Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Český soud přiznal dítě otci, který žije ve svazku s jiným mužem

Nejvyšší soud částečně uznal verdikt Vrchního soudu v Los Angeles o určení otcovství k dítěti ze svazku dvou gayů. Otcem je Čechoameričan Jiří Ambrož. Kalifornský soud určil jako druhého rodiče Ambrožova partnera. K tomu se Nejvyšší soud nevyjádřil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L65i11b23o75r 65M54o20h51o57u76t 3956897518842

A když je dítě z vajíčka anonymní dárkyně,měli by uvádět bambinot.Rodný list by vypadal takto: rodič 1: rodič 2: bambinot 1: atd. Jak vlastně může být uveden rodič 2 když když nedal vajíčko ani sperma?

0/0
23.6.2015 15:33

P40a21v94e12l 11T23e90s54a19ř17í71k 6880413140535

A proč potom nemůže být třeba ještě rodič č. 3 nebo i 4 by snad bylo možné, pokud někdo bude dostatečně hlasitě křičet,  že jsou porušována jeho lidská práva. :-)

0/0
24.6.2015 17:23

J75a74r74o54m83í95r 80N96o35v23o72t21n69ý 7209617391514

Táta z tepelné elektrárny;-D

0/−2
22.6.2015 18:21

L75u63k52á10š 79K42e44r59v29i63t86c31e30r 9568471485626

Žádný průlom se nekoná, soud pouze zapsal biologického otce dítěte do matriky. Zbytek je jen bezbožné přání dvou sobečků, co mají pocit, že dítě se dá koupit jako houska na krámě. Je mi těch jejich dětí líto.

+4/−12
22.6.2015 16:23
Foto

P26a72v52e24l 75P20e84c36h 9978301136877

Sobečkové si nepořizují dítě ale nové auto. Kdo si takto "koupí" dítě, tak ho naopak opravdu chce a můžete si být jistí, že se dítě nebude mít vůbec špatně. Určitě je takové dítě mnohem více chtěné, než mnoho dětí počatých kvůli zapomenuté antikoncepci, prasklému kondomu nebo jako snaha o opravu nefungujícího vztahu či dokonce snaha o udržení odcházejícího partnera.

+15/−2
22.6.2015 16:33

I76r81č96a 46B60u36r11š61o76v21á 3315740733516

Díky. Netušíte, jaké pohlazení je číst takhle rozumné reakce V

+5/0
22.6.2015 18:43

O61n31d77ř70e35j 50K90o23d72l 1238766346

njn, gayove jsou klasicka mensina co vyuziva deti jako dojne kravy na penize. Ha, to vlastne nejsou gayove, !!!!!!

+2/0
22.6.2015 16:37

B13r21o37n33i69s56l17a60v 97G60a98b53r47y58š 6105864350

Je mi líto dětí, které skončí v babyboxu. Matka ho dá do oběhu jako knížku v knihovně. Je mi líto dětí, které nemají jednoho rodiče. Je mi líto dětí, které jsou doma týrány. Nazvěte si tyhle lidi, jak chcete, ale děti jsou tady pro radost, ne proto, abych si na nich vyléval zlost, poutal je k radiátoru a krmil je moukou.

+1/0
22.6.2015 16:51

S54o44f21i84e 45K98l35e26n50n40e16r33o87v23á 1333377721103

Nemohu si nevšimnout po všech těch diskuzích, jak vám díky vaší křivdě, že nemáte zatím možnost jako homosexuální pár adoptovat děti, leží děti z babyboxu v žaludku. Děti z babyboxu, ač jsou buď nechtěné nebo jim biologická matka nemůže zajistit péči a zázemí, dostanou druhou šanci, a to žít plnohodnotný život milujících byť adoptivních rodičů. A to je sakra velký rozdíl oproti dětem týraným!!! Mimochodem knihovna funguje na jiném principu než adopce dětí z babyboxu....

0/−1
22.6.2015 20:42

B53r69o78n20i36s96l52a63v 71G35a51b18r92y45š 6355784340

Nepochopila jste nadsázku. Jinak to není naše křivda, to jen názory některých lidí jsou tak hloupé.

