Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Carnajev ukázal prostředníček, argumentuje obžaloba a chce trest smrti

V Bostonu v úterý pokračovala rozsudková část procesu s atentátníkem Džocharem Carnajevem. Obžaloba v soudní síni promítla záběry z vazby, na kterých mladík ukazuje vztyčený prostředníček. Prokurátor tím chce dokázat, že Carnajev svého činu nikdy nelitoval a zaslouží si trest smrti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M27a54r61t26i70n 37J80i56r78o46u37s97e89k 7596555195438

Ukažte ho u soudu místo těch čmáranic. Trapné divadlo, že si nikdo nemůže zkontrolovat, koho že to vlastně soudí!

0/0
23.4.2015 14:16

M47i36c73h30a57l 86Z56e97t39e67k 3728422930517

To video nemá chybu - hlavně, že mu ve finále tu ruku rozmazali;-D

+1/−1
23.4.2015 9:23

J10o78s53e14f 71D94a31n93í46k 9316208712745

Porota se rozplakala. Jak dlouho tuhle komedii nacvičovali?

+2/−1
23.4.2015 8:35

R38o44m72a38n 86K49e88n29i19s 1984378964966

Lidstvo je stále více tolerantnější a shovívavější ke zločincům na úkor jejich obětí. Není mi jasné, proč stále ospravedlňujeme absolutní zločince a nemáme žádnou úctu a lítost nad zmařenými životy obětí. Nebo si někdo myslí, že je hodnota lidského života tak malá, že nestojí za to se tím zaobírat. Pokud jsou nějaké polehčující okolnosti pro násilníka a mají velkou váhu v rozhodnutí o konečném trestu, měli by být okolnosti ve prospěch obětí naopak tak přitěžující, že v konečném rozhodování o trestu vy měli váhu mnohem větší. Nevěřím, že lidstvo již tak otupělo, že mu je mnohem více líto tvrdého trestu násilníka, než to, že oběť přišla o to nejcennější, co člověk má! O právo na život. Nevím, kdy to u lidstva začalo, ale nějak jsme pokřivili poučku zákona "akce a reakce"!!! A tento fyzikální zákon říká jasně, že obě síly jsou stejně velké, pouze s opačným směrem. Směrem k hmotě to platí veze zbytku, směrem k lidskému životu to je posunuté na jednu stranu. Ale takhle zákony příroda nevytvořila! A Matka Příroda je mnohem moudřejší než Homo Sapiens.

+9/0
22.4.2015 22:34

D74a69n 71V96l23k 8831468526844

Konečně příspěvek, se kterým souhlasím - zločinci mají stále víc a víc práv a soucitu ze strany tzv. "práva", jen na oběti moc nikdo nehledí...:-(

+9/0
22.4.2015 22:57

T97o21m16á51š 47P48e25t42r37o97v46i24č 7803690939949

SVEDKYŇA: BRATIA TSARNAJEVOVCI V ULICIACH BOSTONU NESTRIEĽALI

http://www.bostonglobe.com/metro/2013/05/06/bullet-that-nearly-killed-mbta-police-officer-watertown-gunfight-appears-have-been-friendly-fire/kIv9CYo0oVGBC3DlhFjelL/story.html

Svedkyňa Jane Dyson vypovedala, že oficier Richard H. Donohue Jr. bol ťažko zranený "priateľskou streľbou", nie bratmi Tsarnajevovcami. Svedkyňa dokonca tvrdí, že bratia unikajúci pred políciou a polovojenskými oddielmi BOLI NEOZBROJENÍ...

+4/−12
22.4.2015 20:15
Foto

V43l54a54s62t79i68m53i76l 74Č97e56r34n73ý 3337963875

Měl byste se nechat léčit. Takové pitomosti co tu kopírujete nemůže zdravý jedinec brát vůbec vážně. ;-D

+8/−2
22.4.2015 22:15

M38a84r59t73i27n 80J96i51r80o93u65s98e97k 7596595875128

O těch, co pochybovali o událostech v Tonkinském zálivu se také kdysi říkalo, že nemohou být zdraví. Naopak, pane. Zdravé je pochybovat, nezdravé je hltat vládní propagandu. ačkoli to pan Petrovič trochu přehání, na místě toho výbuchu se děly divné věci. Například dodnes nevím, proč tam jakýsi chlapík přímo mezi oběti rozsypal nějaký prach.

