Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na dům Stropnického někdo hodil zápalné lahve, policie zvýšila ostrahu

Na dům ministra obrany Martina Stropnického v neděli ráno někdo hodil zápalné láhve. Ministr nebyl doma, zatímco někteří členové jeho rodiny ano. Nikomu se nic nestalo. Případ vyšetřují státní a vojenská policie. Podle resortu byla zvýšena ostraha ministra.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J62a29n 22N70o21v20á27k 9799726921362

recopročně bych zapalíl ruskou ambasádu R^:-P

0/−1
9.6.2015 17:48
Foto

J55a13n 34N82o66v63á75k 9979646921712

asi nejaka bunka trotlu s inspiraci a mozna i podporou či ukolovaní z ruska - vytvorit atmosferu chaosu a nejistotu je soucast planu a strategie maskirkovky

0/0
9.6.2015 17:46

A36n56n13a 50T14v36a58r65ů80ž38k16o55v67á 4321786725438

Nebyl to spíše mejdan mladého Stropnického? Prý to tam někdo hodil ve 4 hod. ráno, starý se vrátil až v 16 nebo 18 z chaty, pak vycítil příležitost a teprve to oznámil policií. Kdyby to byla pravda, tak ty policajty volal mladý hned. On však uklízel, pravděpodobně proto, aby se na to nepřišlo, jak zase vyváděl.

0/0
10.6.2015 6:16

J70i80ř19í 16P58a94j46k 8603835340527

Tohle se mi nelíbí. Ať už láhve házel kterýkoliv ňouma, důležité je, kdo ňoumu platil. Incident je ke cti ministra, neb pokud se sahá k podobným výhrůžkám, tak běžné politické a lobbistické tlaky nezabraly. Uvědomte si, kolik klíšťat se na penězích z rozpočtu pro armádu živí. To jsou davy milionářů navyklých na přepych. A pokud jim někdo zavírá kohoutek, nebo nechává téct jinde, je třeba "něco dělat" a ovečku napravit, nebo vyměnit.

0/0
9.6.2015 13:40
Foto

J41i40ř26í 91D84v90o91ř64á67č69e15k 5904303164223

Amatéři, útočí, kdy Žilka není doma a má to takový účinek, že to Žilková uplácá utěrkou. Doufám že je chytnou a zavřou za blbost.

0/0
9.6.2015 11:15
Foto

J96i49ř56í 66K59r86a90t41ě37n83a 1831652777617

No čtyři zápalné láhve nejsou žádná legrace. Měli štěstí. Ty pitomce do pár dní mají.

0/0
9.6.2015 12:16

P65e89t29r 11D15o34l50e22ž23e70l 1768401235156

To asi Veronika držkovala, co?;-)

0/−2
9.6.2015 11:07

J72o64z89e87f 10Š46e96v96c 1130275745641

Myslím, že spíš to byl útok na Žilkovou :-), na ministra obrany, by si pořídili jiného profíka.

0/−1
9.6.2015 13:46

T50o97m88á18š 10K34u24c13h12a78ř 3857881248801

Evidentně platí, že podobných činů jsou vetšinou schopni pouze ti, kterým současně chybí schopnost, znalosti a inteligence, aby je dokázali efektivně zrealizovat.

+3/0
9.6.2015 11:05

M71a84r35t84a 89Š29a73f84a67ř71í93k95o65v41á 3639674851120

Nebyl to pozdrav pro Agátu od nadšeného obdivovatele, nebo obdivovatelů?;-)

0/0
9.6.2015 11:03

H36e50l83e51n32a 15K69a51v25k20o13v93á 5786103730286

A jak teda pracovala  "bdělá  profesionální dosavadní ostraha", že k tomuhle incidentu  vůbec  mohlo dojít.?

0/0
9.6.2015 11:02

M73i22l71o28š 36N54e90r64a39d 4275238143687

Vy už si nepamatujete jak chrabrá ochranka nechala obyčejného vesničana vystřílet na prezidenta celý zásobník naštěstí jen z  airsoftové pistole, aby s ním dříve než ochranka vůbec zareagovala stihli novináři ještě udělat rozhovor? Vzhledem k tomu, že pro kariéru ve státní správě je nutným předpokladem především dosahovat skvělých výsledků v lezení do zadnice, mohla od té doby nastat změna jedině k horšímu.