+1/0
22.6.2015 21:23

P45a32v25e98l 34T81e12s16a52ř75í98k 6210903810115

Nahradit tradiční slova otec a matka názvy rodič č. 1 a rodič č. 2 to de fakto znamená vypustit slova otec a matka ze zákonodárství a udělat z nich taková neslušná slova jako třeba "cikán" která  překorektní občan bude považovat za nevkusná pokud to někdo vysloví. Tady už nejde o práva ne tak docela normálních homosexuálů ale o práva normální heterosexuální většiny.

Z tohohle potom vznikne genderový konflikt,  kdože bude mít právo být ten rodič. č. 1 a na koho zbyde druhořadý rodič č. 2.

Ustupovat jakési ukřičené části jedné menšiny až tak,  že většina nebude mít právo užívat tisícileté tradiční pojmy to je už vskutku na zvracení.

+3/−4
22.6.2015 16:07

M11a59r93t16i89n 91P38e55t16v24a43d 4630699257872

Nevíte jednu důležitou věc, pane Tesaříku: 

otce ani matku ze zákonodárství nikdo nevypustil, a rozhodně ani vypouštět nehodlá. Rodné listy v Kalifornii neuvádějí Rodič 1 a Rodič 2, nýbrž Matka/Rodič 1 a Otec/Rodič 2. To označení za lomítkem jednoduše přidali proto, aby se dostalo rovným dílem na všechny. Má to svou logiku a není to nic proti ničemu.

+4/−1
22.6.2015 16:18

P81a28v79e64l 68T71e79s57a30ř54í78k 6840533930455

Heleďte s touhle demagogií na mě nechoďte, vaše salámová metoda už je dost provalená. Po tomhle přijde časem další kolečko a bude se žádat aby učitelky ve škole a státní správa nepoužívali slova otec a matka aby nebyly frustrované děti z "rodin" homosexuálů atd. atd., že tohle je snaha udělat ze slov otec a matka "neslušná" slova,  která korektní občan nevyslovuje o tom po zkušenostech s homosexuály u nás nemám pochyb. Ono když se schvalovalo v parlamentě registrované partnerství tak se také udatně lhalo že to není kolečko salámu směřující k adopcím a k uznání homosexuálních "rodin" jako rovnoprávné ke skutečným rodinám.

+1/−6
22.6.2015 16:26

B21r95o36n39i27s20l43a33v 28G40a39b41r32y70š 6785754870

Salámová metoda? Korektní občan?? Co to je?? ;-D

Co se Vám nelíbí na salámové metodě? Praktikuje to tak každý. Jak byste chtěl vystudovat vysokou školu bez střední a bez základky?

+5/0
22.6.2015 16:53

P72a87v16e82l 33T18e63s31a46ř90í31k 6360423700825

Pokud myslíte že lhaní je v pořádku, pokud je to v zájmu homosexuálů, tak stejně patologický názor má soudruh Putin, který také řekl,  že lhaní je v pořádku když je to v zájmu Ruska.

Pokud používáte tyhle ruské metody tak se potom nedivte že jste pro druhé důvěryhodní asi tolik jako ruská televize.  Rv

0/0
23.6.2015 8:44

B75r31o70n49i28s57l29a61v 52G10a69b30r44y53š 6485284880

Nikdy jsem neřekl, že je lhaní v pořádku. A už vůbec nechápu, proč sem zase taháte Rusko. Vůbec nic jste nepochopil. Jako vždycky.

+1/0
23.6.2015 9:04

M31a18r16t77i16n 71P32e88t52v16a18d 4550229857362

Pane Tesaříku, uvádět nesporná fakta nemá nic společného s demagogií. A salámová metoda je odjakživa regulérní, korektní a účinný politický nástroj, akorát, že košer označení je "taktika postupných kroků".

Pokud máme politické požadavky, tak by vás nemělo udivivat, že přitom používáme politické zbraně.

Ale salám nesalám, všechno má své hranice: ještě nikdy jsme nepožadovali nic, co by heterosexuální část populace v čemkoli omezovalo. Váš život zůstává nedotčen.

A tak tomu určitě bude i nadále. Po dosažení úplné rovnosti náš politický boj skončí, neboť nebude za co bojovat.

Jistě víte, že každý občan této republiky má neomezené právo veřejně žádat uspokojení svých potřeb za použití libovolných legálních prostředků. Aby byla taková žádost legislativně úspěšná, stačí jen jedno: většinový souhlas.

