Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na továrnu ve Francii zaútočil islamista, na plot pověsil hlavu šéfa

Nejméně jednoho mrtvého a dva zraněné si vyžádal atentát v továrně na jihu Francie. Na místě se našla islamistická vlajka a jeden mrtvý. Pachatel, který byl zaměstnancem oběti, pověsil uříznutou hlavu svého šéfa na plot. Poté vjel do areálu a narážel autem do plynových bomb. Zatím není zřejmé, jestli bylo útočníků více.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J36i46ř40í 39L82i34n68h82a71r57t 3685734741776

A TAK TO MÁ BYŤ..

JE ŽÍŠ ČÁRLÍ©Já..

0/0
29.6.2015 23:37

O60t66o 94P28a52l60d87u85s 1343858240524

Kdo to píše??? To nezná rozdíl mezi acetonem a acetylénem ?

0/0
28.6.2015 19:28

M58a30r68t16i48n 86P12e80t83v32a61d 4410799907332

Tady se ale člověk dočte věcí, až oči přecházejí! :-)

Že moji spoluobčané nic neznají, mě nepřekvapuje - Čecha v cizině zajímají především pláže a obchoďáky. O islámu ví jedině to, že nařizuje bití žen a podřezávání krků. O Africe má nejasné tušení, že tam žijí černoši s nahými zadky v chatrčích, že doma nemají uklizeno, a lezou po nich mouchy a velbloudi.

Mezi základními hodnotami islámu a křesťanství nejsou žádné podstatné rozdíly. Obě náboženství uctívají stejného Boha, Ježíš i Mohamed vycházeli z téhož Starého zákona, podle Mohameda byl ovšem Kristus heretikem. Právo šaríja je jen obdobou středověkého práva křesťanského, možná jen o něco víc respektuje Boží přikázání. I křesťané měli svůj džihád s milióny mrtvých. Muslimové kráčejí stejnou cestou, ale mají přirozeně 400 let zpoždění. Jen v několika zemích platí šaríja v plném rozsahu. V sekulárních státech (Turecko, Jordánsko, Írán do roku 1980) nehraje roli, jinde od ní postupně ustupují, jako to kdysi dělali křesťané - většinou přetrvává především v rodinném právu.

Zjevné napětí a nepřátelství mezi oběma náboženstvími je ale dávnou minulostí. Džihádistický fanatismus propukl až po íránské revoluci roku 1980, a odpovědní jsou za něj v první řadě tehdejší ajatoláhové. Extrémisté nejvíc ze všeho ohrožují islámské země, které jejich nebezpečí bohužel celých 30 let zlehčovaly. Jedině ony ho spojenými silami mohou zlikvidovat - třeba i s naší pomocí, ale my sami bychom to nikdy nedokázali.

Neexistuje rovnítko mezi islámem a násilím. Aktivita zvrácených teroristů na tom nic nemění - islám je pro ně jen zástěrkou, skutečné příčiny terorismu spočívají v mnoha problémech, s náboženstvím nesouvisejících.

0/−4
27.6.2015 12:20

T16o96m17á34š 65B37l59a65ž81e23k 4688982831

Samozřejmě že to s islámem nesouvisí - proto se také Tuniská vláda chystá zavřít na 80 mešit...

+3/0
27.6.2015 12:36

M31a50r22t54i24n 40P75e47t23v65a18d 4800709927922

Dost pravděpodobně budou brzy zavírat mešity i v dalších islámských zemích: v mnoha z nich totiž působí imámové, podporující džihád. Podobné mešity se najdou i v Evropě.

Zavírání takových mešit určitě není motivováno odporem proti islámu.

0/−1
27.6.2015 17:53

M37a14r63t47i61n 36K81o88v26á60ř 1571246970634

jen jedna poznámak - islám považuje Ježíše za jednoho z proroků, a proto si ho cení, pouze odmítají křesťanskou myšlenku, že je synem Boha či přímo Bůh. Těžko ho proto považují za heretika.

0/0
27.6.2015 12:59

T85o91m78á87š 28B59l42a20ž16e26k 4498252851

Nejsem věřící - pro mne je křesťanství ve smyslu víry záležitostí spoluobčanů, kteří tuto víru potřebují pro smysl a porozumění života.. Mají na to plné právo a je to jejich osobní věc..

