Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Katolické Irsko schvaluje sňatky homosexuálů, biskupové radši mlčí

Irsko hlasuje o sňatcích párů stejného pohlaví. Katolická a konzervativní země má nakročeno k tomu, aby svatby homosexuálů schválila. A aby tak učinila jako první země světa v referendu. Vliv duchovních tam po sexuálních skandálech slábne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M66i18c68h81a87l 74C32v50e70j18n 9192273543659

Souhlasím. "Nazvu-li hrušku jablkem, jablkem se nestane."

0/0
28.5.2015 7:05

R18o45m42a30n 94P80a13p39á65č66e75k 9267971177589

Z některých zde mi je opravdu na blití. Někteří by se měli zamyslet, co píšou. Jste Homofobové. Láska je láska a je jedno jestli je mezi mužem a ženou nebo mezi mužem a mužem nebo ženou a ženou.

0/0
24.5.2015 21:32

D61a71v38i65d 59Š58a57f78r98á82n12e20k 5117984737123

A kdo jako co komu bere? Buďte rád, já jako příznivec mnohoženství (Láska mezi mužem a ženami) skončím natvrdo v kriminále.

0/0
25.5.2015 21:42

M87a47r65t44i91n 84P45e24t80v96a21d 4520599467542

O nic nejde - je to normální přirozený vývoj! 

Až do poloviny 19. století o homosexualitě nikdo nic nevěděl, to slovo nikdy neexistovalo, stejně jako neexistoval ani pojem sexuální orientace. Známý byl jen stejnopohlavní sexuální styk (který ovšem příležitostně neodmítá ani značná část heterosexuálů): v některých společnostech a historických obdobích byl bez problémů přijatelný nebo aspoň tolerovaný, jiné komunity - zejména ty náboženské s biblickou tradicí (židé, křesťané a muslimové) - jej zavrhovaly. 

Lidstvo zná tedy homosexuály jenom nějakých 150 let, a vzhledem k široce rozšířeným náboženským předsudkům teprve posledních 70 let dochází v našem civilizačním okruhu k jejich postupné integraci do většinové společnosti. Ta s sebou přirozeně nese i nezbytné legislativní změny, mířící k odstranění nesmyslné a bezdůvodné diskriminace. Bude to pokračovat tak dlouho, dokud homosexuálové nezískají stejná občanská práva jako všichni ostatní. 

Společenské předsudky mizí tím rychleji, čím víc je zřejmé, že homosexuálové nepředstavují žádné ohrožení. Přispívá k tomu zejména fakt, že se emancipují a stávají se viditelnou součástí veřejného života. 

Homosexuální manželství znamená úplné zrovnoprávnění partnerských svazků - jak v oblasti majetkoprávní, tak v oblasti péče o děti. Námitky vesměs pocházejí z mnoha vžitých předsudků, udržovaných především církvemi. Ty sice o homosexualitě nevědí vůbec nic, ale přesto ji soudí, a pojmu manželství vnucují svou dogmatickou definici: církve si manželství svévolně přisvojily. Existovalo však už dávno před nimi, a jeho obsah se přirozeně neustále historicky proměňoval. 

V dobách, kdy vedle tradičních svazků muže a ženy existují i svazky stejnopohlavní, lze logicky očekávat, že se tím pozmění i obecný pohled na občanský institut manželství. A to je přesně to, co teď ve světě probíhá. 

Silně katoličtí Irové právě každý sám za sebe vyslovili své přesvědčení, že církev nemá žádné rozhodující slovo ve věcech, kterým odmítá rozumět.

0/−1
24.5.2015 14:09

J54a37r69a 67R78a53n59k 1781486209371

Omyl, jiz ve starem recku to popisoval Plato. Socrates, Lord Byron, Edward II, and Hadrian, staci vice cist:-)

0/0
24.5.2015 22:29

M83a67r32t51i47n 79P17e19t96v26a24d 4150489597722

Omyl, antika nevyznávala homosexualitu, ale pederastii: tedy lásku mužů k dospívajícím chlapcům - o dichotomii homo/hetero tehdy nikdo nic netušil. Dospělého muže zkrátka přitahovala mladistvá krása bez ohledu na pohlaví, nemluvě o sociálních rolích s tím spojených. Podmínkou bylo, že chlapci ještě nesměly rašit vousy. Pokud se však už dospělý muž stýkal výhradně s mladíky nebo dokonce muži (a nebyl zrovna Alexandr Veliký), mohlo to už do jisté míry poznamenat jeho společenský status.