+4/0
22.6.2015 16:56

P18a12v98e61l 86T12e54s26a33ř69í57k 6630703650625

Taková technická když jste nikdy neprosazovali nic co by diskriminovalo heterosexuály tak mi vysvětlete proč partnerský svazek který jste lživě deklarovali jako pro účely dědění, informací o partnerovi v nemocnici atd. je diskriminačně určen jen pro homosexuály, vy snad  myslíte,  že když spolu žijí např. dva heterosexuálové v nesexuálním vztahu tak že nemají právo řešit přes partnerský svazek záležitosti dědění nebo informací v nemocnici ????

Já Vám to řeknu proč se to pro všechny uzákonit nesmělo, protože potom byste nemohli operovat s tím že to je nějaké homosexuální protiváha manželství.

Podivné že vy nevidíte přes svoje práva,  práva dětí, které mají určitě právo,  pokud je to možné žít v normální rodině kde je otec a matka.  Z tohohle hlediska by byli rovnoprávné adopce heterosexuálů a homosexuálů zločinem na dětech,  kterým by se takto upírala nejzákladnější práva.

0/−3
22.6.2015 17:13
Foto

P61a25v56e77l 86P23e81c61h 9668251926427

Nenajdete jediného homosexuála, který by byl proti registrovanému partnerství i pro heterosexuály. Naopak určitě najdete mnoho heterosexuálů-obránců rodin a manželství, kteří budou proti právě proti vytváření takové alternativy a znevažování manželství. Upřímně, já bych byl klidně proto, aby manželství bylo jen a pouze církevní a úřední svazky i heterosexuální by byly právě registrované partnerství, ale proti tomu taky budou protestovat právě ochránci rodin.

+4/0
22.6.2015 17:31

P55a35v39e18l 45T91e23s18a58ř26í39k 6250883690315

Akorát si uvědomte že manželství není svazek uzavřený kvůli tomu aby partneři řešili dědictví nebo informace v nemocnici ale svazek za zcela jiným účelem a tím účelem je zplození a výchova dětí, nevím proč by z tohohle se kvůli homosexuálům měl dělat svazek který má účel zcela jiný. Nedávejte sem prosím tu známou demagogii,  že je řada manželství která svoje poslání nesplní, výjimky jsou všude.

Normální by bylo tradiční manželství s tradičním posláním  a vedle toho registrované partnerství pro všechny tedy pro partnery homo i hetero aby si řešili svoje problémy vyplývající z partnerského vztahu a hlavně do tohohle  netahali nějaká "práva" ucházet se naprosto rovnoprávně s  partnery v manželství o adopci dětí.  Protože tady už homosexuálové chtějí řešit "práva" svoje na úkor práv dětí, děti mají právo být vychovávané, pokud je to možné v normální rodině a ne aby je úřady strkali na nějaké pokusy do nějakých jako "rodin"

0/−1
23.6.2015 8:40

J32a88n 48Z61e40m88a44n 1516925604696

A ono nejde zplodit děti bez manželství? Když se podíváte do historie, tak manželství, zavedené a požehnané církví, vzniklo právě proto, aby se netříštil, ale naopak spojoval a posiloval majetek.

+1/0
23.6.2015 9:02

B79r40o25n84i79s35l44a39v 33G89a24b32r33y61š 6295704470

Poslyšte, jak se Vás týká registrované partnerství? Co jste udělal pro podporu těch Vašich tzv. tradičních rodin, aby děti nebyly týrány, aby se manželé nerozváděli, aby více mladých lidí toto manželství uzavíralo, aby se nerodily děti mimo manželství...?

Klidně si je podporujte, ale jinak. Zákazy nic nevyřešíte.

S těmi dětmi si to ještě rozmyslete. Těch Vašich "normálních rodin" je dnes čím dál méně. Musel byste zajistit tolik dětí, aby náhodou nepřišly k újmě díky tomu, že je matka taková, otec zase takový, popřípadě jeden z rodičů chybí, vychovává je teda se strejdou, babička s dědečkem... Trochu se rozhlédněte kolem sebe, člověče, a pozorujte chování rodičů k dětem. Když heterosexuál zplodí dítě a neumí se o něj postarat, pak je něco špatně. Pak ta tradiční rodina selhává. A co dál?

