Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Praze muselo po startu nouzově přistát letadlo ČSA s osmnácti pasažéry

Na pražském Letišti Václava Havla muselo ve čtvrtek krátce před 19:00 nouzově přistát letadlo Českých aerolinií, které směřovalo do Štrasburku. Příčinu momentálně zjišťují technici, uvedl mluvčí ČSA Daniel Šabík. Na palubě bylo 18 lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M67a72r77e34k 50H44r11u61b17y 6597722951628

Po startu se zjistilo, ze pro pritomne eurouredniky neni na palube dost sampanskeho a kaviaru na cely let - proto bylo nezbytne nutne se vratit ;-)

0/−1
9.5.2015 0:17

T57o91m42á68š 18K65n85a59i97f72l 6933110847160

A opravdu šlo o nouzove přistání? Nebo bezpečnostní? Nebo se proste vrátili a pristali?

0/0
8.5.2015 0:16

J39a48n 90P12ř56i66k81r70y87l 5415811709138

Nouzové - viz AV Herald. Přistávali na jeden motor.

0/0
8.5.2015 1:13

M95a85r54t83i19n 98R74u74z54i70c86k46a 1542678786687

O jaky typ letadla jde?

0/0
7.5.2015 23:36

J98a82n 33P64ř38i71k23r26y57l 5255381799868

ATR-42-500. Je to druhé ATR-42 se závadou motoru během dvou dnů ...

0/0
8.5.2015 1:14

M13a11r85t47i62n 88P73i53t88u84c11h20a 8402848763145

Tak zjisili co tomu je. Letadlo se rozbilo ;-D

0/0
7.5.2015 23:01

J64a11r98o13s12l87a58v 58Č15e73r34n72ý 6388364929708

jeeeeee, to se povedlo, to chtelo vic smajliku

+3/0
7.5.2015 23:09

P93e87t51r 69B10a98r90t77ů14n24ě20k 9971314549979

Dotaz mimo téma.

Kolik stojí letenka do Štrasburku? Ten let přece nemůže těch 18 pasažérů zaplatit. Nebo se pletu? Předem děkuji za info...:-)

+1/0
7.5.2015 21:43

M85i45c21h91a24l 39C76h83a24l52u36p41a 6888640109243

Zadarmo je vozit nebudou, tak asi může.

0/0
7.5.2015 23:18

P61e90t40r 25B51a43r17t14ů65n19ě31k 9971864779609

Ale nemůže, nicméně je to jedno, proto ta opakovaná každoroční ztráta.

+3/0
7.5.2015 23:50

A36l60e75x48a37n27d43r 78K40o27s14t36k26a 8722668126234

Akorát že za takovéto "vedení" podniku by mělo šéfstvo místo vánočních prémií dostat padáka. Ale ne zlatý padák, prostě propuštění na hodinu.

0/0
8.5.2015 6:26

M13i10c58h16a90l 38C55h52a37l17u36p14a 6178770959463

Jinak stačí kouknout na jejich web, zpáteční našlo asi za 9 tisíc, jednosměrnou za 16.

0/0
7.5.2015 23:20

V91l10a80d23i26m72í96r 27H21o98l97ý 8464161906407

Letenky Praha- Štrasburk zpáteční  za 9 tisíc? Blázni.

0/0
7.5.2015 23:42

M97i17c18h94a86l 29C53h45a31l29u94p98a 6198170749333

9 je teda jedna cesta, takže dokonce 18. Třeba v metru jsem viděl reklamu na letenky do Kanady za asi 20.

0/0
7.5.2015 23:48

R49o17m89a34n 72M85á88c96a 7405120402937

no je to pro par eurouredniku, kteri to neplati... tak proc by to tolik nestalo, ze jo.. jinak 9 je takova obvykla taxa CSA po evrope... kdyz nedelaji nejake promo... tam kde jini litaji za 3-4 leta CSA za 9... litaji stabilne prazdni... nevidel jsem snad zadny aerolinky v evrope, co by litali tak prazdni jako CSA...

+1/0
8.5.2015 0:00

A91l40e18x45a46n76d38r 95K98o82s19t26k47a 8642588926304

A divíte se, že létají prázdní? Když chtějí za letenku "jen" dvojnásobnou cenu než ti, co létají plní? A když za to nenabízí o ic lepší služby? (spíš horší)

0/0
8.5.2015 6:29

R72o87m20a46n 74M58á39c26a 7655660212277

nedivim... moc dobre vim, jak to tam funguje... viz muj prispevek nize... fascinuje me ale, ze zpatecni do varsavy za devitku... v cene je snack... coz je nejhnusnejsi a nejlevnejsi chemicka musli tycinka, po ktery se udela blbe... to je fakt pecka... chudaci ty letusky, co to musi rozdavat a tvarit se profesionalne jako ze to je servis CSA... je to fakt jedna velka traparna... a jak jsem jiz psal nize "management CSA ale neni placen za rozvoj spolecnosti a jeji vedeni k zisku"

pokud si prectete muj prispevek nize... jen doplnim... letel jsem do varsavy s CSA, protoze LOT uz byl vyprodany... jinak bych letel s LOTem... take o necem svedci

+1/0
8.5.2015 10:18

R20o63m83a88n 59M52á89c20a 7595620422787

nemuze... 18 pasazeru to nemuze ani nahodou zaplatit... letenky tam jsou drahy jako prase... o tom zadna... tudiz tam nikdo normalni neleti... leti jen par eurouredniku, co jim to stejne plati, takze jim to je jedno... ale stejne se to nemuze nikdy zaplatit... politika destinaci, cen, analyza konkurence, vytvareni novych spojeni apod... je u CSA takova, aby se to maximalne privedlo na lopatky... ja treba letel do varsavy s mensim atr... na palube celkem 10 lidi... zpet bylo velky atr... bylo 13 lidi, z cehoz pulka byla posadka travel servicu, co se odnekud vraceli... jinak zpatecni letenka stala asi devitku... vyborna cenova politika... nemluve o tom, ze soubezne leti LOT, kterej lita s vetsim embraerem a lita plnej... cim to? takze CSA ma vysoke ceny - takze litaji prazdni... misto toho, aby dali nejakou promo cenu, letadlo vice naplnili, tak radsi budou litat za draho a s prazdnym... viz napr konkurence CSA a Brussels airlines na lince do Bruselu... CSA za 9... Brussels za 8... i tak premrstena cena, ale urednici urcite vezmou radsi brussels za 8, to lita plny a maji zisky... csa za 9ku prazdny... management CSA ale neni placen za rozvoj spolecnosti a jeji vedeni k zisku... to je vec druha...

+1/0
7.5.2015 23:57

T77o33m65á97š 72K86n18a36i94f76l 6663240297570

Holt někdy je jich víc, někdy méně.

+1/0
8.5.2015 0:16

J26i81r78i 29K80a19r26a78s87e28k 3348376878

Proč ČSA nenakoupí Turbolety? Těch 18 lidí na palubu vejde a náklady budou poloviční.:-)

+4/0
7.5.2015 21:01

P21e68t82r 69S20e54d41l67á51k 3914405521784

A mohli by koupit ty ve verzi pro parašutisty s lavicemi po stranách a bez dveří, tam se vleze lidí víc. Cestující by nad cílovým letištěm vysadili a ušetřili by tím za přistávací poplatky.

+4/0
8.5.2015 7:57

D57a84v31i43d 96B68o68u11c36h18a40l 8399810329

Zajímavé Před dvěma dny přestávalo nouzově jiné jejich letadlo v Hamburku...

+5/0
7.5.2015 20:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.