Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Praze muselo po startu nouzově přistát letadlo ČSA s osmnácti pasažéry

Na pražském Letišti Václava Havla muselo ve čtvrtek krátce před 19:00 nouzově přistát letadlo Českých aerolinií, které směřovalo do Štrasburku. Příčinu momentálně zjišťují technici, uvedl mluvčí ČSA Daniel Šabík. Na palubě bylo 18 lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M13a71r64e28k 73H47r64u29b72y 6967102281658

Po startu se zjistilo, ze pro pritomne eurouredniky neni na palube dost sampanskeho a kaviaru na cely let - proto bylo nezbytne nutne se vratit ;-)

0/−1
9.5.2015 0:17

T58o14m30á45š 79K48n59a26i66f25l 6983430107230

A opravdu šlo o nouzove přistání? Nebo bezpečnostní? Nebo se proste vrátili a pristali?

0/0
8.5.2015 0:16

J47a86n 48P74ř85i68k94r16y88l 5415561129158

Nouzové - viz AV Herald. Přistávali na jeden motor.

0/0
8.5.2015 1:13

M48a44r69t25i87n 93R79u95z58i74c90k76a 1882348196867

O jaky typ letadla jde?

0/0
7.5.2015 23:36

J71a31n 27P59ř10i77k79r97y20l 5405331599688

ATR-42-500. Je to druhé ATR-42 se závadou motoru během dvou dnů ...

0/0
8.5.2015 1:14

M71a72r42t74i98n 25P55i50t36u14c62h14a 8642718953715

Tak zjisili co tomu je. Letadlo se rozbilo ;-D

0/0
7.5.2015 23:01

J85a60r59o17s43l67a23v 95Č12e36r68n45ý 6588834649448

jeeeeee, to se povedlo, to chtelo vic smajliku

+3/0
7.5.2015 23:09

P21e33t84r 42B25a76r73t78ů67n59ě67k 9671234949379

Dotaz mimo téma.

Kolik stojí letenka do Štrasburku? Ten let přece nemůže těch 18 pasažérů zaplatit. Nebo se pletu? Předem děkuji za info...:-)

+1/0
7.5.2015 21:43

M81i18c22h59a80l 26C25h10a57l75u39p47a 6408780969653

Zadarmo je vozit nebudou, tak asi může.

0/0
7.5.2015 23:18

P71e68t51r 79B78a39r79t93ů22n81ě90k 9561744109109

Ale nemůže, nicméně je to jedno, proto ta opakovaná každoroční ztráta.

+3/0
7.5.2015 23:50

A11l74e53x59a33n98d13r 48K29o20s74t18k12a 8772468936804

Akorát že za takovéto "vedení" podniku by mělo šéfstvo místo vánočních prémií dostat padáka. Ale ne zlatý padák, prostě propuštění na hodinu.

0/0
8.5.2015 6:26

M11i87c98h26a42l 25C96h12a24l10u77p89a 6688500109573

Jinak stačí kouknout na jejich web, zpáteční našlo asi za 9 tisíc, jednosměrnou za 16.

0/0
7.5.2015 23:20

V74l64a92d79i55m96í62r 33H49o41l15ý 8704371116567

Letenky Praha- Štrasburk zpáteční  za 9 tisíc? Blázni.

0/0
7.5.2015 23:42

M27i10c88h68a75l 82C66h85a76l51u45p33a 6318230789783

9 je teda jedna cesta, takže dokonce 18. Třeba v metru jsem viděl reklamu na letenky do Kanady za asi 20.

0/0
7.5.2015 23:48

R19o27m43a46n 83M66á48c83a 7485630582847

no je to pro par eurouredniku, kteri to neplati... tak proc by to tolik nestalo, ze jo.. jinak 9 je takova obvykla taxa CSA po evrope... kdyz nedelaji nejake promo... tam kde jini litaji za 3-4 leta CSA za 9... litaji stabilne prazdni... nevidel jsem snad zadny aerolinky v evrope, co by litali tak prazdni jako CSA...

+1/0
8.5.2015 0:00

A37l53e68x10a67n81d76r 10K98o73s26t89k88a 8862518446314

A divíte se, že létají prázdní? Když chtějí za letenku "jen" dvojnásobnou cenu než ti, co létají plní? A když za to nenabízí o ic lepší služby? (spíš horší)

0/0
8.5.2015 6:29

R75o49m54a70n 31M86á37c89a 7275890782267

nedivim... moc dobre vim, jak to tam funguje... viz muj prispevek nize... fascinuje me ale, ze zpatecni do varsavy za devitku... v cene je snack... coz je nejhnusnejsi a nejlevnejsi chemicka musli tycinka, po ktery se udela blbe... to je fakt pecka... chudaci ty letusky, co to musi rozdavat a tvarit se profesionalne jako ze to je servis CSA... je to fakt jedna velka traparna... a jak jsem jiz psal nize "management CSA ale neni placen za rozvoj spolecnosti a jeji vedeni k zisku"

pokud si prectete muj prispevek nize... jen doplnim... letel jsem do varsavy s CSA, protoze LOT uz byl vyprodany... jinak bych letel s LOTem... take o necem svedci

+1/0
8.5.2015 10:18

R49o15m26a97n 39M41á17c50a 7775500532227

nemuze... 18 pasazeru to nemuze ani nahodou zaplatit... letenky tam jsou drahy jako prase... o tom zadna... tudiz tam nikdo normalni neleti... leti jen par eurouredniku, co jim to stejne plati, takze jim to je jedno... ale stejne se to nemuze nikdy zaplatit... politika destinaci, cen, analyza konkurence, vytvareni novych spojeni apod... je u CSA takova, aby se to maximalne privedlo na lopatky... ja treba letel do varsavy s mensim atr... na palube celkem 10 lidi... zpet bylo velky atr... bylo 13 lidi, z cehoz pulka byla posadka travel servicu, co se odnekud vraceli... jinak zpatecni letenka stala asi devitku... vyborna cenova politika... nemluve o tom, ze soubezne leti LOT, kterej lita s vetsim embraerem a lita plnej... cim to? takze CSA ma vysoke ceny - takze litaji prazdni... misto toho, aby dali nejakou promo cenu, letadlo vice naplnili, tak radsi budou litat za draho a s prazdnym... viz napr konkurence CSA a Brussels airlines na lince do Bruselu... CSA za 9... Brussels za 8... i tak premrstena cena, ale urednici urcite vezmou radsi brussels za 8, to lita plny a maji zisky... csa za 9ku prazdny... management CSA ale neni placen za rozvoj spolecnosti a jeji vedeni k zisku... to je vec druha...

+1/0
7.5.2015 23:57

T79o14m91á36š 54K59n41a31i26f17l 6983190877620

Holt někdy je jich víc, někdy méně.

+1/0
8.5.2015 0:16

J49i26r78i 82K76a12r60a59s93e56k 3278596568

Proč ČSA nenakoupí Turbolety? Těch 18 lidí na palubu vejde a náklady budou poloviční.:-)

+4/0
7.5.2015 21:01

P78e11t66r 80S32e36d73l65á38k 3604825401854

A mohli by koupit ty ve verzi pro parašutisty s lavicemi po stranách a bez dveří, tam se vleze lidí víc. Cestující by nad cílovým letištěm vysadili a ušetřili by tím za přistávací poplatky.

+4/0
8.5.2015 7:57

D67a62v18i50d 95B38o45u89c24h38a66l 8109470919

Zajímavé Před dvěma dny přestávalo nouzově jiné jejich letadlo v Hamburku...

+5/0
7.5.2015 20:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.