+1/0
23.6.2015 9:12

P17a96v60e56l 96T91e90s45a21ř69í53k 6160723970295

Laskavě si uvědomte že je něco jiného neúplná rodina, patologická rodina, dítě v "rodině" homosexuálů, to jsou stavy do kterých stát nemá právo nějak zasahovat, pokud vadná výchova  nepřekročí určité hranice. 

Něco zcela jiného by bylo aby přestrašení státní úřednicí, mající obavy z mediálního lynče ze strany homosexuálů dávali děti do jako "rodin" homosexuálů když je zájem rodin normálních.  To je absolutní porušení práv dítěte, kterému by bylo takto odepřeno jeho právo být vychovávaný v normální rodině s otcem a matkou, poptejte se nějakých otců,  jestli by jim vyhovovalo že by v případě jejich smrti synka dostal párek homosexuálů. Ono se nemluví o tom že tady hrozí i obrovské riziko že 2 homosexuálové si chlapečka pořídí jako sexuální hračku, ono totiž je známo že žádný psycholog bohužel nikomu do mozku nevidí. Tohle riziko např. v rodinách heterosexuálů vůbec nehrozí, tam je vždycky minimálně 1 rodič na kterého se dítě v případě zneužívání může obrátit o pomoc.

0/−2
23.6.2015 11:20

B11r49o30n56i87s46l97a10v 13G89a95b67r92y64š 6575474180

Sexuální hračku? A že nehrozí riziko?? Je tady snad málo článků na téma zneužívání dětí rodičem?To snad nemyslíte vážně (facepalm)!

+1/0
23.6.2015 13:20

M65a81r32t31i22n 61P81e79t67v86a86d 4430989277632

Pane Tesaříku, manželství je instituce zavedená lidmi především pro zajištění řádné výchovy dětí, a k řadě dalších účelů s tím spojených. Každá lidská tradice zůstává otevřená a není žádný arbitr, který by mohl rozhodovat o přípustnosti změn v čase - změny tradice přijdou a ustálí se samy, jestliže se dočkají všeobecného přijetí. Nedá se s tím nic dělat.

Mně například neuvěřitelně vadí, že slovo "můžou" je dneska považováno za spisovné, že místo "dejte si své věci do pořádku" se už běžně říká "dejte si vaše věci...", že za chvíli už možná bude normální "by jste", "by jsi" místo "byste" a "bys", ale co je komu do toho, co mi vadí. Jsem to já, kdo se s tím musí smířit, protože jazyk má svůj vlastní pohyb, který jednotlivec neovlivní.

A s proměnou ostatních tradic je to stejné. Jestliže se něco ujme, tak už to zůstane. Konzervatizmus není žádná hodnota, je to jen způsob nazírání.

0/0
23.6.2015 10:38

M46a17r59t34i42n 28P30e27t60v19a23d 4580969877102

To vám vysvětlím snadno: pokud mají heterosexuální partneři stejné problémy, mohou se také zasadit o jejich vyřešení. Proč to dosud neudělali, nevím.

Ale co vím, tak je tu právě pro podobné případy už odedávna institut druha a družky, legislativně ošetřený obdobně, ne-li stejně, jako manželství.

0/0
22.6.2015 17:38

P48a52v75e87l 58T34e89s63a28ř27í97k 6440353640285

Neodbočujte jinam, já píšu o svazku nesexuálním, nikoliv o druhovi a družce.

Takže oni si mají "vybojovat" abychom měli v zákoně ještě znova registrované partnerství tentokrát diskriminační naopak, pro heterosexuály a potom ještě by si to zvlášt měli vybojovat to ostatní, třeba transsexuálové. ;-D

0/−2
22.6.2015 18:13

M42a26r12t61i68n 74P11e21t39v57a40d 4480149117942

Pane Tesaříku, chápu, že se vám to nelíbí, ale vybojovat si může kdo chce, co chce, má na to nezadatelné právo, a je to tak úplně v pořádku.

Regulaci těchto bojů v plné míře zajišťuje ústava a stávající legislativa, rozhodně se tedy nemusíme obávat žádné anarchie.

+1/0
22.6.2015 18:21

M11a71r65t19i89n 98P42e59t74v86a57d 4580349437782

K těm právům dětí: žádné dítě nemá právo (natožpak nejzákladnější) vybrat si své rodiče. Z toho důvodu není zločinem na dítěti ani žádná adopce, ať heterosexuální nebo homosexuální.

