Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kopilot Germanwings si zkoušel klesání už při letu do Barcelony

Kopilot letounu Germanwings, které se v březnu zřítilo ve francouzských Alpách, si opakovaně vyzkoušel prudké klesání se strojem už při letu z Düsseldorfu do Barcelony. Potvrdil to francouzský úřad pro bezpečnost civilního letectví. Právě kopilot Andreas Lubitz je podle dosavadního vyšetřování považován za viníka tragédie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P25e89t67r 15S85e41d93i22v32y 6267618925697

Nemecko - Francie  a kapitan nekolikrat odchazel na toaletu. V tragickem letu taky. Vzdyt to jsou kratke lety. To byl prostatik? Nemeli by byt piloti ve schopnosti udrzet moc nejak hlidani ?

0/0
10.5.2015 8:11

S93l94a58v26o34m64i84r 28N64o69v47a86k 5265312130810

ihr, glaubt doch nicht?, das ihr besser seid. Als Türken.oder Polen, das ist nicht ihre Ernst. Oder?

0/0
7.5.2015 23:37
Foto

O14n24d40ř27e27j 59V30a97r39o20š73č57á69k 3714527723

8-o  Tady je zase dneska pilotu.... ;-D

0/0
7.5.2015 9:44

T34o48m68á18š 65K24o53t15í65k 9726983683646

Je jasné že to plánoval. Jsem pro co nejpřísnější potrestání Andrease Lubitze.

+1/0
6.5.2015 23:48

P32a80v26e63l 94L14e65p40e94n39k83a 5316111555623

Klesnout 30 metrů nad zem a kapitán to mimo koptit ani nezaznamená, síla? "Kdo nevěří, ať tam běží".

0/−1
6.5.2015 20:53

H21a22n93a 26K11r38i31v11a76n97e26k 2401255702613

Halo panove dole, ocividne ten clanek stimuje, protoze Bordkommandeur (cesky vyraz neznam) tento manevr nezaznamenal. Takze ma Bild pravdu.

.

«Der Bordkommandeur hat nichts mitbekommen, denn die Handlung des Copiloten auf dem Hinflug fand während eines normal programmierten Sinkflugs statt», sagte BEA-Chef Jouty.!! «Sie hatte also keine Auswirkungen auf die Flugbahn des Flugzeugs.»

.

http://www.tagesanzeiger.ch/panorama/vermischtes/AbsturzPilot-uebte-schon-auf-Hinflug--keiner-merkte-es/story/15640353

0/0
6.5.2015 15:55

M94a78r13t43i44n 15N17e26č74a41s 8683513323919

Jestli to byl pilot, tak klesání snad nemusel zkoušet. Kdyby neuměl klesat, tak nikdy nepřistane :-)

+1/0
6.5.2015 14:50

T15o96m53á29š 37K14a36p51l96a91n 8663159493113

Takže je vlastně velké štěstí, že nespadl dvakrát!

+1/0
6.5.2015 14:46

H91a42n19a 86K37r60i94v78a23n83e80k 2311525692713

Panove nize, kde je zprava o tom, co se pise v clanku, ze si Lubitz nacvicoval klesani jiz pri letu z Düsseldorfu do Barcelony? 8-o

0/0
6.5.2015 14:00

D33a94l41i76b81o48r 93B89l88a27ž78e94k 6886384129500

http://www.bea.aero/docspa/2015/d-px150324.en/pdf/d-px150324.en.pdf

strana 22/23 kapitola previous flight. Jestli neumíte anglicky na odkaze od Pavla Odrazila si můžete přečíst i v jiných jazycích.

+1/0
6.5.2015 14:02

H11a94n30a 88K23r45i89v37a47n21e83k 2531825572133

jj, nekoukla az dolu. OK :-)

+1/0
6.5.2015 14:04

J18o93s73e25f 52N71ě25m59e82č22e46k 8303575346190

V článcích,jako je ten na co reagujeme,musíte číst až dolu.:-)Tady i maličkost rozhoduje....i když velikost bot a čepice u Andrease zatím řešená nebyla.Což je škoda...:-)

0/0
6.5.2015 14:23

P93a82v92e94l 66O84d62r42a33z22i21l 6874939347450

To bych rád věděl, komu je tahle informace užitečná.

