- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, a proč nehrozí České televizi pokuta za reklamu, kterou vydávají za sponzorství pořadů?
Jsou to divné věci, tohle... na něco jsou smlouvy, za něco se platí, za jiné věci, a těch je daleko víc, se neplatí. Existují nějaká pravidla,, což už je PP a co už ne? Třeba je vidět značka oblečení, velké logo na nějakém tričku, značka stolu, v pozadí stojí reprosoustava Sony, kamera zabírá chtěně či nechtěně vlastně desítky značek všeho možného... třeba při hokeji se zabírá neustále O2 Aréna a mluví se o ní... je to PP? Kde jsou nějaké hranice a kdo to posuzuje? Rozmazávat všechny značky, které jsou v záběru kamery, není technicky možné. Má-li moderátor propisku Parker nebo tužku Koh-i-Noor, je to PP?
Myslím, že tohle celé je pole neorané a jednoduše kde není žalobce, není soudce.
A MCD by měl dostat totéž za navádění k porušování zákona.
Hlavně jestli Katka z McD nezapomněla na okurku. To by byla ostuda v přímém přenosu
Takže když Nova vysílá Babovřesky 3 které jsou plné reklamy, tak je to OK ?
Nova je komerční TV, za tu neplatíte výpalné a platí pro ni jiná pravidla.
Omezování product placementu je snad největší blbost, co jsem kdy slyšel... A to jak z pohledu ekonomického, diváckého... Prostě totální kravina.
Pro ty co se divy ze za Coca Colu neni pokuta. Coca cola byla behem MS jako PP (tedy product placement) na coz bylo vzdy upozorneno. Bylo i hezky videt jak to nikdo nepil :)
Coca-cola zero je také pěkný hnus, jak chuťově, tak zdravotně (sladidla).
Pokuta hrozí nám koncesionářům,ČT je to fuk.Platit by měl ředitel,ale ten tam není na pokuty,ale na odměny.
Pokutoval bych i více a ať pokutu platí generální ředitel.