Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Poslanci odmítli možnost očkování dětí bez souhlasu rodičů

Poslanecká sněmovna vyloučila, aby bylo možné bez předchozího souhlasu očkovat dospělého pacienta i děti bez souhlasu rodičů. To podle Ligy lidských práv a sdružení Rosalio připouštěl jeden z návrhů, který se měl objevit v zákoně o ochraně veřejného zdraví. Neprošla ani možnost individuálních očkovacích plánů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R15o42m87a79n 39N36o62v93ý 8302605480854

Lidé řekli názor i tím, že zvolili Elekovou Lékařem roku, ale to už médii neproběhlo.

+1/−2
20.5.2015 18:53

T21o73m40a50s 30F38e32j71f40a39r 6317538922489

probehlo

0/0
20.5.2015 21:53

W58a33l91t47e78r 40D27i60v96i69š 6327752642882

Myslíte tu minimálně prezentovanou a maximálně zmanipulovanou anketu, kde podvodnici Elekovou zvolilo pár stovek lidí? To je fakt volba jak noha.

0/0
21.5.2015 9:40

S55i59m93o40n88a 30B41ě87l24á74k98o81v18á 2140201759203

Fajn, ale ať pak takové matky nebrečí, že jim dítě nevezmou do školky Rv

+4/−6
20.5.2015 16:06

B43o86h90u77s38l12a81v 81K17r68á60l76í69k 2271540739426

A proto všichni odpovědní rodiče přihlašují své děti do pionýra i Hitlerjugend, vyvěšují ty správně vlaječky ve správné dny a podrobují se všem doporučeným oslavám, brigádám a očkováním. Občas je třeba podepsat i nějakou antichartu.

+4/−2
20.5.2015 16:10

T26o79m44a89s 63F71e16j69f18a26r 6487958322239

Novela zavidi vyssi pokuty za neockovani, tak vubec nechapu vas prispevek.

0/−1
20.5.2015 21:55

B50o30h58u87s88l73a21v 26K57r22á58l81í61k 2801210549566

Bulvární článek, ve kterém je tuna blábolů, ale například se v něm vůbec nepíše, který zákon že to vlastně má být novelizován, natož aby tam byl odkaz na relevantní sněmovní tisk.

+4/0
20.5.2015 16:02

V39a41c30l78a24v 83W17a30n85d42e84r83e54r 8198556209392

Tohle je zcela spravne rozhodnuti

Clovek by mel byt zodpovedny sam za sebe a do určitého veku také za sve deti. Vsude tam, kde se tohle pokousime zmenit se nam to zatím VZDY vymstilo a to tak, jak jsme si to ve chvili schvalovani zákona ani nepredstavovali. Těchto pseudo humánních prikladu je cela rada:

- Zavedli jsme si duchody......snizili jsme tak porodnost az na 1,4 dítěte na rodinu, protože deti uz nezivi rodice a tak proste vymíráme.

- Zavedli jsme bezplatne zdravotnictvi.....a rozbujel se nam obchod s lecivy, kdy za tentýž lek platíme 10.ti a v nekterych pripadech az 50.ti násobek toho, co stoji na trzích v Asii nebo USA (overeno při nakupu leku na migrénu, chripku atd...)

- Zavedli jsme socialni podporu....a rozbujel se nam obchod s byty a prudky narust porodnosti nepřizpůsobivých a migrae obyvatel z jinych kontinentu.

Pokud zavedeme povine ockovani, tak se tohle okamzite zneuzije nadnárodními farmaceutickými monopoly. To je zcela jiste a nebude proti tomu obrana. Tak mame dnes proste nas sytem nastaveny.

Nevadi mi duchod, nevadi mi ockovani, nevadi mi pojisteni, vadi mi, ze je POVINE!

+3/−1
20.5.2015 15:15

J65a10n31a 98L32a31n41g81o19v34á 2585636680933

Já nevím, ale povinné bylo vždycky, jen se poslední dobou stalo módou na to kašlat a žít po svém - prý je to svoboda.

