Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Číňané z potopené lodi vytáhli čtyři sta mrtvých. Nepřežil téměř nikdo

Počet potvrzených obětí nehody čínské lodi, která se v pondělí potopila na řece Jang-c-ťiang, dosáhl 396. Jen 14 lidí se zachránilo, desítky lidí se stále pohřešují. Informovala o tom agentura Reuters s odvoláním na čínskou státní televizi CCTV

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D27a96n63i95e75l 38M68u12n13z40a58r 1809818602956

lod se potopila, kdyz ji zasahlo tornado….

Kapitan a inzenyr byli vzati do vazby a zastreleni na usvitu…..

0/−1
6.6.2015 15:55

D53a26n52i79e19l 50L31u95k96á83č 7693801204871

to se ani neví kolik metrů od břehu to bylo?

0/0
6.6.2015 11:31

L20u26c36i45e 91S63t14u88d46e65n15k48o81v38á 3271850527840

V jednom starším článku bylo uvedeno, že 3 km. To je strašný úsek na uplavání navíc v bouři. I zdraví sportovec by s tím měl problém!!

+1/0
6.6.2015 15:16

L59u76k29a20s 87M19a42d72l95e 4110656217158

10 metru-zelva

25 metru-kapr

200 metru-delfin

3 kilometry v bouri - to uz na skolnim plavani nebylo,ale vodhadoval bych to na krakena

0/0
6.6.2015 20:51

V57l58a24d91i24m31í44r 89H95o90l64ý 8794861746697

Zdraví vás zdravý sportovec.

Ale ty 3 km bych asi v bouři neuplaval, máte pravdu.

+1/0
6.6.2015 20:53

E67v91z78e21n 41S84o30u42k67u10p 1387264136288

Smutné, bohužel se tyto tragédie stávají.

Proč však redakce vložila také fotku č.6 s Kimem v KLDR je mi záhadou....

+12/0
6.6.2015 9:16

P66e13t32r 34M59l56á88d67e46k 7127638181940

Asi za to muze ...

+4/0
6.6.2015 9:51

J62a85n 64N39o10v44á72k 9149136321542

Asi nejaka podprahova propaganda ;-D

+7/0
6.6.2015 10:10

V78á30c37l26a55v 90H84a14m41r70l38e 1874428556367

Tak to je šílený, to jsem čekal lepší výsledek. Nezachránit v hloubce 15 metrů 400 lidí mi přijde jako těžký amatérismus čínských záchranářů.

0/−7
6.6.2015 8:59

L27a79d10i54s75l57a33v 89T66o56m13m 4708376816408

Tak nevím, v článku je uvedeno, že echo dali až přeživší z lodi. Tak si vemte jaký čas zabere doplavat (v bouři) na břeh a pak ještě sehnat telefon. Dle fotek je to na docela odlehlém místě. Navíc turisté byli ve věku 50-80 let. To člověk také ve studené vodě vydrží méně než zdraví dvacetiletý člověk. Spíš mě sejří že první se opět zachránil kapitán a první inženýr. Že-by stejná škola jako kapt. konkordie....? Každopádně škoda života a soustrast pozůstalým.

+13/0
6.6.2015 9:21

P23e63t80r 76H54a39n29a 1724210559

Pokud šla loď během pár minut dnem vzhůru, tak je jenom logické, že o mnoho větší naději na přežití mají důstojníci na můstku. Mají nejrychlejší informace, výhodnou pozici a bývají zdatnější než průměrní pasažéři. V této situaci, ale není jejich sebezáchrana nic zavrženíhodného. Pro pasažéry nemohli už nic udělat. 

Proč k převrácení došlo je již jiný příběh.

+14/−1
6.6.2015 9:37

D26a58n75i33e33l 97L32u83k73á26č 7913141584561

no a ti se zachránili jak? taky doplavali na břeh? Tomu se mi moc nechce věřit. Že se na to ti žurnalisté neptají, to je mi záhadou.

0/0
6.6.2015 11:35

J96a55n 39K69o68h52l 4303577321114

Hlavně se potopili v noci, tzn. že většina lidí byla v kajutách a spala a těžko se mohli během minuty nebo dvou dostat ven. Kapitán s inženýrem byli asi někde na můstku, nebo minimálně nespali, takže tu šanci přežít měli vyšší, z toho bych je nevinil..

+5/0
6.6.2015 12:26

M56a74r16t64i10n 95K97a17d87a98n 3583972569650

Logická úvaha ........R^

0/0
6.6.2015 12:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.