Islám takhle brát nemohu . Proč? Protože přívrženci toho to náboženství a je lživé, že jde jen o jedince, - se snaží vnucovat pravidla své víry , společenské uspořádání atd. všem okolo a navíc a to  vidíme v mnoha muslimských zemích, islám jako politický názor..

Zakladatel moderního Tureckého státu Mustafa Kemal Atatürk věděl, proč důrazně a za pomoci armády, potlačil všechny islamisty ( rozuměj silně věřící) a striktně zamezil víře prostup  do struktur státu..

Dnes vidíme Turecko balancovat na hraně ostří a s hrůzou čekáme, na kterou stranu se překlopí .

A jak dobře vidíme, už se nám tu objevují lidé, kteří trvají na svých náboženských doktrínách jako pokrývka hlavy a pokud se ozveme, že toto je v naší společnosti nepřijatelné, tak okamžitě jsme považováni za rasisty a xenofoby a je argumentováno šátky našich babiček.......[>-]

+6/0
27.6.2015 13:58

M91a40r97t53i94n 43K65o37v77á58ř 1301466560494

snaha náboženské skupiny zasahovat do života lidí, to není nic neobvyklého. V Evropě, na západě došlo k postupnému odlučování církve a státu, docházelo k sekularizaci, proto se náboženství vykázalo do sféry soukromé víry. Samozřejmě se o to pokouší stále, např. v USA snahy o to, aby se ve školách učilo vedle evoluce i kreacionismus jako alternativní teorie, zakazování interrupce v Polsku apod. Je to vlastní každé skupině s nějakým názorem, přesvědčením - nejen náboženské, dobrým příkladem je komunismus. Rozhodně nelze říct, že snaha o zasahování do společnosti, o přetvoření společnosti podle svého přesvědčení, že to záležitost jen islámu, že kvůli tomu je islám politický hnutím či co. Dejte katolické církvi znovu moc a přetvoří to zde znovu v teokratický stát, jdete ho komunistům a to samé. Opravdu to není nic nového pod sluncem.

PS: s tou pokrývkou hlavy - proč to zakazovat, proč tolik nenávisti, když chce mít holka na hlavě šátek. Jiní lidé mají na hlavě číro, vyholené, kulichy v největším letním vedru, fialové atd., tak proč nějaký šátek, který - jak se správně říká - nosí i naše babičky, tak co. :)

0/−2
27.6.2015 14:18

M61a94r93t65i25n 76P83e36t72v38a92d 4520439597272

Všude, kde mělo jakékoliv z monoteistických náboženství politickou moc, se děly samé nepěkné věci. Atatürk to chápal, a proto dost nesmlouvavým zásahem odřízl po vzoru křesťanských zemí islám od politiky.

Máte pravdu, pane Kováři, že slovo heretik nesedí - Kristus byl pro Mohameda jedním z řady proroků: vymezil se však proti němu jako prorok údajně poslední, který přišel boží dílo definitivně dovršit: islám reagoval na křesťanství zřetelným posunem k abrahámovským kořenům.

0/0
27.6.2015 17:37
Foto

I96v47o 97P46e50t88e57r28k16a 4626795427369

Na druhou stranu jsou všichni křesťané explicitně v Koránu označeni za lháře. To také svědčí o "blízkosti náboženství".

+1/0
27.6.2015 20:25

M18a43r58t50i70n 20K80o25v22á59ř 1341476110654

nejsem sem si jistý, kde to tam má být, ale i kdyby, stejně tak jsou židé lháři v NZ - oni farizejci, všichni ti , kteří lhali, aby zakryli Ježíšovo mesiášství atd. - no a co?  Pokaždé je to stejné - vymezování proti předchůdců, označování je za lháře, prokazování, že já jsem poslední prorok, vykupitel, a to už ten opravdu poslední. Blízkost náboženství, ty společně kořeny se nurčují na základě výpovědí ve svatých textech, ale spíše se sleduje historický vývoj, takovéto společné kořeny.

0/−1
27.6.2015 20:56
Foto

I67v68o 60P51e10t15e19r80k21a 4326105157599

Súra 9. - POKÁNÍ verš 30: A říkají židé: "Uzajr je syn Boží!" a říkají křesťané: "Mesiáš je syn Boží!" A taková je řeč, již ústy svými pronášejí, a napodobují tak řeč oněch, kdož před nimi byli nevěřící. Nechť Bůh proti nim bojuje! Do jaké lži to upadli!

