Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

PŘEHLEDNĚ: Největší změna za 10 let. K čemu jsou odvody a zálohy?

Koho se budou týkat odvody? Bude možné se službě v armádě vyhnout? A pomůže v době profesionálních armád k obranyschopnosti země plošné zavedení odvodů, tedy nikoli jen mužů jako dříve, ale i žen? Portál iDNES.cz připravil přehled odpovědí k největší změně v obranné politice státu za posledních deset let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M28a97r39t66i85n 64Z44i59k42m79u38n75d 7755205934811

Kdyby válka vypukla zítra, tak čeští vojáci ani nebudou vědět, za koho že to vlastně mají bojovat.

0/0
22.6.2015 8:43

L67u71d80v98í79k 97R94a59k 8665521534424

Včera jsem slyšel názor několika bývalých vojáků (v záloze, mimo AZ) a říkali, že "jestli si myslí vláda, že se přihlásíme do AZ za 1000 ku měsíčně..cha cha, a to, že se mění zákony jak se komu hodí, sebrali nám 10% a 15% nám daní výsluhy, tak nám hold víra a svědomí nedovoluje již bojovat za takové politiky. R^;-D

0/0
22.4.2015 8:50
Foto

I45m41r65i94c20h 70S29u18c84h56a32r42s68k79ý 8936253785221

Dle vašeho příspěvku soudím, že mi co jsme absolvovali základní vojenskou  službu zadarmo jako povinnost, jsme (nebudu sprostý) - máte pravdu nepoložím život za takové lidi jako jste vy a ani se nikdy nezúčastním žádného cvičení. RvNa vaši rentu musím já jako zaměstnanec soukromého sektoru odvádět velké daně, aby jste mohl do svého důchodu doma ležet a ještě si stěžovat.Rv[>-]Rv

0/0
26.4.2015 9:43
Foto

J54a60n13a 21H91l26a69v68k73o29v13a 2781106438206

Nemam problem jit k odvodum jen by me zajimalo kdo se bude behem cviceni starat o me tri dcery kdyz jsem samozivitelka a rodice nemam aby se o deti postarali?

0/0
20.4.2015 15:32

Ř11e23h42o65ř 14V89l85a95s21á48k 2474404981146

Tak to asi je na čase sehnat si chlapa. Ostatně kdo se o ty děti postará, kdyby se Vám, nedej Bože, něco stalo.....

+1/0
21.4.2015 8:27

T78o80m53á97š 92B38l34a48h49o 1357503958103

Rusti agenti znova na internetove scene? Jinak si nedokazu predstavit, proc by se tu lidi snazili tak moc popsat, jak zbytecne zalohy vlastne jsou a jak nas chce vlada zneuzit. Nebudte vystraseny decka! Mozna nejsem kovany vojak, ale jestli na nas vtrhnou rusaci z vychodu nebo musulmani z jihu, rad pomuzu branit svoji zem a rodinu! Urcite je to lepsi nez jen prihlizet a necinne cekat na pomoc. EU[>-] Osobne bych spis vyuzil "bezne" vysetreni u lekare pro monitorovani schopnosti populace, nez nejake extra pracoviste. Doufam taky, ze pripadna cviceni budou mit lepsi uroven, nez sem zazil na vojne, kde nebylo ani cim strilet. Verim ale, ze opravdovy vojaci misto gum, ktere sem rok zazival, by lidi na nejakou obranu pripravit mohli. R^

+2/−1
19.4.2015 19:23

J24a33n 97K55r45á27t71k88ý 9612730163

Blaho, jestliže si přečteš jen poslední větu tvého románu na pokračování "Verím, ze opravdovy vojaci misto gum, ktere sem rok zazival...", tak si každý udělá představu o tvé inteligenci, kritizující "gumy", pitomče!!!

0/0
21.4.2015 8:59

T18o88m79á89š 64B59l25a73h43o 1217763438963

Jak dojdou argumenty, prijde rada na pravopis. Ti panove, ktere sem na vojne skutecne zazil, nedelali jen jednu chybu v nekolika vetach (s hacky a carkami nemohu slouzit. Nemam instalovanou ceskou klavesnici). Jejich psany projev byla opravdova katastrofa. Zato pit umeli dokonale. Kdyz sem je jako velitel vozu o vikendu pomahal rozvazet domu, casto me ani nepozvraceli!