(Platón takové muže kritizoval, zároveň ale horoval pro lásku k chlapcům, a je také autorem návrhu sestavit z milenců celou armádu: poukazoval na úspěch Théb, kde tak postavili legii o síle 5OO mužů, a ona se pak proslavila jako neporazitelná.)

Podobně to bylo i v renesanční Evropě. Na rozdíl od Leonarda da Vinci, kterého ženy vůbec nepřitahovaly, můžeme Shakespeara nebo Michelangela jen stěží považovat za homosexuály, přestože oba měli mužské milence. Ani známý pojem sodomie není ekvivalentní: zahrnoval jakýkoliv anální styk, stejnopohlavní styk, incest a styk se zvířetem. A dnešní pojem sexuální orientace jako součásti osobnosti každého člověka se formuje teprve nějakých 100 let.

0/0
4.6.2015 17:03

T64o62m70á20š 91H43e17r96t65z 7955301112615

Proboha lidi, vzpamatujte se, jak můžete montovat dohromady zoofilii, nekrofilii, pedofilii atd s homosexualitou??!! To už opravdu nevíte, o čem mluvíte...

+1/0
24.5.2015 7:38
Foto

J59a38n 11Č20e89r63m25á77k 4449368465427

a Fantomas pravil: "...proč by ovce  hodiny nemohly mít svatbu,, když se mají rádi?..."

+1/0
23.5.2015 12:10
Foto

P13a49v19e70l 85F14r27u29m98e46r50t 5817324947318

Tak jestli jste se zamiloval do svých nástěnných kukaček, nic proti tomu nemám, a dejme tomu, že když třikrát vyletí ptáček, tak to bude prokazatelný projev jejich dobrovolné vůle vstoupit s vámi do svazku. ;-)

A těším se, až jednou po vás budou dědit a třeba nějakou velkou mezinárodní firmu (pokud vlastníte) pak budou řídit nástěnné hodiny, to bude bžunda. ;-D Nebo až ovečka zdědí barák nebo adoptuje dítě. Ostatně proč ne, vlčí děti už tu mnohokrát byly.

0/−1
23.5.2015 12:34
Foto

J45a18n 59Č86e83r19m95á26k 4629198265497

tak to byla klasika z pohádkového seriálu Arabela...

Tehdy se tam ještě teplé a další diskriminované skupiny chtějící jakési práva netahaly... 

holt svět se mění... 

brzy přijdou na přetřes práva pedofilů, nekrofilů a zoofilů a "právo" (povinnost)  starých a nemocných zažádat o euthanázii, aby uvolnili zdroje a chlebíček svým dospělým dětem...

0/−2
23.5.2015 13:38

B52o39h70u12s13l41a18v 80K52r52á81l86í60k 2921640299556

Tak hlavně když žádná práva nežádají pánbíčkáři a jiní pověrčiví pošahanci, že. Ještě by začali normálním lidem kafrat do života.

+1/0
23.5.2015 15:40
Foto

J88a91n 49Č14e58r96m57á45k 4899948605807

pověrčiví lidé mohou být pošahanci, křesťané však pověrčiví nejsou... naopak... 

A co vy, pane Králíku? vy jste normální či pošahanec? V diskusích ostatním do života kafráte dost značně... ;-D

0/0
23.5.2015 16:04

J53a86k35u77b 54H40e45g88e49n33b28a22r77t 9815924789874

Křesťané že nejsou pověrčiví? To znamená, že nevěří v neexistující jevy a bytosti? To je zajímavé, já myslel, že to mají tak nějak v popisu práce.

+1/0
23.5.2015 22:20
Foto

J84a79n 76Č87e45r19m65á44k 4619908455167

ovšemže nevěří v neexistující bytosti... 

Ani oni ani vy nevíte, zda Bůh existuje či nikoliv. Oni věří, že ano, vy věříte, že nikoliv... 

Pověrčivost je však diametrálně něco odlišného, to byste mohl vědět. A zajímavé je, že bývá průvodcem nevěřících... 

Poznal jsem vysokoškolsky vzdělané ateisty chodící ke kartářkám či věštcům. Poznal jsem vzdělané a úspěšné ateisty vážně se bavících o domácích skřítcích sídlících v jejich ořešáku. Poznal jsem spoustu ateistů, kteří jsou schopni otočit auto kvůli černé kočce či obejít půlku města neboť šlápli na kanál.  Křesťana však takového neznám ani jednoho (čímž neříkám, že i takoví nemohou být. Ovšem tím se přímo protiví Bohu a popírají svou víru)......