+2/0
6.5.2015 13:44

P84e94t24r 12V36i32n72t78r28l38í63k 3746714631

podle mě minimálně vyšetřovatelům a psychologům, kteří mohou nějakým způsobem ovlivnit budoucí přípravu a vytipovat lidi, kteří piloty dělat můžou a kteří ne... pokud se tohle stalo a bylo to zjištěno a veřejně známo, třeba by měli lidé z aerolinií prověřit stav toho pilota, jeho osobní život apod, doporučit nelétat do doby, než se vše ujasní a vyřeší... zejména, když je to mladý člověk...

0/0
6.5.2015 14:05

J14o51s16e44f 51N53ě97m90e49č33e90k 8963165796900

Z informaci v tomhle článku,u nás na lampárně vlakového nádraží,byli doslova nadšení.:-)JInak je to na dvě věci.....a vyšetřovatelé letecké tragedie se jistě spolehnou na ověřené informace.Že by používali křišťálou kouli se mi nechce věřit.

0/0
6.5.2015 14:33

T17o86m30á45š 80K85a24p56l78a16n 8803399173303

No měla by zajímat bezpečáky, jak je možné, že nějaký pilot dopravního letadla naruší výrazným způsobem bezpečnost leteckého provozu (jestli klesal, tak letové hladiny jsou od sebe pár set metrů, takže klidně mohl vletět do dráhy jiného letadla), a klidně ho pak pustili odpoledne na další let.

0/0
6.5.2015 14:48

I41v62o 42J55a97n80á67č22e95k 8533103531872

Proč tady opisujete bulvární Bild, když dneska vyšla oficiální předběžná vyšetřovací zpráva, kde je jasně popsáno o co šlo? A nebo snad neumíte číst? Další trapný článek, přitom jste mohli napsat fundovaný článek o tom co a jak se přesně stalo.

0/0
6.5.2015 13:32

H87a44n20a 29K45r52i42v47a52n49e28k 2921565322223

kde? dejte odkaz.

0/0
6.5.2015 13:38

D98a23l20i90b64o44r 51B51l32a83ž20e35k 6896624979410

níže jsem ho dával

0/0
6.5.2015 13:43

P11a69v65e77l 13O45d68r38a88z88i37l 6834399307560

http://www.bea.aero/en/enquetes/flight.gwi18g/flight.gwi18g.php

0/0
6.5.2015 13:45

I84v70o 76J56a61n12á57č31e14k 8773183301652

Zde najdete výcuc, jinak hledejte u BEA: http://www.avherald.com/h?article=483a5651/015&opt=0

0/0
6.5.2015 13:46

H47a21n41a 76K85r71i24v56a87n93e32k 2201845352613

dik. ale tam jde o data letu z Barcelony, nikoliv o letu do!! Barcelony.

0/0
6.5.2015 13:55

I43v87o 66J80a55n36á57č33e42k 8413933631912

Pokud si to přečtete celé, tak je tam i to o čem píšete, že tam není. A je to hned v té zprávě z dneška.

0/0
6.5.2015 13:59

H49a98n40a 91K14r90i52v27a73n80e94k 2441975452983

OK, nekoukla jsem az dolu.

0/0
6.5.2015 14:03

T45o24m23á72š 44K76n75a76i29f84l 6863340527560

To chtělo hodně umu, vymyslet nadpis v příkrém rozporu s obsahem článku..

0/0
6.5.2015 13:23

R49o36m85a40n 32M51a96r51t14í46n14e39k 3263440510678

Nechapu proč pilot hledal někde na netu zajištění dveři z kokpitu, tohle je jedno z bezpečnostních opatření a asi jako pilot by to měl znát...

+2/−3
6.5.2015 12:17

M44i40r23o84s87l65a65v 26Z43i16k61m74u86n44d 7639633654863

Správně - měl by znát ... seriál o leteckých nehodách uvádí, že často nejsou piloti "dostatečně proškoleni na určitou situaci" ...

