Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po čertech si to zasloužili, napsal o smrti českých vojáků. Čeká ho soud

Prohlášení Michala Kesudise z Ostravy, který loni v červenci na svém facebookovém profilu chválil smrt pěti českých vojáků v Afghánistánu, bude řešit Obvodní soud pro Prahu 6. Sedmatřicetiletý člen KSČM na Facebooku prohlásil, že si vojáci svou smrt jako žoldáci zasloužili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L31a22d38i71s29l82a15v 95E79g49e58r93m79a98i70e79r 2240902787723

Nemusel to napsat tak drsně.

0/0
24.5.2015 14:11

P79e84t62r 11M73l65á39d94e17k 7617448481520

Nemusel to napsat vubec. A kdyby vedel, jaka je definice zoldaka, tak by vedel, jakou napsal volovinu. Howg, radsi menim diskuzi. ;-D

+1/−1
28.5.2015 19:01

T90o60m24á24š 41K22u74c25h93a86ř 6579301241696

já nepřestávám vycházet z údivu: pro všechny pacifisti azastánce absolutního svobody slova: vážení možná jste si nevšimli, ale částmuslimského světa vyhlásila naší, to znamená euro-americké civilizaci válku. Vyhlazovacíválku. Je to (zatím) menšinová část, ale velmi důsledná – neváhají s námi vyhoditletadlo do vzduchu, vystřílet kavárnu nebo uříznout hlavy novinářům čihumanitárním pracovníkům. Tito lidé popravili naše vojáky, jejichž činnost není„ve vraždění civilistů“ jak tu někteří ostudně píšete, ale především v pomocivybudování infrastruktury, školství atd.  – to, že u toho musí mít samopal je reálie ténešťastné země. Jdou-li do boje, vždy proti vyzbrojenému nepříteli. Onensoudruh tady vyjádřil veřejně podporu činu, který spáchali členové hnutí, jehožcílem je likvidace naší kultury a v konečném důsledku nás všech. Pokud vám to nevadí, tak kromětoho, že to už není o svobodě, ale o trestném činu, mě to vadí - a nic na tomnemění fakt, že dotyčný tohle možná ani nebyl schopen myšlenkově pojmout. Aleza blbost se platí, že ano. Naši vojáci tam chrání i naše zadky – budme na ne hrdi.Protože pokud budou sedět doma a nepomáhat udusit to zlo hned na miste, taky sejednou můžeme probudit a Evropa bude obklíčena radikalním světem. Chci pakvidět, k čemu nám ten pacifismus bude. Prozradim vam to: k uplnymu h….

+2/−3
24.5.2015 9:53

P24a92v17e41l 26K31u53r14a36l 5611464980510

A proč si prostě nepřiznáme veřejně pravdu - tedy že si prostě a jenom platíme profesionální zabijáky kteří za žold po světě prosazují "naše" zájmy, naše hodnoty a naší ideologii...

Proti někomu kdo v dané části světa jenom prosazuje vlastní zájmy, vlastní hodnoty a vlastní ideologii.

Ňeschovávat se za demagogickou "morální nadřazenost" čehokoliv a prostě veřejně přiznat že to je válka kdo z koho v které žádná ze stran není nijak "morálně nadřazena" či oprávněna dělat co dělá více či méně než druhá?

Já nemám nic proti tomu že tam ti vojáci jsou. Ale jsou to prostě jenom placení zabijáci kteří mají prosazovat naše zájmy. Za to že bojují a umírají jsou placeni. A to je vše. Nic dalšího než plat jim nikdo nedluží.

+1/−2
24.5.2015 10:28

T44o46m72á68š 73K37u76c37h52a61ř 6169141101976

Pokud nevidíte rozdíl mezi ideologií, která má za cíl ovládat a dle náboženského kritéria likvidovat a ideologií demokratickou (i se všemi jejími chybami), pak to takto můžete napsat, když se za to  nestydíte.

+1/0
24.5.2015 12:11

P47a61v31e54l 48K13u50r21a21l 5571434470240

Ideologie je ideologie - Iracionální dogmatismus že vesmír "je v nějakém stavu". Demokratická ideologie likviduje nepřátele podle jakého kritéria? Že s ní nesouhlasí? :D 

To je stejně iracionální kritérium jako to náboženství.

To že jsou mezi dvěma věcmi nějaké rozdíly neznamená že jedna je horší a nebo lepší. Je pouze a jenom jiná. 

Rozdíly mi maximálně umožní je rozlišit... a třeba se mi jedna může subjektivně více líbit. Ale z objektivního hlediska je můj názor naprosto irelevantní. A dokud si budete lhát pod vlastní fousy že 

"vaše ideologie" je nějak morálně nadřazena a její existence je oprávněnější než jiná... tak - není li náhodou tahle ideologie přesně tím co ve vesmíru platí - prostě prohrajete s kýmkoliv kdo se bude chovat pragmatičtěji než vy a prostě si vybere vhodnější ideologii!