0/0
24.5.2015 9:56

J82a56k52u25b 40H48e92g83e39n24b12a68r67t 9745444159244

Ano, skutečně nevím, jestli bohové existují. Stejně tak nevím, jestli existují jednorožci, trpaslíci, nebo leprikóni. Existuje nekonečný počet bytostí, jevů, nebo předmětů, o kterých nevím, jestli existují. Ale podle jaké logiky bych si zrovna jednu věc z nich měl vybrat a začít sebe sama přesvědčovat, že zrovna tahle existuje? Ale to nebylo téma, že...

Ateisté jsou lidé, kteří nevěří na božstva, což jsou volně řečeno nadpřirozené myslící bytosti. Přičemž existují samozřejmě formy pověrčivosti, které nespadají do teismů. Takže vaše tvrzení není žádným senzačním odhalením, nehledě na to, že popisujete příznaky mírné obsedantně-kompulzivní poruchy. Od té vede k bludům poměrně spojité spektrum.

Moje tvrzení (a reakce na váš předchozí komentář, který byste si měl přečíst znovu, protože v něm slovo "ateista" vůbec nepadlo) ovšem znělo, že kdo je křesťan, je pověrčivý. Obměněná věta zní, že kdo není pověrčivý, není křesťan, nikoli že kdo je ateista, ten není pověrčivý, ani jakákoli jiná věta obsahující slovo "ateista" (už jen proto, že ateisté nejsou doplňkem křesťanů do univerza). Vaše značně defenzivním dojmem působící tvrzení nelze z mého logicky odvodit a nikdy jsem ho nevyslovil.

+1/0
24.5.2015 10:25
Foto

J35a14n 66Č22e56r50m70á42k 4679758155417

no, hovoříme-li v podmínkách Evropy, pak ta stojí na křesťanských základech a mnohé je vnímáno v této filozoficko-náboženské rovinně. tedy v monoteistické rovině Boha stvořitele. V protinázoru je dominantní ateismus. Ovšem nikoliv bezvýhradně, v tom máte pravdu.  Přesto a nebo možná proto se domnívám,že Váš příspěvek byl míněn v této rovině...  I kdyby však ne, přesto se má odpověď příliš lišit nebude, neboť ani ostatní velká náboženství včetně východních vnímají rozdíl mezi vírou potažmo náboženstvím a pověrčivostí...  Mimochodem, opravdu by mě zajímalo, jaká pověrčivost nespadá do teismu potažmo nadpřirozena...

0/0
24.5.2015 10:45

M98a65r54t64i22n 60P87e18t56v43a30d 4110429817112

Řekl bych, že opravdových ateistů mezi námi moc není: většina ateistů, které znám, jsou ve skutečnosti agnostici - věřili by, kdyby to bylo možné, jsou ale ochotni uvěřit jen tomu, pro co existují důkazy. Mnozí z nich v sobě pěstují představu o skryté "vyšší" realitě, která člověka přesahuje. - A ta může být povahy nejen fyzikální, ale třeba i spirituální.

+1/0
24.5.2015 14:49

T33o34m71a14s 69S72l59u32k76a 8421460242816

Homosexualita se vyskytovala, vyskytuje, a bude vyskytovat i přes tisíce let pronásledování a vraždění v podání šiřitelů krajně netolerantních, totalitních, a sexualitou přímo posedlých abrahamistických náboženství (judaismus, křesťanství, islám). S tím zjevně nikdo nic nenadělá. A co zbývá? Zbývá to akceptovat jako fakt. A co můžeme? Můžeme se namontovat do toho, co dva dospělí spolu dobrovolně dělají. Můžeme být rádi, že žijí spokojený život. A když chtějí na to papíry (ty jsou navíc potřeba i kvůli daním, dědictví, vzájemným právům atd.). Co je opravdu nenormální je celibát, a co je opravdu zlé je prznění dětí kněžími, kteří kvůli celibátu a démonizaci masturbace musí mít pytle jak cysterny, a hlavu opravdu opravdu hodně nezdravou.