Mohl hledat - fanoušci často pustí ven to, co se někde nepíše - jestli tam není nějaká jiná možnost, jak se do kabiny dostat ... o níž nebyl školen ...

+9/0
6.5.2015 12:28

P50e38t97r 92T93y98č94k15a 6975772319762

On byl školen na to jak případně uzavřít kokpit před teroristy. Ne na to jestli lze nouzově otevřít kokpit kapitánem letadla.

+5/0
6.5.2015 12:37

J41a44k63u44b 95S31e68m35e22r42á74d 2217526861861

Presne R^ ... nechapu ze ti lidi nezapnou obcas hlavu

+3/0
6.5.2015 12:39

G42a84b26r94i74e40l33a 50M51e72r39s42i45o62v21á 4335302623989

pro takový čin, i kdybych vše věděla na 100%, stejně si to znovu dohledám a "zopakuji". že...

0/0
6.5.2015 13:17

J19o40s15e60f 32N31ě88m54e43č63e50k 8653175766140

Gabrielo,vy jste takový perfekcionalista.:-) S vámi by byla radost dělat zločiny.R^

0/0
6.5.2015 14:20

J29o73s73e36f 78S14t12e12f28l 5804847973470

Jeste odkaz panu Hoschovi.Napsal jsem Vam clanek v nemcine,cekam na Vasi kritiku.

Napsal jsem to spontane,a nemel jsem chut hledat nemeckou gramatiku,a ani jsem si to poradne neprecetl.Divim se,ze se nikdo do mne nepustil

+1/0
6.5.2015 11:58

J72o23s32e43f 15N90ě64m65e52č40e82k 8403345746250

Pane Stelf to chce klídek.Tady se napíše tolik blbostí a kritika nikde.:-) Ten Váš příspěvek jsem si přečet a přijde mi jako pohodová výpověď o současném životě v Německu.Hezký den přeji.

+1/0
6.5.2015 12:14

J72o46s52e64f 67S18t83e17f31l 5284447283340

Dekuji pane Nemecek.Pekne jste to napsal,a ja Vam preji nejen dnesni hezky den,ale jeste spoustu dalsich.

+1/0
6.5.2015 12:20
Foto

J42a67n 87M19a97c55k 5487512982835

Prvni logicka otazka kterou si clovek polozi - a proc se mu to teda nepovedlo uz letem do Barcelony? Ale IDnes samozrejme nic nenapise. Jen placnuti do vody a zbytek clanku vyvar, ktery uz vsichni znaji.

+4/−3
6.5.2015 11:50

P22a76v93e72l 94B98e58r63a41n 9605467430

Asi to bude tím, že ani idnes netuší, co se mu přesně honilo hlavou, než mu jí proletěla ta hora...

+5/0
6.5.2015 11:53

J19o96s77e75f 29N38ě94m97e11č47e13k 8553665966900

Já si myslím,že si řekl,že je vše v pohodě...před Barcelonou jsem si to vyzkoušel a nikdo nic nepoznal.Pravda,tehdy použil prima trik....měl nasazený klaunský nos a vesele troubil na trubku....a kapitána preventivně poslal na wc.

0/0
6.5.2015 12:00

A41n41t49o61n48í78n 73S57á65d18l54í51k 7558839833343

Již se o tom jedná,že kapitán nemůže opustit kokpit,aniž by svou osobu nenahradil - třeba jen letuškou. Mnoho to sice asi neřeší,ale zablokování dveří kokpitu by bylo složitější!

0/0
7.5.2015 10:21

J30o56s65e47f 58N24ě10m53e11č47e52k 8263255846620

S logikou v případě mnoha novinářů nepochodíte.hodí se sebevětší pitomost.Ale nám to dělá radost......někdo si tady připadá jako letecký odborník,jiný si jen zavtipkuje na otřepané téma.:-)

0/0
6.5.2015 11:56

H40a55n46a 20K83r67i13v80a35n64e54k 2321915442143

To pise Bild, ze se to nevi, tak co? Je proste divne, ze ho nechali letet i zpet. Vse jsou jen dohady, dnes se nikdo nedozvi, co se mu honilo v hlave. Logo, kdyz je mrtvy.

