- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když už řidič může jet trasu "poslepu", je načase ji změnit z bezpečnostních důvodů
Moc milý rozhovor, takový pohodový, jako když lidé vzpomínají na staré časy, přitom je to dnes
Tramvajáka snad vedou koleje... Poslepu jezdit sice nemusí, ale uhnout do jiné ulice nejde. Alespoň tedy tady v Praze, na dědině situaci tak dokonale neznám...
iDnes by jí mohla za ten rozhovor zařídit třeba víkendovou tramvajovou cvičnou jízdu v Praze
Pani je sympat'acka, preji ji dalsi stovky kilometru bez nehody a jen s prima pasazery.
Ano, máte pravdu, ale osobně si neumím představit pracovat 26 let "na krátkém řetězu". Je dobře, že jsou mezi námi lidé, které taková práce těší.
Příjemné počtení, víc takových "obyčejných" článků..!
A jen tak mimochodem, s touhle paní jsem se už také párkrát svezla...
Kdybyste radši udělali rozhovor s člověkem, co něco dokázal, třeba s Rytmusem! A ne nějakým lopaťákem.
Moc hezky, ale vybrali si tu "hodnou" co čeká na důchodce, nejezdi "brzda-plyn" hlasité nenadává a nezvoní každých sto metru.
Ono plynových tramvají v Plzni moc není.
Tramvajáci des a před 50 lety je velký rozdíl,vzpomínám na 2 kliky a v zimě válenky jako měli Rusi,ale bylo fajn dnes musí více dávat pozor na neukázněnost řidičů a chodců,přeji šťastnou jízdu všem tramvajákům.
Ta nevraživost a chovaní je pořád stejný..
více takových článků ze zajímavých profesí. Denně je vídáme, ale nic o nich nevíme.