+3/−3
23.5.2015 10:27

T17o20m26a22s 88S26l26u67k61a 8961350172686

nemontovat (místo namontovat)

0/0
23.5.2015 10:47

R98a81d36e47k 21N56e43u89m82a33n21n 5412842408655

zoofilie nebo nekrofilie také existují dlouhodobě

manželství, rodina a tedy i svatba jsou pro páry - muže a ženu

+2/−2
23.5.2015 11:05

J83o53s41e87f 88K83o47p82e82c96k33y 9104442855

jak jste prisel na to, ze rodina, manzelstvi a svatba jsou jen pro muze a zenu? Mimochodem vrazdy take existuji dlouhodobe a s tematem teto diskuze to asi nema prilis spolecneho;-)

+1/−1
23.5.2015 11:12
Foto

B51r26o60n87i57s83l42a15v 19G80a49b88r74y48š 2202439841

Pokud je tomu tak, proč je svateb čím dál méně?

+2/0
23.5.2015 11:18

J50a15k68u33b 70H24e11g94e36n24b50a70r63t 9675254559104

Protože zmizel společenský tlak kdysi vyžadující okultní ceremonie před sexuálními aktivitami?

+1/0
23.5.2015 22:23
Foto

B98r84o37n58i86s17l64a48v 66G89a71b37r95y89š 2982509911

Jestli čekáte odpověď na Vaši otázku, tak u mě ji asi nenajdete. V životě jsem se neženil a o svatbách toho moc nevím.

0/0
23.5.2015 22:38

M23a28r94t95i75n 76P49e53t71v42a37d 4450859197342

Protože ubývá důvodů i motivace. Ještě nedávno byli stigmatizováni jak rodiče nemanželských dětí, tak ty děti samotné. Dnes už se to obecně neřeší v morálních kategoriích.

Někteří upřednostňují osobní svobodu před formálními závazky. Nekvalitní vztah manželství nevylepší, a ke kvalitnímu nic podstatného nepřidá.

Změnila se i ekonomická váha: single člověk se dokáže (když chce a umí) bez problémů uživit, dokonce i s dítětem.

Většina manželství se pravidelně rozvede (u nás cca dvě třetiny), což svědčí i o tom, že manželství nepřináší žádnou záruku funkčnosti a stability. Čím dál velkolepější svatební orgie např. v dnešních USA působí bezděčným dojmem, jako by veškerým smyslem manželství bylo jen to video z nezapomenutelné svatby - všechno, co pak následuje, by i bez té parády probíhalo stejně...

Myslím si ostatně, že ani gayové se do manželství nijak zvlášť nepohrnou. Většina to bere spíš jako očekávané a nezbytné razítko do emancipačního protokolu. :-)

+1/0
24.5.2015 15:16
Foto

B87r78o22n94i92s24l86a46v 53G77a69b25r25y66š 2772379431

Já si to všechno uvědomuju, ale napište to těm, co to nechápou. Jak u heterosexuálů, tak i u homosexuálů jsou lidé, kteří se brát nechtějí, a lidé, kterým to dá větší výhody, které běžně pobírají i současní manželé. Gayové i lesby svazky uzavírají, takže o to nejspíš někdo stojí.

Prostě schválení homosexuálních manželství nemá za cíl nikoho poškodit nebo ublížit. To, že toto schválení udělá několik lidí šťastnými, automaticky neznamená, že další to udělá nešťastnými. Je to jen rozšíření toho, co mohou dnešní sňatky mezi mužem a ženou. Děti do toho tahat netřeba, nikdo není povinen je mít a manželství k tomu ani neslouží.

+1/0
24.5.2015 15:38

P16a24v11e35l 83O72d12r93a38z17i93l 6924459527690

Samozřejmě, že ubývá motivace. Komerce diktuje svobodu a volnost utrácet za blbosti. Lidé v manželství si vystačí sami, dokonce mohou mít dva a víc lidí jednu domácnost, což je pro komerci těžký problém, protože jim pak prodaj jednu lednici, jednu pračku atakdále. Single kutlochy jsou pro komerci nebeskou manou.

Svatba je veřejný slib před svědky, kdo se orientuje jen na následnou trachtaci je zoufalec.