0/0
23.4.2015 14:19
Foto

P12a27v49e90l 97F32r27u51m61e73r72t 5507674187628

Plus za to, že tohle komedianství tady provozuje zcela zadarmo a nezištně. R^;-D

+4/−1
22.4.2015 22:25

P73a49v36e52l 83S44o30b26o72t56k20a 5980744

Jestli doživotí nebo trest smrti je hodně bezpředmětná otázka, a draze právníkům zaplacená.

Přičemž rozsudek a vykonání trestu smrti stojí daňové poplatníky daleko více, a odstrašující účinek je nulový.

+1/−6
22.4.2015 20:12

M87i76r75o47s95l46a71v 31K78a47š47p86a37r 3562747291331

Na trest smrti mám sice rezervovaný pohled ale jinak se hluboce mýlíš.                Proti cca 60 letům plného zaopatření je pár metrů konopného lana úplný pakatel.

+7/0
22.4.2015 21:17

P78a39v35e57l 46S33o19b33o45t27k67a 5960324

Jenže to je právě ten veliký omyl.

http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/182057-trest-smrti-je-pro-usa-prilis-nakladny.html

aj., vč. originál sudií z USA.

0/−1
22.4.2015 21:31

P27a51v21e27l 76S72o96b95o12t71k71a 5900524

to měl být -

0/0
22.4.2015 21:31

M69i87r14o96s17l72a51v 53K33a41š69p48a39r 3402517381721

to je ale ten problém, poprava není drahá , prodražuje jí ale to mnohaleté arestování před samotným výkonem spravedlnosti.

+1/0
22.4.2015 22:55

P10a54v62e80l 25S29o44b25o39t97k55a 5350814

Protože spravedlnost není neomylná a tak se stačí podívat kolik rozsudků smrti v USA bylo revidováno.

0/0
23.4.2015 11:43

P36a63v85e54l 80S48o44b40o29t59k34a 5790734

http://zahranicni.eurozpravy.cz/amerika/73901-v-usa-proveri-27-rozsudku-smrti-popravili-nevinne/

0/0
23.4.2015 11:45

J28i78ř56í 37Z42á66h54o73r97a 5703465882889

Daňocvý poplatníky to nic nestojí.

0/0
23.4.2015 7:22

J72a84n 61S90o42c53h96o96r 2594426842536

Asi ho už někdo informoval, jak to v takovém americkém doživotním vězení chodí a tak se to snaží uhrát na trest smrti, proto provokuje porotu, vyhne se tak pomalému uhnívání v doživotním kriminálu.:-/

+3/0
22.4.2015 19:34

D84a70n 88V38l69k 8341138566444

Nezastávám se Carnajeva, ten měl viset už dávno. Ale docela mě baví, že atentát v Bostonu byl terorismus, kdežto dvě americké atomovky na města s civilisty byl akt hrdinství. Rv

A teď, amerikanofilové, do mně. :-/

+1/−15
22.4.2015 19:03

P54e26t45r 81E69b22r 2682370623640

Klasický trollig.

+13/0
22.4.2015 19:22

F24r17a90n59t71i54s66e67k 90M36i76k30e29s 8233517880802

Urcite by Vam zajiste nebylo proti srsti kdyby totez dostali Nemci, nebo se mylim? Americani v Tichomori dost krvaceli a Japonci ne a ne to ukoncit. Mam rad Amiky, stravil jsem tam 18 dobrych let a nedam na ne dopustit.

+13/0
22.4.2015 19:23

D82a83n 69V11l22k 8851418376404

Já mám taky rád Amíky, ale normální lidi. Ne jejich expanzivní politiky a politiku.

+2/−5
22.4.2015 20:15

R44o54m60a82n 83K38e32n79i29s 1394778794396

Expanzní politika USA by se měla odrážet v útocích na americkou administrativu a vedení státu. Co s tím mají společného bezbranní občané, kteří možná vládu ani nevolili a nesouhlasí s ní. To je jako bych za vaše špatné činy potrestal vaše děti, nebo nějakého vašeho příbuzného. To se spíše dá nazvat "chutí zabít někoho za každou cenu", než nějakou odvetou za exekutivu USA. Izrael je v ještě horší situaci.

0/−1
22.4.2015 23:10

D65a24n 66V44l65k 8181778956264

Nerozumím formulaci "Expanzní politika USA by se měla odrážet v útocích na americkou administrativu".

Abych ale vysvětlil preventivně, co mám na mysli a co tu už píši poněkolikáté: NESOUHLASÍM S ČINEM TĚCH DVOU GAUNERŮ CARNAJEVOVÝCH. !

Vadí mi, že politici i média mají jinou rétoriku při posuzování obětí vlastních a cizích. !

0/0
23.4.2015 8:58

V67l27a33d86i53m77í94r 23J94e14s28e43n23i32c23k40ý 9538918915950

Tahle snaha dělit svět na dvě strany, to je velmi omezený pohled. Ani Hirošima a Nagasaki na jedné, nebo Pearl Harbor a Nanking na druhé straně nezaslouží omluvu. Ale kdybych si měl vybrat, jestli být "okupován vítězem", a měl volit mezi Němci, Rusy, Japonci nebo Američany, nerozmýšlel bych se ani vteřinu.

+6/0
22.4.2015 19:24

D43a32n 59V13l13k 8541138856544

Pearl Harbor - vojenská základna. Napadení Japonci rozhodně neobhajuji, ale Hirošima a Nagasaki byla a jsou města plná civilistů. A pokud se nepletu, útok na civilisty = terorismus, nebo tomu už je zase jinak? 8-o

+1/−7
22.4.2015 20:19

V51l74a29d62i48m38í91r 64J59e50s77e11n33i25c81k75ý 9208318105440

I Nanking bylo(je) jen město plné civilistů. Proč argumentujete jen tím, co se vám hodí? Navíc, Japonci byli dva dny předem varováni stovkami tisíc letáků, ale zbytečně. A co řekl tatíček Stalin Američanům v Postupimi? „Nová zbraň bude jistě dobře využita proti Japonsku“.  Zajímal by mě váš názor potom, co byste proti Japoncům bojoval na Filipínách, Guadalcanalu nebo Iwodžimě a Okinawě.

+7/0
22.4.2015 20:58

D31a35n 63V84l14k 8291348946734

Co řekl tatíček Stalin, mě nezajímá, nejsem jeho obdivovatel. Nezastávám se Japonců, zastávám se CIVILISTŮ. A netahám zde Nanking, jen polemizuji o tom, že bomba proti civilistům v Americe = terorismus, kdežto bomba proti civilistům mimo Ameriku = hrdinský čin. Neremcal bych, kdyby atomovka byla použita na vojenské cíle. Btw: o jakých letácích píšete? I kdyby varovných letáků byly miliony, jak se měli uchránit civilisté? Kteří ani nevěděli, co se na ně chystá, když o účincích atomovky neměli ani ponětí? 8-o

Můj názor po hypotetickém boji s Japonci by byl nejspíše stejný, jako po hypotetickém boji s Němci, Sověty, Iráčany i jinými: válka je svinstvo. Rv

Tak - co tam máte dále?

+2/−1
22.4.2015 22:24

M83i50c33h91a37l 49Z61e52t24e60k 3828832470877

Japonci v prosinci 1941 v Pearl Harboru lítali i nad civilní zástavbou a stříleli do civilistů.

+2/0
23.4.2015 9:15

D41a50n 28V42l97k 8431308376434

Michale, Michale, asi taky nečtete podněty k diskusi. Takže si pořádně přečtěte, co mám na mysli a pak diskutujte, hm? ;-)

+1/−1
23.4.2015 10:40

J80a84r20o30s49l64a76v 44K18o67t68l85a66b37a 3770417

Zkrátilo to válku o pět let a ušetřily se milióny životů

+11/0
22.4.2015 19:46

D87a41n 23V67l17k 8491608466864

Takže, jestli tomu dobře rozumím, tak nejprve musíme životy obětovat, abychom je nakonec uchránili, myslel jste to tak? 8-o

A podle čeho soudíte, že miliony životů? Dělal ste nějakou analýzu? Anebo přebíráte názory odjinud?

+1/−6
22.4.2015 20:13

J75a53r62o11s91l95a40v 62K23o88t21l51a39b41a 3120597

Oproti pozemní invazi na japonské ostrovy.

+5/0
22.4.2015 20:22

D82a47n 75V79l28k 8551828896634

Pane Kotlabo, zajímám se o danou problematiku a formulaci o "statisících až milionech životů" použily americké zdroje bez jakékoli analýzy. Pouze to byla politická objednávka, která měla ospravedlnit neospraveditelné: použití vojenské síly proti civilistům.,

0/−3
22.4.2015 22:27

B66l54a88n23k74a 72B45a58u83e61r88o33v80a 4161740729547

Jste debil. Ty atomovky nas zachranily pred japonskou kolonizaci. Jinak by se Japonci nikdy nevzdali.

+7/−2
22.4.2015 19:46

D14a24n 87V29l46k 8121818656564

Bauerová, Bauerová, asi byste měla oprášit školní vědomosti (anebo omezit konzumaci alkoholu), abyste zjistila význam slova debil. A buďte tak laskava, prosím a zapněte si diakritiku, když se mnou chcete diskutovat, ano? ;-D

0/−1
23.4.2015 10:45

P65e23t69e16r 56S96m79r21e37k 3382840730982

;-D Vy antiami trolovia ma fakt bavíte. Ste ako smrad. Zrazu sa vynoríte a nikto nevie odkiaľ...

+8/−1
22.4.2015 20:03

L23i47b16o79r 57B49e70n59e65š 1692144552106

Aby nekdo napsal, ze jste jeden z nejvetsich "nechytraku", nemusi byt nutne amerikanofil (nebo rusofob nebo oboji jako kuprikladu ja).

I ti, kteri USA nenavidi, ale jsou alespon trosinku normalni vedi, ze se tim zachranilo daleko vice zivotu, Vlku!

+2/0
22.4.2015 21:29

D78a75n 75V47l18k 8851418196264

Asi jste poněkud prostoduchý, Beneši, proto to speciálně Vám vysvětlím dobrovolně znovu, tentokráte otázkou: JAKÝ JE ROZDÍL MEZI POUŽITÍM BOMBY MEZI CIVILISTY V AMERICE A POUŽITÍM BOMBY MEZI CIVILISTY V JAPONSKU? Celou dobu mluvím o nevinných, chápete to??? Beneši, Beneši, že Vy si ze mně jen utahujete... 8-o

0/−1
22.4.2015 22:54

L79i45b23o55r 42B35e11n94e47š 1432694392246

Ja jsem prostoduchy a Vy jste tak "mnohoduchy", ze neumite ani spravnym zpusobem reagovat na prispevek.

Chapu, ze slo o "nevinne", ale i kdyby tech mrtvych bylo 2x vice, tak vetsi mnozstvi lidi (I CIVILNICH!) bylo timto zachraneno!

A pokud nechapete rozdil mezi Carnajevovou bombou a bombami svrzenymi na Japonsko Vy, tak se vratte na Novinky!

Tam s temi Vasimi "kecy" zajiste uspejete (a navic tam budete mezi svymi; jak nazory tak i podobnym IQ), Vlku!

+3/0
22.4.2015 23:26

D73a81n 39V32l33k 8251858156564

Beneši, Beneši, já to trefil přesně, Vy si ze mně utahujete: nejen že se neumíte vyjadřovat ke příspěvku, ale ještě z toho obviňujete mně. Navíc neuvádíte zdroj, odkud máte ono "2x vice" (abych Vás citoval přesně), což se taky nedělá, víte? Souvislost s tématem a Novinkami mi poněkud uniká a už vůbec nevím, odkud znáte mé IQ, když se o něm vyjadřujete. Tipoval bych Vás dle toho na mého psychologa, ale ten - na rozdíl od Vás - umí česky... Tak nevím, ale přesto musím uznat, že jste mne dobře pobavil, Beneši. ;-D

0/0
22.4.2015 23:48

O10t11a10k96a10r 45Š60p90a75č86e67k 5141312362449

Vlku, Vlku, z Vašeho vlastního prohlášení vyplývá, že Váš psycholog zřejmě stanovil Váš IQ jako velmi nízký, tedy podobně, jako Vás hodnotí Libor Beneš, s kterým však o tom polemizujete. Pro vysvětlení tohoto rozporu, mohl byste nám neinformovaným čtenářům vysvětlit Váš vztah k Vašemu psychologovi? To by mnohé vysvětlilo. Děkuji a držím palce!

+1/0
23.4.2015 12:46

D43a93n 37V33l64k 8731658226404

Špačku, Špačku, taky jste se doteď nenaučil číst, anebo je Vaše IQ ještě o dost nižší, než to mé, jinak byste nekladl tak stupidní otázky. Držím Vám palce pro další pročítání příspěvků a hlavně pro jejich lepší pochopení. ;-)

0/0
23.4.2015 14:23

J48i60r11i 64H77u63b17k92a 1393736884225

Jaký je rozdíl?

