Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kopilot Germanwings si zkoušel klesání už při letu do Barcelony

Kopilot letounu Germanwings, které se v březnu zřítilo ve francouzských Alpách, si opakovaně vyzkoušel prudké klesání se strojem už při letu z Düsseldorfu do Barcelony. Potvrdil to francouzský úřad pro bezpečnost civilního letectví. Právě kopilot Andreas Lubitz je podle dosavadního vyšetřování považován za viníka tragédie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P35e50t95r 39S29e83d10i84v34y 6217438955687

Nemecko - Francie  a kapitan nekolikrat odchazel na toaletu. V tragickem letu taky. Vzdyt to jsou kratke lety. To byl prostatik? Nemeli by byt piloti ve schopnosti udrzet moc nejak hlidani ?

0/0
10.5.2015 8:11

S87l11a86v31o40m89i87r 14N18o11v89a34k 5925612110390

ihr, glaubt doch nicht?, das ihr besser seid. Als Türken.oder Polen, das ist nicht ihre Ernst. Oder?

0/0
7.5.2015 23:37
Foto

O58n79d73ř52e54j 44V82a19r61o16š90č56á62k 3344507883

8-o  Tady je zase dneska pilotu.... ;-D

0/0
7.5.2015 9:44

T19o26m18á32š 50K49o62t10í20k 9236473453866

Je jasné že to plánoval. Jsem pro co nejpřísnější potrestání Andrease Lubitze.

+1/0
6.5.2015 23:48

P37a38v58e16l 32L33e81p83e26n94k44a 5556521485313

Klesnout 30 metrů nad zem a kapitán to mimo koptit ani nezaznamená, síla? "Kdo nevěří, ať tam běží".

0/−1
6.5.2015 20:53

H37a80n22a 61K47r65i83v13a52n84e30k 2361395342893

Halo panove dole, ocividne ten clanek stimuje, protoze Bordkommandeur (cesky vyraz neznam) tento manevr nezaznamenal. Takze ma Bild pravdu.

.

«Der Bordkommandeur hat nichts mitbekommen, denn die Handlung des Copiloten auf dem Hinflug fand während eines normal programmierten Sinkflugs statt», sagte BEA-Chef Jouty.!! «Sie hatte also keine Auswirkungen auf die Flugbahn des Flugzeugs.»

.

http://www.tagesanzeiger.ch/panorama/vermischtes/AbsturzPilot-uebte-schon-auf-Hinflug--keiner-merkte-es/story/15640353

0/0
6.5.2015 15:55

M54a33r69t70i26n 29N62e28č14a27s 8273653373419

Jestli to byl pilot, tak klesání snad nemusel zkoušet. Kdyby neuměl klesat, tak nikdy nepřistane :-)

+1/0
6.5.2015 14:50

T91o36m15á93š 20K61a88p84l66a32n 8353899713733

Takže je vlastně velké štěstí, že nespadl dvakrát!

+1/0
6.5.2015 14:46

H13a78n47a 60K57r86i70v54a11n28e78k 2591205602583

Panove nize, kde je zprava o tom, co se pise v clanku, ze si Lubitz nacvicoval klesani jiz pri letu z Düsseldorfu do Barcelony? 8-o

0/0
6.5.2015 14:00

D42a43l47i65b46o25r 52B38l98a33ž39e79k 6916434839140

http://www.bea.aero/docspa/2015/d-px150324.en/pdf/d-px150324.en.pdf

strana 22/23 kapitola previous flight. Jestli neumíte anglicky na odkaze od Pavla Odrazila si můžete přečíst i v jiných jazycích.

+1/0
6.5.2015 14:02

H92a93n72a 55K39r24i48v27a75n83e14k 2651595922903

jj, nekoukla az dolu. OK :-)

+1/0
6.5.2015 14:04

J82o39s74e15f 72N91ě55m34e17č65e63k 8943325576620

V článcích,jako je ten na co reagujeme,musíte číst až dolu.:-)Tady i maličkost rozhoduje....i když velikost bot a čepice u Andrease zatím řešená nebyla.Což je škoda...:-)

0/0
6.5.2015 14:23

P40a74v18e83l 93O54d26r66a85z86i14l 6324279287490

To bych rád věděl, komu je tahle informace užitečná.

