Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na Jang-c-ťiang se potopila osobní loď, obětí mohou být stovky

Na jihočínské řece Jang-c-ťiang se v pondělí v noci potopila osobní loď s téměř 460 lidmi na palubě. Z vody se jich podle agentury AP podařilo zatím vytáhnout jen 18, přinejmenším pět lidí při nehodě zahynulo. Záchranné práce nadále pokračují, komplikuje je však silný vítr a vydatný déšť. Z trupu převrácené lodi je prý slyšet klepání a volání o pomoc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T15o92m16a62s 65P57e61c46h13a 1548814746360

A od Lampedusy žádné dobré zprávy. Ach jo!

+1/0
2.6.2015 13:05

P27a53v20e53l 38S66t66a80v34j53a10n15í98k 6168855767771

Předpokládám dle videa, že loď se zatím nepotopila, ale převrátila. To jsou fakt hloupé články a titulky.

+1/0
2.6.2015 12:17

D35u98š19a56n 31M95a45s74á58r 3641431512595

Na iDnes běžná věc, bohužel.

0/0
2.6.2015 15:48

H96e60l29e58n45a 95K35a93v72k78o68v57á 5806493160576

Kapitán přece měl zůstat i za cenu svého života na potápějící lodi, jak přikazuje zákon moře i lidská morálka.

0/0
2.6.2015 12:12

J65a50n 75N68o35v28á82k 9645798944565

Zákon moře? Tohle nebylo na moři, ale na řece. A loď se nepotopila ale náhle převrátila.

0/0
5.6.2015 11:11

H74e77l78e12n33a 39K74a55v49k84o50v69á 5896503820626

p.Novák

To neznamená,že převrácenou lod mohl  opustit, zatím co jiní se topili. I tady snad zákon moře platí.

0/0
5.6.2015 13:32

M29i50c98h50a56l 38C27h91a23l67u81p34a 6788770639783

To je pravda, měl zůstat v převrácené kabině a čekat, až se utopí.

0/0
6.6.2015 10:07

H50e48l60e25n93a 76K44a27v15k92o66v71á 5256803850276

p.Chalupa

To je pravda - hlavně, že se utopily stovky jiných.,ale kapitán je živý.

0/0
8.6.2015 12:42

M51i65c62h24a80l 53C98h45a60l86u88p65a 6578500759703

Tím, že se utopí kapitán v převrácené lodi nikomu dalšímu nepomůže, tam asi nic jiného než zdrhnout nezbývá. Jiná situace je, když loď jenom nabírá vodu a ještě hodinu plave, pak má smysl zůstat na palubě a třeba řídit evakuaci.

0/0
8.6.2015 14:09

M31i70l29a50n 89K67r68á52l 8153808441631

Tak loď se potopila a on tam vyklepává nerovnosti, to jsou věci8-o

+1/−2
2.6.2015 11:32
Foto

J71a54n 75R42ů81ž63i81č23k24a 7492972955487

Proč nemůžeme mít takové bouře i ve středomoří...Čína je zase napřed.

+2/−3
2.6.2015 10:40

S24t63a16n86i78s69l64a27v 94M50a53r60e44š 7376835962194

Fyzika mi říká, že udělat otvor v trupu by znamenalo okamžité potopení lodi.

+7/0
2.6.2015 8:55

P18e98t18r 45M73u16n20z55a82r 1925671629566

Záleží jak tam jsou udělané přepážky.

0/0
2.6.2015 13:02

P81a72t32r11i74k 13Z61i64m35a 2217797452757

Pokud do otvoru nevteče voda a jsou tam zachované vodotěsné přepážky, uvolní se tlak pouze v místě otevření.

0/0
2.6.2015 13:22

V31á80c46l36a97v 26H15a40m97r87l13e 1504578956407

Doufám, že se jich podaří zachránit co nejvíc. Odlehčení: Ještě, že se potopili v Modré řece. Horší by bylo hledat Číňany v Žluté řece (Chuang che).

+7/0
2.6.2015 7:18

L94a76d95i63s48l68a80v 37S43o61k79o45l 1530822875382

Bejt v potopené lodi někde ve černočerné kajutě, to je pro mě horor...

0/0
2.6.2015 7:15

T98o96m13á87š 74C46h65r69u46d51i50m74s44k97ý 5334556647336

Ono to nemusí bejt špatný pokud se vyloženě neutopíš.Prostě si vydýcháš vzduch, zvedne se koncetrace CO2, budeš pomalu usínat a pak už se neprobudíš.

+4/0
2.6.2015 8:23

J44o82s81e37f 43P50o53r13t74i27k 8797609574

Ale i tak se u toho spotíš

0/−2
2.6.2015 9:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.