+1/0
9.6.2015 11:41

M82i49l43o91š 82N62e73r96a29d 4615298253487

Pan Stropnický je přímo učebnicovým příkladem toho, že spolupráce slušného člověka se zločincem toho prvního vždy zákonitě semele. Je neuvěřitelné, že i tak krátká spolupráce s Burešem jej zcela zbavila schopnosti sebereflexe.

+1/0
9.6.2015 10:59

R13u62d81o73l91f 93L32i46n66h51a95r67t 5752801582

Opravdu tady nikoho nezaujalo to, že tady teda máme nějaký zápalný lahve, a policie zároveň zjišťuje, jestli v nich nebyla jen voda a tím pádem by to posuzovala jako přestupek ?? Fakt v tom nikdo nevidí rozpor ??

+2/0
9.6.2015 10:36

K29a21t15e90ř64i81n42a 69H68u11t94o47v98á 9301545590517

No teoreticky nemusí. Pokud by to byla lahev s látkou, tak by bylo i možné, aby hadr byl sice nasáklý hořlavinou, ale v lahvi mohla být trocha vody. Teoreticky by hadr chvíli hořel, ale po dopadu by to nevytvořililo paseku jako Molotov

0/0
9.6.2015 10:43

J12a86n 51L38i81p65e34n29s81k31ý 7265975462346

Myšlenku jako pan Linhart jsem vyjádřil o pár příspěvků níže, nad variantou, kterou popisujete vy jsem taky uvažoval,ale podle mě pokud by byla láhev plná vody a na tom hadr namoceny v něčem aby to hořelo, tak při dopadu a roztristeni by to ta voda měla v podstatě uhasit... A v článku se píše o plamenech, které se podařilo brzy uhasit, to by jen hadr asi neudelal

0/0
9.6.2015 10:56

K17a80t25e77ř17i56n37a 59H66u70t91o22v71á 9951555320267

Myslím si, že kdyby byla lahev plná vody, hadr by ji velmi rychle nasákl a tím zředil hořlavinu v sobě. Jestli měli nějaké okrasné záclony na terase, tak tomu stačí trošku, aby se vzňaly.

Chtělo by to chemika.

0/0
9.6.2015 11:03

M21i90c54h64a87e39l30a 46T55r79é70g82l59o26v71á 2327767877

Hm, a není to spíš naopak? Že pan ministr zastupuje takovou politiku, se kterou se nedá souhlasit? Pan ministr si to vykládá zřejmě tak, že správně postupuje proti rostoucímu extremismu, což by tento násilnický počin dokazoval. Kdo jiný by měl takový blbý nápad házet zápalné lahve na civilisty... Přesto, neměl by spíše z tohoto útoku vyvodit nějakou reflexi? Obávám se, že nejde o vyjádření nesouhlasu s jeho bojem proti extrémismu, ale o vojenskou a obrannou politiku obecně.

Ovšem použít jako nesouhlasný argument na jeho politiku hození zápalné lahve je totálně mimo mísu a ubohost. Existují rozhodně mírumilovnější a legitimnější prostředky.

+2/−2
9.6.2015 10:24

T65o83m52á46š 13C23h52r30u80d45i68m92s37k72ý 5594156147166

"Existují rozhodně mírumilovnější a legitimnější prostředky." Například hození prázdné lahve, nebo půlitru s pivem:)

0/0
9.6.2015 10:28

M91i68c29h50a94e40l 61T75a65n76á16č 8548300891948

V prohnilé české politické kotlině šlo vždy jen o prachy a moc. Nedělám si iluze o tom, že nejinak je tomu i v tomto případě.

+2/0
9.6.2015 10:29

L18a89d48i72s74l86a40v 22O66s58t83r77á62k 7515970328538

To sice jsou ,ale houby pomužou,Na hrubý pytel  hrubá záplata ,Bude se už pouze přitvrzovat,vzhledem k tomu ,že téměř  třetina ekonomicky činných obyvatel  je v exekuci a neustále to přibývá a až to přeroste v neunosnou míru tak to tu bude ještě horší než v Řecku.Jen je otázka ,kdo má zájem aby všichni lidi totálně zchudli???

+3/−1
9.6.2015 10:37

M21i64l39o18š 67N24e88r22a84d 4365568743247

Přece ti co na tom bohatnou.

