Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Číňané z potopené lodi vytáhli čtyři sta mrtvých. Nepřežil téměř nikdo

Počet potvrzených obětí nehody čínské lodi, která se v pondělí potopila na řece Jang-c-ťiang, dosáhl 396. Jen 14 lidí se zachránilo, desítky lidí se stále pohřešují. Informovala o tom agentura Reuters s odvoláním na čínskou státní televizi CCTV

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D61a69n94i56e88l 52M95u67n63z81a20r 1169758392696

lod se potopila, kdyz ji zasahlo tornado….

Kapitan a inzenyr byli vzati do vazby a zastreleni na usvitu…..

0/−1
6.6.2015 15:55

D85a86n14i63e65l 36L84u26k26á62č 7553921884181

to se ani neví kolik metrů od břehu to bylo?

0/0
6.6.2015 11:31

L10u37c24i26e 93S73t39u96d26e39n93k12o59v45á 3411750467440

V jednom starším článku bylo uvedeno, že 3 km. To je strašný úsek na uplavání navíc v bouři. I zdraví sportovec by s tím měl problém!!

+1/0
6.6.2015 15:16

L51u79k85a84s 38M74a87d64l94e 4420206397728

10 metru-zelva

25 metru-kapr

200 metru-delfin

3 kilometry v bouri - to uz na skolnim plavani nebylo,ale vodhadoval bych to na krakena

0/0
6.6.2015 20:51

V88l50a74d73i72m20í77r 60H23o75l21ý 8574171466367

Zdraví vás zdravý sportovec.

Ale ty 3 km bych asi v bouři neuplaval, máte pravdu.

+1/0
6.6.2015 20:53

E70v93z65e11n 72S34o73u28k72u18p 1267274796278

Smutné, bohužel se tyto tragédie stávají.

Proč však redakce vložila také fotku č.6 s Kimem v KLDR je mi záhadou....

+12/0
6.6.2015 9:16

P68e10t38r 72M90l67á70d28e29k 7167888371300

Asi za to muze ...

+4/0
6.6.2015 9:51
Foto

J35a56n 35N82o16v62á17k 9779516941862

Asi nejaka podprahova propaganda ;-D

+7/0
6.6.2015 10:10

V64á77c82l29a91v 11H76a30m69r11l15e 1554418826897

Tak to je šílený, to jsem čekal lepší výsledek. Nezachránit v hloubce 15 metrů 400 lidí mi přijde jako těžký amatérismus čínských záchranářů.

0/−7
6.6.2015 8:59

L90a48d13i32s47l80a65v 45T45o96m47m 4608896436738

Tak nevím, v článku je uvedeno, že echo dali až přeživší z lodi. Tak si vemte jaký čas zabere doplavat (v bouři) na břeh a pak ještě sehnat telefon. Dle fotek je to na docela odlehlém místě. Navíc turisté byli ve věku 50-80 let. To člověk také ve studené vodě vydrží méně než zdraví dvacetiletý člověk. Spíš mě sejří že první se opět zachránil kapitán a první inženýr. Že-by stejná škola jako kapt. konkordie....? Každopádně škoda života a soustrast pozůstalým.

+13/0
6.6.2015 9:21

P64e61t32r 85H76a14n12a 1924440989

Pokud šla loď během pár minut dnem vzhůru, tak je jenom logické, že o mnoho větší naději na přežití mají důstojníci na můstku. Mají nejrychlejší informace, výhodnou pozici a bývají zdatnější než průměrní pasažéři. V této situaci, ale není jejich sebezáchrana nic zavrženíhodného. Pro pasažéry nemohli už nic udělat. 

Proč k převrácení došlo je již jiný příběh.

+14/−1
6.6.2015 9:37

D24a86n59i98e64l 55L30u37k73á78č 7263861134911

no a ti se zachránili jak? taky doplavali na břeh? Tomu se mi moc nechce věřit. Že se na to ti žurnalisté neptají, to je mi záhadou.

0/0
6.6.2015 11:35

J63a27n 96K27o83h55l 4133397691784

Hlavně se potopili v noci, tzn. že většina lidí byla v kajutách a spala a těžko se mohli během minuty nebo dvou dostat ven. Kapitán s inženýrem byli asi někde na můstku, nebo minimálně nespali, takže tu šanci přežít měli vyšší, z toho bych je nevinil..

+5/0
6.6.2015 12:26

M66a40r90t79i60n 13K23a43d10a39n 3133802519570

Logická úvaha ........R^

0/0
6.6.2015 12:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.