0/0
21.4.2015 9:35

J57a31n 20K19r67á72t13k22ý 9312840803

Blaho, ty něco piš o gumách! Stačí si přečíst jen poslední větu "Verim ale, ze opravdovy vojaci místo gum, ktere sem..." Jestli jsi měl peklo s "gumami", tak se vůbec nedivím, že s takovým pitomcem, co jsi, se dalo těžko vyjít!!!

0/−1
21.4.2015 9:04

T17o10m53á14š 93B75l40a37h39o 1407413808463

Nechcete si ten prispevek pripravit nekam bokem a az budete skutecne spokojen, tak ho vlozit na web? Dve ruzne odpovedi jsou trochu trapas. Preji hodne stesti pri dalsi praci s tim vasim "internetem"!

+1/0
21.4.2015 9:41

J33a26n 26K15r63á41t12k55ý 9632580863

Za dvojí reakci k jednomu tématu se omlouvám. Došlo k tomu proto, že jsem se chtěl asi po 5. minutách podívat, kde byl umístěn - a on tam nebyl. Došel jsem k závěru, že jsem špatně kliknul. Proto druhá reakce ve stejném duchu. Znamená to, že neopisuji a mám stejný názor na jednu a tutéž věc - i když jinými slovy. P.S. Neměl jsem připomínku k interpunkci, ale k hrubce - a to není věc jiné klávesnice, pane Blaho.!!

0/0
21.4.2015 14:52

T94o61m79á93š 11B13l12a85h14o 1977823638163

No vzdyt to tak pisu. Slo o jednu chybu v tom vami zminovanem "romanu na pokracovani", kdyz nepocitam chybejici hacky a carky (tedy diakritiku a nikoliv interpunkci).

0/0
21.4.2015 17:01

J21a78r66d80a 48B14r65a26b50e72n84e51c 1550964579896

hlavně pomalu a zlehka připravit obyvatelstvo k tomu, kam nás Sobotkova vláda chce zatáhnout

+3/−3
19.4.2015 10:38

J81i35ř52í 51L65e19p42š95í45k 7367361387541

kam?

+2/−1
19.4.2015 15:30

V76l48a49d61i19m93í84r 73P31r17o59k91e69š 8547876930521

Všichni si už mysleli, že nebudou pomalu u těch menších států armády třeba, že ty tzv. velmoci budou vyrovnanými soupeři. Stačilo však, když Putina v Rusku nalezl společnou řeč s armádními jestřáby a rozhodl se budovat podobné impérium jako byl ten pověstný SSSR a praktickou podobu, jak toho dosáhnout se stalo napadení Ukrajiny a anexe Krymu.

        Myslím, že každý stát, tedy i ČR, by měl mít přehled o zdravotním stavu a fyzické dispozici mladých lidí ve věku do 20-ti let, kteří by byli schopni bránit zemi v případě potřeby, t. j. napadení jinou zemí, jak se to stalo před rokem té svrchované Ukrajině v případě napadení Ruskem.

+1/−2
19.4.2015 10:18

J54a15r54o95s31l72a40v 21T49í12n45e69k 4454218770372

Pane Prokeši, omíláte státní propagandu. Rusko Ukrajinu nenapadlo(nejsou na to žádné přímé důkazy, pouze snůška propagandistických řečí ukrajinské a cizí rozvědky , a možná zfalšovaných videí a fotografií), a na Krymu je většina obyvatelstva ruskojazyčná, takže se rozhodli se od Ukrajiny odtrhnout. A do r 1954 byl Krym ruský....Pak ho Chruščov daroval Ukrajině...Já pravdu neznám, takže nestojím na žádné straně, vy však máte jasno.

+1/−1
19.4.2015 18:53

J71a73r34o44s88l45a13v 72T25í60n27e91k 4594958630542

proboha kde to furt berete, že Rusko napadlo Ukrajinu ? Není zatím jediný důkaz, kromě žvástů válečných jestřábů z různých států...

