Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Číňané z potopené lodi vytáhli čtyři sta mrtvých. Nepřežil téměř nikdo

Počet potvrzených obětí nehody čínské lodi, která se v pondělí potopila na řece Jang-c-ťiang, dosáhl 396. Jen 14 lidí se zachránilo, desítky lidí se stále pohřešují. Informovala o tom agentura Reuters s odvoláním na čínskou státní televizi CCTV

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D45a70n17i64e51l 43M19u81n15z73a48r 1309448942466

lod se potopila, kdyz ji zasahlo tornado….

Kapitan a inzenyr byli vzati do vazby a zastreleni na usvitu…..

0/−1
6.6.2015 15:55

D49a45n57i47e80l 43L73u26k96á48č 7113491464751

to se ani neví kolik metrů od břehu to bylo?

0/0
6.6.2015 11:31

L29u83c45i31e 70S51t24u73d63e86n44k48o31v74á 3871560837900

V jednom starším článku bylo uvedeno, že 3 km. To je strašný úsek na uplavání navíc v bouři. I zdraví sportovec by s tím měl problém!!

+1/0
6.6.2015 15:16

L75u93k66a25s 70M29a28d57l95e 4350586277708

10 metru-zelva

25 metru-kapr

200 metru-delfin

3 kilometry v bouri - to uz na skolnim plavani nebylo,ale vodhadoval bych to na krakena

0/0
6.6.2015 20:51

V10l45a65d17i35m46í79r 96H28o26l65ý 8104351756387

Zdraví vás zdravý sportovec.

Ale ty 3 km bych asi v bouři neuplaval, máte pravdu.

+1/0
6.6.2015 20:53

E29v98z62e19n 13S61o27u71k86u71p 1987534556768

Smutné, bohužel se tyto tragédie stávají.

Proč však redakce vložila také fotku č.6 s Kimem v KLDR je mi záhadou....

+12/0
6.6.2015 9:16

P84e98t13r 43M68l86á52d95e26k 7707858831550

Asi za to muze ...

+4/0
6.6.2015 9:51

J20a85n 41N77o89v32á98k 9409396351322

Asi nejaka podprahova propaganda ;-D

+7/0
6.6.2015 10:10

V50á41c80l46a13v 96H31a83m62r35l41e 1544658556797

Tak to je šílený, to jsem čekal lepší výsledek. Nezachránit v hloubce 15 metrů 400 lidí mi přijde jako těžký amatérismus čínských záchranářů.

0/−7
6.6.2015 8:59

L98a53d30i94s28l50a26v 19T31o54m26m 4858256966458

Tak nevím, v článku je uvedeno, že echo dali až přeživší z lodi. Tak si vemte jaký čas zabere doplavat (v bouři) na břeh a pak ještě sehnat telefon. Dle fotek je to na docela odlehlém místě. Navíc turisté byli ve věku 50-80 let. To člověk také ve studené vodě vydrží méně než zdraví dvacetiletý člověk. Spíš mě sejří že první se opět zachránil kapitán a první inženýr. Že-by stejná škola jako kapt. konkordie....? Každopádně škoda života a soustrast pozůstalým.

+13/0
6.6.2015 9:21

P89e52t30r 22H21a68n55a 1224690929

Pokud šla loď během pár minut dnem vzhůru, tak je jenom logické, že o mnoho větší naději na přežití mají důstojníci na můstku. Mají nejrychlejší informace, výhodnou pozici a bývají zdatnější než průměrní pasažéři. V této situaci, ale není jejich sebezáchrana nic zavrženíhodného. Pro pasažéry nemohli už nic udělat. 

Proč k převrácení došlo je již jiný příběh.

+14/−1
6.6.2015 9:37

D29a53n13i19e17l 87L20u92k37á96č 7673841734781

no a ti se zachránili jak? taky doplavali na břeh? Tomu se mi moc nechce věřit. Že se na to ti žurnalisté neptají, to je mi záhadou.

0/0
6.6.2015 11:35

J51a50n 87K60o50h83l 4563157741404

Hlavně se potopili v noci, tzn. že většina lidí byla v kajutách a spala a těžko se mohli během minuty nebo dvou dostat ven. Kapitán s inženýrem byli asi někde na můstku, nebo minimálně nespali, takže tu šanci přežít měli vyšší, z toho bych je nevinil..

+5/0
6.6.2015 12:26

M25a68r50t57i44n 19K10a98d81a17n 3803692959600

Logická úvaha ........R^

0/0
6.6.2015 12:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.