0/−1
20.5.2015 19:03
Foto

J86a57k35u20b 88M38a18r73e88d13a 2951709783728

Možná je to dobře, že očkování nebude povinné. Vyhlazovat blbé lidi by bylo nemorální, ale proč jim nutit pomoc, o kterou nestojí? Necháme je, ať se vyhladí sami, ať už vynecháním očkování nebo konzumací CDS, MMS a Sava.

+1/0
20.5.2015 20:23

T96o17m71a64s 43F27e87j18f52a87r 6177198872969

Ale ockovani je povinne. A to pod pokutou pro vsechny zucastnene strany (rodice, deti, skolky).

Pouze se neschvalilo, ze prijde doktor do skoly a napicha vakcinu vsem detem co zrovna potka.

0/0
20.5.2015 21:56

M15i58c58h65a26l 47T97o35m29i97n66s80k30ý 9911205287124

Na škodlivost některých očkován (ne všech) jsou vědecké studie a statistické důkazy.

Díky mechanismu "molecular mimicry" se onemocnění může klidně projevit za 15 let od očkování, kdy se bílkovina očkovací látky, kterou nesou některé imunitní buňky mírně pozmění a začne být podobná jiné užitečné bílkovině. Na kterou z nenadání zaútočí, způsobí v těle nerovnováhu a tak onemocnění.

Člověk může klidně dostat ve 40ti rakovinu, protože v 20ti byl očkovaný. Ale nikdo to samozřejmě nemůže dokázat, tak si to nikdo ani nespojuje a už vůbec by toho člověk nikdo neodškodnil.

Důkazy jsem napsal jsem  níže.

Ale veřejnost vědce i důkazy ignoruje. A vakcinologové si nechají zadat studii od výrobce vakcíny, aby měli pro očkování argument.

:-/Rv

+8/−5
20.5.2015 13:27

M60i52c67h83a12l 62T92o29m50i16n78s15k46ý 9121785497214

A důkazy jsou samozřejmě pouze statistické. Například ze zmíněných registrů v USA a ve Francii.

0/0
20.5.2015 13:29

L67e39n54a 39P53o40u74z71a86r72o97v62á 8966944963342

plně s Vámi souhlasím, máme v rodině autoimunní dědičné onemocnění které se vyvíjí cca 10-13  a končí cirrhozou jater a to i u dětí, všude je uvedeno, že nemoc s největší pravděpodobností spouští změna imunitního mechanismu což bez debat očkování je. Snažili jsme se dostat od doktorů všude vyjádření, že tato nemoc může být očkováním spuštěna, ale oni mají strach a jen opakují, že podle dnešních zákonů v ČR mohou napsat jako kontraindikaci nemoc, která se projeví do 3 týdnů po očkování... ale že nám nezaručí, že když necháme děti dál očkovat, že to tu nemoc nespustí.. takže máme před sebou to, že nám děti nevezmou do školek a ve škole nebudou smět na školy v přírodě a na výlety a na tábory.. také mě ujistili, že v zahraničí na autoimunní nemoce v rodě se bere zřetel..a neočkuje se.. pouze asi v těch nejrizikovějších místech.. takže nám asi nezbyde nic jiného než zažádat o azyl někde v zahraničí což asi brzy uděláme..protože nebudeme moct pracovat jak potřebujeme a naše děti budou diskriminovaní, ačkoli máme doktorská vzdělání... nádhera, že?

+2/−1
20.5.2015 14:39

L84a56d65i30s22l13a95v 64C46a75b41i28c30a81r 2949863409184

Díky vědeckému pokroku ve zdravotnictví dnes máme léky na kdysi téměř jistě smrtelné choroby. To je moc dobrá zpráva, ale společnost díky tomu získala pocit, že máme lék téměř na všechno. Jak díky tomu upadá naše opatrnost a obezřetnost, tak se téměř jistě další generace dočkají nějaké prima epidemie. A jelikož zájem o očkování bude v té době již zanedbatelný, nebudou se nadále ani vyvíjet nové modifikace očkování. Základní proočkovanost bude mizivá a nakaženost daleko vyšší.

