- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nemecko - Francie a kapitan nekolikrat odchazel na toaletu. V tragickem letu taky. Vzdyt to jsou kratke lety. To byl prostatik? Nemeli by byt piloti ve schopnosti udrzet moc nejak hlidani ?
ihr, glaubt doch nicht?, das ihr besser seid. Als Türken.oder Polen, das ist nicht ihre Ernst. Oder?
Tady je zase dneska pilotu....
Je jasné že to plánoval. Jsem pro co nejpřísnější potrestání Andrease Lubitze.
Klesnout 30 metrů nad zem a kapitán to mimo koptit ani nezaznamená, síla? "Kdo nevěří, ať tam běží".
Halo panove dole, ocividne ten clanek stimuje, protoze Bordkommandeur (cesky vyraz neznam) tento manevr nezaznamenal. Takze ma Bild pravdu.
.
«Der Bordkommandeur hat nichts mitbekommen, denn die Handlung des Copiloten auf dem Hinflug fand während eines normal programmierten Sinkflugs statt», sagte BEA-Chef Jouty. «Sie hatte also keine Auswirkungen auf die Flugbahn des Flugzeugs.»
.
Jestli to byl pilot, tak klesání snad nemusel zkoušet. Kdyby neuměl klesat, tak nikdy nepřistane
Takže je vlastně velké štěstí, že nespadl dvakrát!
Panove nize, kde je zprava o tom, co se pise v clanku, ze si Lubitz nacvicoval klesani jiz pri letu z Düsseldorfu do Barcelony?
http://www.bea.aero/docspa/2015/d-px150324.en/pdf/d-px150324.en.pdf
strana 22/23 kapitola previous flight. Jestli neumíte anglicky na odkaze od Pavla Odrazila si můžete přečíst i v jiných jazycích.
To bych rád věděl, komu je tahle informace užitečná.
podle mě minimálně vyšetřovatelům a psychologům, kteří mohou nějakým způsobem ovlivnit budoucí přípravu a vytipovat lidi, kteří piloty dělat můžou a kteří ne... pokud se tohle stalo a bylo to zjištěno a veřejně známo, třeba by měli lidé z aerolinií prověřit stav toho pilota, jeho osobní život apod, doporučit nelétat do doby, než se vše ujasní a vyřeší... zejména, když je to mladý člověk...