- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A když je "dálnice" vlnitá tak, že v 70 můžete vzlétnout, tak budeme chodit pěšky?
Jak již zde někdo správně uvedl, hlídání rychlostního limitu negativně odvádí pozornost řidiče od sledování situace na komunikac i a vjejím okolí, což je mnohem nebezpečnější než nějaký ten kilometr navíc
Má to jednu vadu na kráse. Kadý, koho jen letmo políbila můza zvaná dopravní stavby, ví že dálnice není rovná nikde, tedy že v tzv. přímé se nestaví
navrhuji zrušit omezenou rychlost a místo ní doplnit doporučenou rychlost. Vylepší se tím důchodová bilance naší republiky
možná byste se divil, nic by se nastalo, mýtus o tom, že lidi se nezabíjejí jen kvůli nějaké značce je obecně uznávaný, je to však jen mýtus
Při stavu našich silnic se rozhodně nezvýší průměrná rychlost. kterou se bude projíždět useky s výšší povolenou rychlostí.
Dojde k nárůstu nehod, jejich následků a tím k větší časové ztrátě. K úspoře a klidnější jízdě nedojde zvýšením povolené rychlosti. Postarejte se o lepších a kvalitnější silnice a uspora všeho bude nepředstavitená.
Vy radsi vratte ridicak, ocividne bez znacky nevite co si s autem muzete na dane silnici dovolit
Polovina řidičů tak stejně jezdí - a to i na ne plně přehledných úsecích.
Pro narod, kde velka cast ridicu neumi/nechce drzet odstupy, najizdi na predjizdejici auta (i kdyz jedou 150km/h), jezdi neprimerenou rychlosti a snazi se skolit kohokoliv kdo nejede podle jejich predstav je i 130km/h hodne. V Britanii, kde maji nesrovnatelne lepsi dalnice se jezdi 117km/h, v Norsku 110km/h, v Rakousku planuji snizit rychlost na 110km/h. U nas bohuzel opet jdeme nejakym svym zvlastnim smerem. Uvidime jak to vsechno dopadne, ale kde neni kontrola tam neni postih, takze maximalne statistiky ukazi jak moc velka chyba je zvysovat max povolenou rychlost.
V Británii se jezdí 130-150 v realitě -byl jsme velice překvapen a limit 112 tam platí na jakékoliv 4 proudé silnici i bez označení dálnice.
Norsko nemá dálnice v pravém lsova smyslu a Rakousko no coment.. tam se jezdí 100 legálně mezi vesnicema..
Proč ne, krásně to dokazuje úsek D5 z Plzně na hranice. Tam by se rychleji jezdit mohlo bez problémů, vždyť na druhé straně hranic to najednou jde a to ta dálnice je skoro stejná ve stejném terénu.
Jsem pro plošný limit 160 za sucha, 120 za mokra a 80 na sněhu..
A nižší rychlost jen na omezených úsecích.
Řidiči se naučí sledovat provoz a přestanou se držet limitu jak klíšťata psa..
V Čechách se okamžitě ozve několik tisíc kverulantů, kteří se zeptají, jak je definováno sucho, jak mokro a jak sníh.
Podle mě je maximální rychlost kombinací auto, schopnosti řidiče, stav silnice a povětrnostní podmínky!!!