- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S každým ministrem obrany přicházi dříve či později stejný evergreen: řešení problému L-159, které nikdo nechtěl, nechce a ani nebude chtít.
Uzž dávno měli sedět géniové, kteří ty letouny pro naši armádu koupili.
P.s.: totéž platí např. pro padaaáky, Pandury, Casy atd., dalo by se pokračovat téměř do nekonečna. Justice je ale přísná jenm na některé...
Škoda každé koruny na zelené parazity. Stačí jeden s bílou kapitulační vlajkou. Za komančů nás akorát hlídali a drželi za minovým polem a ostnatým drátem a dnes jsou z přebarvených lampasáku generálové. K čemu je mi celá armáda, když jsem byl 5x vykraden a stejně mi nikdo nepomůže.
Škoda každé koruny na papalášské parazity..Zrušit senát..Stejně je to odkladiště přestárlých poslanců..Co už stál peněz..
5,5 milionu na letadlo na rok. No to mi přijde jako docela předražené. I když pokud to vypisuje herec pak se není čemu divit.
Víte, kolik stojí takový motor?
Mohu se přihlásit také? Letadýlka jsem lepil a opravoval už na základce. A z hospody už jsem taky vyletěl. A bude to lacino.
Aero Vodochody, kdo jinej...... a jestli né, tak doufám, že někdo půjde pěkně hačat.....
Ještě LOM, když jsou státní...
V tomto ojedinělém případě naprosto nechápu, jaký to má význam. Copak může kvalitnější a levnější služby - včetně dodávek náhradních dílů - poskytnout někdo jiný než sám výrobce nebo některý jeho odštěpný závod, který je všeobecně známý? Mám to chápat tak, že právě teď se probouzí několik spících firem, které nabídnou naoko lepší služby a lepší cenu než výrobce a nakonec práci stejně budou odvádět zaměstnanci výrobce?
Tak díly jsou na trhu, lze nabídnout levnější práci.