Tak jednak byste se měl oprostit od náhledu na 70 let staré události dnešní optikou.

Tedy první rozdíl je v tom, že atomové pumy na Hirosimu a Nagasaki byly shozeny v době, kdy mezi USA a Japonskem panoval válečný stav.

Druhý rozdíl je v tom že že tehdy se plošné bombardování měst považovalo za akceptovatelnou a validní formu vedení války a v případě Japonska a jeho decentralizovaného průmyslu to platilo dvojnásob. Navíc použití atomových zbraní vůbec nepřineslo zvýšení počtu obětí nálezů na japonská města... Spíše naopak.

A mimochodem, už tehdy se odpálení pumy na sportovní události bez varování považovalo za kriminální čin.

Nakonec mám otázku. Když už víme, že bombardování měst bylo naprosto normální taktikou, jaký rozdíl je podle vás mezi civilistou, kterého zabije tristiva puma v Rotterdamu či Coventry, nebo ohnivá bouře v Hamburku, Drážďanech, Tokiu nebo atomová puma v Hirošimě? Já říkám... Žádný. Byla to válka,svinská dlouhá válka kde cílem bylo slovy gen. Pattona zabít co nejvíc těch druhých bastardů.

Zatímco útok na civilisty v míru, bez varování, byl, je a bude sprostý kriminální čin zasluhující potrestání.

+2/0
23.4.2015 6:31

D53a41n 38V11l59k 8861518926524

Víte, pane Hubko, když se chce, okecat se dá leccos a přesně to politici dělají. Nic ve zlém, to není proti Vám:

"byl přece válečný stav" tedy znamená, že mohu použít zbraně proti civilnímu obyvatelstvu? Jasně, uvádíte, že před 70ti lety se to tak vykládalo, ale bylo to proto, aby se nějak zakryly válečné zločiny. Souhlasíte snad s tím, že sovětští vojáci v téže době u nás (a nejen u nás) kradli, loupili, znásilňovali a zabíjeli? S odkazem na to, že "je přece válka"? Násilí proti civilistům, ze zálohy a bez varování je prostě podle mého názoru svinstvo a je jedno, dopouští-li se jej dva darebáci nebo celý stát. Přesně TOHLE jsem chtěl naznačit. Proti Američanům jako lidem nic nemám.

0/0
23.4.2015 9:09

S56t69a59n13i86s88l31a58v 81B90o35š44č87í66k 7608837598350

Rozdíl je ten, že USA a Japonsko byly v době útoku ve válečném stavu, příčemž USA nebyl v této válce agresorem.

+1/0
23.4.2015 8:13

D97a33n 59V20l91k 8611548306504

Ježkovy zraky, fakt nepřemýšlíte nad tím, co píšete? Kdo jim dal právo k tomu, aby HODILI BOMBU NA CIVILISTY? Neptám se, kdo byl agresorem, chápete to??? Mimochodem - USA jsou agresorem ve spoustě válek a přesto se nezastávám teroristů, kteří odpalují bomby mezi civilisty v USA a ospravedlňují to "svým bojem". VADÍ MI DVOJÍ METR PŘI NÁHLEDU NA NÁSILÍ PROTI CIVILISTŮM. Chápete to? 8-o

+1/0
23.4.2015 10:21

V95o93j62t24ě78c69h 46A95n14t41o15š 9743751284716

Uklončila se válka daleko dříve a tím zachránily více životů . V té době zvolili to  menší zlo. A pro příště se lépe informujte zjistěte si info než  ze sebe opět uděláte hlupáka.

+1/0
22.4.2015 22:45

V80o90j96t86ě18c53h 71A49n74t36o26š 9943281964586

Japonci při okupaci asie mají na svědomí mnohem více lidských životů než kolik jich bylo zabito vHirošimě a Nagasaki .

0/0
22.4.2015 22:49

D67a80n 61V86l38k 8201658286294

To Vám neberu a vím, že se Japonci (vojáci) chovali v Číně jako ti nejhorší bastardi, ale čtěte, prosím, o čem tu je řeč: o použití násilí proti CIVILISTŮM: v USA jich zahyne nesrovnatelně méně a jedná se o terorismus, ale vojska USA s terorismem začala podstatně dříve a ve větším měřítku a ještě měla tu drzost označit to jako hrdinský čin. :-/

0/0
22.4.2015 23:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.