Rozhodující pro zdravý vývoj dítěte jsou osobní kvality rodičů, materiální zajištění a sociální harmonie. ANi jedno z toho nazáleží na sexuální orientaci.

+3/0
22.6.2015 17:43

P98a13v29e26l 82T58e39s64a71ř97í86k 6830103860475

Tak ono dítě pokud je to možné nemá právo na výchovu v normální rodině, "práva" homosexuálů jsou zřejmě vysoko nad právy dětí, podivné. Já jsem tohle četl v deklaraci dětských práv, takže to už zřejmě neplatí. Takže tedy homosexuálové práva nikoho neohrožují. ;-D

To Vaše demagogické tvrzení že rodina jako "rodina" je bohužel podložené tak slámou a senem. Tradiční komplementární pár  matky a otce, který se vzájemně doplňuje tohle absolutně nikdy nemůže nahradit pár homosexuálů,  který bohužel komplementární není a nebude i kdyby to tvrdil zákon.

0/−1
22.6.2015 18:09

M94a42r32t78i23n 96P48e33t91v61a33d 4350139297182

Dítě má právo na výchovu v normální rodině, a kvůli tomu taky máme celou řadu zákonů o sociální péči.

Váš problém je v něčem jiném: podle vás homosexuální rodina dítěti ublíží. To je názor s nulovým obsahem, jelikož své tvrzení nemáte čím objektivně doložit. Ocitáte se tak na platformě hospodských a pavlačových moudrostí.

+2/0
22.6.2015 18:27

P10a23v62e80l 32T96e69s14a96ř75í84k 6880173780355

Platforma pavlačových moudrostí je tvrdit že výchova dítěte u dvou osob stejného pohlaví, kteří trpí vážnou poruchou sexuální orientace, dítěti nemůže uškodit.

A proč potom tady má být jen rodič č. 1 a rodič číslo 2, mohly by se potom na dětech udělat další pokusy že by měli ještě rodiče č. 3, č.4 atd..

0/−1
23.6.2015 8:19

M37a44r72t89i86n 70P20e39t11v56a29d 4890319767582

A zase jsme u toho: váš omyl počívá v tom, že normální sexuální orientaci považujete za poruchu. A je vám úplně jedno, že ani nedovedete vysvětlit, proč.

Zeptejte se těch tisíců dětí, vychovaných homosexuálními rodiči za poslední půlstoletí, jak jim ta výchova uškodila. Jak to, že se dosud žádné neozvalo, aby ty škody vylíčilo. Jak to, že dosud nikdo neprokázal "syndrom dětí z homosexuálních rodin"?

Ty děti jsou totiž směrodatné, vaše teoretické úvahy proti nim nemají žádnou váhu.

A pravidlo elementární logiky velí, že jestliže neumíme nalézt škody, ke kterým došlo, znamená to automaticky, že k žádným nedošlo.

Vám chybí fakta i zkušenost, tak si holt musíte vymýšlet.

0/0
23.6.2015 10:49

M66a77r41t45i94n 67P74e98t73v83a23d 4190349197182

Víte, my jsme všichni vyrůstali v tradičních heterosexuálních rodinách, takže víme moc dobře, jak taková rodina vypadá a funguje, máme to takříkajíc v krvi. A žijeme-li v homosexuálním partnerství, můžeme tím pádem snadno porovnávat.

Tuhle možnost vy nemáte - bylo by proto přirozenější, abyste nám věřil, jelikož naše zkušenosti jsou vám nedostupné. :-)

0/0
23.6.2015 10:56

P98a72v48e13l 53T53e10s75a83ř45í20k 6360913690925

"Normální sexuální orientace - homosexuál";-D

Uvědomte si že Češi jsou ateisté,  kteří víc než na pámbíčka věří na vlastní rozum, i kdyby tady bylo milion potvrzení všelikých psychologických a psychiatrických šamanů, což je známo že humanistický myslitel uvažuje převážně přes svoje pocity a dojmy a nikoliv přes racionální fakta,  tak normální rozum říká že pokud nějaká odchylka způsobuje že nějaký lidský orgán nebo celý člověk nemůže plnit funkci ke které ho příroda předurčila tak to rozhodně normální není, normální jsou třeba modré oči,  protože takovéto stále mají svoji funkci, ke které jsou určeny, třeba barvoslepost to už je porucha oka,  pokud je sexualita taková,  že zcela zabraňuje tomu hlavnímu k čemu ji příroda předurčila, tedy předání svých genů potomkům, tak takováto sexualita nikdy normální být nemůže, na tomhle nic nemůže změnit žádné potvrzení.