Nevím, kde lidé berou tu jistotu, že dnes se nic takového nemůže stát. Člověk sice hodně změnil podmínky pro svůj život a evoluci, ale pořád je jen obyčejný savec žijící ve smečce. A kde je smečka, jsou i nemoce a občas eliminační epidemie.

A upřímně, člověk bez své smečky hodně strádá, takže nějaké procento ztrát je přípustné, protože přežít nemůžou všichni.

+5/−4
20.5.2015 13:09

R33o80m72a72n 16N22o92v22ý 8242885930664

počet vakcín stále roste, dokonce i těch povinných, spíš bych se bál opačného rizika, a to je tlak na to, aby se očkovalo, co nejvíce, a ten tu je, viz ted californie

+1/−2
20.5.2015 13:15

R53o21m80a79n 60N55o22v29ý 8982645430884

nebo austrálie, to chcete, nemít možnost odmítnout u dítěte vakcínu proti chřipce? (která stále obsahuje rtut)

+2/−1
20.5.2015 13:16

L92a77d98i55s50l15a77v 21C31a88b71i26c60a22r 2499533369104

To je otázka i evolučních změn a degenerace genofondu. Na něco prostě léky ani očkování nezabere nebo to naopak zhorší, ale i tím sami sobě přispíváme k pročištění populace od slabých jedinců. Když vypustíme finanční náročnost na udržení takto nemocných lidí, aby měly jakžtakž důstojný a plnohodnotný život, zbude nám fakt, že bez podobné péče by lidstvo mohlo zásadně ozdravit. Jen si vezměte, kolik chronicky a dědičně nemocných párů má děti. Jsou pak minimální šance, že takový pár přivede na svět zcela zdravé dítě, které bude potřebovat léky jen na náhlé onemocnění nebo zranění.

Zní to velmi cynicky, ale uvědomme si, že svět se opravdu netočí kolem nás a že příroda si vždycky s nemocným článkem poradila bez milosti a vždy ve prospěch většiny, nikoli jedince.

A nezapomeňme, že není daleko doba, kdy se k nám nahrnou přistěhovalci z Afriky a středního východu. Vůbec si nejsem jist, zda lze tomuto jakkoli zabránit (krom tedy silového řešení). Oni jsou zvyklí na své nemoci, ale mohou s sebou přinést zárodky chorob, proti kterým třeba očkování teprve budeme muset zavést. Přežití druhu je nikdy nekončící boj a očkování je jen jedna z taktických zbraní, které lidstvo má. I díky němu naše populace za předešlé století tak vzrostla.

Pozn.: Je to má reakce současně i na váš příspěvek u pana Kociána ohledně autonomních nemocí apod.

+2/−3
20.5.2015 13:29

R87o16m70a79n 31N30o47v49ý 8302485730204

ano, ale nikdo zde nebrojí za zrušení očkování, já bych jen měl rád možnost si vybrat, čím a proti čemu chci své dítě očkovat, chci znát všechna rizika a přínosy, a nejsem si jistý, zda ta rizika jsou nezávisle a objektivně posouzená

+2/−1
20.5.2015 13:35

L19a68d46i83s78l38a22v 46C70a19b20i82c44a64r 2489643289474

S tím s vámi souhlasím, že není problém v tom, zda očkovat, ale jak a proti čemu. Mně by se to jevilo jako když si můžete zvolit pojištění a připojištění. Nicméně tak jako tak se ve jménu společenské odpovědnosti nevyhneme tomu, že bude jeden balíček očkování povinný v tom směru, že bude obsahovat ty nemoce, u kterých je vysoké riziko nakažlivosti a rozšířitelnosti. Stejně tak bych se zamyslel nad tím, zda je nutné očkovat naráz vakcíny proti tolika chorobám.

0/0
20.5.2015 13:44

B16o68h91u97s75l36a28v 22K56r78á18l10í83k 2381470209786

Přirodě je nějaký zájem většiny anebo přežití druhu naprosto, ale naprosto lhostejné. Přírodě je úplně jedno i to, jestli sama přežije. To vše jsou jen vaše sociomorfní projekce.

