Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Praze muselo po startu nouzově přistát letadlo ČSA s osmnácti pasažéry

Na pražském Letišti Václava Havla muselo ve čtvrtek krátce před 19:00 nouzově přistát letadlo Českých aerolinií, které směřovalo do Štrasburku. Příčinu momentálně zjišťují technici, uvedl mluvčí ČSA Daniel Šabík. Na palubě bylo 18 lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M61a89r79e71k 63H92r92u11b58y 6937592471968

Po startu se zjistilo, ze pro pritomne eurouredniky neni na palube dost sampanskeho a kaviaru na cely let - proto bylo nezbytne nutne se vratit ;-)

0/−1
9.5.2015 0:17

T93o31m12á16š 94K51n31a77i18f50l 6483720197300

A opravdu šlo o nouzove přistání? Nebo bezpečnostní? Nebo se proste vrátili a pristali?

0/0
8.5.2015 0:16

J23a97n 34P95ř21i68k57r82y48l 5525961479898

Nouzové - viz AV Herald. Přistávali na jeden motor.

0/0
8.5.2015 1:13

M46a39r51t79i26n 38R76u60z66i23c43k47a 1512328686537

O jaky typ letadla jde?

0/0
7.5.2015 23:36

J48a41n 98P53ř71i78k12r34y97l 5485781489218

ATR-42-500. Je to druhé ATR-42 se závadou motoru během dvou dnů ...

0/0
8.5.2015 1:14

M82a58r18t56i60n 83P48i65t69u31c43h42a 8682558843895

Tak zjisili co tomu je. Letadlo se rozbilo ;-D

0/0
7.5.2015 23:01

J58a68r45o87s39l98a21v 97Č93e27r66n37ý 6268814779598

jeeeeee, to se povedlo, to chtelo vic smajliku

+3/0
7.5.2015 23:09

P37e48t83r 64B35a89r89t47ů30n86ě78k 9201644219139

Dotaz mimo téma.

Kolik stojí letenka do Štrasburku? Ten let přece nemůže těch 18 pasažérů zaplatit. Nebo se pletu? Předem děkuji za info...:-)

+1/0
7.5.2015 21:43

M33i27c44h48a78l 42C60h81a83l46u19p62a 6438260209483

Zadarmo je vozit nebudou, tak asi může.

0/0
7.5.2015 23:18

P86e52t83r 14B30a71r30t63ů68n77ě97k 9671514299109

Ale nemůže, nicméně je to jedno, proto ta opakovaná každoroční ztráta.

+3/0
7.5.2015 23:50

A43l82e24x43a19n81d43r 97K26o76s66t10k27a 8252378566304

Akorát že za takovéto "vedení" podniku by mělo šéfstvo místo vánočních prémií dostat padáka. Ale ne zlatý padák, prostě propuštění na hodinu.

0/0
8.5.2015 6:26

M19i47c90h66a79l 16C82h61a96l79u79p11a 6438910399633

Jinak stačí kouknout na jejich web, zpáteční našlo asi za 9 tisíc, jednosměrnou za 16.

0/0
7.5.2015 23:20

V46l74a78d28i82m11í66r 52H54o67l37ý 8624701126477

Letenky Praha- Štrasburk zpáteční  za 9 tisíc? Blázni.

0/0
7.5.2015 23:42

M40i30c77h58a14l 37C42h62a75l41u81p22a 6128630969813

9 je teda jedna cesta, takže dokonce 18. Třeba v metru jsem viděl reklamu na letenky do Kanady za asi 20.

0/0
7.5.2015 23:48

R83o37m46a79n 49M57á38c47a 7175790472227

no je to pro par eurouredniku, kteri to neplati... tak proc by to tolik nestalo, ze jo.. jinak 9 je takova obvykla taxa CSA po evrope... kdyz nedelaji nejake promo... tam kde jini litaji za 3-4 leta CSA za 9... litaji stabilne prazdni... nevidel jsem snad zadny aerolinky v evrope, co by litali tak prazdni jako CSA...

+1/0
8.5.2015 0:00

A22l78e29x89a93n41d48r 79K65o43s35t35k13a 8222128856104

A divíte se, že létají prázdní? Když chtějí za letenku "jen" dvojnásobnou cenu než ti, co létají plní? A když za to nenabízí o ic lepší služby? (spíš horší)

0/0
8.5.2015 6:29

R88o64m88a57n 84M52á35c34a 7325970812917

nedivim... moc dobre vim, jak to tam funguje... viz muj prispevek nize... fascinuje me ale, ze zpatecni do varsavy za devitku... v cene je snack... coz je nejhnusnejsi a nejlevnejsi chemicka musli tycinka, po ktery se udela blbe... to je fakt pecka... chudaci ty letusky, co to musi rozdavat a tvarit se profesionalne jako ze to je servis CSA... je to fakt jedna velka traparna... a jak jsem jiz psal nize "management CSA ale neni placen za rozvoj spolecnosti a jeji vedeni k zisku"

pokud si prectete muj prispevek nize... jen doplnim... letel jsem do varsavy s CSA, protoze LOT uz byl vyprodany... jinak bych letel s LOTem... take o necem svedci

+1/0
8.5.2015 10:18

R39o50m33a88n 30M50á96c21a 7905270692257

nemuze... 18 pasazeru to nemuze ani nahodou zaplatit... letenky tam jsou drahy jako prase... o tom zadna... tudiz tam nikdo normalni neleti... leti jen par eurouredniku, co jim to stejne plati, takze jim to je jedno... ale stejne se to nemuze nikdy zaplatit... politika destinaci, cen, analyza konkurence, vytvareni novych spojeni apod... je u CSA takova, aby se to maximalne privedlo na lopatky... ja treba letel do varsavy s mensim atr... na palube celkem 10 lidi... zpet bylo velky atr... bylo 13 lidi, z cehoz pulka byla posadka travel servicu, co se odnekud vraceli... jinak zpatecni letenka stala asi devitku... vyborna cenova politika... nemluve o tom, ze soubezne leti LOT, kterej lita s vetsim embraerem a lita plnej... cim to? takze CSA ma vysoke ceny - takze litaji prazdni... misto toho, aby dali nejakou promo cenu, letadlo vice naplnili, tak radsi budou litat za draho a s prazdnym... viz napr konkurence CSA a Brussels airlines na lince do Bruselu... CSA za 9... Brussels za 8... i tak premrstena cena, ale urednici urcite vezmou radsi brussels za 8, to lita plny a maji zisky... csa za 9ku prazdny... management CSA ale neni placen za rozvoj spolecnosti a jeji vedeni k zisku... to je vec druha...

+1/0
7.5.2015 23:57

T26o25m50á12š 20K76n37a55i51f46l 6283250587630

Holt někdy je jich víc, někdy méně.

+1/0
8.5.2015 0:16

J36i35r93i 65K71a43r66a87s35e92k 3118456818

Proč ČSA nenakoupí Turbolety? Těch 18 lidí na palubu vejde a náklady budou poloviční.:-)

+4/0
7.5.2015 21:01

P70e15t73r 18S70e93d72l40á68k 3114335231544

A mohli by koupit ty ve verzi pro parašutisty s lavicemi po stranách a bez dveří, tam se vleze lidí víc. Cestující by nad cílovým letištěm vysadili a ušetřili by tím za přistávací poplatky.

+4/0
8.5.2015 7:57

D69a36v49i92d 31B17o40u66c23h70a27l 8359550369

Zajímavé Před dvěma dny přestávalo nouzově jiné jejich letadlo v Hamburku...

+5/0
7.5.2015 20:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.