Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kopilot Germanwings si zkoušel klesání už při letu do Barcelony

Kopilot letounu Germanwings, které se v březnu zřítilo ve francouzských Alpách, si opakovaně vyzkoušel prudké klesání se strojem už při letu z Düsseldorfu do Barcelony. Potvrdil to francouzský úřad pro bezpečnost civilního letectví. Právě kopilot Andreas Lubitz je podle dosavadního vyšetřování považován za viníka tragédie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P59e46t84r 41S53e39d74i63v60y 6777438425457

Nemecko - Francie  a kapitan nekolikrat odchazel na toaletu. V tragickem letu taky. Vzdyt to jsou kratke lety. To byl prostatik? Nemeli by byt piloti ve schopnosti udrzet moc nejak hlidani ?

0/0
10.5.2015 8:11

S40l80a61v92o10m73i36r 71N43o87v95a65k 5815952950140

ihr, glaubt doch nicht?, das ihr besser seid. Als Türken.oder Polen, das ist nicht ihre Ernst. Oder?

0/0
7.5.2015 23:37
Foto

O66n66d43ř12e48j 41V15a88r55o51š71č95á22k 3834607113

8-o  Tady je zase dneska pilotu.... ;-D

0/0
7.5.2015 9:44

T22o95m16á98š 90K52o54t36í63k 9766533983926

Je jasné že to plánoval. Jsem pro co nejpřísnější potrestání Andrease Lubitze.

+1/0
6.5.2015 23:48

P33a28v65e60l 83L89e98p96e56n29k44a 5836571365423

Klesnout 30 metrů nad zem a kapitán to mimo koptit ani nezaznamená, síla? "Kdo nevěří, ať tam běží".

0/−1
6.5.2015 20:53

H40a34n32a 11K81r16i19v39a33n10e91k 2811155412883

Halo panove dole, ocividne ten clanek stimuje, protoze Bordkommandeur (cesky vyraz neznam) tento manevr nezaznamenal. Takze ma Bild pravdu.

.

«Der Bordkommandeur hat nichts mitbekommen, denn die Handlung des Copiloten auf dem Hinflug fand während eines normal programmierten Sinkflugs statt», sagte BEA-Chef Jouty.!! «Sie hatte also keine Auswirkungen auf die Flugbahn des Flugzeugs.»

.

http://www.tagesanzeiger.ch/panorama/vermischtes/AbsturzPilot-uebte-schon-auf-Hinflug--keiner-merkte-es/story/15640353

0/0
6.5.2015 15:55

M52a35r15t97i13n 96N45e41č44a39s 8613183883779

Jestli to byl pilot, tak klesání snad nemusel zkoušet. Kdyby neuměl klesat, tak nikdy nepřistane :-)

+1/0
6.5.2015 14:50

T50o48m16á62š 54K38a17p57l19a25n 8443969853343

Takže je vlastně velké štěstí, že nespadl dvakrát!

+1/0
6.5.2015 14:46

H35a61n88a 26K89r47i88v20a82n65e53k 2361985452793

Panove nize, kde je zprava o tom, co se pise v clanku, ze si Lubitz nacvicoval klesani jiz pri letu z Düsseldorfu do Barcelony? 8-o

0/0
6.5.2015 14:00

D75a76l18i16b42o87r 67B57l51a53ž33e10k 6746834669900

http://www.bea.aero/docspa/2015/d-px150324.en/pdf/d-px150324.en.pdf

strana 22/23 kapitola previous flight. Jestli neumíte anglicky na odkaze od Pavla Odrazila si můžete přečíst i v jiných jazycích.

+1/0
6.5.2015 14:02

H50a51n16a 34K86r30i45v72a90n90e26k 2221545722383

jj, nekoukla az dolu. OK :-)

+1/0
6.5.2015 14:04

J48o68s67e97f 41N78ě52m58e34č89e81k 8223495806400

V článcích,jako je ten na co reagujeme,musíte číst až dolu.:-)Tady i maličkost rozhoduje....i když velikost bot a čepice u Andrease zatím řešená nebyla.Což je škoda...:-)

0/0
6.5.2015 14:23

P55a32v24e18l 11O81d74r44a14z90i20l 6274659907800

To bych rád věděl, komu je tahle informace užitečná.