+2/0
6.5.2015 13:44

P68e33t42r 73V46i87n19t14r19l98í30k 3126274311

podle mě minimálně vyšetřovatelům a psychologům, kteří mohou nějakým způsobem ovlivnit budoucí přípravu a vytipovat lidi, kteří piloty dělat můžou a kteří ne... pokud se tohle stalo a bylo to zjištěno a veřejně známo, třeba by měli lidé z aerolinií prověřit stav toho pilota, jeho osobní život apod, doporučit nelétat do doby, než se vše ujasní a vyřeší... zejména, když je to mladý člověk...

0/0
6.5.2015 14:05

J31o58s83e32f 53N35ě51m34e84č84e16k 8873835576480

Z informaci v tomhle článku,u nás na lampárně vlakového nádraží,byli doslova nadšení.:-)JInak je to na dvě věci.....a vyšetřovatelé letecké tragedie se jistě spolehnou na ověřené informace.Že by používali křišťálou kouli se mi nechce věřit.

0/0
6.5.2015 14:33

T86o15m51á11š 89K46a24p36l98a25n 8873939853973

No měla by zajímat bezpečáky, jak je možné, že nějaký pilot dopravního letadla naruší výrazným způsobem bezpečnost leteckého provozu (jestli klesal, tak letové hladiny jsou od sebe pár set metrů, takže klidně mohl vletět do dráhy jiného letadla), a klidně ho pak pustili odpoledne na další let.

0/0
6.5.2015 14:48

I79v84o 55J95a64n67á64č81e73k 8423953941422

Proč tady opisujete bulvární Bild, když dneska vyšla oficiální předběžná vyšetřovací zpráva, kde je jasně popsáno o co šlo? A nebo snad neumíte číst? Další trapný článek, přitom jste mohli napsat fundovaný článek o tom co a jak se přesně stalo.

0/0
6.5.2015 13:32

H80a17n88a 61K81r30i29v61a59n42e95k 2741305402213

kde? dejte odkaz.

0/0
6.5.2015 13:38

D69a95l54i20b62o40r 97B85l36a13ž38e60k 6836284499680

níže jsem ho dával

0/0
6.5.2015 13:43

P36a56v49e28l 92O27d17r98a42z14i76l 6594339947620

http://www.bea.aero/en/enquetes/flight.gwi18g/flight.gwi18g.php

0/0
6.5.2015 13:45

I67v92o 44J50a61n71á10č50e32k 8283763901742

Zde najdete výcuc, jinak hledejte u BEA: http://www.avherald.com/h?article=483a5651/015&opt=0

0/0
6.5.2015 13:46

H54a27n90a 10K75r24i56v16a92n83e70k 2511125362133

dik. ale tam jde o data letu z Barcelony, nikoliv o letu do!! Barcelony.

0/0
6.5.2015 13:55

I63v97o 92J18a75n79á42č96e26k 8353153271742

Pokud si to přečtete celé, tak je tam i to o čem píšete, že tam není. A je to hned v té zprávě z dneška.

0/0
6.5.2015 13:59

H83a49n76a 69K97r39i18v66a58n59e68k 2321295482213

OK, nekoukla jsem az dolu.

0/0
6.5.2015 14:03

T85o50m66á89š 30K96n23a29i64f78l 6963660787470

To chtělo hodně umu, vymyslet nadpis v příkrém rozporu s obsahem článku..

0/0
6.5.2015 13:23

R57o12m59a87n 50M88a28r98t31í74n42e37k 3723540400438

Nechapu proč pilot hledal někde na netu zajištění dveři z kokpitu, tohle je jedno z bezpečnostních opatření a asi jako pilot by to měl znát...

+2/−3
6.5.2015 12:17

M58i16r56o23s58l14a48v 63Z59i83k63m52u62n50d 7439603204103

Správně - měl by znát ... seriál o leteckých nehodách uvádí, že často nejsou piloti "dostatečně proškoleni na určitou situaci" ...

