- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Opet Asiana airlines. Tuto spolecnost lze jen tezko doporucit.
Idnes tomu článku reklamou s pohledem na hřbitov dal korunu! :-)
No, hlavně to letadlo dosedlo asi 330 metrů před začátkem přistávací dráhy, viz informace The Aviation Herald. Takže ne jenom obyčejné vyjetí z dráhy. Je zázrak, že to všichni přežili ...
Ty kusy antén na dráze tam jsou proto, že přistáli přímo do soustavy / před soustavu naváděcích antén ILS (kurzový maják), která je těch cca 330 metrů před začátkem dráhy.
Ti pasažéři nebyli připoutáni? Personál chápu, ten už po přistání musí fachčit, ale cestující by měli být připoutáni až do zastavení stroje. Pojišťovna z toho jistě nevyjde škodná.
Myslim si, ze pripoutani byli a nejspis se pri smyku otevrely skrine s batozinou. Lehkym zranenim rozumejte to, ze nekomu spadla kabelka na hlavu a ma na cele bouli.Take z kapes na sedadlech pred cestujicimi mohly vyletet ulozene predmety.
kde se vzala anténa na přistávací dráze?
Kéž by takhle končily všechny letecké havárie. Ale z toho pole ten Airbus dostanou až po vyschnutí.
Kdyby se zabili, tak by je připsali na seznam obětí americké atomové bomby.
Driftující Airbus někdo těžko trhne.
Z článku vyplývá, že v přistávacích drahách jsou antény, nebo jak tomu rozumět?