+1/0
19.4.2015 18:54

J11o92s81e30f 83A57l54b74e19r49t 3699918489134

No je to jasné.Česko se nemůže spoléhat,že nás vždy bude chránit někdo jiný.Amíci začínají mít problémy sami ze sebou.Co se týče NATO,bůhví jak to bude za několik let.A EÚ se nám začíná rozpadat před očima.Viz např.Řecko,zahnáno do náručí Ruska,VB se pořád cuká a hrozí,že EÚ opustí,Maďarsko otevřený nesouhlas se sankcemi,atd.To znamená,nebýt tak závislý na jiných státech a ubránit si trochu suverenity.Nelézt pořád někomu do zadku.Takže trochu zvýšíme soběstačnost v obraně naší milované vlasti.Že?

+1/−1
18.4.2015 18:55

V85l94a81d64i97m79í62r 58P62r18o11k81e80š 8707556470611

Alberte, trouch vaše termíny uvedu na správnou míru. Svět si nějak zvyknul, že vše zařídí USA, respektive, že američtí občané budou stále souhlasit, aby Amerika dělal za jejich peníze četníka ve světě.

         NATO je soubor zemí jak dlouhodobě demokratických, tak i zemí s komunistickou totalitní minulostí a to vždy vzájemně názorově neklape, jinak zatím nic lepšího pro společnou obranu v Evropě, než NATO nebylo vynalezeno.

 To stejné jako o NATO platí i o EU, jen bych doplnil, že Řecko nikdo do náručí Ruska nevehnal, Řecko za svých socialisticko-komunistických vlád EU podváděla a nasekalo miliardové dluhy, které by nyní chtělo na úkor ostatních zemí EU odepsat.

        Po tom co poslední volby v Řecku vyhrála ultra-marxistická strana Syriza v čele s ortodoxním komunistou Tsiprasem, byl jen otázkou času, když začne Řecko koketovat s Putinovským Ruskem, které potřebuje v EU tu tzv. pátou kolonu, která by tam vetovala to co by se Rusko nelíbilo a v super-demokratické EU je to tak, že když se hlasuje, se vším musí souhlasit všech 27 členských zemí EU, takže když by v EU Řecko zastupovalo ruské zájmy, tak nic co by vadilo Moskvě neprojde.

         Tsipras také využívá svého sbližování s Putinem jako nástroje nátlaku na Brusel, že když jim nějaký dluh EU neodpustí, bude Řecko tou ruskou "radlicí" v EU.

           Proto je urychleně třeba připravit odchod Řecka z EU, jak to navrhuje Francie, neboť Řecko s touto komunistickou vládou je pro Evropu obrovské nebezpečí, jak ekonomické, tak zvláště pak bezpečnostní.

0/0
19.4.2015 10:42

P53a47v90e67l 51M39o56r53a23v28e59c 1354485754207

EU má 28 členů.

0/0
19.4.2015 10:53

V33l21a74d31i20m94í96r 83P90r52o39k72e28š 8127766830291

Moravec, děkuji za upozornění, ale obsah mého názoru to nijak nemění.

0/0
19.4.2015 10:59

P70a87v25e54l 56M44o43r65a34v21e83c 1614135334247

Jj já se zbytkem souhlasím

0/0
19.4.2015 11:01

Z42d90e57n68ě94k 33S37m66e55j63k10a25l 5219664371

No už vidím, jak holky bojují v předních líniích, na druhé straně je třeba dopřát nepříteli nějaké to povyražení. Za druhé světové války museli chudáci okupanti lézt po půdách a hledat schované ženské. Takhle to budou mít přímo na place... Myslím, že uzrál čas, aby jsme se těch primitivů ve vládě rychle zbavili.

+3/−1
18.4.2015 18:18

P50a46v44e39l 64K60u59r65a75l 5751404650840

Však švédská armáda bude mít u každé jednotky genderové poradce kteří mají od 1.1.2016 zajistit že ve všech jednotkách budou ženy nasazovány naprosto rovnocenně.

0/0
18.4.2015 18:34

M82i23c31h87a28l 25P39o37h53o17ř87e95l43s30k68ý 8902561291317

to budou muset být slušně nabušené mašiny , jestli k vuli ženské jetnotka nesplní ukol a budou muset dělat 50kliku v plné výstroji budou rády když

dostanou jen deku

+1/0
18.4.2015 18:40

P98a96v69e46l 26M72o68r62a82v34e80c 1914635664517

Vy děláte jako kdyby v české armádě nebo v jiných armádách nesloužily ženy.

