- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No... známý, který učí na tech. oboru KU, to už velmi dlouho glosuje - v dávných časech nadával jen, že kus prvního ročníku musí doučovat studenty učivo ze střední školy. Teď už pár let zuří, že má celý první ročník zabitý tím, jak musí studenty doučovat NEJEN středoškolské učivo, ale už i leccost ze základní školy !!!
Když dojde na téma školství, vzdělání, raději jde pryč, protože říká, že by musel být sprostý..
Je to prostě úpadek vzdělávacího systému !
Testovat deváťáky v květnu, když už je jim všechno jedno, byl opravdu skvělý nápad.
Výmluvy, výmluvy a zase výmluvy. Učitelé nestojí za nic, neumí si sjednat pořádek, jen křičí o peníze
Úroveň školství jde dolů... Otázkou ovšem také je, jakou tito žáci měli -při daném testu- motivaci...???
Důsledek toho, že se od prvních tříd klade důraz pouze na jazyky a humanitní předměty. Technicky nadaní žáci jsou v této době hodnoceni spíše jako obecně slabí.
Žádný problém. Od příštího roku si budou moci vybrat a maturovat třeba jen ze zpěvu a tělocviku..........
I Vy optimisto, myslíte, že z tělocviku to bude lepší?
Rád bych abi mi nekdo vysvetlil proc toto testovani probihalo i na elektrotechnicke skole kde z techto predmetu je jen fyzika ktera v tom testovani zrovna moc nebyla dekuji za odpoved.
Předpokládám, že na elektro není ani čeština...
Abych se zastal... Já jsem úspěšně složil maturitu a našel si slušnou práci ve které nemám problém se udržet. I přesto, když jsem si ten test zkoušel, tak jsem vybouchl jak z chemie, fyziky a taky přírodopisu... A to mám jen pár let po škole.. Asi jsem nevzdělaný primitiv
Ja bych to tak tragicky nevidel. Jediny problem je v tom, ze dneska studuje vetsi procento deti a tak jsou logicky horsi i prumerne vysledky. Chytrych deti bude ale nejspis porad stejne. Ty kecy, ze co dneska staci na VS bylo driv standardem na ucnaku, jsou podle me jen bachorky od lidi, kterym je lito, ze taky nejaky ten titul nemaji.
Další (a nemalý) problém je, že to množství podprůměrných dětí táhne úroveň výuky dolů, tj. ti dobří jsou kvůli nim zpomalováni. Přitom co určuje kvalitu země/národa a možnost rozvoje je právě kvalita elit - ti pak dávají práci ostatním.