Mohl hledat - fanoušci často pustí ven to, co se někde nepíše - jestli tam není nějaká jiná možnost, jak se do kabiny dostat ... o níž nebyl školen ...

+9/0
6.5.2015 12:28

P78e21t21r 30T69y60č69k96a 6325672689542

On byl školen na to jak případně uzavřít kokpit před teroristy. Ne na to jestli lze nouzově otevřít kokpit kapitánem letadla.

+5/0
6.5.2015 12:37

J84a55k19u47b 62S17e72m90e44r53á54d 2497866381431

Presne R^ ... nechapu ze ti lidi nezapnou obcas hlavu

+3/0
6.5.2015 12:39

G77a22b90r93i22e44l40a 63M46e93r36s52i96o44v50á 4405912253189

pro takový čin, i kdybych vše věděla na 100%, stejně si to znovu dohledám a "zopakuji". že...

0/0
6.5.2015 13:17

J87o76s94e34f 22N56ě91m16e30č76e75k 8243215826680

Gabrielo,vy jste takový perfekcionalista.:-) S vámi by byla radost dělat zločiny.R^

0/0
6.5.2015 14:20

J87o32s89e42f 72S90t42e74f17l 5984697773630

Jeste odkaz panu Hoschovi.Napsal jsem Vam clanek v nemcine,cekam na Vasi kritiku.

Napsal jsem to spontane,a nemel jsem chut hledat nemeckou gramatiku,a ani jsem si to poradne neprecetl.Divim se,ze se nikdo do mne nepustil

+1/0
6.5.2015 11:58

J90o55s20e97f 55N46ě28m35e89č44e95k 8683105866470

Pane Stelf to chce klídek.Tady se napíše tolik blbostí a kritika nikde.:-) Ten Váš příspěvek jsem si přečet a přijde mi jako pohodová výpověď o současném životě v Německu.Hezký den přeji.

+1/0
6.5.2015 12:14

J57o26s27e59f 37S85t61e81f51l 5684347753240

Dekuji pane Nemecek.Pekne jste to napsal,a ja Vam preji nejen dnesni hezky den,ale jeste spoustu dalsich.

+1/0
6.5.2015 12:20
Foto

J84a61n 59M14a57c32k 5377652842305

Prvni logicka otazka kterou si clovek polozi - a proc se mu to teda nepovedlo uz letem do Barcelony? Ale IDnes samozrejme nic nenapise. Jen placnuti do vody a zbytek clanku vyvar, ktery uz vsichni znaji.

+4/−3
6.5.2015 11:50

P14a22v36e32l 69B95e98r96a76n 9315427860

Asi to bude tím, že ani idnes netuší, co se mu přesně honilo hlavou, než mu jí proletěla ta hora...

+5/0
6.5.2015 11:53

J69o50s52e60f 14N62ě68m58e25č13e76k 8933595756590

Já si myslím,že si řekl,že je vše v pohodě...před Barcelonou jsem si to vyzkoušel a nikdo nic nepoznal.Pravda,tehdy použil prima trik....měl nasazený klaunský nos a vesele troubil na trubku....a kapitána preventivně poslal na wc.

0/0
6.5.2015 12:00

A43n19t95o38n24í30n 60S42á39d33l73í34k 7598819713343

Již se o tom jedná,že kapitán nemůže opustit kokpit,aniž by svou osobu nenahradil - třeba jen letuškou. Mnoho to sice asi neřeší,ale zablokování dveří kokpitu by bylo složitější!

0/0
7.5.2015 10:21

J77o46s62e29f 71N43ě17m78e76č61e31k 8603555956320

S logikou v případě mnoha novinářů nepochodíte.hodí se sebevětší pitomost.Ale nám to dělá radost......někdo si tady připadá jako letecký odborník,jiný si jen zavtipkuje na otřepané téma.:-)

0/0
6.5.2015 11:56

H54a75n46a 33K47r42i22v45a57n54e30k 2911275732393

To pise Bild, ze se to nevi, tak co? Je proste divne, ze ho nechali letet i zpet. Vse jsou jen dohady, dnes se nikdo nedozvi, co se mu honilo v hlave. Logo, kdyz je mrtvy.