+2/0
6.5.2015 13:44

P43e69t31r 18V60i18n82t66r53l46í76k 3236674641

podle mě minimálně vyšetřovatelům a psychologům, kteří mohou nějakým způsobem ovlivnit budoucí přípravu a vytipovat lidi, kteří piloty dělat můžou a kteří ne... pokud se tohle stalo a bylo to zjištěno a veřejně známo, třeba by měli lidé z aerolinií prověřit stav toho pilota, jeho osobní život apod, doporučit nelétat do doby, než se vše ujasní a vyřeší... zejména, když je to mladý člověk...

0/0
6.5.2015 14:05

J28o31s13e92f 48N41ě90m31e72č59e88k 8663375216750

Z informaci v tomhle článku,u nás na lampárně vlakového nádraží,byli doslova nadšení.:-)JInak je to na dvě věci.....a vyšetřovatelé letecké tragedie se jistě spolehnou na ověřené informace.Že by používali křišťálou kouli se mi nechce věřit.

0/0
6.5.2015 14:33

T26o70m50á76š 59K54a76p31l38a63n 8743649503803

No měla by zajímat bezpečáky, jak je možné, že nějaký pilot dopravního letadla naruší výrazným způsobem bezpečnost leteckého provozu (jestli klesal, tak letové hladiny jsou od sebe pár set metrů, takže klidně mohl vletět do dráhy jiného letadla), a klidně ho pak pustili odpoledne na další let.

0/0
6.5.2015 14:48

I47v79o 72J24a36n31á33č65e80k 8873773221772

Proč tady opisujete bulvární Bild, když dneska vyšla oficiální předběžná vyšetřovací zpráva, kde je jasně popsáno o co šlo? A nebo snad neumíte číst? Další trapný článek, přitom jste mohli napsat fundovaný článek o tom co a jak se přesně stalo.

0/0
6.5.2015 13:32

H50a98n15a 66K69r50i75v32a72n26e33k 2111365172543

kde? dejte odkaz.

0/0
6.5.2015 13:38

D85a31l96i64b41o75r 94B38l59a12ž62e55k 6356454339700

níže jsem ho dával

0/0
6.5.2015 13:43

P13a44v28e55l 96O71d81r86a86z37i13l 6954799677560

http://www.bea.aero/en/enquetes/flight.gwi18g/flight.gwi18g.php

0/0
6.5.2015 13:45

I66v79o 57J43a17n71á53č21e50k 8433543281452

Zde najdete výcuc, jinak hledejte u BEA: http://www.avherald.com/h?article=483a5651/015&opt=0

0/0
6.5.2015 13:46

H71a85n43a 55K77r86i73v97a73n60e29k 2501975362603

dik. ale tam jde o data letu z Barcelony, nikoliv o letu do!! Barcelony.

0/0
6.5.2015 13:55

I96v57o 49J41a86n30á75č68e96k 8413363891452

Pokud si to přečtete celé, tak je tam i to o čem píšete, že tam není. A je to hned v té zprávě z dneška.

0/0
6.5.2015 13:59

H87a60n74a 48K38r74i24v42a26n61e62k 2351495212943

OK, nekoukla jsem az dolu.

0/0
6.5.2015 14:03

T93o24m86á39š 83K79n23a76i81f34l 6763460457340

To chtělo hodně umu, vymyslet nadpis v příkrém rozporu s obsahem článku..

0/0
6.5.2015 13:23

R46o97m37a55n 85M77a97r90t32í19n70e45k 3253190950748

Nechapu proč pilot hledal někde na netu zajištění dveři z kokpitu, tohle je jedno z bezpečnostních opatření a asi jako pilot by to měl znát...

+2/−3
6.5.2015 12:17

M91i58r54o60s35l80a79v 73Z64i94k75m65u79n34d 7509443394623

Správně - měl by znát ... seriál o leteckých nehodách uvádí, že často nejsou piloti "dostatečně proškoleni na určitou situaci" ...