+1/0
20.5.2015 16:07

J12a78n76a 42L21a40n89g38o78v94á 2875446660803

V Kalifornii mají problémy s neštovicemi, právě kvůli neočkování...? Nějak nechápu.

0/0
20.5.2015 19:05

J81a31n 81K42o15c27i20á91n 9200641667812

Je nádherné, jak naše společnost úplně zapomněla co se dělo v době před zavedením plošného očkování. Já to chápu, že historie mnoho lidí nebaví, ale když už něco kritizuje tak si zjistěte okolnosti vývoje a genezi problému. Když člověk čte ty kroniky, kdy manželům umřelo ze 7 dětí 5 tak si říká, že je rád že žije v této osvcíené době. Ano ty nemoci (záškrt, dávivý kašel, obrna) se v ČR nevskytuje, ale to je JEN díky tomu, že je populace tak proočkovaná, že prostě epidemie vypuknout nemůže. V rámci toho že nemůže vypuknout epidemie jsou chráněni i lidé, kteří z nějakého důvodu být očkováni nemůžou. Tyto nemoci se ovšem běžně na světě vyskytují a při velké personální výměně v rámci světa by byla jen otázak času kdy by taková epidemie nevypukla. Lidé kteří očkování odmítají neohrožují jen svoje děti, ale společnost jako celek. Například v USA povinné očkování není, ale neočkované dítě nikdo nevezme do školy, a většina zaměstnavatelů ho nezaměstná takže je to skoro společenská sebevražda. Další silný argument je o případných ngativních účincích očkování - ovšem těch případů o kterých se uvažuje je tak málo (zlomky promile), že orpavdu hraničí s nějakou statistickou chybou a nejdou při tak malém počtu ani nijak pořádně vědecky uchopit - navíc mnoho z těchto případů ani s očkováním nesouvisí (viz. hodně medializovaný případ chlapce, který měl závažné komplikace ale pak se zjistilo, že to byla neléčená encefalititda, kterou měl už dávno).

+9/−1
20.5.2015 13:06

R43o38m70a34n 81N44o33v84ý 8462845510154

je nádherné, jak nevidíte, co se děje dnes, máme tu alergie, autoimunitní choroby, autismus má každý 50tý chlapec, neříkám, že za to vše může očkování, ale stálo by se za něčím, co je tak plošně používáno na dětech, trochu více zamyslet...

+4/−5
20.5.2015 13:11

J93a37n 12K69o96c40i40á76n 9880961357782

Spustu s těch nemocí, které vyjmenováváte, se vyskytují častěji prostě kvůli tomu, že se začali vůbec diagnostikovat nebo se snížila hranice pro diagnostiku (např některé slabší fromy autismu se dříve vůbec neřešili nebo alergie se neuměli identifikovat). Další z nemocí jsou prostě civilizační choroby (uvažuje se třeba o alergiích jako následku přehnané hygieny). Pokud chce omezovat očkování z těchto nejasných důvodů tak stejně úspěšně můžete říci, že by měla populace plošně přestat používat hygienické prostředky.

+5/0
20.5.2015 13:19

R11o94m41a91n 68N19o68v22ý 8752395950604

většina těchto chorob má nejasný původ, spekuluje se lecčems, já v tom vidím hlavně ty chemičké sračičky, které nás obklopují, včetně chemikálií z vakcín, u alergií je dokázaná souvislost s hliníkem, který se přidává do vakcín na zvýšení imut.odpovědi

+2/−1
20.5.2015 13:23

W67a53l23t52e20r 80D43i96v78i76š 6487762242502

Alergie tady byly i v minulosti. Odkud asi myslíte, že se vzaly tzv. babské rady mazat vyrážky sádlem s různými doplňky?

U alergií žádná souvislost s hliníkem dokázána není. Je to mnohokrát vyvrácený mýtus, studie, která toto tvrdila byla stažena, protože byla lživá a autorům byl podvod dokázán.