+2/0
6.5.2015 11:56
Foto

I94v33a65n 31K14o68p81t38a 5957242471617

No zeptat se ho uz jaksi nemohou a Bild vice nenapsal. Co chcete vic u převzaté zprávy.

+3/0
6.5.2015 11:57

D31a45l53i97b20o78r 76B76l11a14ž16e35k 6116394149500

Jen to zkoušel... VIZ http://www.bea.aero/docspa/2015/d-px150324.en/pdf/d-px150324.en.pdf strana 23. Jestli vládnete trošku angličtinou.

+1/0
6.5.2015 12:47

P82a23v88e86l 85B58e86r91a65n 9325407110

Narodil se holt do špatné doby... Být to o pár desítek let dřív a o pár tisíc kilometrů jinde, ovázali by mu kolem krku bílou šálu a mohl to naprat jako hrdina za vlast a císaře do nějaké té americké letadlovky... A být v té době už idnes, to by bylo asi počteníčko... ;-D

+3/0
6.5.2015 11:41

J50o16s64e93f 51O28m73á83č36k19a 5767931162945

Jakkoli nijak sebevražedné letce kamikaze neobhajuji ani s nimi nesouhlasím, porovnání s vyšinutým masovým vrahem mi přijde přes míru. Oni pokládali život za císaře a vlast a přitom s sebou na onen svět vzali pár nepřátel. Lubitz svou chladnokrevnou,  zbabělou sebevraždou připravil o život 150 nevinných lidí kteří s ním neměli nic společného..

+3/0
6.5.2015 12:30

J62i28ř31í 61P25e78t66r 9515344541411

tady pro změnu část článku z jiných novin, než těžkého bulváru Noviny Deutsche Wirtschafts Nachrichten (DWN) obvinily německou kancléřku Angelu Merkelovou z organizování Majdanu v Kyjevě prostřednictvím kontrolovaných nevládních organizací. DWN pohoršil fakt, že svržení prezidenta Ukrajiny Viktora Janukovyče se konalo za prostředky německých daňových poplatníků. Nástrojem vlády SRN je Nadace Konráda Adenauera, která působí na Ukrajině od roku 1994.

+3/−10
6.5.2015 11:17

P33e72t44r 58K93o21s28u23t54a 7467102633986

Co do teto diskuse motas Merklovou a politiku jsi snad ujetej.

+4/0
6.5.2015 11:21

J69o17s86e84f 75N97ě86m78e19č91e51k 8903395466100

Od věci to není pokud tam nevládní organizace DWN letěla se společnosti Germanwings a letadlem kde kopilotem byl Andreas Lubitz.Jak málo stačilo a byl na Ukrajině klídek....:-)

+1/0
6.5.2015 11:33

H77a85n70a 49K22r68i95v86a50n21e90k 2591815812873

Kde je v clanku rec o Angela Merkel? Klicko dostal vyznamenani Konrad-Adenauer-Stiftung, v clanku je psano jen to, ze se nevi, co se s penezi v Ukrajine stalo.

.

http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2015/05/03/mit-deutschen-steuergeldern-adenauer-stiftung-mischt-in-der-ukraine-kraeftig-mit/

0/0
6.5.2015 11:38

B81o17h80u31s97l25a19v 59K64r48á78l42í46k 2921340669516

"o Angela Merkel" ;-D O to článek nepsat. V článek psát, že nevědět, co s peníz na Ukrajina stát.

+1/−1
6.5.2015 11:48

H29a88n75a 53K67r24i91v59a57n48e90k 2971355862953

ja psat jeji jmeno po nemecky, vy rozumneti? ;-D ja nesklonovati. ona se jmenovat Angela Merkel, nikolivek Merklova. Jasan?

+1/−1
6.5.2015 11:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.