- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Deustche Bahn,(D:B),zadnou kampan,nedela,protoze jejich strojevudci vetsinou stavkuji,tak se na prejezdech nic nedeje!
Řekla bych, že tato kampaň veřejnost dle nabídnuté fotogalerie ještě hodně šetří. V reálu se záchranáři setkávají s mnohem hrůznějšími situacemi.On by si každý po osobní zkušenosti s tvrdou realitou rozmyslel, jestli ten spěch opravdu stojí za to....
Přece nečekáte, že do kampaně pro veřejnost dají utrhané končetiny, vyhřezlé vnitřnosti, roztrhaná a jinak zdeformovaná těla, rozbité lebky a podobně... Navíc pochybuji, že ukazovat zranění v dnešní době s někým vůbec hne (teda když pominu slabé povahy), více by dle mého s lidmi hnulo, kdyby natočili skutečné příběhy těch co přežili, jaké mají následky, duševní traumata, jak jim to změnilo život, případně to samé s pozůstalými.
Kampaní není nikdy dost,měly by být ve večerních hodinách povinné ve všech televizích dnes a denně,ty životy za to stojí.
Kampaně - lidem s nízkou inteligencí nepomohou a uvědomělí řidiči je nepotřebují. Ale tím nesnižuju jejich vážnost nebo důležitost, díky bohu i za ně.
Skutečně nevím, co jiného má řidič auta na starosti, než se věnovat řízení a aktuální dopravní situaci. Jenže z vyhlášky si každý dělá toaletní papír a pak to tak dopadá. Dneska dvě těžké nehody na D1, zabitý motorkář... To je pořád něco. Kampaň "Nemyslíš, zaplatíš" byla dobrá, ale zoufale tady chybí uvědomělí řidiči. Je škoda, že řidičák u nás může mít každý. Povinně bych je nechal projít nějakými psychotesty, protože nevím, jakou psychologii uplatňuje viník nehody. Aspoň kvůli těm dětem byste nemuseli jezdit jako dobytkové.
Auto sice řídím, ale jen pokud je to nezbytně nutné. Jezdím vlakem. Ještě pořád je totiž na silnici víc magorů než na železnici.
"Vyhlaska" uz taky asi 10 let neplati. Uz kdyz jsem delal ridicak, tak byla nahrazena zakonem c.361/2000 Sb. :-D (Nic ve zlem, ale spousta lidi se dodnes odvolava na jakousi vyhlasku, cimz ze sebe pak dela blbce.)
Řešení je zrušit zbytečný spoje a zároveň optimalizovat signalizaci tak, aby řidič nemusel zbytečně čekat, například, když je vlak na zastávce těsně před přejezdem a nastupujou lidi. Osobně pokud dobře vidím a jsem si jistej, že vlak nejede, přes blikající přejezd přejíždím. Svého života si vážím a právě proto ho nehodlám marnit čekáním 2-5 minut jak debil, jenom proto, že bych měl. Vždyť při přejíždění hlavní silnice je nebezpečí obdobný.
Zkracujete si čas? Pozor, ať si nezkrátíte život (aneb "To neděláš dobře s tou sirkou, Jaromíre.").