Chápu, že tomu někdo věří, ale bylo by vhodnější v této oblasti místo víry používat rozum a hledat skutečné důkazy potvrzené z více stran než jen jednou zmanipulovanou studií.

A mimochodem - hliník dostáváte do těla v jiných látkách v mnohem vyšší množstvích (typicky třeba mořské ryby) a tělo s ním dokáže snadno poradit až do mnohonásobně větších množství než se používá ve vakcínách. To jsou prostě fakta, která můžete okecávat jak chcete, ale realitu nezměníte. Množství hliníku ve vakcínách je naprosto neškodné a není příčinou pozdějších reakcí u některých lidí.

0/0
21.5.2015 9:57

I94v78a 34K88r91i45s13t90o33f85o13v41á 7265363252392

Právě proto, že ty nemoce jsou díky očkování utlumeny, tak si někteří biorodiče myslí, že neexistují. Pár lidí už mi dokonce napsalo, že dětské nemoce byly vymýceny, tak proč proti nim očkovat. :-P No jo no, na to není argument. ;-D

+6/0
20.5.2015 13:12

R38o64m40a51n 12N52o27v86ý 8662175630384

u dětských nemocí jako spalničky je problém, že jsme zlikvidovali imunitu, kterou přenášely matky na kojence,  očkovat se může až v roce věku, čili jsou nechránění, ale nezlikvidovali jsme spalničky, i přes vysokou proočkovanost

0/−4
20.5.2015 13:44

J98a33n 56S64t76r27á23n89s86k86ý 4467591570754

Problém nežádoucích účinků je takový, že je nikdo nehlásí.

Naše zkušenost je taková, že nemocnice, kde dcera byla po očkování hospitalizována, je nahlásila až poté, co jsem stížnost poslal až řediteli nemocnice.

+1/0
20.5.2015 13:17

J30a36n 49S78t64r16á80n49s48k82ý 4467721470524

A nejednalo se o banální problém, dcera měla horečky přes 40 a febrilní křeče.

0/0
20.5.2015 13:19

I61v46a 32K83r81i73s91t98o39f47o63v97á 7235353512512

Kam se to hlásí?

0/0
20.5.2015 13:26

J27a79n 92S35t32r89á47n86s52k56ý 4567581840724

Na Státní úřad pro kontrolu léčiv, který má tyto údaje sbírat

0/0
20.5.2015 13:28

L27e14n79a 70P38o49u64z62a77r82o83v30á 8966114253652

to co píšete jsou nesmysly a demagogie, nemoci mizely ještě před plošným očkováním.. na to je mnoho důkazů v podobě statistických tabulek. Díky výživě a zlepšení hygieny došlo k vymizení i dalších nemocí, na které ani nebyly očkovací látky, ale farma firmy drží lidstvo v tom, http://www.immune.org.nz/vaccine-preventable-diseases tady si přečtěte jak se dají téměř všechny tyto nemoci léčit a nebo jak mizivé promile lidí je může chytit a zaručuji vám, že pokud budete mít dnešním očkováním ve formě polyvakcín - hexa, penta, atd poničený imunitní systém, tak přes jakékoli očkování ty nemoci stejně dostanete.. žádná vakcína něfunguje na 100% a hlavně, v ČR se nikdy nemluvilo o negativních reakcích a neexistuje dodnes ani odškodňovací program, který má téměř každá vyspělá země včetně Maďarska a Slovinska už od roku 2005. Ty programy nevznikly jen tak. Ty programy odškodňují děti a dospělé, které po očkování zůstali ochrnutí, zemřeli nebo jsou autisté, atd... mají velmi závažná onemocnění. A tady se o tom stále mlčí. farma firmy bez vedlejších nákladů na odškodnění perou do našich dětí beztrestně své výrobky, které nemohou být nikdy naprosto bezpečné, protože každý imunitní systém dítěte nebo člolěka je jeidnečný a odlišný. Ale protože na postech v očkovacích komisích zde v ČR sedí lidé, kteří jsou prokazatelně sponzorování farmaceutickými firmami, nemůžete se divit, že zde v ČR je povinnost očkovat ze zákona - 9 vakcín, což nezná ani jedna země na západ nebo jih od nás!! není to poněkud divné? Jsme jako národ pokusných králíků , kteří se nebouří a nežalují doktory nebo farma firmy, protože ví, že lékařská mafie zatluče i nos mezi očima.. tak to je situace tady v ČR. Určitě se to netýká obav naší vlády o zdraví a strach z inf. nemocí. Podívejte se vedle do Německa, kamkoli kam přijedete jsou statisíce nelegálů z těch nejchudších zemí světa, kteří by s sebou měli přitáhnout ty nejhorší nemoci na světě. A řeší to někdo poivnným očkováním? NEEEE. A u nás?Bude jich tu tak 100?