Verš před tím je taky výživný: Bojujte proti těm, kdož nevěří v Boha a v den poslední a nezakazují to, co zakázal Bůh a Jeho posel, a kteří neuctívají náboženství pravdy, z těch, kterým se dostalo Písma dokud nedají poplatek přímo vlastní rukou, jsouce poníženi.

Stručně židy a křesťany ponižte daní dávanou vlastní rukou, ostatní pobijte. Krásné náboženství míru.

+1/0
27.6.2015 21:35

M14a75r86t13i44n 43K56o28v39á79ř 1511816330784

existují ale i opačné pasáže - záleží jen na věřících, které si vyberou, ale především, jak se budou chovat, ať už je řečeno cokoli. Křesťané si také "miluj bližního svého" očividně vyložili jako "upalte je všechny".

0/0
27.6.2015 21:47
Foto

I12v84o 86P72e97t49e33r89k58a 4556205797379

Ty mírné pasáže jsou Mekkánské, ty nenávistné Medínské. Pokud je mi známo, je-li něco v Koránu "duální" (t.j. v přímém rozporu), pak je podle Islámských teologů platné to, co bylo napsáno později - tj. to co je v Medínských Súrách.

+2/0
27.6.2015 21:53

M26a37r32t36i50n 64K59o76v48á34ř 1561886130544

přiznávám, že nevím, je-li to tak. Moc se mi to ale nezdá, jestliže na chronologii zjevení veršů v Koránu vůbec nehledí. Nezajímá je to časové hledisko, pak se mi zdá podivné, že by k němu chtěli ve sporných otázkách přihlížet. Ale opravdu nevím. Těch metod výkladu ale je velké množství - i v bibli si pasáže odporují, což ale vykladačům a teologům vůbec nevadí, je o čem diskutovat, řeší to různě, záleží na každém, co si vybere. V islámu tje to to samé....a jak znovu opakuji - vždy záleží jen na věřících, co si vyberou, jak budou žít (jako násilníci nebo mírumilovně)

0/0
27.6.2015 22:01

M46a38r88t19i69n 76K36o17v94á33ř 1581116650364

a jinak - z té pasáže nevyplívá, jak jste tvrdil, že považují křesťany za lháře obecně - jedná se o teologický spor. Nic neobvyklého - i Ježíš a jeho následovníci takhle mluvil/li proti židům (a to dokonce kvůli stejné věci) :).

0/0
27.6.2015 21:49
Foto

I64v16o 40P90e16t53e10r27k72a 4116635597409

Možná ne obecně, ale jsou za lháře označeni.

0/0
27.6.2015 21:51

M93a93r85t60i69n 46K50o12v11á19ř 1411976770484

pardon: nevyplývá - taky bych na sebe plivnul :)

0/0
27.6.2015 22:02

M97a33r62e30k 92H63r34a96d23i55l 3312457182512

Co to plácáte? Existuje rovnítko mezi islámem a Koránem. A Korán je násilí. Pasáže "zabíjejte je, kdekoliv je dostihnete", kamenování, amputace končetin, vraždy ze cti, nadřazenost mužů nad ženami, to je podle vás asi normální.

+1/0
27.6.2015 13:26

M14a34r52t45i92n 74K17o70v49á62ř 1571936500614

asi jako existuje rovnítko mezi biblí a křesťanstvím, že? :)

PS: zrovna vraždy ze cti tam nejspíše nejsou, protože to je místní tradice (Afghánistán, Pakistán), ne náboženská. Nejsme si ani jistý tou amputací, o které mluvíte, pokud to nemyslíte v tom smyslu, že za krádež usekněte ruku, nebo něco jako "oko za oko, zub za zub", pak asi jo, to není nijak v dobových textech neobyvklé. Stejně tak to kamenování hříšníků či nadřazenost muže nad ženou - tohle je mimochodem něco, co se změnilo až někdy na začátku 20. stol. v západní společnosti v bojích o rovnoprávnost (např. třeba i právo volit, právo chodit do práce atd.), proto něco takového těžko vyčítat, že to napsali  7 st. do Koránu. :)

0/0
27.6.2015 13:47
Foto

K14a30r58e18l 74S61e28i49d48l 8439665750588

Ad vraždy ze cti: přidejte tam i třeba německé (nejen) Turky...

