Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Praze muselo po startu nouzově přistát letadlo ČSA s osmnácti pasažéry

Na pražském Letišti Václava Havla muselo ve čtvrtek krátce před 19:00 nouzově přistát letadlo Českých aerolinií, které směřovalo do Štrasburku. Příčinu momentálně zjišťují technici, uvedl mluvčí ČSA Daniel Šabík. Na palubě bylo 18 lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M82a75r73e76k 87H70r15u37b73y 6457752381388

Po startu se zjistilo, ze pro pritomne eurouredniky neni na palube dost sampanskeho a kaviaru na cely let - proto bylo nezbytne nutne se vratit ;-)

0/−1
9.5.2015 0:17

T64o58m41á15š 61K85n53a36i11f82l 6383110227280

A opravdu šlo o nouzove přistání? Nebo bezpečnostní? Nebo se proste vrátili a pristali?

0/0
8.5.2015 0:16

J30a97n 35P90ř78i50k82r90y20l 5805331309908

Nouzové - viz AV Herald. Přistávali na jeden motor.

0/0
8.5.2015 1:13

M34a83r65t50i64n 41R41u76z55i95c13k49a 1512848616817

O jaky typ letadla jde?

0/0
7.5.2015 23:36

J92a45n 74P74ř52i83k39r47y53l 5955871559728

ATR-42-500. Je to druhé ATR-42 se závadou motoru během dvou dnů ...

0/0
8.5.2015 1:14

M48a60r81t40i93n 29P52i45t41u72c69h80a 8502748123325

Tak zjisili co tomu je. Letadlo se rozbilo ;-D

0/0
7.5.2015 23:01

J51a37r64o30s19l26a45v 57Č55e48r49n54ý 6288954679538

jeeeeee, to se povedlo, to chtelo vic smajliku

+3/0
7.5.2015 23:09

P84e13t17r 44B30a18r57t64ů19n46ě60k 9711154929119

Dotaz mimo téma.

Kolik stojí letenka do Štrasburku? Ten let přece nemůže těch 18 pasažérů zaplatit. Nebo se pletu? Předem děkuji za info...:-)

+1/0
7.5.2015 21:43

M19i36c24h12a68l 32C35h63a31l24u33p84a 6558790969273

Zadarmo je vozit nebudou, tak asi může.

0/0
7.5.2015 23:18

P45e15t25r 95B47a67r66t12ů42n78ě98k 9211724659739

Ale nemůže, nicméně je to jedno, proto ta opakovaná každoroční ztráta.

+3/0
7.5.2015 23:50

A51l61e46x40a27n13d93r 98K31o58s48t84k29a 8952338116844

Akorát že za takovéto "vedení" podniku by mělo šéfstvo místo vánočních prémií dostat padáka. Ale ne zlatý padák, prostě propuštění na hodinu.

0/0
8.5.2015 6:26

M21i29c25h65a89l 96C63h51a68l21u68p88a 6328230909653

Jinak stačí kouknout na jejich web, zpáteční našlo asi za 9 tisíc, jednosměrnou za 16.

0/0
7.5.2015 23:20

V50l81a32d18i48m78í23r 51H16o93l46ý 8974811466157

Letenky Praha- Štrasburk zpáteční  za 9 tisíc? Blázni.

0/0
7.5.2015 23:42

M19i77c23h98a52l 50C17h61a63l82u88p58a 6918350199973

9 je teda jedna cesta, takže dokonce 18. Třeba v metru jsem viděl reklamu na letenky do Kanady za asi 20.

0/0
7.5.2015 23:48

R44o57m29a78n 24M10á92c46a 7415150732597

no je to pro par eurouredniku, kteri to neplati... tak proc by to tolik nestalo, ze jo.. jinak 9 je takova obvykla taxa CSA po evrope... kdyz nedelaji nejake promo... tam kde jini litaji za 3-4 leta CSA za 9... litaji stabilne prazdni... nevidel jsem snad zadny aerolinky v evrope, co by litali tak prazdni jako CSA...

+1/0
8.5.2015 0:00

A94l60e64x68a31n15d59r 21K18o23s47t24k43a 8292688356594

A divíte se, že létají prázdní? Když chtějí za letenku "jen" dvojnásobnou cenu než ti, co létají plní? A když za to nenabízí o ic lepší služby? (spíš horší)

0/0
8.5.2015 6:29

R30o31m25a95n 95M11á50c61a 7675900182837

nedivim... moc dobre vim, jak to tam funguje... viz muj prispevek nize... fascinuje me ale, ze zpatecni do varsavy za devitku... v cene je snack... coz je nejhnusnejsi a nejlevnejsi chemicka musli tycinka, po ktery se udela blbe... to je fakt pecka... chudaci ty letusky, co to musi rozdavat a tvarit se profesionalne jako ze to je servis CSA... je to fakt jedna velka traparna... a jak jsem jiz psal nize "management CSA ale neni placen za rozvoj spolecnosti a jeji vedeni k zisku"

pokud si prectete muj prispevek nize... jen doplnim... letel jsem do varsavy s CSA, protoze LOT uz byl vyprodany... jinak bych letel s LOTem... take o necem svedci

+1/0
8.5.2015 10:18

R76o67m46a76n 56M65á13c28a 7295360852747

nemuze... 18 pasazeru to nemuze ani nahodou zaplatit... letenky tam jsou drahy jako prase... o tom zadna... tudiz tam nikdo normalni neleti... leti jen par eurouredniku, co jim to stejne plati, takze jim to je jedno... ale stejne se to nemuze nikdy zaplatit... politika destinaci, cen, analyza konkurence, vytvareni novych spojeni apod... je u CSA takova, aby se to maximalne privedlo na lopatky... ja treba letel do varsavy s mensim atr... na palube celkem 10 lidi... zpet bylo velky atr... bylo 13 lidi, z cehoz pulka byla posadka travel servicu, co se odnekud vraceli... jinak zpatecni letenka stala asi devitku... vyborna cenova politika... nemluve o tom, ze soubezne leti LOT, kterej lita s vetsim embraerem a lita plnej... cim to? takze CSA ma vysoke ceny - takze litaji prazdni... misto toho, aby dali nejakou promo cenu, letadlo vice naplnili, tak radsi budou litat za draho a s prazdnym... viz napr konkurence CSA a Brussels airlines na lince do Bruselu... CSA za 9... Brussels za 8... i tak premrstena cena, ale urednici urcite vezmou radsi brussels za 8, to lita plny a maji zisky... csa za 9ku prazdny... management CSA ale neni placen za rozvoj spolecnosti a jeji vedeni k zisku... to je vec druha...

+1/0
7.5.2015 23:57

T96o88m31á19š 14K44n93a41i67f85l 6203830577630

Holt někdy je jich víc, někdy méně.

+1/0
8.5.2015 0:16

J98i58r23i 16K63a24r50a36s41e55k 3108476868

Proč ČSA nenakoupí Turbolety? Těch 18 lidí na palubu vejde a náklady budou poloviční.:-)

+4/0
7.5.2015 21:01

P63e64t17r 40S93e45d50l98á16k 3794405561334

A mohli by koupit ty ve verzi pro parašutisty s lavicemi po stranách a bez dveří, tam se vleze lidí víc. Cestující by nad cílovým letištěm vysadili a ušetřili by tím za přistávací poplatky.

+4/0
8.5.2015 7:57

D96a76v26i90d 56B62o29u92c66h54a14l 8229710719

Zajímavé Před dvěma dny přestávalo nouzově jiné jejich letadlo v Hamburku...

+5/0
7.5.2015 20:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.