- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak, koho to ještě zajímá, tak zde je více foto i video události, i když moc vidět není
http://index.hu/tudomany/2015/06/11/itt_a_video_a_gripen_szerencsetlen_landolasarol/
Podvozek se mu zasunul napůl, nechtěl pak ani dovnitř, ani ven, tak se pokusil o přistání, což se málem povedlo, ale na zemi už to letadlo bylo neovladatelné a zjíždělo z dráhy, proto se katapultoval.
Nešlo mu zatáhnout přední kolo podvozku! Já bych opět vysunul zbývající kola,obletěl letiště a bezpečně přistál.Holt Maďar.
Špatný překlad.
Gripeny = to sú šmejd vo svetovej produkcii. 7 miliónový štát čo môže dokázať ?????? Len tak propagandou !!!!
Maďari budú vyrábať vlastné, maďarské vlastenecké lietadlá, a nie nejaké cudzie z koloniálnej výroby !!!!!!!!
Madarski piloti by mali byt nasadzovani len ako kamikaze
Předběžný závěr vyšetřování:
Při tankování Gripenů se musí dávat dobrý pozor, aby se do paliva nedostala Viagra nebo španělské mušky, pak se totiž přední podvozková noha nedá zatáhnout
Gripeny jsou klasika: jsou sice dražší, ale zato jsou horší
Nojo, ale ono neplatí ani jedno.
Jakej pitomec by koupil Gripen, pardon my.
Kdepak, my ne. My jsme je jenom pronajali. ... Sice to asi vyjde dráž než nákup, ale to je celkem fuk. Daňový poplatník to rád zatáhne.
Mimochodem, Gripen není špatné letadlo (byť jsou i lepší), ale jako každý výrobek má své chyby. Nemyslím si ale, že dvě nehody maďarských pilotů jsou vinou letadel, tam bude možná jiný problém. Co mně osobně na nich vadilo bylo to, že na nasazení se víceméně musíme zeptat majitele, nekompatibilita datalinku, o něco nižší poměr výkon/váha.
Proč pan "odborník" ministr obrany ˇČR" nenechá mluvit k podobným problémům velitele letectva nebo jiného odborníka z řad voejnského letectva? Proč se musí vyjadřovat "odborně" ke všemu sám osobně?
Protože je HEREC - a ti se živí tím, že mluví! No a jemu to zůstalo i jako ministrovi
No, spíše to vypadá na nedostatečný výcvik ovládání letadla - Gripen asi nebude to nejlepší letadlo na světě, ale zase jich tak málo nelétá a padají ty maďarské ...
To se stává. Piloti mají dostatečný výcvik ve Švédsku a mají nálet kolem 200-250 hodin za rok. Podle norem NATO je to OK: