Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kopilot Germanwings si zkoušel klesání už při letu do Barcelony

Kopilot letounu Germanwings, které se v březnu zřítilo ve francouzských Alpách, si opakovaně vyzkoušel prudké klesání se strojem už při letu z Düsseldorfu do Barcelony. Potvrdil to francouzský úřad pro bezpečnost civilního letectví. Právě kopilot Andreas Lubitz je podle dosavadního vyšetřování považován za viníka tragédie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P14e41t10r 53S91e58d52i82v16y 6547108465517

Nemecko - Francie  a kapitan nekolikrat odchazel na toaletu. V tragickem letu taky. Vzdyt to jsou kratke lety. To byl prostatik? Nemeli by byt piloti ve schopnosti udrzet moc nejak hlidani ?

0/0
10.5.2015 8:11

S46l97a50v13o37m62i38r 78N80o23v83a86k 5185342600860

ihr, glaubt doch nicht?, das ihr besser seid. Als Türken.oder Polen, das ist nicht ihre Ernst. Oder?

0/0
7.5.2015 23:37
Foto

O36n12d86ř80e52j 20V62a30r83o68š44č59á21k 3854117663

8-o  Tady je zase dneska pilotu.... ;-D

0/0
7.5.2015 9:44

T36o32m10á25š 50K74o12t26í59k 9696953163486

Je jasné že to plánoval. Jsem pro co nejpřísnější potrestání Andrease Lubitze.

+1/0
6.5.2015 23:48

P65a64v56e64l 12L62e44p47e26n66k76a 5636891915503

Klesnout 30 metrů nad zem a kapitán to mimo koptit ani nezaznamená, síla? "Kdo nevěří, ať tam běží".

0/−1
6.5.2015 20:53

H61a70n52a 58K22r68i46v43a31n44e36k 2651165802413

Halo panove dole, ocividne ten clanek stimuje, protoze Bordkommandeur (cesky vyraz neznam) tento manevr nezaznamenal. Takze ma Bild pravdu.

.

«Der Bordkommandeur hat nichts mitbekommen, denn die Handlung des Copiloten auf dem Hinflug fand während eines normal programmierten Sinkflugs statt», sagte BEA-Chef Jouty.!! «Sie hatte also keine Auswirkungen auf die Flugbahn des Flugzeugs.»

.

http://www.tagesanzeiger.ch/panorama/vermischtes/AbsturzPilot-uebte-schon-auf-Hinflug--keiner-merkte-es/story/15640353

0/0
6.5.2015 15:55

M85a54r16t64i81n 16N98e22č94a29s 8333123453409

Jestli to byl pilot, tak klesání snad nemusel zkoušet. Kdyby neuměl klesat, tak nikdy nepřistane :-)

+1/0
6.5.2015 14:50

T59o62m79á31š 53K13a90p33l61a83n 8143399973493

Takže je vlastně velké štěstí, že nespadl dvakrát!

+1/0
6.5.2015 14:46

H83a69n76a 88K40r60i83v70a63n77e95k 2301375672173

Panove nize, kde je zprava o tom, co se pise v clanku, ze si Lubitz nacvicoval klesani jiz pri letu z Düsseldorfu do Barcelony? 8-o

0/0
6.5.2015 14:00

D28a62l15i66b22o77r 41B45l42a53ž95e36k 6566554659800

http://www.bea.aero/docspa/2015/d-px150324.en/pdf/d-px150324.en.pdf

strana 22/23 kapitola previous flight. Jestli neumíte anglicky na odkaze od Pavla Odrazila si můžete přečíst i v jiných jazycích.

+1/0
6.5.2015 14:02

H21a38n20a 80K44r44i61v48a66n43e38k 2351215232353

jj, nekoukla az dolu. OK :-)

+1/0
6.5.2015 14:04

J50o84s65e49f 16N72ě92m65e94č86e43k 8293425746780

V článcích,jako je ten na co reagujeme,musíte číst až dolu.:-)Tady i maličkost rozhoduje....i když velikost bot a čepice u Andrease zatím řešená nebyla.Což je škoda...:-)

0/0
6.5.2015 14:23

P72a41v53e96l 61O85d75r29a49z83i33l 6794549977510

To bych rád věděl, komu je tahle informace užitečná.

+2/0
6.5.2015 13:44

P89e59t75r 14V89i63n62t89r69l92í77k 3196764151

podle mě minimálně vyšetřovatelům a psychologům, kteří mohou nějakým způsobem ovlivnit budoucí přípravu a vytipovat lidi, kteří piloty dělat můžou a kteří ne... pokud se tohle stalo a bylo to zjištěno a veřejně známo, třeba by měli lidé z aerolinií prověřit stav toho pilota, jeho osobní život apod, doporučit nelétat do doby, než se vše ujasní a vyřeší... zejména, když je to mladý člověk...

0/0
6.5.2015 14:05

J64o71s29e93f 69N80ě52m59e91č73e50k 8263155216500

Z informaci v tomhle článku,u nás na lampárně vlakového nádraží,byli doslova nadšení.:-)JInak je to na dvě věci.....a vyšetřovatelé letecké tragedie se jistě spolehnou na ověřené informace.Že by používali křišťálou kouli se mi nechce věřit.

0/0
6.5.2015 14:33

T63o81m43á88š 90K96a79p66l51a14n 8843939323753

No měla by zajímat bezpečáky, jak je možné, že nějaký pilot dopravního letadla naruší výrazným způsobem bezpečnost leteckého provozu (jestli klesal, tak letové hladiny jsou od sebe pár set metrů, takže klidně mohl vletět do dráhy jiného letadla), a klidně ho pak pustili odpoledne na další let.

0/0
6.5.2015 14:48

I90v95o 24J55a34n79á12č80e30k 8623343111732

Proč tady opisujete bulvární Bild, když dneska vyšla oficiální předběžná vyšetřovací zpráva, kde je jasně popsáno o co šlo? A nebo snad neumíte číst? Další trapný článek, přitom jste mohli napsat fundovaný článek o tom co a jak se přesně stalo.

0/0
6.5.2015 13:32

H53a64n62a 36K80r29i10v78a95n97e51k 2351115782763

kde? dejte odkaz.

0/0
6.5.2015 13:38

D96a27l77i83b37o13r 66B92l48a44ž84e58k 6266624179880

níže jsem ho dával

0/0
6.5.2015 13:43

P34a37v69e97l 47O50d34r88a95z79i50l 6884279467580

http://www.bea.aero/en/enquetes/flight.gwi18g/flight.gwi18g.php

0/0
6.5.2015 13:45

I16v11o 27J52a26n94á40č62e38k 8683163461732

Zde najdete výcuc, jinak hledejte u BEA: http://www.avherald.com/h?article=483a5651/015&opt=0

0/0
6.5.2015 13:46

H72a39n75a 50K36r98i14v83a75n89e80k 2261765882663

dik. ale tam jde o data letu z Barcelony, nikoliv o letu do!! Barcelony.

0/0
6.5.2015 13:55

I89v54o 59J91a30n90á68č62e84k 8983773301272

Pokud si to přečtete celé, tak je tam i to o čem píšete, že tam není. A je to hned v té zprávě z dneška.

0/0
6.5.2015 13:59

H90a95n34a 17K74r83i62v95a75n66e23k 2371655422393

OK, nekoukla jsem az dolu.

0/0
6.5.2015 14:03

T22o60m62á70š 44K48n41a47i98f52l 6603730937180

To chtělo hodně umu, vymyslet nadpis v příkrém rozporu s obsahem článku..

0/0
6.5.2015 13:23

R58o58m39a74n 96M18a91r36t83í50n20e74k 3393330220308

Nechapu proč pilot hledal někde na netu zajištění dveři z kokpitu, tohle je jedno z bezpečnostních opatření a asi jako pilot by to měl znát...

+2/−3
6.5.2015 12:17

M78i68r38o96s28l45a67v 40Z30i73k39m31u39n97d 7269343324313

Správně - měl by znát ... seriál o leteckých nehodách uvádí, že často nejsou piloti "dostatečně proškoleni na určitou situaci" ...

Mohl hledat - fanoušci často pustí ven to, co se někde nepíše - jestli tam není nějaká jiná možnost, jak se do kabiny dostat ... o níž nebyl školen ...

+9/0
6.5.2015 12:28

P77e57t31r 10T81y91č29k46a 6315382589232

On byl školen na to jak případně uzavřít kokpit před teroristy. Ne na to jestli lze nouzově otevřít kokpit kapitánem letadla.

+5/0
6.5.2015 12:37

J68a72k18u12b 34S25e16m62e86r83á29d 2187446971911

Presne R^ ... nechapu ze ti lidi nezapnou obcas hlavu

+3/0
6.5.2015 12:39

G66a14b61r71i61e53l38a 51M30e11r42s47i10o47v14á 4765932323289

pro takový čin, i kdybych vše věděla na 100%, stejně si to znovu dohledám a "zopakuji". že...

0/0
6.5.2015 13:17

J49o24s25e75f 20N41ě15m24e86č79e64k 8633955296290

Gabrielo,vy jste takový perfekcionalista.:-) S vámi by byla radost dělat zločiny.R^

0/0
6.5.2015 14:20

J66o91s91e85f 38S22t36e34f17l 5644307483210

Jeste odkaz panu Hoschovi.Napsal jsem Vam clanek v nemcine,cekam na Vasi kritiku.

Napsal jsem to spontane,a nemel jsem chut hledat nemeckou gramatiku,a ani jsem si to poradne neprecetl.Divim se,ze se nikdo do mne nepustil

+1/0
6.5.2015 11:58

J40o68s44e14f 91N67ě86m59e60č88e74k 8903955896420

Pane Stelf to chce klídek.Tady se napíše tolik blbostí a kritika nikde.:-) Ten Váš příspěvek jsem si přečet a přijde mi jako pohodová výpověď o současném životě v Německu.Hezký den přeji.

+1/0
6.5.2015 12:14

J31o10s43e49f 55S23t19e90f49l 5684247633280

Dekuji pane Nemecek.Pekne jste to napsal,a ja Vam preji nejen dnesni hezky den,ale jeste spoustu dalsich.

+1/0
6.5.2015 12:20
Foto

J75a13n 45M51a96c11k 5317292912155

Prvni logicka otazka kterou si clovek polozi - a proc se mu to teda nepovedlo uz letem do Barcelony? Ale IDnes samozrejme nic nenapise. Jen placnuti do vody a zbytek clanku vyvar, ktery uz vsichni znaji.

+4/−3
6.5.2015 11:50

P12a16v54e37l 69B12e58r64a37n 9775857780

Asi to bude tím, že ani idnes netuší, co se mu přesně honilo hlavou, než mu jí proletěla ta hora...

+5/0
6.5.2015 11:53

J92o54s38e97f 51N25ě15m25e38č88e31k 8453625596670

Já si myslím,že si řekl,že je vše v pohodě...před Barcelonou jsem si to vyzkoušel a nikdo nic nepoznal.Pravda,tehdy použil prima trik....měl nasazený klaunský nos a vesele troubil na trubku....a kapitána preventivně poslal na wc.

0/0
6.5.2015 12:00

A54n97t90o86n36í75n 71S72á47d95l58í80k 7228639893303

Již se o tom jedná,že kapitán nemůže opustit kokpit,aniž by svou osobu nenahradil - třeba jen letuškou. Mnoho to sice asi neřeší,ale zablokování dveří kokpitu by bylo složitější!

0/0
7.5.2015 10:21

J18o89s77e60f 29N45ě81m72e42č96e56k 8513515476100

S logikou v případě mnoha novinářů nepochodíte.hodí se sebevětší pitomost.Ale nám to dělá radost......někdo si tady připadá jako letecký odborník,jiný si jen zavtipkuje na otřepané téma.:-)

0/0
6.5.2015 11:56

H39a78n25a 31K87r65i15v48a81n43e73k 2251445612943

To pise Bild, ze se to nevi, tak co? Je proste divne, ze ho nechali letet i zpet. Vse jsou jen dohady, dnes se nikdo nedozvi, co se mu honilo v hlave. Logo, kdyz je mrtvy.

+2/0
6.5.2015 11:56
Foto

I96v35a59n 37K12o10p79t86a 5347562511487

No zeptat se ho uz jaksi nemohou a Bild vice nenapsal. Co chcete vic u převzaté zprávy.

+3/0
6.5.2015 11:57

D44a87l75i42b93o31r 74B70l25a17ž24e17k 6856434739420

Jen to zkoušel... VIZ http://www.bea.aero/docspa/2015/d-px150324.en/pdf/d-px150324.en.pdf strana 23. Jestli vládnete trošku angličtinou.

+1/0
6.5.2015 12:47

P98a34v47e55l 22B15e94r56a71n 9645237520

Narodil se holt do špatné doby... Být to o pár desítek let dřív a o pár tisíc kilometrů jinde, ovázali by mu kolem krku bílou šálu a mohl to naprat jako hrdina za vlast a císaře do nějaké té americké letadlovky... A být v té době už idnes, to by bylo asi počteníčko... ;-D

+3/0
6.5.2015 11:41

J86o39s79e42f 21O32m20á26č17k72a 5587181292535

Jakkoli nijak sebevražedné letce kamikaze neobhajuji ani s nimi nesouhlasím, porovnání s vyšinutým masovým vrahem mi přijde přes míru. Oni pokládali život za císaře a vlast a přitom s sebou na onen svět vzali pár nepřátel. Lubitz svou chladnokrevnou,  zbabělou sebevraždou připravil o život 150 nevinných lidí kteří s ním neměli nic společného..

+3/0
6.5.2015 12:30

J18i62ř61í 27P37e76t61r 9345744291611

tady pro změnu část článku z jiných novin, než těžkého bulváru Noviny Deutsche Wirtschafts Nachrichten (DWN) obvinily německou kancléřku Angelu Merkelovou z organizování Majdanu v Kyjevě prostřednictvím kontrolovaných nevládních organizací. DWN pohoršil fakt, že svržení prezidenta Ukrajiny Viktora Janukovyče se konalo za prostředky německých daňových poplatníků. Nástrojem vlády SRN je Nadace Konráda Adenauera, která působí na Ukrajině od roku 1994.

+3/−10
6.5.2015 11:17

P93e76t79r 74K33o54s64u51t41a 2591911965965

Co do teto diskuse motas Merklovou a politiku jsi snad ujetej.

+4/0
6.5.2015 11:21

J98o23s84e64f 22N54ě26m83e93č93e76k 8283935466880

Od věci to není pokud tam nevládní organizace DWN letěla se společnosti Germanwings a letadlem kde kopilotem byl Andreas Lubitz.Jak málo stačilo a byl na Ukrajině klídek....:-)

+1/0
6.5.2015 11:33

H92a90n92a 61K10r66i86v77a55n74e75k 2221655212323

Kde je v clanku rec o Angela Merkel? Klicko dostal vyznamenani Konrad-Adenauer-Stiftung, v clanku je psano jen to, ze se nevi, co se s penezi v Ukrajine stalo.

.

http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2015/05/03/mit-deutschen-steuergeldern-adenauer-stiftung-mischt-in-der-ukraine-kraeftig-mit/

0/0
6.5.2015 11:38

B53o93h77u95s14l82a60v 76K39r79á51l42í98k 2401890819426

"o Angela Merkel" ;-D O to článek nepsat. V článek psát, že nevědět, co s peníz na Ukrajina stát.

+1/−1
6.5.2015 11:48

H61a12n50a 73K71r23i51v31a33n10e28k 2531895102313

ja psat jeji jmeno po nemecky, vy rozumneti? ;-D ja nesklonovati. ona se jmenovat Angela Merkel, nikolivek Merklova. Jasan?

+1/−1
6.5.2015 11:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.