0/0
19.4.2015 10:54

V82l42a41d22i95m95í36r 98P96r38o55k43e30š 8397896740291

Smejkale, asi toho o armádách různých států moc nevíte, neboť na př. v americké armádě je žen mnoho. Současné armády mají mnoho logistiky, kde se ženy velmi dobře uplatní. Takové to myšlení, které tady prezentujete, že si ženy v armádě nedovedete představit u děl, nebo řídit tanky, případně létat s bombardérem, je takový český myšlenkový kolorit o armádě a svědčí to o tom, že takovým malým českým primitivem budete spíše vy, než ti ve vládě.

0/−1
19.4.2015 10:58

J56i19ř66í 87L23e75p14š24í59k 7627561137721

tak ono to není o tom, zdali máte mezi nohama vocas..... 

https://www.ar15.com/archive/topic.html?b=1&f=5&t=1679373

0/−1
19.4.2015 15:37

J25i34ř38í 90V46i36n59k44l32e35r 1711967720189

Tak co bude další rozkaz USA ve jménu té jejich "demokracie"? Záchrana Ukrajiny?

+4/0
18.4.2015 16:25

K70a38r47e32l 91J59i61r44k54a 3983620688660

Už v dobách sociaslismu nám nadřízení říkali,že mi v první lajně máme životnost asi 8 minut.Dnes by to bylo ještě kratší.Tak nechápu na co potřebují nevycvičené zálohy.

+6/−2
18.4.2015 16:10

J36a96k46u43b 78P95r34o23k31e14š 6393928632243

V dobach socialismu se s CSSR, DDR a Polaky pocitalo jako s nuklearni strelnici, meli jsme vest prvni utok do nepratelskeho opevneni a schytat prvni sadu jadernych uderu za nami po "vycistenem" uzemi by jiz postupovala Ruda armada, ktera by se tak dostala "zadarmo" prvni linie obrany.

+1/−2
18.4.2015 21:11

K83a34r82e93l 89P50a66n43c84e22r 7391640528204

Ja mel pouze tri minuty, docela Vam zavidim, mohl jste si to vychutnat.

0/0
19.4.2015 4:17

J79o78s38e38f 77L68e33b46d85u91š92k11a 4472933493335

To bude paráda. Až brance bude školit nějaký odborník: "Voják se skládá z muže a rystuńku, kterážto část je na něm nejhlavnější a proto nejdražší. Muž má cenu asi šestset korun, rystuňk je mnohem dražší a béře se z erárních magacínů. K rystuňku patří zvláště: košile, bílé kalhoty, fuslapny, boty, kalhoty, bluza a čepice. Ty propůjčujeme jen opravdovým vojákům, vy jste zatím jen branci. Muž a rystuňk dohromady složen a řádně sešněrován tvoří regruta z kteréhož ausbilduňkem se stane voják, jehož hlavní věcí je aby dovedl dobře střílet. K střílení je nutno mít kvér, munici a a buďto šajbu nebo nejaký cíl vůbec. Kvér se skládá z osmi částí. Lauf, aufsac, fršús, kasten mit dem cubringer, šalf mit dem óbršalf, garnitura, bajonet se šajdou a z rekvizit. Co se smějete tak pitomě? Vykládám to tak, že i sedmidenní tele by tomu rozumělo a ještě je to moc pro vaše pitomé vody v lebkách. Morgen zum Rapport... e e e co to vykládám, už zase zapomínám, že nejsem v cuku u pitomejch remund rekruckejch, alébrž ve škole mezi vzdělanými branci. Co chcete vy tam v rohu? Cože? Stěžovat? Předně, říká se poslušně prosím, potom, pan ředitel pro vás v tomto okamžiku neplatí, protože jste podřízen vojenskému trestnímu řádu. Abteten! A nezdržujte zbytečně".

0/−2
18.4.2015 16:09

J18o39s37e44f 76L20e70b15d72u28š98k91a 4222333133245

Jak psal nesmrtelný Hašek. Das ganze tschechise Volk ist eine Simulatenbande. A possudek odvodního lékaře bude znít: Sie sind ein Simulant a stejně jak doktor Bautze dodá: Den Kerl sogleich einsperren.

+1/−1
18.4.2015 15:43
Foto

J52a23n 43B51r75a11u25n 1948908473485

Čéska fójak, tóbra fójak!

+2/0
19.4.2015 4:08
Foto

I89m11r87i12c72h 93S60u14c98h36a17r43s69k17ý 8336643585681

Milí pravdoláskaři, Majdanovci a USA- filové doufám, že půjdete příkladem a všichni se dobrovolně přihlásíte do aktivních záloh naši armády a podstoupíte minimálně jednu zahraniční misi. ;-D děkujeme předem.[>-]R^

+8/−2
18.4.2015 15:40

P40a34v61e87l 77M58o34r60a96v57e17c 1244425534397

záložáci nechodí na zahraniční mise

+2/0
18.4.2015 15:59

P70a80v13e83l 25K36u97r60a28l 5131864440780

Zatím ne ale podle nového zákona je tam vláda bude moci nasadit pokud uzná za vhodné

Mimochodem... víte jaký je rozdíl mezi demokracií a diktaturou? Pokud se chcete zbavit diktátora potřebujete jeden náboj...

pokud se potřebujete zbavit demokratů potřebujete munici na postřílení 50,1 procenta hlasujících.

Pro ty přehlasované není vůbec žádný rozdíl v tom jestli jim svobodu omezí demokratické hlasování a nebo diktátor. Zbavit se toho diktátora bývá snazší.

Můj názor je že svoboda je subjektivní stav jedince - někdo se může v pohodě cítit dostatečně svobodný v Rusku, někdo v Číně, někdo v USA.

Je to stav který nelze jinému člověku zajistit. lze mu v něm jen bránit.

tzv ideologie "lidských práv a demokracie" jak je praktikována v EU-USA pro mne prostě není to zlaté prase co je pro vás. Co se mne týká je zcela na úrovni marxismu, nacismu, radikálního islámu, radikálního křesťanství... prostě jenom jedna ideologie... v ničem lepší, v ničem horší. Prostě jen jiná. 

Jakékoliv hodnocení je subjektivní. A tedy nepatří do mého života.

A za "demokracii ala EU" importující sem jednoho muslima za druhým tu fakt bránit nehodlám.

+5/−1
18.4.2015 16:03

P72a43v51e45l 65M35o60r22a86v12e32c 1394775214957

No vy jste prostě jenom srab, kterej potřebuje být zajímavej.

0/−3
18.4.2015 16:17

P13a96v84e93l 63K14u98r36a29l 5791434420410

Děkuji, dávám přednost tomu být živý srab než mrtvý hrdina.

evropští "pravdoláskaři" trpí utkvělou představou že jejich ideologie "lidských práv a demokracii" kterou vyznává jejich civilizace jaksi podléhají iluzi že šíření a vyznávání téhle ideologie je opravňuje k jakékoliv akci...

ovšem když třeba radikální muslimové ISIL chtějí vzít svou ideologii a šířit ji tak je jejich ideologie neopravňuje k ničemu... 

to samé pokud jde o rusy, číňany... nebo prakticky kohokoliv jiného kdo se nemodlí k jejich zlatému teleti- "lidským právům a demokracii"... ale když náhodou je třeba "společný nepřítel" tak se najednou heretický spojenec (typu třeba saudské arábie nebo Edorganova Turecka) vždycky hodí, ikdyž ho EU-USA ideologie nezajímá.

Celý svět je civilizovaný. Jenom prostě v rusku je jiná civilizace než v Evropě, v Číně je jiná civilizace než v Saudské arábií... etc. A žádná není ani lepší, ani horší. Jsou jen jiné.

EU a ani ČR nedělá vůbec nic čím by mne sebeméně motivovala k tomu hnout prstem pro zachování její existence.

Pro mne je stát jenom a pouze administrativně správní jednotka na nějakém území jejíž jediným smyslem existence je plnit požadavky občanů. Pokud je neplní, pryč s ní.

-nikdy nepřijmu tezi že stát - respektive nějaké jeho imaginární zájmy, jsou důležitější než moje osobní svoboda. 

Nejideálnější je stav kdy se vedení státu bojí toho že druhý den bude lidovým povstáním sesazeno... že mezi lidmi je dost zbraní a munice aby se civilní populace dokázala vyrovnat a překonat kombinovanou ozbrojenou moc policie a armády.

Ideální formou obrany jakéhokoliv území je na státu nezávislá decentralizovaná domobrana, která má zbraně, výbušniny a je schopná proti okupantovi vykonávat neorganizovanou teroristickou činnost.

