když tomu okolnosti nahrály.

0/0
10.7.2015 3:33

M79a42r30t33i88n 47B49i47t96t29n50e60r 4772416786585

Židů bylo v Evropě asi 6,5 miliónů a z toho 1,5 miliónu utekl. Byli to zbabělci?

Ten zbytek co zůstal pak vesměs pomřel.

+1/0
9.7.2015 15:57

J97a76n85a 24K41o88l93l66o72v18á 1976807398206

A s kym meli bojovat? Kdyz pozdeji vypukla valka, zapojili se taky.

0/0
9.7.2015 16:34

A55n41n63a 73T40v81a66r30ů77ž32k90o38v18á 4141616765398

Jasné je to to, že byste bojoval za zájmy USA a za majetky světových zbohatlíků. Ti by si juchali ve svých krytech a po válce byste jim znovu dělal otroka.

0/0
9.7.2015 16:56

P28a52v59e39l 35Š35e29d53ý 2658116412385

Když byla druhá světová válka, taky utíkali miliony lidí do ameriky? Nevíte jak to bylo? Co já vím a co jsme se učili tak lidé válčili za svobodu.

+2/0
9.7.2015 11:29

M31a74r41t48i25n 89S39y15k45o77r15a 5289255209646

Lidé (civilisté) odjakživa před frontou utíkali, to platí i o druhé světové válce. Ovšem neutíkali do Arabských zemí, ale pouze do bezpečnějšího místa.

+2/−2
9.7.2015 11:39

M46a19r96i65e 58M68a55l30a 8515204666954

Můžete být konkrétnější? Kam utíkali lidé za druhé světové války a popřípadě počty?

+1/0
9.7.2015 11:44

M12a37r47t20i38n 11S29y45k92o69r62a 5759645469866

Počty jsou prakticky nedohledatelné, jsou pouze odhady. Ale jak na východní frontě (směrem na východ) tak na západní frontě docházelo k masové migraci civilního obyvatelstva. To mimo jiné platí i pro Německé obyvatelstvo před blížící se Rudou armádou.

+2/0
9.7.2015 11:48

M98a23r17i80e 33M16a19l19a 8875294906434

A Němci jim vystavěli uprchlické tábory a tam je živili, šatili... stejně jako se požaduje nyní od nás?8-o

+2/0
9.7.2015 13:17

T71o71m15á85š 28B72y79d72e18l43s49k66ý 8170861180

obyvatelstvo se převážně vrátilo odkud uteklo. V Evropě nebylo kam utéci, všude to bylo špatně. Pokud utekli na východ. tak je Sověti nechali zavřít do svých táborů na Sibiři jako špiony ( odkazuji se na zdroj Svobody) a nechali je tam pěkně dlouho vydusit.

 Na západ to bylo taky na 3 věci. Jeden čas tam bylo kam jít, jih Francie patřil pod tkzv svobodnou zónu

+2/−2
9.7.2015 13:43

J44a10n25a 37K13o81l14l18o43v52á 1966597248776

Naopak, spojili se dřívější nepřátelé, aby společně bojovali proti nacistům. V Sýrii bojují všichni proti všem, Turecko spíš podporuje IS než legitimní vládu, připravuje útok na Kurdy... Proč jinak by byl IS tak úspěšný.

+4/0
9.7.2015 12:14

M30a38r11t49i81n 37B12i31t96t57n89e46r 4722176366155

Proti nacistům se dřívější nepřátelé spojili, poté co jim předhodili ČR, poté co nacisté zabrali Polsko a řada dalších států se raději přidala... A i potom to dlouho nebylo nijak žhavé, dokud ti nacisté nenapadli i SSSR, kde teprve bylo zdaleka největší množství bojů i padlých na obou stranách. Konkrétně ČR se těm nacistům vzdala zcela bez boje, opuštěna spojenci. A stejně má mnoho Čechů pocit oprávněnosti, když nadávají na zbabělost irácké armády (demoralizované a zdecimované válkou s USA) a na útěk Syřanů.

Tedy spojili se, až když nacisté požrali ty slabé státy a bylo vidět, že stále nemají dost a těm zbývajícím silným začalo jít o vlastní krk. Dřív ne.

+1/0
9.7.2015 16:30

M72a41r65t97i31n 10B52i28t75t15n68e89r 4112766836305

Tehdy nebylo tak snadné dostat se do USA, navíc válčila celá Evropa prakticky. Ale ano, mnoho lidí prchalo - například Židé i další. 

A pročtěte si něco o stěhování národů. Řada celých národů se začala přesidlovat prostě proto, že z druhé strany na ně tlačil někdo výbojnější nebo se cítili ohroženi. 

A v té oblasti je teď podobné období nestability, kdy není jednoduché určit přítele a nepřítele. A upřímně - západ k té nestabilitě dost pomohl.

+1/−1
9.7.2015 13:22

D82u22š92a64n 28M38a16č47e36k 6170972934406

to jsou pěkné pálky, přitom by za polovinu peněz šlo území od teroristů vyčistit a lidé by se mohli vrátit do svých domovů, ty jim nevzala voda ani vítr, uznávám, že to zní nehumánně vystřílet všechny kdo se hlásí k teroristům, ale jinak to nepůjde, na druhou stranu mezi teroristy je pár ostřílených a ostatní jsou jen plonkáči

+8/0
9.7.2015 10:47

M54a90r67t45i36n 26K90o86v82á22ř 1311166110954

aneb jak si Hurvínek představuje válku :)

+1/−1
9.7.2015 12:25

B62o61h95u62m17i55l 23T61r51o33c23h21t17a 1225378913839

Hurvínek si začal a taťulda to dorazil svými podrazy v OSN a RB OSN a tak naplnil svůj sen o obchodu se zbraněmi pro obě bojující strany a všem zmrzl úsměv ve tváři z těch miliónů uprchlíků díky zlozvyku o prodeji a obchodu se zbraněmi a platí to stejně jak pro Hurvajze tak i jeho taťuldu !!

+1/0
9.7.2015 13:47

J72a45n 30Z80k74o23u97m43a40l 9560145901

Pořád ještě nikdo nevysvětlil, proč neberou uprchlíky bohaté arabské země. Asi si uvědomují riziko a nemají v čele zbabělé vlastizrádce jako my... RvRvRv

+6/−2
9.7.2015 10:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.