A co se empirického testu týká tak s ideologií demokracie na středním východě v konkurenci zatím obstál maximálně izrael... a to jen tím že aktivně pozabíjí kohokoliv kdo jejich systém sebeméně ohrožuje.

0/0
24.5.2015 22:14

P62e26t87r 76M75l97á73d74e85k 7137418281370

Jezis to jsou desne chytry pseudo-filosoficky kecy ... kdyz je tu jedna banda, ktera chce vsem nakopat zadnice a vnutit svou viru ... a druha, ktere jde hlavne o svobodu a chrani prevazne svou bezpecnost ... tak JA nemam problem videt v tom rozdil ani vybrat si stranu. Vy, jakozto pseudointelektual, ovsem zretelne ano.

0/0
28.5.2015 18:59

P97a58v85e12l 78O98d12r67a20z28i91l 6124659847420

A přitom vám nepřipadá divné, že ta vaše správná banda je na území té vaší nesprávné bandy.

+1/0
29.5.2015 7:55

A21l26e47n88a 84H60r63d54i46n66o30v63á 8802532864731

Pane Kurale, je mi Vás opravdu líto........

+1/−1
24.5.2015 12:32

A75n92n65a 45T27v80a38r51ů57ž45k32o67v28á 4791906345628

Veřejně přiznáváte, že jsme kolonií USA, za jejichž zájmy se tam vraždí.

0/0
29.5.2015 8:49

P20a75v15e39l 34O73d92r22a63z34i16l 6304789517370

Mno, když je řeč o těch novinářích či humanitárních pracovnících, tak nelezou oni náhodou na "jejich" území, stejně jako naši vojáci?

Mimochodem, pokud tvrdíte, že naši vojáci byli popraveni, tak říkáte, že byli usmrceni v souladu s právem, tedy v podstatě něco, jako pán z článku. Měl byste si dávat pozor na termíny.

A mimochodem, co bylo dřív? Arabský terorismus, nebo vměšování západu na Blízký východ?

+1/0
29.5.2015 7:53

A51n24n20a 55T35v37a84r59ů21ž42k35o78v16á 4121616605668

Pane Kuchaři. A to ty arabské státy měly jít líbat ruce těm zabijákům za to, že v jejich státech všechno rozvrátili, nastolili tam bídu, chaos a jejich nerostné bohatství ukradly americké monopoly? A s vyjádřením toho odsouzeného stoprocentně souhlasím. Za ty odporné zabijáky a válečné zločince se musíme stydět. Proč si je neplatí USA, za jejichž zájmy tam vraždí civilisty?

0/0
29.5.2015 8:47

V63í16t 70H62o40l70l34e67r 8737272512246

komunista dovolávající se pekla ;-D

ale jinak svoboda slova u nás pláče

0/0
24.5.2015 9:02

J96o97s94e86f 19Z12e73t49í88k 1449868308808

Však soudce mu obšírně vysvětlí,za co mu uloží trest!Bylo by dobré,dát ho k soudu před soudce Kydalku!Napálí mu celou paletu bez podminky a komunisti mohou klidně křičet něco o demokracii!;-DRv

0/0
23.5.2015 13:34

J78o62s75e95f 63Z85e53t19í24k 1289558348608

Skutková podstata trestného činu byla naplněna!Komunista by měl dostat demokraticky trest!Aspoň podminečný!Komunisti budou mít o jednoho "hrdinu" vícRv;-D

+1/0
23.5.2015 13:23

F34r19a45n34t58i19š32e74k 86L96o93s 2710553562976

Tomu se má říkat svoboda slova? Nic neuděl jen napsal svůj názor

+4/−3
23.5.2015 13:00

J81o33s18e39f 54Z66e95t54í12k 1289468468478

Kdyby ti zavraždili vnuka, syna,bratra,nebo tátu a tvůj známí by vykřikoval,že je to dobře,také bys vypouštěl ,že je to demokratické?;-)

0/−3
23.5.2015 13:26

F30r90a84n55t36i33š62e90k 20L87o64s 2960283722376

Oni ti chlapci vojenští jeli tisíce kilometrů daleko od domova kde nikoho neznají a nikdo jim neublížil bojovat za peníze, tak o co jde, prostě nechali se najmout jako vrazi nevinných lidí

+5/−2
23.5.2015 15:34
Foto

M96i38l54a24n 31K35o44m13e33r60s 3217951479610

Oni nebojují proti afgánskému lidu, ale proti Talibanu. To je přesně ta zrůdná parta náboženských fanatiků, proti které bojují i afgánští vojáci.X

+1/−2
23.5.2015 18:22

P25a78v34e49l 17K31u72r43a74l 5981884270220

No vidíte a pro valnou většinu z nich jsou zase tihle vojáci zrůdna parta placených zabijáků kteří bojují za ideologii "lidských práv a demokracie" o kterou oni nestojí o nic víc než my o jejich radikální islám.

+2/0
24.5.2015 10:30

A55n62n56a 65T96v77a38r46ů32ž25k80o95v17á 4361426465718

Když jde někdo do války pro peníze, musí počítat s tím, že padne. Proč ho však ta jeho rodina nepřesvědčila o tom, že v žádné zemi nejsou okupanti oblíbeni a pokud se tam už bojuje, tak se bojuje proti nim.

0/0
29.5.2015 8:52

V16á56c19l63a25v 39S47v61o71b61o41d69a 5346858509

Odporná fekálie Kesudis. Člen KSČM. Opravdu zvláštní sorta lidí.;-(

+3/−4
23.5.2015 9:49
Foto

I81m48r90i84c59h 62S49u35c81h50a90r85s20k66ý 8156333555231

Mediální kampaň, která vyzní do stracena:-P

0/−1
23.5.2015 9:02

J13i27ř28í 53B48r21o91ž 5589545282987

Po přečtení příspěvků na jeho FB jsem usoudil, že se na něm příroda již vyřádila dost a že je zbytečné jej trestat. Jeho duševní nedostatečnost  je  totiž zjevně  vrozená. :-)

+2/−1
23.5.2015 8:32

K91a48m41i36l 32J54e77r53o29n27ý10m 70P23á26l77k24a 5401441199339

A pak že je u nás demokracie, kdyby byla, nikdy by před soudem nestál.

+4/−6
23.5.2015 8:06

T24o65m16á65š 57K36u37c51h97a10ř 6919571671186

Vážený pane, pokud vnímáte demokracii jako "dělej si co chceš", pak, prosím, běžte vrátit maturitní vysvědčení - pokud ho vlastníte. Váš výrok je na úrovni krajského kola mentální paralympiády. Je tu něco jako zákon, tj. norma bez ktere by vznikl chaos. Zakon byl zřejmě porušen, za porušení bývá obvyklá sankce. Co na tom vidite nedemokratickeho?

+1/−2
23.5.2015 11:36

D46a80n78i55e61l 24N19o96v28á90k 1721500736789

dělej si co chceš není říkej si co chceš. Vyjádřil názor, s kterým (ne)musíme souhlasit. Nic víc a nic míň.Jestli-že žvásty onoho komunisty byla komusi způsobena reálně definovatelné újma,měl by tento onoho komunistu např. soudní cestou žádat o satisfakci.

Možná byl porušen zákon,tedy ten zákon je nedemokratický.

+5/0
23.5.2015 13:10

K14a71m22i51l 76J47e13r80o43n77ý80m 13P19á66l83k80a 5371971909339

Jaký zákon, pokud vím, Listina základních práv a svobod zaručuje svobodu projevu, což je v títo chvíli jasné porušení tohoto základního demokratického práva.

+5/0
23.5.2015 16:22

D98a21n20i72e83l 76N66o56v77á85k 1511190936269

svoboda projevu může býti omezena ve vyjmenovaných případech zákonem viz. popírání holocaustu, dále slovy,projevem vybízejícím k násilí, k nenávisti mezi rasami,k šovinismu apod.

0/0
23.5.2015 16:42

K17a96m69i44l 68J53e22r11o85n22ý72m 74P90á66l78k72a 5171501859579

Jenže on nic z toho neporušil.

+3/0
23.5.2015 19:34

D90a22n83i70e52l 75N40o17v66á40k 1271600186729

zákon neporušil,alespoň dle mého laického pohledu.

+1/0
23.5.2015 19:53

K10a33m45i35l 93J22e98r91o91n22ý15m 44P55á94l22k65a 5281371469499

Právě, když zákon neporušil, tudíž není důvod ho postavit před soud.

+2/0
23.5.2015 19:57

D78a84n31i62e77l 12N86o52v66á71k 1391640116319

ano,souhlasím.

+1/0
23.5.2015 20:06

T44o24m41á16š 36K37u59c12h80a74ř 6829921781836

ale o tom, zda porušil či neporušil může rozhodnout právě jen soud, to přeci nemůžete rozhodnout Vy nebo tato diskuze... pokud někdo schvaluje fyzickou likvidaci jiných osob a to navíc veřejným způsobem, je přeci normální, že jeho chování bude monitorováno neb se takový člověk může stát rychle z fanouška také realizátorem. Pak se stane další neštěstí a přesně ti samí lidé, co tu ted zuřivě mávají praporem svobody, budou zase řvát, že stát nic nedělá. Je správné, že jde před soud.

