Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Norsko trvá na zrušení kontaktu dětí Michalákových s rodinou

Norský úřad péče o dítě trvá na zrušení kontaktu dětí Michalákových s rodinou, pokud se neuskuteční adopce mladšího ze dvou synů stávajícím norským pěstounům. Hlavním důvodem je zveřejnění kauzy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J15a83n 59M77a90r97e78k 4149832874289

Je zajímavé a hrozivé pozorovat, jak přibývá pedofilů a rodin týrajících své děti.

Člověk aby měl strach na své dítě sáhnout. Přijde doba, kdy se budou prodávat pro batolata speciální koupací oblečky nebo pytle.

Doba je zlá a asi bude hůř.

0/0
28.5.2015 22:04

J61a55n 33F59i69s26c19h25e82r 9344635210

Barnevernet falšuje důkazy – je to potvrzeno!

http://andrejruscak.blog.idnes.cz/c/463882/barnevernet-falsuje-dukazy-je-to-potvrzeno.html

0/0
28.5.2015 18:09

P97a70v62e16l 72O43d58r84a64z51i22l 6754389747130

!!!!!!

0/0
29.5.2015 6:58

P40e77t88r30a 93H46a46j73m36a54n47o39v37á 7551358546922

Vsimete si, jak jsme vsichni manipulovani. V uvodu clanku cteme ze: "Norský úřad péče o dítě trvá na zrušení kontaktu dětí Michalákových s rodinou, POKUD se neuskuteční adopce mladšího ze dvou synů .." Jako ze pani Michalakova dostala nuz na krk. A musi to rozhodnout sama. Uf.  Odkud ma autor clanku tuto informaci? V tiskove zprave MPSV ale stoji ne, ze KDYZ nebude zadosti vyhoveno, ale: ".. I KDYZ zadosti nebude vyhoveno...". Tzn., ze o vsem bude rozhodovat soud,  Jedno pismenko zmizi a ejhle, mame jeste peprnejsi pribeh. Je to nepozornost nebo zamer?

0/0
27.5.2015 13:07

M10i35l24o79š 10P17r50á77z24n83ý 5124709680188

Nechápu, jak někteří diskutující mohou nazvat Norsko fašistickým státem. Stačí se podívat, jak Norové bojovali za druhé světové války a jen díky nim Hitler neměl první atomovou bombu. A co se týká dětí - kdo z Vás ví skutečně co se tam stalo, byl bych velice mírnější  a třeba lépe poznal důvody, proč je odmítají.

0/−3
24.5.2015 11:02

P57a49v79e49l 78O92d84r32a76z76i25l 6694979177140

Ano, bojovali tak úporně, že jich 9 tisíc skončilo we Wehrmachtu a 6 tisíc u Waffen SS.;-D

+1/0
29.5.2015 6:57

P46e34t24r 65H50a83h81n 1233409526738

Normální fašisti, a my je zkrátka nezažalujeme mezinárodně!

+1/−3
21.5.2015 18:46

K50a92r39e94l 95D21o70h45n67a67l 2461773155228

Normalni reakce lidi, kteri donedavna praskali na sve kamarady a sousedy.

0/0
21.5.2015 20:04

K53a31r53e80l 23D81o20h55n14a23l 2781963825728

Jsou to Norske zakony a zvyky. Do toho jim zadni privandrovalci mluvit nebudou. A vychodoevropske postkomunisticke zeme s korupci na africke urovni uz vubec ne.

Tato rodina to vedela, davno si mohli sbalit kufry a odstehovat se jinam. Jenze vidina tucnych socialnich davek je prilis silna,

Nevim take jak by cesi reagovali, kdyby  Norsko zacalo kritizovat ceske zakony.

+1/−6
21.5.2015 14:53

P37a73v85e61l 42H61o39u98s78k25a 3681555270958

Kdyby ty zákony byly tak šílené, ještě by jsme byli za kritiku rádi.

+4/−2
21.5.2015 15:26

K49a54r54e98l 96D89o71h48n47a41l 2821703295348

Pamatujete kolik bylo v Cesku povyku, kdyz nejaka anglicka spisovatelka kritizovala cesko.?  Jednalo se o zavirani dusevne chorych deti do postelovych kleci. Jedina odezva co byla, ze cesi ji poslali nekam, mela se starat sama o sebe a neplest se do ceskych zvyklosti.

+2/−5
21.5.2015 17:25

P79a17v73e91l 92O10d26r48a66z51i84l 6744639647440

My tu zavíráme cizí občany do klecových lůžek? Ne, že? Váš příměr není funkční.

+2/0
22.5.2015 10:37
Foto

J29a69n 67M98a67r10e80k 4679832634189

Pokud vím, od používání klecových lůžek se díky této kritive u nás upustilo.

Norové by si z nás měli vzít příklad.

+2/0
28.5.2015 22:12

P28a39v46e71l 57O24d90r36a10z88i46l 6234239977800

Ono to má dvě roviny: klecová lůžka jsou pro některé pacienty velmi vhodný ochranný prostředek. Nejsem si jistý, že by o tom měla rozhodovat spisovatelka.

0/0
29.5.2015 6:58

R22i11c23h96a10r87d 73C17h80u43p76á80č 3889796556858

http://tn.nova.cz/clanek/norove-v-televizi-ucili-male-deti-jak-maji-masturbovat.html 8-o

0/0
21.5.2015 12:51

A67l41e66x93a19n26d75r 93K74o95s42t79k19a 8552788306464

Jiný kraj, jiný mrav. Jak si udělat dobře je učí, facku jim dát nesmí :)

0/0
21.5.2015 13:10

J90i50ř92í 58P70a59j50k 8283415640497

Zeptal jsem se kamaráda v Norsku, jaký je norský veřejný názor. Toto je reakce: 

Ahoj,

Vim jen to co pisou v novinach v Cechach. Tady o tom neni ani zminka. Jen nedavno probehla eterem informace ze Litevsky premier oznacil norky barneverne (ta co odebrala deti) za podobnou nacisticke.. A taky byla zminka o vyroku Zemana k tomuto. Jinak nic tu nebylo. Takze primo odtud nic nemam. Ani se tu nepsalo o diplomaticke note kterou cesko poslalo do Norska. A to uz je co rict..

Norsko si případ očividně řeší po svém a svou rychlostí. Byť se ohání ohleduplností vůči dětem, tak právě jim ubližují nejvíce. Každý den dětí strávený v Norsku, je den se kterým se po návratu budou muset  vyrovnat. Je totiž zcela jisté, že děti se do vlasti vrátí.[>-][>-][>-][>-][>-][>-][>-][>-][>-][>-][>-][>-][>-]

+12/0
21.5.2015 9:52

J27a43n 49S34o54c44h22o89r 2484256362166

Norsko je fašistický stát s hitlerovskou justicí. Vždy jsem tvrdil, že jediné řešení je únos dětí ideálně za pomoci zastupitelských orgánů, jinými slovy únos pod diplomatickým krytím. 

Dávno už děcka mohla být doma, kdyby se tolik zbytečně neváhalo. S fašistickým státem nelze jinak.

+5/−3
21.5.2015 9:23

A33n94n39a 78K44u52l56i80c35h94o31v26á 2476184

Ty děti jsou "doma". Žijí od malička v Norsku, i jejich biologičtí rodiče žijí v Norsku. Proto o nich taky norské úřady rozhodují. A je jim celkem putna, co si o tom myslí lidé v zemi, kde ti chlapci byli jen párkrát na dovolené.

+3/−10
21.5.2015 9:43

J32a58n 75S57o62c19h56o31r 2864246822616

Děti jsou ukradeny rodičům. Lhostejno, kde je krádež spáchána.

Je čas zvážit přerušení diplomatických styků s Norskem. Ostatně ta prolhaná norská velvyslankyně si nic jiného než vyhazov z České republiky nezaslouží.

+5/−2
21.5.2015 9:53

K86a96r66e95l 57D45o80h20n34a90l 2351413535808

Jeste otazka proc vam nevadi miliony euro, ktere Cesko dostava z Norskych kulturnich fondu, Ale na to mate jiny metr.

+1/−5
21.5.2015 10:21

F24r58a29n69t61i23š39e32k 28S74o81k26o65l 7605574691846

Norské fondy jsou pro podporu norské fašistické ideologie, juvenilní výchovu a podobně. Jde o fašistickou korupci  od norských organizací podobných Bernavernetu. Slušné státy by to měly odmítat.

+5/−1
21.5.2015 10:37

K81a57r57e37l 73D29o48h96n64a30l 2881713515488

Jenze to asi ceskym korupcnikum nevadi, maji co rozkradat

0/−3
21.5.2015 14:37

P50a65v36e77l 13O49d71r65a63z90i35l 6834369727390

Česko dostává peníze z Norských fondů výměnou za přísup Norska na jednotný trh EU. Není to držhubné, jak si asi myslíte.

+1/0
29.5.2015 6:58

Š70á98r93k67a 40S76m70e68j97k66a10l90o95v41á 3740411662967

Pokud víme,tak byly rodičům odebrány ,to asi nebude putna minimálně té matce. A promiňte, ale to budou úřady rozhodovat o tom kde chci se svými dětmi bydlet a nacpou je každého jinde z bůhví jakých důvodu ?? To snad ne!

+4/0
21.5.2015 12:23

A84n19t74o27n20í91n 42K16o78l17á85ř 7718205377222

V Barnevernu jsou skuteční odborníci, kteří klidně do pěstounské péče umístí 30 letou Aničku Škrlovou, která se vydává za 13 letého kluka. Že by si nevšimli jistých "drobných" rozdílů?

+14/0
21.5.2015 7:32

P23a38v56e59l 11H51o53u81s35k59a 3171435500158

13 nebo 30, hlavně když to sype.

+6/0
21.5.2015 15:25

A92n18n94a 15K41u84l88i29c50h29o84v37á 2616294

Jestli tomu dobře rozumím, je to jenom NÁVRH jedné ze stran. Nikoliv finální rozhodnutí, to nebude přijímat Barnevernet,  ale Komise. 

Ohledně zveřejnění kauzy - jestli si Norové všimli např. toho, že Mgr. Hasenkopf na FB zveřejnil celá jména norských pěstounů, tak se nedivím, že se nakrkli.

+1/−11
21.5.2015 1:19

J58a24n 28H85r13u61b27e38š 9508354185329

Na FB pana Hasenkopfa se nedívám, možná máte pravdu a opravdu to zveřenil. Pokud ano, pak pan Hasenkopf udělal něco, co neměl. A pokud by za to byl potrestán, dostal by po právu. Nicméně pan Hasenkopf již nějakou dobu paní Michalákovou nezastupuje (i když po posledních událostech se možná do případu vrátí, jeho stažení paní Michalákové ve styku s norskými úřady nijak nepomohlo). A Vy se nedivíte, že místo toho má být potrestána paní Michaláková (a její děti, ty z toho nelze vyjmout, ty to přece postihne v první řadě!). Já se divím. Norským úřadům i Vám, že Vám to připadá normální.

Případ začal obviněním pana Michaláka. Když se proti němu nepodařilo opatřit žádné důkazy, objevilo se obvinění paní Michalákové. A nakonec byli chlapci odděleni od sebe navzájem, nejspíš tedy zneužívali i oni navzájem jeden druhého - nebo jak si to vysvětlujete? Ale Vy se nedivíte...

+7/0
21.5.2015 8:40

J73a37n 65S82o98c45h66o79r 2164476422296

Zveřejnění jmen norských pěstounů nebyla chyba, protože tato kauza smrdí a tak je užitečné, když jsou též pěstouni pod veřejnou kontrolou.

+4/0
21.5.2015 9:25

A14n42n50a 27K25u62l33i41c15h73o79v80á 2316564

Zveřejnění těch jmen je věc, za kterou by advokát letěl z komory. Ovšem tenhle právní zástupce ani advokát není.

0/0
21.5.2015 9:36

J49a52n 19S88o56c76h76o90r 2594806962756

Jsem rád, že se jména a bydliště pěstounů zveřejnila, minimálně už jen protože to usnadní případný únos dětí.

+3/0
21.5.2015 9:50

M91i29c53h62a82l 90J44a22r47o70š 7424230942985

Možná jste právě došel ke stejnému poznání jako Barnavern.

+1/0
21.5.2015 12:55

J17i91ř69í 49P94a59j19k 8293635440327

Souhlas, i pěstouni by měli v tomto případě:

1) cítit, že je něco špatně. Jak dokladuji nahoře, Norská veřejnost o našich vášních neví.

2) sami mít zájem na navrácení dětí do vlasti a děti na to připravovat

+5/0
21.5.2015 9:58

A65n93n33a 39K57u65l73i35c64h80o36v64á 2236544

Pan Hasenkopf podle mého názoru udělal rodině Michalákových medvědi službu. Ve snaze se zviditelnit případ medializoval do obludnych rozměrů a některými kroky se dostal až za hranice advokátní etiky. Bohužel jeho jednání se přičítá jeho klientce, neboť on jedna dle jejich pokynů. 

K čemu byl všechen ten humbuk dobrý? Čeští ani norští politici nejsou schopni ovlivnit rozhodnutí norského soudce. Co jej ale ovlivnit může, je pohled na české noviny plné fotek těch dětí. Negativním směrem, bohužel.

+1/−4
21.5.2015 9:35

J35a28n 47S64o15c40h70o28r 2234636802916

Ty děti se měly dávno unést z Norska tak jak řada jiných dětí. Zmedializování té kauzy bylo správné, chybné bylo jen váhání a bezdůvodný předpoklad že je Norsko slušný stát. Byla to jen ztráta času, tak doufejme, že též ta ztráta je k něčemu užitečná. Unést děti hned bez právního, mediálního a diplomatického řešení by znamenalo nepoznat Norsko s jeho fašistickou mentalitou.

+4/0
21.5.2015 9:58

J52a87n 37H36r95u68b44e43š 9298564215559

Fotky nezveřejnila ani paní Michaláková, ba ani pan Hasenkopf. Zveřejnila je Monika le Fay ve Svobodném fóru pod taktovkou byvalého šéfredaktora LN a MfD Pavla Šafra - ti oba kopou proti zájmům paní Michalákové a její rodiny. A z palce si vycucali údajný pornografický obsah těch fotografií, kdo je viděl, nechť zapátrá ve svém rodinném archivu. Určitě tam najde nejednu fotku, které by z hlouposti a nebo ze zlé vůle bylo možno podobně (dez)interpretovat.

+1/0
21.5.2015 10:42

P52e46t12r64a 39M34y80s37l87i22v40e46č63k92o45v96á 3674609638

A co prohlášení velvyslankyně na idnes 22.1.2015, v rozhovoru, kde se ukázala, že pár dní před tím prohlašovala svoje domněnky za jistou pravdu:

Myslíte si, že by bývalo lepší případ řešit soukromě?

Matka se rozhodla přitáhnout veřejnou pozornost k případu, což je její právo.

Co si myslíte o názorech, že Barnevern matku trestá za mediální pozornost zkrácením schůzek s chlapci na 15 minut?

Slyšela jsem tuto informaci z médií. Barnevern mi nic takového neřekl. Ta informace může a nemusí být pravda, já nevím. Vím ale, že my v Norsku nemáme ve zvyku lidi trestat za to, že něco zveřejní

0/−1
20.5.2015 23:53

B61ř21e44t12i92s43l22a91v 98Š38í26m85a 9904831272

Také jsem to slysel z médii a nemám duvodu tomu neverit.

Barnevern jiz ukázal neprofesiálnost a bezcitnost svých zamestnncu, kdyz byli schopni rozdelit dva malé bratrícky.

Doufám, ze také víte o prípadu, kdy ty zaslouzilé dámy neodhalily vcas nebezpecného psychopata, ale nalítly mu na jeho manipulativní kecy a velmi ho vychválily.

+1/0
21.5.2015 0:37

J18i93ř84í 27P80a21j97k 8503665700607

Oddělení dětí je příprava na jejich začlenění do norské společnosti. Jejich rozdělení je velká chyba, která potvrzuje, že je nutné využít veškerého možného nátlaku na norskou stranu.

+2/0
21.5.2015 10:01

G48a23b65r31i79e49l 83H58o53r93t88e83n 9901309373414

Domnívám se, že po této zprávě může věřit Barnavernu už opravdu jen naprostý hlupák...