+2/0
6.5.2015 11:56
Foto

I73v50a45n 98K53o41p66t53a 5897922871327

No zeptat se ho uz jaksi nemohou a Bild vice nenapsal. Co chcete vic u převzaté zprávy.

+3/0
6.5.2015 11:57

D46a62l26i42b11o28r 97B69l83a51ž12e58k 6686754349720

Jen to zkoušel... VIZ http://www.bea.aero/docspa/2015/d-px150324.en/pdf/d-px150324.en.pdf strana 23. Jestli vládnete trošku angličtinou.

+1/0
6.5.2015 12:47

P13a54v49e58l 18B12e92r21a59n 9715947680

Narodil se holt do špatné doby... Být to o pár desítek let dřív a o pár tisíc kilometrů jinde, ovázali by mu kolem krku bílou šálu a mohl to naprat jako hrdina za vlast a císaře do nějaké té americké letadlovky... A být v té době už idnes, to by bylo asi počteníčko... ;-D

+3/0
6.5.2015 11:41

J51o33s98e57f 67O34m11á61č36k94a 5707791882855

Jakkoli nijak sebevražedné letce kamikaze neobhajuji ani s nimi nesouhlasím, porovnání s vyšinutým masovým vrahem mi přijde přes míru. Oni pokládali život za císaře a vlast a přitom s sebou na onen svět vzali pár nepřátel. Lubitz svou chladnokrevnou,  zbabělou sebevraždou připravil o život 150 nevinných lidí kteří s ním neměli nic společného..

+3/0
6.5.2015 12:30

J44i96ř26í 71P95e97t90r 9175444861981

tady pro změnu část článku z jiných novin, než těžkého bulváru Noviny Deutsche Wirtschafts Nachrichten (DWN) obvinily německou kancléřku Angelu Merkelovou z organizování Majdanu v Kyjevě prostřednictvím kontrolovaných nevládních organizací. DWN pohoršil fakt, že svržení prezidenta Ukrajiny Viktora Janukovyče se konalo za prostředky německých daňových poplatníků. Nástrojem vlády SRN je Nadace Konráda Adenauera, která působí na Ukrajině od roku 1994.

+3/−10
6.5.2015 11:17

P76e71t74r 66K56o89s77u28t50a 7117582503496

Co do teto diskuse motas Merklovou a politiku jsi snad ujetej.

+4/0
6.5.2015 11:21

J31o72s14e53f 83N26ě20m51e42č45e15k 8943305516360

Od věci to není pokud tam nevládní organizace DWN letěla se společnosti Germanwings a letadlem kde kopilotem byl Andreas Lubitz.Jak málo stačilo a byl na Ukrajině klídek....:-)

+1/0
6.5.2015 11:33

H17a69n74a 60K34r90i20v44a32n43e85k 2921215392483

Kde je v clanku rec o Angela Merkel? Klicko dostal vyznamenani Konrad-Adenauer-Stiftung, v clanku je psano jen to, ze se nevi, co se s penezi v Ukrajine stalo.

.

http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2015/05/03/mit-deutschen-steuergeldern-adenauer-stiftung-mischt-in-der-ukraine-kraeftig-mit/

0/0
6.5.2015 11:38

B63o70h92u71s87l78a87v 48K74r98á81l14í55k 2291480589866

"o Angela Merkel" ;-D O to článek nepsat. V článek psát, že nevědět, co s peníz na Ukrajina stát.

+1/−1
6.5.2015 11:48

H25a27n93a 59K90r24i27v16a45n79e92k 2241445622493

ja psat jeji jmeno po nemecky, vy rozumneti? ;-D ja nesklonovati. ona se jmenovat Angela Merkel, nikolivek Merklova. Jasan?

+1/−1
6.5.2015 11:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.