+2/0
9.6.2015 10:59

M35i25c78h96a29e82l21a 42T39r29é60g55l62o91v20á 2617977337

Kdyby aspoň ti mínusáři vždycky napsali, s čím v hodnoceném komentáři nesouhlasí. ;-)

0/0
9.6.2015 12:14

R67a53d61i42m 64K59u86n49z 3745582593880

Mírové láhve pacifistů.

+3/0
9.6.2015 10:24

T60o83m46á51š 32C68h98r64u32d24i21m21s81k45ý 5784616157326

Máte recht. Když se dá humanitárně bombardovat, tak proč ne mírové lahve pacifistů :)

+2/−2
9.6.2015 10:27

T77o59m86á12š 87K31o61u92d59e28l20k78a 1189610817494

za "humanitární bombardování" by měla být koruna do pokladničky. nic trapnějšího na skladě vážně nemáte a musí se to v každé diskuzi objevit aspoň jednou. navíc, to ani není správný citát :-P

+2/−2
9.6.2015 10:29

M68a76r19t20i68n 50Ž62e42l11i53n42s49k59ý 9288809349432

"Domnívám se, že během zásahu NATO v Kosovu existuje jeden činitel, který nikdo nemůže popřít: nálety, bomby, ty nebyly vyvolány ze zištných zájmů. Jejich povaha je výlučně humanitární:"

http://cs.wikipedia.org/wiki/Humanit%C3%A1rn%C3%AD_bombardov%C3%A1n%C3%AD

Jaky je rozdil mezi bombama a nalety s humanitarni povahou, z humanitarnich zajmu a humanitarnim bombardovanim?

0/0
9.6.2015 11:27

K51a80t10e12ř57i94n25a 89H39u19t79o54v52á 9151585390427

Ono je totiž mírumilovnější přihlížet genocidě a nic nedělat

+1/0
9.6.2015 10:37

M76i12c51h94a62e37l 96T53a11n44á87č 8228420401478

Házet na něčí majetek cokoliv s cílem ho poškodit či někomu ublížit je nepřípustné a trestu hodné. 

Dělat politiku v ČR jíž stále silně tvoří obličej prospěchářsko-politické garnitury je jako boj s větrnými mlýny - nikdy nevíte kdy vás semelou.

0/0
9.6.2015 10:21

T84o44m65á80š 80C46h20r80u93d30i39m41s81k87ý 5574476827196

Lidi už ta politická scéna začíná prostě pěkně s..  Naši předci byli ještě radikálnější a užívali defenestraci.

0/0
9.6.2015 10:20

T27o51m78á82š 48K87o52u12d58e55l60k36a 1779950777424

to mi tedy radikálnější nepřijde. je to adresné, tohle je útok potencionálně zahrnující rodinu.

+2/0
9.6.2015 10:23

T69o17m49á77š 57C94h65r30u57d74i33m94s24k64ý 5524956157126

Nemyslím si. Bylo to varování a nemělo se nikomu nic stát. Kdyby to byl opravdový útok, tak jdou ty lahve do oken a na vchodové dveře a bude jich víc.

0/0
9.6.2015 10:31
Foto

T24o88m68á12š 95H77o37n78z87í64k 1309674521420

pán je odborník, asi o tom něco víš......:-P

0/0
9.6.2015 10:37

T63o49m28á50š 97C14h61r32u84d57i34m73s64k57ý 5874926137636

Tak bych to udělal já, pokud bych chtěl někoho usmažit v baráku. Lahve do oken založí vevnitř požár a lahve na dveře znemožní obětem utéct. Logické.

0/0
9.6.2015 10:38

T30o74m80á87š 73K66o21u71d50e78l16k11a 1989890327894

jo,naplánovat je jedna věc, exekuce bez výcviku ,kdy máte pochopitelně blato na hřišti je zase něco jiného.

0/0
9.6.2015 10:50

K41a74t46e12ř97i10n50a 91H13u20t76o31v22á 9791905940607

To je ukázka zbabělosti. Kdyby mu někdo dal (nebo se jen pokusil dát) facku, tak by se to dalo považovat za projev nesouhlasu

+1/0
9.6.2015 10:30

T65o46m76á61š 74C74h60r38u36d63i81m25s83k58ý 5434516737256

V podstatě jsou dvě možnosti.

1-udělal to někdo, kdo moc nemyslí a jedná spíš pudově. Prostě se někde líznul, naštvanost přelezla jistou hranici a mrsknul mu to tam.