+12/0
20.5.2015 22:58

P47e24t94r 23M12l30á77d12e60k 7787588661770

R^R^R^

+2/0
20.5.2015 23:28

A43n39n33a 13K51u75l50i41c59h24o59v63á 2206434

No pozor, o nepravdepodobnosti adopce Kapitán nemluvil s Barnevernetem: 

Na to norská strana sdělila, že adopce v obdobných případech zpravidla nepřipadá v úvahu, zejména za situace, kdy vazby na matku stále existují.  Kapitán v Norsku jednal s vedením Ředitelství pro děti, mládež a rodinné záležitosti (Bufdir), zástupcem krajského guvernéra pro kraj Buskerud na jihovýchodě Norska, zástupcem ministerstva pro děti, rovné příležitosti a sociální začleňování a zástupcem ministerstva zahraničí.

0/0
21.5.2015 1:27

A43n58n49a 89K38u96l29i77c23h35o33v45á 2526984

Barnevernet se s českou delegaci tehdy odmítl sejít, s tím, že partnery pro jednání jsou pro něj norští advokáti matky. A ti oznámili, že schůzku nepožadují. Barnevernet imho tím návrhem žádný svůj závazek neporušuje.

+2/0
21.5.2015 1:46

J63a11n 11S47o33c78h93o37r 2204496602956

Bernavernet není seriozní ani kompetentní partner pro jednání s českou stranou. Tím je české a norské velvyslanectví dokud s nimi diplomatické styky máme. Norská velvyslankyně je prolhaná, takže ani ona nepůsobí seriozně. S takovým státem možno jednat jen silově. Nemyslím tím válku s Norském ať mne nechytáte za slovo, nicméně jsou ke zvážení embarga a přerušení diplomatických styků, popřípadě zorganizovat únos dětí, jinou možnost nevidím. Všechna nesilová řešení selhala arogancí norské strany.

+3/0
21.5.2015 10:07

M33i88r70o73s63l63a86v 69C24h90m26e45l98í26k 9869150420

Paní Engelsová Marxová....pane Zaorálku KONEJTE !!! Ty děti jsou občané ČR, potažmo EU !!! Pane Stropnický zajeďte do Chrudimi a ........!!!!

+6/−1
20.5.2015 21:57

J13a34n 37B49l27a95n16a 3246955624

Norsko se chová jako nacistický stát, proto je nezbytné vydat dětem diplomatické pasy a požádat o návrat do ČR jiná smysluplná možnost není a tohle by si nedovolili ani tihle náckové ignorovat...... není na co čekat, protože klidně lžou i na oficiální úrovni ........... 

V Oslo 3. března proběhlo česko-norské jednání na vysoké úrovni, kterého se za českou stranu účastnili zástupci Úřadu pro mezinárodněprávní ochranu dětí a českého velvyslanectví v Oslo a za norskou stranu zástupci Ředitelství pro děti, mládež a rodinné záležitosti (Bufdir), krajského guvernéra pro Buskerud, Ministerstva pro děti, rovné příležitosti a sociální začleňování a Ministerstva zahraničních věcí. Při tomto jednání byla česká strana ujištěna, že v případu chlapců Michalákových nepřipadá v úvahu osvojení (zejména proto, že o děti biologická rodina jeví zájem) a že medializace případu nebude Evě Michalákové ke škodě. Aktuální vývoj situace však je v příkrém rozporu s těmito ujištěními.

+13/0
20.5.2015 20:25

J19i95ř19í 79N54o62v27á56k 4680813892469

Norové dělají všechno pro to, aby se pro nás stal jistý Anders Behring Breivik hrdinou. :-(

+1/−2
20.5.2015 20:34

J61a71k88u45b 75K40r86e56j16č43í94k 8203334442274

Nazdárek..

AŤ si to Norsko dělá dál, zrušit členství v EU, postavit velkou železnou oponu a zakázat veškerý mezinárodní obchod s Norskem..

S pozdravem!

+1/0
20.5.2015 21:35

J92i98ř60í 30N55o67v56á72k 4720603802299

Mám takový dojem, že ti norští degeneranti (příbuzenské množení) nejsou členy EU.

+2/0
20.5.2015 21:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.