+3/0
18.4.2015 16:22

P73a42v83e90l 23M54o87r63a16v70e58c 1164915264837

No prostě jste srab a anarchista.

0/−2
18.4.2015 16:36

P77a80v54e46l 25K12u57r31a28l 5911804740730

S tím srabem se nehádám- zastávám názor že nejlepší metoda boje je hluboce se uklonit když kolem vás někdo prochází, vrazit mu nůž do zad a pak jít brečet na jeho pohřeb.

Hrdinů jsou plné krchovy.

Je to hlavní důvod proč náš milovaný protektor za druhé světové nechtěl dát čechům žádné pušky (totiž věděl o slavných přechodech českých pluků za první světové na druhou stranu za zvuků plukovních kapel a pěkně v pochodovém čtverci)

By mne zajímalo co hráli :-)

A jinak překvapivě se mílíte - já jsem imperialista - ovšem zastávám názor že jedinou starostí impéria má být územní expanze a zabírání nových prostor a zdrojů. 

Vše ostatní má být delegováno výhrandě na místní samosprávy. Centralizovaná vláda typu Brusel která se snaží dělat univerzální zákony pro celý kontinent je mi odporná.

+2/0
18.4.2015 16:44

J16o32s64e31f 92L28e48b53d27u41š26k32a 4332413963355

Nechodí, většinou letí. ;-D

0/0
18.4.2015 16:10

P36a87v70e86l 25M57o48r35a95v26e38c 1264205654977

Dobře tak záložáci, neletí, nejedou, nechodí a ani neplují na zahraniční mise, stačí?

0/0
18.4.2015 16:14

J42o78s23e56f 82L16e36b23d73u77š39k60a 4492383243915

Nestačí, protože o jejich nasazení nerozhoduje to, že jsou záložáci, ale vláda. Plošné odvody jsou spíš něco jako tunel na státní finance a vůbec nesouvisí s obranyschopností státu. Zjišťovat zdravotní stav populace způsobem jak za Marie - Terezie je nebetyčná hovadina. K čemu proboha platíme z veřejného zdravotního pojištění prohlídky dorostu od věku kojence až do 19 let? K čemu máme povinné závodní lékaře, provádějící prohlídky zaměstnanců? K čemu platí ZP pravidelné prohlídky dospělých každé dva roky?

+1/0
18.4.2015 16:22

P69a60v95e91l 14K19u87r58a58l 5831384340750

ono je to vcelku jedno... během měsíce se klidně dá přibrat 20 kilo... takže k čemu je nějaká stupidní lékařská prohlídka...

během 30 dní může někdo kdo byl zcela schopen být zcela neschopen. ;-D zhubnout bez toho aby to člověka nenávratně poškodilo ovšem trvá tak půl roku.

Běhat takový člověk nemůže... během týdne by měl zničené klouby a nepohl se.

+2/0
18.4.2015 16:25

P88a32v42e60l 43K82u52r19a84l 5231294980730

McDonnalds bude mít žně :D

;-D;-D;-D

+1/0
18.4.2015 16:34

J96o19s84e95f 98L96e81b34d68u64š24k72a 4922323903645

Odvodní komise sepíše nějakou zprávu a založí ji do armádního archivu. a tam bude ležet až do skonání světa.

+2/0
18.4.2015 16:37

V97l98a76d12i46m83í55r 96P10r16o54k70e81š 8837476750921

Moravec, to se pletete, když se český voják v záloze do mise přihlásí a projde zdravotním výběrem a fyzickými testy, jde do mise jako každý jiný. Samozřejmě je to omezeno věkem.

Mám souseda, který vojákem v záloze je a byl již na misi dvakrát, jednou byl v Bosně a Hercegovině, podruhé v Afghanistánu. Za peníze tam vydělané si po návratu koupil nové auto a kopili si i byt.

0/0
19.4.2015 10:24

P39a21v77e73l 61M83o41r52a51v30e66c 1274865494607

Ale tohle je dobrovolná záloha, tento zákon pouze slouží k tomu aby se 18 letí dostavili k odvodu a ani nemusí na cvičení a budou prakticky jenom v registru a povoláni budou jenom v případě stavu ohrožení nebo válečného stavu. Takže ti co jdou do aktivní zálohy můžou jít, ale toto není aktivní záloha.

0/0
19.4.2015 10:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.