0/0
23.6.2015 11:32

M94a23r83t17i53n 18P39e50t11v93a90d 4490159257862

Zase vedle, pane Tesaříku.

Děti mají gayové docela běžně, a přicházejí k nim úplně stejným způsobem jako každý jiný. Někteří se ožení a žijí s manželkou i s dětmi standardním rodinným životem: nejčastěji přitom svou homosexualitu realizují takně, ale je i spousta případů, kdy o ní ví manželka i děti.

Neexistuje tedy žádná společenská funkce, kterou by gay nemohl naplnit.

0/0
24.6.2015 7:47

P95a36v26e91l 31T20e80s32a13ř20í62k 6330863450295

To je jenom demagogie a odvádění od podstaty.

Pokud homosexuál má děti tak to není záležitost jeho sexuality ale jeho racionálního rozumu a vůle, ale sexualitu tu pán Bůh nadělil lidem nikoliv kvůli tomu aby ji uspokojovali způsobem při kterém nemůže ani náhodou dojít k početí dítěte jak to výhradně dělají homosexuálové, normální sexualita je takové,  která člověka nutká uspokojovat ji tak že k početí dojde i když to nechce. Kdyby všichni trpěli stejnou poruchou jako homosexuálové tak už jsme dávno vymřeli jako dinosauři. :-)

0/0
24.6.2015 17:22

M82a38r88t47i91n 52P26e38t95v33a90d 4290409737132

Nepleťte dohromady děti a sex.

Sex rozhodně není určen k plození dětí, pane Tesaříku. To byste za celý život zažil jen jeden nebo dva pohlavní styky. Sex běžně provozují i lidé, kteří děti mít nemohou nebo nechtějí, a jen naprosto výjimečně při něm dojde i ke zplození dítěte.

Sex patří mezi nenahraditelné projevy lidské kultury. Jeho účelem je vzájemná komunikace a společné sdílení emocí.

Na homosexuálním sexu není vůbec nic nenormálního: má stejný účel, obsah a smysl, jako ten váš, nenajdete ani jediný rozdíl. Dokonce i v používaných sexuálních praktikách se až na výjimky dokonale shodujeme, homosexuálové nevymysleli nic, co by nebylo i v repertoáru heterosexuálů.

Děti děláme stejně jako vy. Nejčastěji tak, že se oženíme a řijeme běžným manželským životem. Homosexuál se může i do ženy zamilovat, stejně jako se heterosexuál dovede zamilovat do muže. Není na tom nic zvláštního a není to nic vzácného. A nejde přitom o žádnou bisexualitu - ta v podstatě neexistuje.

0/0
26.6.2015 12:46

P40a94v48e94l 43T76e13s90a73ř36í30k 6140283860765

Tak tak sex a děti to nemá spolu vůbec nic společného, jak se homosexuálové snaží tohle jejich náboženství protlačit i do vyučování v 1. třídě. ;-D;-DSex je jen k tomu aby se například fetišista mohl mrouskat do výfuku svého automobilu ;-D;-D

Ale vězte,  že  sex a děti to má společného hodně, kdyby všichni tady byli tak  "normální a zdraví" jako  homosexuálové,  tak už tady dávno nejsme a to říkám jako rodič jehož jedno dítě bylo nechtěné, zaviněné jen "nezdravou" sexualitou hetero" s opačným pohlavím a do toho správného tělesného otvoru.

0/0
26.6.2015 18:19

M16a55r30t31i85n 96P58e43t72v74a91d 4230569407822

Každé pětadvacáté dítě je homosexuální, a rodí se úplně normálním a zdravym rodičům. Homosexuálové jsou na tom úplně stejně: z každých pětadvaceti jejich dětí jich je čtyřiadvacet heterosexuálních. Jak vidíte, přírodě je sexuální orientace naprosto lhostejné: žádný rozdíl mezi oběma skupinami neexistuje.

V sexu je možné cokoliv, co je provozováno s vzájemným souhlasem. Žádný tělesný otvor není správnější než jiný, to dobře vědí i heterosexuálové. A jak jste správně upozornil na příkladu s automobilem, nemusí to nutně být ani otvor tělesný. :-)

Každý člověk vám navíc rád potvrdí, že účelem sexu rozhodně není zplodit dítě. Kdyby to byla pravda, tak sex zažijete jen jednou dvakrát za život. A kdo děti nechce, nezažil by nikdy nic.