2-jde spíše o zastrašování ve smyslu:Hele Martine, děláš něco, co se nám nelíbí. Měl bys přestat ve vlastním zájmu zájmu své rodiny. Prostě někdo chce, aby v nějaké záležitosti Stropnický vyměkl. pokud je to tenhle případ, tak Stropnický nejspíš ví, nebo tuší, kdo poslal vykonavatele, aby ty lahve mrsknul.

0/0
9.6.2015 10:35

J22a55n 11L65i29p34e88n83s63k89ý 7885585692876

Já jsem to tak trochu asi nepochopil, v jednom odstavci píšou,že zkoumají zda láhve neobsahovali vodu a v odstavci dál, že láhve nevybuchli s plnou intenzitou a plameny se podařilo brzy uhasit....kdyby v tom byla voda tak to nebude hořet ne ?

+1/0
9.6.2015 10:19

T21o49m43á53š 54C37h66r98u85d72i70m46s67k75ý 5294616427796

Asi nějaký moravák házel flaše se slivovicou. Tou pro pražáky, samozřejmě:).

0/0
9.6.2015 10:22

L47u64k77á48š 59H98á26b51a 6720895216706

„Takové věci se na české politické scéně naštěstí nestávají často. Bohužel to nasvědčuje radikalizaci určitých názorových skupin, které stojí proti hodnotám, jež zastáváme."  - Přesně jsou tu i tací, kteří se s prosazováním totalitních praktik nedokáží smířit.

0/−3
9.6.2015 10:19

T49o77m93á92š 14K43o24u89d95e45l57k22a 1699370937824

můžete být konkrétní? mě tedy spíš přijde,že se radikalizují právě skupiny, které si nějakou formu totality přejí.

+2/0
9.6.2015 10:21

M65i22c64h12a56e19l 20T15a20n71á89č 8438360131648

přesně tak, protože totalita je jim pohodlnější

0/0
9.6.2015 10:23

L75u87k24á33š 92H52á74b71a 6850465516836

podívejte se na moc vůdce. to myslím nepotřebuje nějakého rozsáhlého komentáře, prakticky každý jeho krok ve vládě je upevňováním vlastní pozice a moci. Demokracie a společnost tu velmi rychle umírá. A kašpárek na Stropnický je jednou z figur téhle tragické hry.

0/0
9.6.2015 10:25

T11o16m65á77š 31K14o43u84d59e35l19k24a 1399660877824

ANO, ano je problém, ale z trochu jiného soudku. já mluvím spíš o populistech na obou krajích politického spektra, kteří se poslední dobou vzácně shodnou skoro na všem. vidět tak vřelé obětí katolíků se stalinisty mě skoro dojímá.

0/0
9.6.2015 10:27

L41u52k79á63š 92H80á80b34a 6540145106406

populismus je myslím běžnou praxí. Ale u nás je spíše zarážející to, že na to lidi skáčou a pak samozřejmě populismus dosahuje monstr rozměrů, stejně jako babišovy přihrávky vlasntího byznysu za bílého dne.

0/0
9.6.2015 10:32

T90o50m77á64š 14K34o18u98d54e92l68k38a 1919270147504

protože tady chybí občanská společnost. po změně režimu ji tu nikdo nekultivoval. a politika je jen tak dobrá, jak dobří sou voliči.

+1/0
9.6.2015 10:43

L77u10k92á36š 63H91á39b42a 6650875906306

bohužel souhlasím.

0/0
9.6.2015 11:13

O34n40d33ř26e13j 13M93a19l56ý 3534193153583

Zajímavé, zrovna u nás má někdo pivku na ministra obrany (která navíc de facto neexistuje)? ;-D

0/0
9.6.2015 10:18

K88o38s47t83a50s 70C74h75a40r55a54l21a73m75b98i20d44i97s 9258436876733

pan stropnický dělá velmi servilní proamerickou politiku ,kterou teda považuje za  to ,že jde správným směrem její  katastrofální výsledky můžeme  sledovat v arabském světě,, bohužel získal k tomu ve volbách dosti hlasů , takže si to může dovolit,  pokud se však  jednalo skutečně o útok s politickým motivem ,tak to určitě ne,i když moc tomu nevěřím.

+1/−5
9.6.2015 9:57

L23a69d51i34s88l33a94v 93O33s89t87r77á74k 7625900588248

To má politické pozadí o tom ani nepochybujte

0/0
9.6.2015 10:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.