0/0
26.5.2015 11:01

T23o94m86a52s 28S65l22u55k37a 8191690182966

Muž a muž je taky pár (dvojice). Jde o rovnost před zákonem a o lidskost. Svatba poskytuje určitý právní status, který tak homosexuálním párům upíráte. Fakt nechápu, co vás pudí kydat do životů jiných, to není váš business. Me se třeba taky nelíbí představa, jak defekujete na záchodě, ale nechci vás nutit přestat srá..t. Radši si to nepředstavuju. A vám bych v případě homosexuálů doporučil totéž. Mimochodem sňatky se zvířaty a mrtvolama nepožaduje, tak není co řešit. Jinak sňatek člověka s libovolným počtem zvířat a věcí mi přijde taky OK. Dokud se dá aspoň nějak určit dobrovolnost, a jsou dodržena rovná práva. To např u mrtvoly nejde.

+2/−1
23.5.2015 11:21

J63a54r59a 56R54a90n91k 1171486199711

Dala jsem Vam plus, ale vyminuji si ten konec s libovolnym poctem zvirat, mam dve kocky a zivim rodinu myvalu a vranu, ale brat si je na urade neminim;-)

0/0
24.5.2015 22:35
Foto

P21a44v66e59l 18F72r44u27m93e96r22t 5307384697438

Proč tak široce a vágně definované, muž a žena? Já bych to být váma ještě více specifikoval, aby svatba byla jen pro muže a ženu stejné barvy barvy (což z hlediska relativně nedávné historie nemusí vyznít až tak absurdně). A také pro muže a ženu patřící do stejného lidského poddruhu (prostě člověk asijského typu by si nemohl vzít třeba nějakou Hispánku ;-D).

Myslím, že z vašeho volného pojetí svazku muže a ženy jistě někomu hrůzou povstanou všechny chlupy na těle. Ale asi je to taková móda, že si blondýnky berou černochy a já bych jim na to žádný oficiální papír nevydal. ;-D

0/0
23.5.2015 11:32

J49a69r70a 41R22a88n85k 1591756729931

Je videt, ze nezijete v Kanade, tady byste Mexicanku provdanou za Japonce urcite nasel :-)

0/0
24.5.2015 22:37
Foto

B47r65o36n82i60s25l40a42v 91G70a20b31r63y29š 2692609451

Jistě, ale vysvětlujte to někomu. Zvlášť někteří jsou nenávistí k homosexuálům až nebezpečně posedlí, dali by se vytipovat jedinci i ve zdejší diskuzi. Zabývají se mnohem marginálnějším problémem, místo aby zabránili třeba tomu, aby se tady nekradlo, nevraždilo, neuplácelo...

0/0
23.5.2015 11:16

M85i29c86h10a48l 81Š55e73v23č51í96k 8503826734

To mne zaujalo, jak zabránit tomu, aby se nekradlo, nevraždilo, neuplácelo...? Ja bych to klidně udělal, ale nevím jak. (Teplouši jdou mimo mne, dokud mě neobtěžujou, stejně jako kdokoliv jiný)

0/0
23.5.2015 17:04
Foto

B33r19o47n11i13s15l15a21v 61G54a64b74r94y82š 2422879791

A oni Vás obtěžují? Čím dál častěji čtu příspěvky typu: "Je mi to jedno, pokud mě nebudou obtěžovat." A proč by to dělal? To si opravdu myslíte, že jste tak skvělí, úžasní a sexy, že po vás hned nějaký gay vyjede? Myslí si to spousta namachrovaných heterosexuálů.

0/0
23.5.2015 17:29

M95a57r52t67i14n 61P71e83t45v65a32d 4240399207552

Kdyby jen ti namachrovaní, ale vzpomeňte na odborářského bosse Duška, jak se bál na chodbě ředitelství drah ohnout pro tužku! :-)

0/0
4.6.2015 17:26
Foto

B90r32o37n75i88s15l28a63v 93G13a54b62r89y10š 2792529681

To si pamatuju. A to je právě i o něm... ;-D Taky mi přijde, jako kdyby byl tak dokonalý, že ho žádný gay nenechá na pokoji. ;-D

0/0
4.6.2015 20:19

J18a40r44a 95R27a97n38k 1361156239321

To snad Putin dostane psotnik a zakaze Rusum cestovat do Irska, nebo Irum  do Ruska.....ale ti po ceste tam netouzi;-)

0/0
23.5.2015 0:14

R19a56d67e93k 50N13e12u20m47a76n65n 5652662468965

móda je móda, ale NENÍ TO NORMÁLNÍ!!

+7/−8
22.5.2015 22:42
Foto

B76r80o33n95i94s39l46a67v 29G35a65b91r10y31š 2572339291

Móda? Je snad móda řídit opilý nebo zfetovaný?