0/0
2.7.2015 2:30

I78r88č29a 43B39u44r47š97o93v97á 3965190493356

Prosím vás a co to je ta normální rodina? Já vyrostla s maminkou a tatínkem, dodneška se z toho vzpamatovávám, rozvod rodičů v mých 25 letech doposud považuji za nejšťastnější událost svého života a dala bych hodně za to, kdybych bývala mohla vyrůstat buď jen s mámou, nebo se dvěma maminkami, nebo dvěma tatínky, akorát jinými, než byl ten můj. 

Neexistuje žádný důkaz, že nějaká "tradiční" kombinace je nějak lepší než jakákoli kombinace, jeden rodič, dva stejného pohlaví, trojice. Záleží jen na tom, jak se mají rádi a jak mají rádi dítě. Kombinace maminka a tatínek sama o sobě nezaručuje vůbec nic, to je jen vaše zbožné přání a děs ze změny. Která se vás osobně nijak netýká, tak pořád nechápu, proč vás tak trápí. To je pořád péče o práva dítěte.. kolik jste jich teda zachránil, že o ně tolik bojujete? Když si homosexuální pár adoptuje dítě a dá mu láskyplné prostředí, jak přesně mu tím ubližují??

+5/0
22.6.2015 18:52

M14a59r64t98i35n 54P26e74t98v38a23d 4180189507452

Druhá půlka 20. století s tradičním pojmem rodiny v našem civilizačním okruhu dost zahýbala. Nemluvím jenom o homosexuálech, single rodičích, nevlastních rodičích, nemanželských svazcích.

Ale existuje i skupina velmi bizarních společenství, zvaných komuny: začali s tím hippies - make love not war, volná láska, libovolný počet maminek při libovolném počtu tatínků, navíc s libovolnou sexuální orientací. Je jasné, že zejména ty, co se někde usadily a přetrvávaly i v 70. letech, se dostaly pod drobnohled bdělých sociálních úřadů, jelikož každý z nás by celkem důvodně předpokládal, že v těchto spolcích nemohou vyrůstat zdravé, normální a nepokřivené děti.

Žádné z obav se kupodivu nikdy nepotvrdily, pozorovány byly spíše některé známky pozitivního vlivu: soběstačnost, sebedůvěra, komunikativnost, tolerance.

V těchto souvislostech je velmi komické, když se někteří předhánějí ve výčtu nesnází, jimž bude údajně nešťastné dítě vystaveno. Ve skutečnosti neprezentují nic jiného než produkty své zbloudilé fantazie. :-)

+3/0
22.6.2015 19:17

P10a13v37e98l 59T79e88s31a48ř96í57k 6710253840835

Ono co tady funguje celá tisíciletí tak zřejmě není prokázané ;-Da nějaké zločinné experimenty na dětech vychovávaných u dvou lidí se sexuální orientací která evidentně normální není to je "prokázané" že to dětem vůbec nevadí. ;-DAle oni už tady jsou i statistiky že to opravdu vadí.

Nesuďte podle sebe, rozvrácená rodina také není normální rodina, normální rodina je ta kde je normální otec a normální matka a vychovají společně potomka až do dospělosti.

0/−1
23.6.2015 8:14

M86a13r59t45i63n 35P66e18t96v75a83d 4530449137682

Lžete, pane Tesaříku: žádné statistiky, které by o tom vypovídaly, neexistují. Ukažte mi ty, které znáte, a já si rád prověřím jejich serióznost.

Nikdo neprovádí žádné zločinné experimenty. Děti v homosexuálních svazcích už velmi dávno vyrůstaly a vyrůstají. Nevíte o nich nic.

A pocházíme všichni ze standardních rodin: jestli si snad myslíte, že líhní teploušů je rozvrácená rodina, tak se zase pletete jako vždycky.

0/0
23.6.2015 11:07

P40e16t33e89r 84B56a60k19i45č 1969159985830

Salámový metóda je možno regulárna ale určite nie etická záležitosť. Problém salámovej metódy v tomto prípade a vlastne vo všetkých, nie je jasný cieľ.

