Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na Jang-c-ťiang se potopila osobní loď, obětí mohou být stovky

Na jihočínské řece Jang-c-ťiang se v pondělí v noci potopila osobní loď s téměř 460 lidmi na palubě. Z vody se jich podle agentury AP podařilo zatím vytáhnout jen 18, přinejmenším pět lidí při nehodě zahynulo. Záchranné práce nadále pokračují, komplikuje je však silný vítr a vydatný déšť. Z trupu převrácené lodi je prý slyšet klepání a volání o pomoc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T97o36m11a86s 65P77e95c77h41a 1388354766640

A od Lampedusy žádné dobré zprávy. Ach jo!

+1/0
2.6.2015 13:05

P53a44v40e64l 18S78t98a77v28j88a60n55í81k 6498885927411

Předpokládám dle videa, že loď se zatím nepotopila, ale převrátila. To jsou fakt hloupé články a titulky.

+1/0
2.6.2015 12:17

D77u59š98a85n 10M50a56s41á11r 3431981612475

Na iDnes běžná věc, bohužel.

0/0
2.6.2015 15:48

H41e79l53e46n72a 18K83a50v64k69o31v69á 5986583810976

Kapitán přece měl zůstat i za cenu svého života na potápějící lodi, jak přikazuje zákon moře i lidská morálka.

0/0
2.6.2015 12:12

J14a32n 23N38o51v45á92k 9985148544575

Zákon moře? Tohle nebylo na moři, ale na řece. A loď se nepotopila ale náhle převrátila.

0/0
5.6.2015 11:11

H39e24l61e46n96a 43K28a36v23k23o12v95á 5526293330926

p.Novák

To neznamená,že převrácenou lod mohl  opustit, zatím co jiní se topili. I tady snad zákon moře platí.

0/0
5.6.2015 13:32

M18i44c26h78a80l 57C82h29a45l94u39p34a 6138380179523

To je pravda, měl zůstat v převrácené kabině a čekat, až se utopí.

0/0
6.6.2015 10:07

H73e13l38e92n34a 55K69a32v11k24o62v70á 5906183210426

p.Chalupa

To je pravda - hlavně, že se utopily stovky jiných.,ale kapitán je živý.

0/0
8.6.2015 12:42

M98i26c68h15a95l 20C41h60a42l13u63p77a 6978330969883

Tím, že se utopí kapitán v převrácené lodi nikomu dalšímu nepomůže, tam asi nic jiného než zdrhnout nezbývá. Jiná situace je, když loď jenom nabírá vodu a ještě hodinu plave, pak má smysl zůstat na palubě a třeba řídit evakuaci.

0/0
8.6.2015 14:09

M20i72l87a98n 54K30r63á25l 8193698191571

Tak loď se potopila a on tam vyklepává nerovnosti, to jsou věci8-o

+1/−2
2.6.2015 11:32
Foto

J55a67n 65R73ů13ž30i22č70k38a 7902832685167

Proč nemůžeme mít takové bouře i ve středomoří...Čína je zase napřed.

+2/−3
2.6.2015 10:40

S28t60a72n22i65s67l33a25v 38M73a12r97e47š 7536105702484

Fyzika mi říká, že udělat otvor v trupu by znamenalo okamžité potopení lodi.

+7/0
2.6.2015 8:55

P50e80t10r 70M51u84n57z95a22r 1335291759756

Záleží jak tam jsou udělané přepážky.

0/0
2.6.2015 13:02

P48a44t96r25i85k 24Z45i63m46a 2577527892327

Pokud do otvoru nevteče voda a jsou tam zachované vodotěsné přepážky, uvolní se tlak pouze v místě otevření.

0/0
2.6.2015 13:22

V51á36c10l11a31v 73H26a38m29r44l27e 1354278896317

Doufám, že se jich podaří zachránit co nejvíc. Odlehčení: Ještě, že se potopili v Modré řece. Horší by bylo hledat Číňany v Žluté řece (Chuang che).

+7/0
2.6.2015 7:18

L37a18d71i21s91l19a97v 35S58o13k56o84l 1840342145272

Bejt v potopené lodi někde ve černočerné kajutě, to je pro mě horor...

0/0
2.6.2015 7:15

T63o23m97á93š 35C53h84r32u28d53i11m32s15k76ý 5794676877286

Ono to nemusí bejt špatný pokud se vyloženě neutopíš.Prostě si vydýcháš vzduch, zvedne se koncetrace CO2, budeš pomalu usínat a pak už se neprobudíš.

+4/0
2.6.2015 8:23

J72o24s29e44f 27P21o59r27t12i74k 8717709684

Ale i tak se u toho spotíš

0/−2
2.6.2015 9:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.