- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No a co, začátky jsou těžké. Airbus u Sevilly taky spadnul a ten narozdíl od tohohle autíčka žádný padák neměl, takže byli mrtví. Samozřejmě se můžu mýlit, ale osobně si myslím, že až se Aeromobil vychytá, může být obchodně nakonec úspěchem, zejména v zámoří, kde je třeba překonávat podstatně větší vzdálenosti.
zritilo??? Me to ale, dle pouziti padaku a nevazneho zraneni cili preziti! pilota, prijde jako nouzove pristani! A ne zriceni vy lhari z iDNES
Se mi líbí že i pilot byl jen lehce poškozen po přistání.Nemám nic proti tomu vynálezu,ale jaká bude legislativa-předletěl mě zprava,podletěl nebo nadletěl,jak to bude na křižovatkách se STOPkou a kdo bude mít přednost při přistávání-těžší nebo s menším množstvím benzínu?
První létající automobil používal všemi mastmi mazaný Fantomas, ovšem jen ve filmu. Jeho legendární Citroen s vysouvatelnými křídly, známe všichni. Ale i tak, pozoruhodný pokus.
Je zajimave jak tato utopisticka myslenka je stale atraktivni. Rada velmi nadanych a schopnych lidi vklada svuj um a energii do neceho z ceho nemuze vziknout nic jineho nez spatne jezdici auto a spatne letajici letadlo.
Auto bude jezdit, ale nebude mít parametry vyžadované pro auta na komunikacích. Prostě bude po silnici rolovat ultralight se sklopenými křídly.
Tak se zda, ze vynalezli alespon padak, to taky neni spatny.
Jako by těch popelnic nebylo všude dost, ještě budou dělat kravál a padat ze vzduchu
Zde došlo asi na unikátní trojkombinanci v jedné osobě:
vynálezce-konsruktér, zkušební pilot a zároveň jediný koncový zákazník...
Ale podporuje to samotný premiér Fico, myslí si asi, že se tím Slovensko zviditelní.
Tak zatím se to daří...
Před podepsáním je smlouva s NASA. Takže se asi se daří.
Tak 200 km v hodině není žádná závratná rychlost.
Když to vezmu selským rozumem, budu chtít cestovat 500 km daleko, tak tento stroj by to teoretcky měl zvládnout pod 3 hodiny...
ALE: příprava na vzlet zabere další hodinu...musim neustále sledovat počasí, nemůžu jet na noc, musím přemýšlet, abych nepřistával v noci, nemůžu vzít prakticky žádného pasažéra ani náklad...po přistání mi zase zabere půl hodiny než můžu vjet na silnici, kde mám zase nevýhody protože jsem dlouhý jako autobus a těžko někde zaparkuju, a když se mi to povede, tak vzbudím okamžitě takový rozruch, že radši zase mizím.
Takže celkově pojedu cca 5 hodin a budu v permanentním stresu z každýho mráčku..to raději pojedu o dvě hodiny dýl autem na pohodu a můžu se po cestě i vyčůrat...
Je to fakticky další přírůstek do rodiny invalidních vozíků pro duševně postižené, ke čtyřkolkám a silným motocyklům. Na smysluplné využití tohle není.