Diskuze

Gripen poslal do pole pilot, který „neubral plyn“, tvrdí maďarský server

Maďarský zpravodajský server Index.hu s odvoláním na vojenský zdroj uvedl, že příčinou květnové havárie gripenu v Čáslavi byla chyba pilota. Po přechodu na plně manuální ovládání letounu při přistávacím manévru nestáhl výkon motoru a stroj tak nemohl zastavit, uvedl server.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

M45i86l95a21n 81B32a70r21á31k

27. 6. 2015 11:10

Brigádní generál ?  On to neumí ? Degradovat, 20 ostrejch a příště jen montgolfiéra.

0 1
možnosti
PR

byl to komunista, Putinovo dítě.

0 0
možnosti
MJ

Čaba neblázni.

1 1
možnosti
MV

....řídil jej ale jen v rámci přeletu a nebyl účastníkem samotného cvičení..... Co tam asi ten gen. vůbec dělal. Chtěl se svést domů vlakem ? Ožrat se ? Zalétat si za státní ?

0 0
možnosti
EL

Spletl si brzdu s plynem? Ridil to general nebo blondyna?

0 0
možnosti
MK

Na gripenu  si splést brzdu s plynem nelze;-D. Já jsem se ptal, zda gripeny mají reverz (brzdí i motorem) a bylo mi odpovězeno, že.

0 0
možnosti
IR

I96v66a83n 80R37ö62z65l23e93r

25. 6. 2015 13:02

Konecne jsem pochopil Joza Raze z Elanu, kdyz zpival "Csaba, neblazni !" :-D

3 1
možnosti
KF

K63a41r81e71l 21F96a86j83t

25. 6. 2015 13:00

Doufám, že pilot nemá taky řidičák ;-)

0 0
možnosti
MR

Dal bych mu 7bodu.

1 0
možnosti
MK

Nemá, ten měli naposled snad na Viggenu. Dneska se na stíhačkách nepoužívá, je to zbytečně těžké a i tak dokáže Gripen přistát na 800 metrech (takže každé letiště s betonovou dráhou a celkem dost dálničních rovinek mu v případě potřeby stačí).

2 0
možnosti
PB

P14e72t26r 52B48o19c75e73k

25. 6. 2015 12:01

To musej oba šlápnout na brzdové pedály vší silou, pokud přidtom dali motory na plno tak je to samozřejmě chyba ;-D;-D;-D

0 0
možnosti