- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pokud je domácí produkce srovnatelná s dovozem, měl by stát preferovat domácí výrobky. Dělají to tak všechny státy světa, nevím proč bychom měli být vyjímkou
Protože u nás se vyrábí zbraně mizerné kvality.
Vážení vojáci pohleďte na své zbraně. Víte jaká firma je vyrobila? Ano správně, firma která nabídla nejlepší cenu. A co to tedy znamená? No to znamená, že vlastní krk nenasazujete s podporou toho nejkvalitnějšího, ale s podporou toho nejlevnějšího co jsem našli...
Doufám, že vám tohle zjištění zvedne morálku a hodně štěstí při další misi v niž budete jen závistivě koukat s čím do akce chodí vaši Američtí kolegové.
Možná Vám to ušlo, ale mimo cenu musí splňovat i dané parametry.
tohle vypadá slušně, proč potřebujeme ještě pandury? zajímalo by mě jak rozdílné je nasazení a uplatnění pandurů ve srovnání s tatrovkami.
Např 30mm kanon ve věži, schopnost odpalovat protitankové rakety či plavba po hladině, to jsou docela rozdíly.
Hlavně zbrojit, soudruzi, to je budoucnost národa.
Strýček Sam bude jistě spokojený.
Znáte nějakou dobu, kdy armády nové zbraně nenakupovaly?
Tohle kdysi dělala Tatra. Jestli tady někdo chce nadávat, jak za komunistů se dařilo, tady je odpověď. Kdo chce, ten dělá.
Jsem rád, že naši lidi pořád umí.
Co "tohle"? Pokud myslíte OT-64 SKOT, tak Tatra dělala podvozek, motor a převodovku a korbu dělali Poláci - Fabryka Samochodów Ciężarowych.
není to šrot, jen je to 40 let po sezoně. Daly by se s tím jezdit kolony dragounů. D1 to umí projet.
Právě dnes je aktuální, zda je vozidlo odolné proti improvizovaným výbušným zařízením, je to právě problém dnešních konfliktů, takže plácáte blbosti, jako vždy.
Kg
Ponorky nebo tanky už asi sotva budou českomoravským artiklem. Na válku s neoznačenými mužiky se také moc nehodí.
Tank se celkem hodi, jak se ukazuje i jejich hojne nasazeni na Ukrajine.
A to jako Tatrovka by něco podobného nezvládla
Ne, sama nezvládla. Umí vyrobit podvozky a nějakou tu nástavbu, motory používá většinou Cummins nebo Deutz. Typický příklad vyprošťovák KWZT-1 Mamut pro Polsko - podvozek "Tatra", motor "Deutz", nástavba "Pojazdy Specjalistyczne Zbigniew Szczęśniak".