+1/−3
20.5.2015 14:57
Foto

J92a55k97u96b 64M65a78r22e30d70a 2981449403358

Už jen způsob Vášeho projevu umožňuje přesně vytyčit Vaši pozici v histogramu IQ. Lidé s podprůměrným IQ často trpí stihomamy ve formě představ o ďábelských korporacích, iluminátech a podobně. Naštěstí díky velkému množství alternativ k medicínské vědě je o tyto lidi dobře postaráno. Střídavě končí ve vězení a na hřbitově.

+1/0
20.5.2015 20:28

L27u42k24á65š 30V58e28v52e96r12k85a 1647126200

zato Váš příspěvek je velice oduševnělý...

0/0
21.5.2015 11:59

M51a11r92k46e70t86a 62Č11e60c86h17o61v34á 9673490662

Ono v dobach, kdy umrelo manzelum 5 deti ze 7, by ockovani docela pravdepodobne nikomu nepomohlo. Pokud bylo zdravi kompromitovane do takove miry i bez ockovani, bylo by ockovanim kompromitovane jeste vic. Ano, ty nemoci (zaskrt, obrna) se stale vyskytuji, cerny kasel dokonce i v CR. Neverite? Informujte se. Cerny kasel nikdy nikam zahadne nezmizel, jak je vam zrejme prezentovano, je to nemoc cyklicka, jeden cas o nem vime vice, nez jindy, nejvice o nem vime v dobe tlaceni do ockovani. A predstavte si, ze treba takove ockovani proti cernemu kasli vas pred nakazenim nezachrani, jelikoz hlavnim ucelem tohoto ockovani je zmirneni symptomu (tedy kasle), ne zabraneni onemocneni. Takze budete svoje bacily prskat kolem sebe dal. V USA neockovane dite s vyjimkou dvou statu do skoly vezmou, mate moznost vyuzit jedne z vyjimek (nabozenske, nebo filozoficke). Drtivou vetsinu zamestnavatelu vas ocko status nezajima, zatim to schytali hlavne zamestnanci zdravotniho sektoru, kteri jsou do ockovani tlaceni. V USA neockovani opravdu neni spolecenskou sebevrazdou. To mate z nejakeho sci-fi blogu, ne? :-) Nezadouci ucinky skutecne nejsou statistickou chybou, naopak jich je mnohem vice, nez je hlaseno (lekari to proste flakaji a rodice casto ani nevedi, ze takovou moznost maji). Dokud se nebudou vakciny testovat oproti skutecnemu placebu (momentalne je to prinejmensim stale nebezpecna chemie, nebo rovnou jina, jiz nabizena, vakcina), nemuze mluvit ani o statisticke "bezpecnosti".

0/−2
20.5.2015 16:33

S49y29l31v51a 65Š51p15o40r80k65o47v50á 5576942200109

Opět se ukazuje, že jsme národem manipulovatelných ovcí... stačí, aby novináři dali do titulku článku o tomt zákonu slovo "očkování" - a lidi se tu hádají o něm...Místo aby si uvědomili, že tímto zákonem je zásadně porušena jejich svoboda, když kdejaký hejhula bude moct vstoupit do jeho obydlí - stačí si vymyslet, že někdo volal, že je odtamtud slyšet hluk, případně tvrdit, že ho na vlatsní uši slyšel. Že to není pravda - úředníkovi se nic nestane, ovšem vy v případě nevpuštění zaplatíte půl mega. Takové omezení domovní svobody tu ještě nebylo - a lidi se hádají o kost, kterou jim novináři (věřím že na něčí pokyn) předhodili jako návnadu. Co takhle zkusit používat mozek??