0/0
24.5.2015 2:44

A95n60n93a 91T56v15a37r92ů94ž87k76o14v55á 4791836335128

To nikdo neschvaluje. Pokud však jde někdo jako okupant vraždit lidí cizího suverénního státu, musí si být vědom toho, že padne.

0/0
29.5.2015 8:57

P96e52t60r 34K59n80ě41b46o90r85t 3551870

Tohle na naší zemi zbožňuju. Stačí málo a hned vás někdo nezištně práskne.

+2/−4
23.5.2015 6:54

M71i91l73o37s 42V30a87l39y 8546222427152

TAK, tohle je a bude velmi zajmave.... Dotycny urcite u soudu prohlasi, ze to nepsal a ze na jeho FB ma pristup 68 lidi .... ;-D no a BABO RAD^ !!  :-P

+1/−2
23.5.2015 6:36

P65e71t23r 68G64e68r58n76e89r 9648721928627

Útok se skrytou výbušninou byť by byl sebevražedný je teroristický čin. Ubohá vražda, nic víc. Jak s tohle může někomu líbit a ještě s tím veřejně souhlasit?

+6/0
22.5.2015 22:39

P15a49v86e18l 51O10d74r40a10z81i88l 6804139187160

To nechápu. Také nechápu, jak může někdo schvalovat, že nějaký stát útočí tisíce km od svého území na území jiného státu, který s těmito útoky nesouhlasí, pomocí UAV, česky nepřesně dronů, a nejen schvalovat, přímo tomu tleskat.

+9/−4
22.5.2015 23:14

Z51d90e13n87ě50k 28T45r15u65t33n10o40v69s40k77ý 7133843836910

útok skrytou výbušninou používali třeba i partyzáni v boji proti Němcům....i to jsou/byli teroristé?

+3/0
23.5.2015 9:02

M24a85r89t87i84n 65K95a82d68l81e78c 5761735813584

vzhledem k tomu že chtěl zabít vojáky který sou z jejich pohledu okupanti tak asi ne. To by se musel odpálit mezi civilistama.

+1/0
23.5.2015 14:07

P31a11v59e19l 85A58n68d44r31l84i50k 8686155985328

Proč soud ? Dejte ten lidský odpad k dispozici kamarádům mrtvých vojáků

+5/−1
22.5.2015 19:41

J78e13t96v21a92r29t 60M13a28n31u53k45j76a32n 1856556362584

Ještě si někdo myslí, že máme větší svobodu, než v 80 letech?

+10/−11
22.5.2015 18:28

T20o19m75á53š 75K96u42c54h51a68ř 6139431961906

Co myslíte Vy? Napsal byste tehdy tento dotaz taky verejne?

+10/−1
22.5.2015 20:04

V82á45c13l75a78v 61S87v38o69b97o40d86a 5426238919

V 80letech jste mohl kritizovat maximálně vystouplou dlaždici z chodníku. 8-o

+2/−2
23.5.2015 10:03

A21n45t38o23n19í93n 89A56l35b36r10e77c48h77t 5919106834332

Rekl svuj nazor a byl potrestan jestli spravne nebo spatne necham na osudu jen me prekvapuje ze pedofil za zverstva ktere spachal dostane par mesicu

+6/−11
22.5.2015 17:45

J61i61ř41í 29S20v76a73š69e81k 9494768223879

jaký názor? že smrt vojáků je správná? 8-o

+4/−5
22.5.2015 17:53

A73n30n86a 96Č92e88r77m48á78k82o48v60á 1775975566624

a to není názor?

+8/−1
22.5.2015 18:14

P45a59v85e48l 68K35u62r46a64l 5681524500700

Smrt je u profesionálních vojáků především jejich rizikem povolání. 

Za to že někam jdou na rozkaz zabíjet a umírat jsou placeni.  Tak nevidím naprosto žádný důvod proč je za to obdivovat a nebo jakkoliv litovat je a jejich rodiny.

Žoldáci kteří někam jdou  zabíjet a být zabíjeni za prachy mne tedy neimponují.

Kdyby tam bojovali dobrovolně, bez nároku na finanční a nebo jinou odměnu z přesvědčení to by bylo něco jiného. Ale co se tohoto týká jednoznačně u mne vede protistrana.

"Profesionální voják" je ovšem co se mne týká jenom žoldácký nájemný zabiják.

(A odvedenecká armáda není nic jiného než armáda nedobrovolných otroků)

Jediná pro mne přijatelná forma armády jsou dobrovolníci bojující bez nároku na finanční odměnu.

+7/−6
22.5.2015 20:05
Foto

M89i31l30a70n 78K65o34m83e66r12s 3467971229810

Přesně z takových dobrovolníků se skládá Armáda islámského státu. IS. Co je to za lidský humus, Vám snad není třeba líčit. Tedy, pokud neakceptujete jejich vnímání světa. X

0/−1
23.5.2015 18:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.