+1/0
23.5.2015 10:18

P96a87v28e97l 85O55d33r63a94z65i29l 6594619727500

Ne, to je také dekadence.

0/0
26.5.2015 11:04

R54a24d94e28k 87N37e57u66m51a19n69n 5262682788165

svatba je svazek mezi mužem a ženou

tečka

+15/−4
22.5.2015 22:36

Z24d17e39n96ě45k 40R80a14j75s 6591757720746

Svatba není svazek...

+4/0
23.5.2015 7:07

R42a58d49e31k 49N19e68u46m36a90n13n 5692442258775

svatba - manželství

asi víš, o čem mluvím .... ;-)

0/0
23.5.2015 11:07

M52a71r59t15i75n 66P18e62t17v51a12d 4330859447882

Na to, že je manželství svazek mezi mužem a ženou, neexistuje žádný předpis: je to jen slovo a obsah slov se může měnit.

Až do půlky 19. století lidé nevěděli, že nějací homosexuálové existují, takže nebylo co řešit. 

Kdybyste žil v homosexuálním svazku, tak byste věděl, že se od toho heterosexuálního neliší vůbec v ničem. Pokud tu zkušenost nemáte, měl byste to homosexuálům věřit: oni totiž vesměs pocházejí z tradičních heterosexuálních rodin a důvěrně je poznali, takže na rozdíl od vás mohou srovnávat.

+1/0
24.5.2015 16:21

P13a79v96e60l 31O21d38r64a50z19i12l 6424499747800

Do půlky 19. století lidé nevěděli, že nějací homosexuálové jsou?

0/0
26.5.2015 11:04

M57a23r89t70i45n 38P33e84t69v14a96d 4420709777772

Nevěděli, a stejně tak neměli ani tušení, že existuje něco jako heterosxuál.

Věděli jen to, že muži občas souloží s jinými muži, protože je to baví.

Věděli, že židovský bůh to nemá rád, že staří Řekové si v tom naopak libovali, ale císařský Řím už ne tak moc. Pak to zase v časech barbarské Evropy nikomu nějak extra nevadilo, kolem 12. století to ale vyhlásili za smrtelný hřích, ale o 3OO let později už se to zas nebralo tak vážně. V revoluční a napoleonské Francii už s tím neměli problém, a od těch časů v Evropě postupně narůstal počet těch, kterým to vůbec nevadilo, a zároveň i počet těch, kterým to vadilo tak strašně, že to usilovně drželi mimo zákon. Výjimkou byli Poláci, kteří si s tím nedělali hlavu nikdy, a tak ani žádný zákon nikdy neměli.

Ačkoliv se slovo "homosexualita" poprvé objevilo koncem 60. let 19. století, definitivně ho rozšířil až o 20 let později slavný německý psychiatr Richard von Krafft-Ebing, a přidal k němu i nový termín "heterosexualita".

Až po dalších 70 letech přestala být homosexualita považována za jednu ze sexuálních deviací, a stala se variantou: každý člověk bez výjimky totiž musí být buď heterosexuální, nebo homosexuální, ale jen velmi malá část lidí je zároveň ještě nějak sexuálně úchylná - přičemž všechny známé úchylky jsou pro obě skupiny společné.

Ale stejně si to spousta lidí, kteří mají potíže s logickým myšlením, dodnes plete...

0/0
4.6.2015 18:27

D58a62l70i68b81o49r 62K91u22r53b66e36l 7704124945683

To není o katolictví. Sňatky osob stejného pohlaví je prostě dekadence a absurdita, stejně jako adopce dětí osobám stejného pohlaví. Taková zrůdnost prostě nemůže fungovat. Kdyby naši předkové tušili, kam civilizace jednou dospěje, zřejmě by raději o žádné potomky nestáli a raději se spokojili s vyhynutím lidského druhu.

+8/−15
22.5.2015 21:38
Foto

B57r41o94n23i47s81l76a42v 55G62a15b26r13y17š 2302669281

A teď jste jim to natřel! ;-D

+6/0
22.5.2015 21:40

B22o85h27u72s44l76a48v 85K44r22á21l82í67k 2631120299516

Vy jste vzdělání o historii moc nepobral ;-D

+3/0
22.5.2015 21:48

J56a29n 69Z90e24m81a28n 1386765264716

Vono vůbec sňatky jsou dekadence a absurdita, u ostatních živočichů nic takového neexistuje ;-)

+2/−1
22.5.2015 22:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.