A za druhu největší blbost zákona považuju to, že neprošly individuální očkovací - většina rodičů totiž není apriori proti jakémukoliv očkování, ale jen pro to nejnutnější a hlavně později než ve 4 měsících

+6/0
20.5.2015 13:05

F63r68a69n28t76i62š72e53k 71M25o80s37s 8582673349609

Jsem pro očkování, protože podle mě funguje. Ale zároveň se mi zdá 9 vakcín poněkud moc a docela věřím že to může některým méně odolným dětem způsobit problémy. Na západě se nikde tolik neočkuje. A dále například mi není jasné, proč se musí kojenec očkovat proti žloutence, to je přeci nesmysl. Ta vakcína stejně po letech přestane fungovat.

+4/0
20.5.2015 12:55

M12o39n61i66k43a 59H53a10b94a62n64o14v48a 7228523657756

pro případ sexu bez ochrany :-)

0/0
20.5.2015 12:58

I17v97a 65K96r30i88s86t55o76f79o49v69á 7775813222412

Jasně. Očkovat ano, ale proč by nemohlo mít dítě individuální plán? To jsem pro.

0/0
20.5.2015 13:04

J85i48ř28í 43K53u65d13r24n69a 9328249966674

V případě onemocnění neočkovaného dítěte by si rodiče léčbu plně uhradili.

+5/0
20.5.2015 12:49

M14i59c71h25e60l 50P69e67t62r80u49c73c20i65a79n13i 8394275796522

Kezby to slo uplatnit, ale mam obavu, ze by se zase odvolavali na porusovani lidskych prav. ;-)

+3/0
20.5.2015 12:52

M72o62n72i34k31a 32H50a93b50a37n97o74v88a 7868713297776

Můžu se vás, zeptat dal jste sebe nebo vaše děti očkovat proti chřipce, mengigokoku, rotavirům nebo encefalitidě? Pokud ne, myslíte, že by v případě onemocnění některou z těchto nemocí, byste měl plně hradit léčbu?

+5/−1
20.5.2015 12:52

M54a27r40t51a 73Š32a66f77a68ř42í98k33o21v39á 3159434531940

To je zajímavá otázka že ?

0/0
20.5.2015 12:56

J85a46n92a 37L98a75n27g35o82v74á 2845326930593

A je očkování proti těmto nemocem povinné? Pokud ne, pak vaši otázku nehcápu.

+1/0
20.5.2015 19:10
Foto

J35a84n 98P49a11v98e39l16k56a 3626883510

Souhlas, ale jen u nemocí zahrnutých do povinného očkování.

+1/0
20.5.2015 13:27
Foto

R69a39d96e91k 40Š45t91e29n43c40l 2602880419756

A měli by tu léčbu rodiče hradit i v případě, že dítě nemocí onemocní, přestože bylo očkováno?

0/0
20.5.2015 14:43

M55a96r83t13a 83Š19a15f73a84ř54í15k93o52v95á 3229794891400

Mám pocit, že je to spíš o velkém kšeftu pro výrobce někdy zbytečných "léčiv" ,a že více jak polovina vakcín není potřeba aplikovat. Zajímavé je také to, že dřív se proti běžným dětským chorobám skutečně povinně očkovalo, ale nezaznamenala jsem ve svém širokém okolí nějaké následky...zatím co teď je to docela na pováženou!

+4/−6
20.5.2015 12:40

M47i57l15a87n 38K89o43t48o40u73č25e93k 2336208172357

Přesně tak a přitom dříve se do očkování dávaly daleko větší dávky hliníku apod., na který si fanatici proti očkování stěžují.

+1/0
20.5.2015 12:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.