Ty dobové texty - pro židy a křesťany platily v době 3500 - 2000 let nazad, čili v době (tam) raného starověku, resp (tady) hlubokého pravěku.

Zatímco některé předpisy Mojžíšova zákoníku Židé neprovozovali už v Ježíšových dobách, Mohamed z toho udělal provždy platné příkazy pro všechny své uctívače a ještě přitvrdil - např. Židé měli výprask 40 ran (a radši dávali 39, kdyby se kat přepočítal), muslimové mají 1000 ran (prakticky umlácení k smrti nebo mučení po částech - sotva se mu začnou záda hojit, dostane další várku) atd...

+1/0
29.6.2015 21:52

M96a80r40t39i33n 37P97e97t76v66a95d 4140139417362

Pane Hradile, pasáže o násilí, kamenování, usekávání končetin, vypichování očí, zabíjení a dobývání pohanských území v božím jménu najdete i v Bibli, a jsou tak nedílnou součástí křesťanství: křesťané je také svého času s náležitou horlivostí naplňovali. Korán jen opakuje to, co bylo už dávno božím zákonem. Je ovšem na rozdíl od Bible velice stručný, a tím pádem to z něj trčí jak péro z gauče.

0/0
27.6.2015 17:45
Foto

K82a10r71e97l 23S71e91i91d95l 8229695560338

Kde Bible přikazuje křesťanům (nebo současným židům) zabíjení a vypichování očí? A slova "kažte slovo Boží" jsou srovnatelným způsobem dobývání území, jako muslimské šavle (dříve) nebo bomby a kalachy (dnes)?

0/0
29.6.2015 21:55

P63a84v19e77l 26K25ř19í89ž 8187321330659

Jo pane Petvade, podívejte se do zpráv za poslední týden a uvidíte jestli lze dát rovnítko mezi islám a násilí...  Prostě jsme ve válce s islámskou kůlturou...

+1/0
27.6.2015 13:42

M51a63r37t63i62n 13P71e29t91v65a48d 4700689627852

Mýlíte se, pane Kříži: na islámské kultuře opravdu nenajdete nic, s čím by bylo nutné válčit.

Teroristé vedou regulérní válku proti islámským věřícím a státům, zkázu a smrt šíří především mezi muslimy, a to v míře, kterou si jen sotva dovedeme představit.

Nás se to všechno dotýká jen marginálně.

0/0
27.6.2015 18:05
Foto

I15v87o 44P26e63t80e74r43k90a 4566275877869

Co to plácáte? Četl jste někdy Nový Zákon? Asi sotva, protože jinak byste musel vnímat obrovský rozdíl mezi vámi komentovanými náboženstvími. Pochybuji i o tom, že jste četl Korán. Korán je plný nenávisti vůči bezvěrcům, Biblický Nový Zákon takové výpady neobsahuje.

+1/0
27.6.2015 20:24

M41a70r18t63i38n 42K19o96v36á40ř 1971466470194

podstatná je vždy praxe, jak se věřící chovají bez ohledu na boží přikázání - a dějiny křesťanství byly velmi krvavé, nesnášenlivé a nenávistné.

0/0
27.6.2015 20:58

T63o39m14á12š 73J15a68n84e76č30k45a 4161455256840

Jenže pokud se chovali bez ohledu na boží přikázání, porušovali boží zákon. Islám jim přikazuje takto se chovat ergo v islámu tím boží zákon naplňují. Porovnejte jen zakladatele - Ježíš - něco na způsob jurodivého hipíka a Mohamed - obchodník a příležitostný lupič.

+1/0
28.6.2015 10:31

M96a55r90t70i31n 36P91e76t50v59a11d 4170669547442

Křesťanství nestojí jenom na Novém zákoně, Starý zákon byl adoptován v plném rozsahu, obě knihy jsou rovnocenné, a nikdo to nesmí zpochybňovat. Co do krvelačnosti se Starý zákon a Korán vůbec v ničem neliší - ostatně i Korán vychází z abrahámovské a mojžíšovské tradice. Veškeré neřádstvo a zločiny katolické církve pocházejí téměř výlučně ze starozákonních ustanovení, a Kristus by je ani ve snu neospravedlnil.