Mohl hledat - fanoušci často pustí ven to, co se někde nepíše - jestli tam není nějaká jiná možnost, jak se do kabiny dostat ... o níž nebyl školen ...

+9/0
6.5.2015 12:28

P13e84t79r 10T71y73č58k68a 6765882129382

On byl školen na to jak případně uzavřít kokpit před teroristy. Ne na to jestli lze nouzově otevřít kokpit kapitánem letadla.

+5/0
6.5.2015 12:37

J92a44k77u90b 12S67e75m98e19r37á11d 2627636371321

Presne R^ ... nechapu ze ti lidi nezapnou obcas hlavu

+3/0
6.5.2015 12:39

G46a64b51r38i96e80l29a 42M40e93r66s17i20o30v72á 4765932933639

pro takový čin, i kdybych vše věděla na 100%, stejně si to znovu dohledám a "zopakuji". že...

0/0
6.5.2015 13:17

J33o12s16e21f 56N60ě42m11e68č67e16k 8883965146970

Gabrielo,vy jste takový perfekcionalista.:-) S vámi by byla radost dělat zločiny.R^

0/0
6.5.2015 14:20

J58o58s49e87f 48S74t65e22f40l 5354607383780

Jeste odkaz panu Hoschovi.Napsal jsem Vam clanek v nemcine,cekam na Vasi kritiku.

Napsal jsem to spontane,a nemel jsem chut hledat nemeckou gramatiku,a ani jsem si to poradne neprecetl.Divim se,ze se nikdo do mne nepustil

+1/0
6.5.2015 11:58

J28o89s93e69f 68N95ě29m22e26č91e73k 8443125266950

Pane Stelf to chce klídek.Tady se napíše tolik blbostí a kritika nikde.:-) Ten Váš příspěvek jsem si přečet a přijde mi jako pohodová výpověď o současném životě v Německu.Hezký den přeji.

+1/0
6.5.2015 12:14

J40o33s81e19f 56S76t29e13f19l 5864147653280

Dekuji pane Nemecek.Pekne jste to napsal,a ja Vam preji nejen dnesni hezky den,ale jeste spoustu dalsich.

+1/0
6.5.2015 12:20
Foto

J14a56n 61M17a71c93k 5367122552755

Prvni logicka otazka kterou si clovek polozi - a proc se mu to teda nepovedlo uz letem do Barcelony? Ale IDnes samozrejme nic nenapise. Jen placnuti do vody a zbytek clanku vyvar, ktery uz vsichni znaji.

+4/−3
6.5.2015 11:50

P62a46v74e28l 40B68e54r27a79n 9775467980

Asi to bude tím, že ani idnes netuší, co se mu přesně honilo hlavou, než mu jí proletěla ta hora...

+5/0
6.5.2015 11:53

J24o42s86e93f 75N12ě93m63e45č85e85k 8723445966870

Já si myslím,že si řekl,že je vše v pohodě...před Barcelonou jsem si to vyzkoušel a nikdo nic nepoznal.Pravda,tehdy použil prima trik....měl nasazený klaunský nos a vesele troubil na trubku....a kapitána preventivně poslal na wc.

0/0
6.5.2015 12:00

A63n56t96o59n76í35n 76S30á12d83l82í91k 7118629213513

Již se o tom jedná,že kapitán nemůže opustit kokpit,aniž by svou osobu nenahradil - třeba jen letuškou. Mnoho to sice asi neřeší,ale zablokování dveří kokpitu by bylo složitější!

0/0
7.5.2015 10:21

J29o53s84e26f 92N61ě54m24e57č65e55k 8603305596800

S logikou v případě mnoha novinářů nepochodíte.hodí se sebevětší pitomost.Ale nám to dělá radost......někdo si tady připadá jako letecký odborník,jiný si jen zavtipkuje na otřepané téma.:-)

0/0
6.5.2015 11:56

H52a38n73a 90K80r92i91v73a63n27e54k 2321475772513

To pise Bild, ze se to nevi, tak co? Je proste divne, ze ho nechali letet i zpet. Vse jsou jen dohady, dnes se nikdo nedozvi, co se mu honilo v hlave. Logo, kdyz je mrtvy.

