Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na Jang-c-ťiang se potopila osobní loď, obětí mohou být stovky

Na jihočínské řece Jang-c-ťiang se v pondělí v noci potopila osobní loď s téměř 460 lidmi na palubě. Z vody se jich podle agentury AP podařilo zatím vytáhnout jen 18, přinejmenším pět lidí při nehodě zahynulo. Záchranné práce nadále pokračují, komplikuje je však silný vítr a vydatný déšť. Z trupu převrácené lodi je prý slyšet klepání a volání o pomoc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T60o78m76a40s 55P72e90c27h63a 1418934606730

A od Lampedusy žádné dobré zprávy. Ach jo!

+1/0
2.6.2015 13:05

P12a35v65e73l 44S38t53a20v88j73a47n52í62k 6648955657401

Předpokládám dle videa, že loď se zatím nepotopila, ale převrátila. To jsou fakt hloupé články a titulky.

+1/0
2.6.2015 12:17

D70u56š71a93n 70M73a96s18á19r 3371611892505

Na iDnes běžná věc, bohužel.

0/0
2.6.2015 15:48

H38e65l56e51n63a 79K91a19v21k91o33v48á 5706153390876

Kapitán přece měl zůstat i za cenu svého života na potápějící lodi, jak přikazuje zákon moře i lidská morálka.

0/0
2.6.2015 12:12

J91a18n 93N60o33v69á46k 9885788404615

Zákon moře? Tohle nebylo na moři, ale na řece. A loď se nepotopila ale náhle převrátila.

0/0
5.6.2015 11:11

H67e65l35e10n91a 29K48a44v80k94o20v10á 5256733300596

p.Novák

To neznamená,že převrácenou lod mohl  opustit, zatím co jiní se topili. I tady snad zákon moře platí.

0/0
5.6.2015 13:32

M63i47c55h10a67l 66C30h26a28l66u38p26a 6688280679713

To je pravda, měl zůstat v převrácené kabině a čekat, až se utopí.

0/0
6.6.2015 10:07

H32e28l33e52n85a 91K40a28v32k70o58v91á 5816183770866

p.Chalupa

To je pravda - hlavně, že se utopily stovky jiných.,ale kapitán je živý.

0/0
8.6.2015 12:42

M13i20c82h50a33l 40C93h10a45l18u80p34a 6908320759613

Tím, že se utopí kapitán v převrácené lodi nikomu dalšímu nepomůže, tam asi nic jiného než zdrhnout nezbývá. Jiná situace je, když loď jenom nabírá vodu a ještě hodinu plave, pak má smysl zůstat na palubě a třeba řídit evakuaci.

0/0
8.6.2015 14:09

M37i48l76a96n 49K76r72á71l 8173368771951

Tak loď se potopila a on tam vyklepává nerovnosti, to jsou věci8-o

+1/−2
2.6.2015 11:32
Foto

J18a37n 44R20ů88ž50i22č57k45a 7262472915347

Proč nemůžeme mít takové bouře i ve středomoří...Čína je zase napřed.

+2/−3
2.6.2015 10:40

S32t17a77n20i15s37l98a94v 96M64a42r40e80š 7476355462204

Fyzika mi říká, že udělat otvor v trupu by znamenalo okamžité potopení lodi.

+7/0
2.6.2015 8:55

P43e95t62r 96M91u18n72z70a45r 1495191279256

Záleží jak tam jsou udělané přepážky.

0/0
2.6.2015 13:02

P20a10t84r72i27k 68Z94i61m11a 2987777112217

Pokud do otvoru nevteče voda a jsou tam zachované vodotěsné přepážky, uvolní se tlak pouze v místě otevření.

0/0
2.6.2015 13:22

V71á12c78l17a13v 86H20a35m81r51l38e 1374398986147

Doufám, že se jich podaří zachránit co nejvíc. Odlehčení: Ještě, že se potopili v Modré řece. Horší by bylo hledat Číňany v Žluté řece (Chuang che).

+7/0
2.6.2015 7:18

L49a69d86i89s77l80a53v 41S55o18k29o65l 1510572425952

Bejt v potopené lodi někde ve černočerné kajutě, to je pro mě horor...

0/0
2.6.2015 7:15

T83o94m80á45š 70C90h37r45u32d16i89m38s58k55ý 5444866697906

Ono to nemusí bejt špatný pokud se vyloženě neutopíš.Prostě si vydýcháš vzduch, zvedne se koncetrace CO2, budeš pomalu usínat a pak už se neprobudíš.

+4/0
2.6.2015 8:23

J22o41s22e87f 33P39o27r69t32i98k 8827309684

Ale i tak se u toho spotíš

0/−2
2.6.2015 9:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.