Odklon od Krista směrem k dřívějším předpisům můžete nalézt už v Pavlových listech. Svědčí o tom, že sami učedníci svého učitele příliš nepochopili, což by ovšem Krista nepřekvapilo, neboť na to nejednou poukazoval. Katolická církev se svému zakládajícímu prorokovi vždycky zpronevěřovala, a činí tak dodnes.

0/−1
28.6.2015 10:29
Foto

K44a54r19e18l 33S57e27i42d10l 8719785560938

To, co je v SZ uvedeno jako popis historických událostí, z toho Mohamed udělal příkazy, provždy platné.

0/0
29.6.2015 21:59
Foto

I87v27o 31P96e92t21e38r83k16a 4756255827719

A pominu-li náboženské texty - víte co udělalo z Křesťanství náboženství přijatelné pro moderní dobu? Osvícenství. Něco co Islám naneštěstí nepotkalo.

0/0
27.6.2015 20:28

M61a62r52t72i96n 12K40o42v84á90ř 1961366900374

já jsem si vždy spojoval osvícenství se sekularizačními tendencemi, tedy právě jako důsledek vymezování se proti křesťanství. Osvícenecký duch se vyznačuje vírou v rozum, pokrok, odmítání nadpřirozených pověr. Není mi proto jasné, jak vyvozujete, že osvícenství je důsledkem křesťanství?

0/0
27.6.2015 20:48
Foto

I79v23o 90P98e52t78e96r88k32a 4386135247549

Ne že Osvícenství bylo důsledkem Křesťanství. Ale modernizace Křesťanství proběhla v důsledku Osvícenství. Protože Islám neprošel obdobím Osvícenství, zůstal zkostnatělým. Protože ještě ke všemu Islám založil násilník, je Islám takový, jaký je - nenávistný a násilný.

0/0
27.6.2015 21:24

M25a59r37t78i92n 35K61o94v64á89ř 1361736760264

nejsem si úplně jistý tím, co myslíte "modernizací křesťanství" - jestli to, že se přesunulo spíše do sféry osobní víry, pak to není nějaké přehodnocení náboženské doktríny, ale prostor, který křesťanství z nouze zůstal. To není proměna náboženské víry, muslimské země jsou na tom podobně - někde náboženství hraje stále větší roli jako třeba Sauská Arábie, jinde méně (Turecko, Egypt, Albánie...). U nás je to to samé - třeba v Polsku nebo Rusku má křesťanství stále ohromný vliv na chod státu.

0/0
27.6.2015 21:55
Foto

I61v13o 36P33e69t11e83r58k70a 4256765727139

Hmm, Turecko. Mustafa Kemal se musí obracet v hrobě, když si do čela státu zvolili islámistu. Právě tam se to teď začíná pomalu zvrhávat - bohužel.

+1/0
27.6.2015 22:01
Foto

K73a72r40e24l 68S82e56i24d81l 8569225140118

Prostor, který z nouze zůstal? Četl jste alespoň Nový zákon? (To je ta menší část Bible.) Odluka církve od státu je tam jasně definovaná ("dejte císaři, co je císařovo a Bohu, co je boží"). Že je víra osobní vztah s Bohem a ne konání nějakého tělocviku pro oči lidí okolo, to je tam také jasně napsáno.

Srovnejte si to s islámem a jejich veřejným klaněním na ulicích, strachem jednoho před druhým, s tím, jak mezi svými jsou vzorní muslimové, ale když "je Alláh (a hlavně souvěrec) nevidí", s chutí si vypijí, dají šunčičku, zasouloží (studovalo jich tu dost, nevymýšlím si)... S tím, jak je v islámu provázaná víra s politikou, s životem společnosti...

+1/0
29.6.2015 22:11
Foto

K39a41r25e33l 63S35e75i62d45l 8849955140428

Máte na mysli osvícenství s Velkou francouzskou revolucí, programovým ateismem a miliony mrtvých, které po této i dalších revolucích následovaly?;-)

0/0
29.6.2015 22:03
Foto

I22v70o 65P87e22t11e29r31k87a 4326335747669

No ale taky s rozvojem vědy a poznání, s postupným koncem feudální společnosti a s vývojem vedoucím k všeobecnému přijetí Listiny základních lidských práv a svobod v evropských zemích. Ostatně Velká francouzská revoluce není přímo programovou součástí Osvícenství, ale je to důsledek toho, že v rámci Osvícenství došlo k určité změně myšlení lidí a byl to střet mezi těmi, kdo chtěli nové pozice uhájit, a těmi, kdo chtěli zachovat starý způsob. To se bohužel v lidských dějinách stává.