+2/0
6.5.2015 11:56
Foto

I27v38a68n 65K83o87p61t14a 5867102441557

No zeptat se ho uz jaksi nemohou a Bild vice nenapsal. Co chcete vic u převzaté zprávy.

+3/0
6.5.2015 11:57

D40a33l50i59b37o49r 39B68l44a44ž17e60k 6306684719420

Jen to zkoušel... VIZ http://www.bea.aero/docspa/2015/d-px150324.en/pdf/d-px150324.en.pdf strana 23. Jestli vládnete trošku angličtinou.

+1/0
6.5.2015 12:47

P87a28v70e72l 30B65e91r90a43n 9755377430

Narodil se holt do špatné doby... Být to o pár desítek let dřív a o pár tisíc kilometrů jinde, ovázali by mu kolem krku bílou šálu a mohl to naprat jako hrdina za vlast a císaře do nějaké té americké letadlovky... A být v té době už idnes, to by bylo asi počteníčko... ;-D

+3/0
6.5.2015 11:41

J73o85s56e62f 22O37m17á84č12k22a 5667311122315

Jakkoli nijak sebevražedné letce kamikaze neobhajuji ani s nimi nesouhlasím, porovnání s vyšinutým masovým vrahem mi přijde přes míru. Oni pokládali život za císaře a vlast a přitom s sebou na onen svět vzali pár nepřátel. Lubitz svou chladnokrevnou,  zbabělou sebevraždou připravil o život 150 nevinných lidí kteří s ním neměli nic společného..

+3/0
6.5.2015 12:30

J21i93ř86í 19P37e43t58r 9925684511921

tady pro změnu část článku z jiných novin, než těžkého bulváru Noviny Deutsche Wirtschafts Nachrichten (DWN) obvinily německou kancléřku Angelu Merkelovou z organizování Majdanu v Kyjevě prostřednictvím kontrolovaných nevládních organizací. DWN pohoršil fakt, že svržení prezidenta Ukrajiny Viktora Janukovyče se konalo za prostředky německých daňových poplatníků. Nástrojem vlády SRN je Nadace Konráda Adenauera, která působí na Ukrajině od roku 1994.

+3/−10
6.5.2015 11:17

P60e92t57r 17K88o30s18u16t40a 7527732623746

Co do teto diskuse motas Merklovou a politiku jsi snad ujetej.

+4/0
6.5.2015 11:21

J12o98s73e35f 18N53ě25m37e28č95e50k 8423785466290

Od věci to není pokud tam nevládní organizace DWN letěla se společnosti Germanwings a letadlem kde kopilotem byl Andreas Lubitz.Jak málo stačilo a byl na Ukrajině klídek....:-)

+1/0
6.5.2015 11:33

H63a91n54a 89K97r77i66v79a39n31e49k 2691465702153

Kde je v clanku rec o Angela Merkel? Klicko dostal vyznamenani Konrad-Adenauer-Stiftung, v clanku je psano jen to, ze se nevi, co se s penezi v Ukrajine stalo.

.

http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2015/05/03/mit-deutschen-steuergeldern-adenauer-stiftung-mischt-in-der-ukraine-kraeftig-mit/

0/0
6.5.2015 11:38

B54o30h45u35s95l45a35v 97K25r36á19l43í57k 2931830809796

"o Angela Merkel" ;-D O to článek nepsat. V článek psát, že nevědět, co s peníz na Ukrajina stát.

+1/−1
6.5.2015 11:48

H76a92n77a 21K55r33i29v94a64n79e19k 2421635632263

ja psat jeji jmeno po nemecky, vy rozumneti? ;-D ja nesklonovati. ona se jmenovat Angela Merkel, nikolivek Merklova. Jasan?

+1/−1
6.5.2015 11:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.