Ďalším problémom salámovej metódy je morálny relativizmus. Ako príklad uvediem eutanáziu. Kde od nevyliečiteľne chorých v bolestiach v poslednom štádiu sme sa dopracovali v podstate ku komukoľvek, nechápem prečo je samovražda či jej pokus ešte stále nelegálny. Najnovšie úvaha českého vedca o tom že ťažko postihnutý novorodenec by mal byť automaticky usmrtený pôrodníkom ale zásadne bez ohľadu na názor rodičov, samozrejme v mene humanity (možno si spomeniete na článok kde takýchto novorodencov nazýval monštrami).

Späť k morálnemu relativizmu. Aký je cieľ tejto salámovej metódy, myslíte si že zrovnoprávnenie marginálnej aj keď hlasnej menšiny? Ja nie. Osobne si myslím že cieľom je úplná legalizácia pedofílie. Teraz môžete vykrikovať že to určite nie a tak .... Ale pod tlakom relativizmu uhne nejeden pôvodne pevný postoj. Treba len počkať tak do 20 rokov.

0/0
22.6.2015 17:13

M19a14r15t29i27n 36P22e38t34v30a47d 4840639497122

Legislativní proces nemá s morálkou nic společného, zákonodárný sbor rozhodně není morálním arbitrem (tím koneckonců není ani soudní právo): jeho jediným smyslem je většinová dohoda (v případě soudu dodržování zákonů). 

Začneme-li mluvit o morálním relativismu, dostaneme se do úplně jiných sfér a jiné diskuse. Tak například: podle vás snad existuje něco jako absolutní morálka? Kde ji mám hledat, chci-li ji respektovat? Morálka se přece neustále proměňuje v místě i v čase, nebo ne? Například shazování nevhodných novorozenců se skály ve Spartě určitě nemorální nebylo, nebo ano?

Osobně si myslím, že jiná než relativní morálka ani nedává smysl. Existuje přece etika, která nám dává možnost poměřovat morální pravidla. Jenže i tam stávají názory proti názorům, a kdo si má vybrat?

Celá ta patálie s morálkou totiž vychází ze subjektivních lidských představ o dobru a zlu. Příroda nic takového nezná, neumí hodnotit, a k ničemu to ani nepotřebuje.

To všechno jsme si vymysleli my, lidé, abychom se snáze mohli dohodnout na společných pravidlech - a spektakulárním paradoxem je při tom i fakt, že právě proto se dost často dohodnout neumíme. :-)

+2/0
22.6.2015 18:58

H41a51n82a 22K46r94i61v53a13n84e78k 2591965272133

V Kalifornii zije jiz vicero podobnych rodin, ktere spolecnost plne akceptuje.

Nevidim problem v tom, ze budou dva muzi vychovavat dva kluky. Porad lepsi nez rodiny alkoholiku, nasilniku... dulezite je, aby zili v pohode a klidu.

+7/−1
22.6.2015 15:45

P84a54v89e69l 13T96e91s74a48ř39í83k 6500133930945

Ono je vcelku ze statistik známo že u homosexuálů jsou ve velké míře daleko horší neřesti než alkoholismus a násilí.

Ono se chce zamyslet nad tím u čehož se dnes už tají statistiky, tedy že 3% menšina se podílí u nás na AIDS ze 70% a také je potřeba se zamyslet nad tím že 3% menšina zvládá snad více sexuálních deliktů na dětech než zbylá většina, na tohle zjistění stačí sledovat pravidelně denní tisk a internet.

+1/−7
22.6.2015 16:13

B64a64r19b74o54r94a 93J73a57n11e95č66k19o66v72á 9324362591

nemate pravdu. Drtiva vetsina sexualniho nasili na detech je pachana heterosexualnimi rodinnymi prislusniky (v heterosexualnich svazcich), vcetne sex. nasili na malych chlapcich.

+7/−1
22.6.2015 16:24

P74a32v29e81l 78T94e21s71a48ř84í30k 6710563320695

Vy zřejmě noviny nečtete ani na internet nechodíte, jasná většina všech případů sexuálně zneužívaných dětí jsou chlapci, a pokud někdo sexuálně zneužívá chlapce tak to určitě není heterosexuál.

Nebo to snad chcete tvrdit že novináři preferují zveřejňovat sexuální zneužívání chlapců, pochybuji, spíš je to naopak, korektní novinář

0/−6
22.6.2015 17:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.