0/0
29.6.2015 22:14

M89a29r11i78á56n 23B28e68d71n51á43r47i60k 9511961500378

Protiřečíte si. Tvrzení, že mezi islámem a násilím není rovnítko je pokrytectví.  Sám tady píšete, že jsou 400 let pozadu. To v Evropě byl středověk.  Chladný, krvavý a brutální. Tedy Islám ať zůstane mimo Evropu. Může sem až dospěje. Tady středověk už dlouho nevedeme.

+1/0
29.6.2015 12:32
Foto

K86a43r19e35l 70S85e58i92d43l 8209845790508

Problém je, že oni měli raný středověk v době našeho raného středověku (cca 700). Mentálně stejně na tom byli i v době našeho pozdního středověku (cca 1400). A stejně tak jsou na úrovni raného středověku i v našem novověku (cca 2000). Asi máme problém.:-/

0/0
29.6.2015 22:15

A18l90e57š 95V44í55t60e66k 2385812857731

Takže si to shrňme, když nezaměstnáš muslima, protože je muslim, tak je to diskriminace a dostaneš přinejmenším obří pokutu. Když muslima zaměstnáš, tak ti uřízne hlavu a pověsí ji na plot. Poděkujme Šabatovým a Kocábům...

+3/−1
27.6.2015 11:21
Foto

P49a28v32e50l 60P59o32k80o59r45n88ý 2646404290422

Ale pokud se přijde na jeho místo ucházet jiný zjevný islámista, nemůže být odmítnut jen proto, že je islámista, na to máme v EU zákony a Šabatovou.

+4/−1
27.6.2015 11:08

J52i84ř22í 13N43o88v31á43k 4520883632169

Dříve jsem nechápal, jak se Hitler mohl dostat k moci. Dnes to vzhledem k realitě neschopné bolševické EU již chápu. A mám velké obavy, že se to bude opakovat.

+8/−1
26.6.2015 22:50
Foto

P50a88v70e58l 61P33o61k30o67r36n52ý 2816594620972

Hitlerovi se pořád ustupovalo, Češi mu dali pohraničí, ale když někomu pořád ustupujete, tak chce pořád více, na to máme i přísloví: "s jídlem roste chuť". Tedy lidé jako Šabatová nás ženou do područí islámu.

+6/−1
27.6.2015 11:10
Foto

J90i72ř11í 91N64o25v23o18t80n25ý 6784527842281

Halík kde je Halík? Šabatová kde je Šabatová? Ať nám to vysvětlí!Rv

+8/0
26.6.2015 22:03

J84i78ř60í 96N53o80v91á88k 4860373412789

Bolševičtí sluníčkáři a extrémní komunisté přece nemusí nic vysvětlovat. Jo, kdyby to byli extrémní pravičáci, tak to by bylo něco jiného. Známe přece rozhodnutí našich 'demokratických' soudců, kterým jde především o své nadstardantní platy.

+2/0
26.6.2015 22:25

M97a74r26t42i40n 52K79o89v40á69ř 1501966970894

a zase ti tajemní sluníčkáři - ale tentokrát je alespoň naznačeno, že to nejsou bolševici. škoda, že není vysvětleno více, kdo to je :(

0/−1
27.6.2015 0:58

M37a79r89t42i81n 80P76e11t81v56a90d 4840169807162

Taky jsem tápal, pane Kováři, ale myslím, že už mi to začíná být jasné: sluníčkáři jsou všichni, proti jejichž argumentům nesluníčkáři argumentovat nedovedou. :-)

+2/0
27.6.2015 18:14
Foto

K11a85r72e60l 85S27e47i91d48l 8849365710938

Sluníčkáři - bolševici?;-D

0/0
29.6.2015 22:17

P87e24t37r 63V97o62l53á21k 6979530542605

Jako malej jsem nechapal, jak se mohl dostat k moci Hitler, jak se mohly dit zrudnosti jako Osvetim. Jak mohli svobodni lide dopustit neco takoveho. Ted uz vidim, ze ta cesta, skrze zoufale neschopne stavajici vlady je jednoducha a logicka..

+13/0
26.6.2015 21:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.