Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Norsko odebíráním dětí bojuje s následky incestu, tvrdí Litevci

Norské úřady mají zvláštní důvod, proč odebírají děti cizincům a svěřují je do péče norským rodinám, zaznělo v pořadu soukromé litevské televize LNK. Barnevern tak údajně bojuje s „největším příbuzenským křížením na světě“. Litevské děti jsou podle hostů pořadu zvláště žádané.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J58a55n 52S18o44c33h88o47r 2884406892806

Charfreitagovi a podobné společnosti.

Jestli je anebo není běžný incest v Norsku nevím, ani to není moc důležité, ale stát a národ s praktikami fašismu, který uměle protahuje navrácení ukradených dětí alespoň u mne nebudí žádné sympatie.

Důvody k odebrání dětí Nor neprokázal a tak by měl děti vrátit a nešetřit omluvami, teda pokud nechce mít nálepku fašisty a pokud se hodlá vrátit mezi slušné státy.

Že bude navrácení s každou časovou prodlevou složitější, náročnější a pro všechny strany bolestivější je víc než zřejmé a proto je třeba vrátit děti matce co nejrychleji. Třeba jednat s maximální rychlostí.

0/0
16.4.2015 12:12

L40e30o32n39a 40W87u86n13d46e12r90l22i19c37h34o12v44á 1598929944160

Reakce redakce ČTK na tento blud:

"Když jsem překládala článek o výrocích z litevské televize, ani náhodou mne nenapadlo, že by někdo ty nesmysly mohl brát vážně. Považovala jsem je za skandální výkřiky typu "Norové jsou nacisti"."

To je zvláštní, kolik se těch co to brali vážně našlo. Asi vám lidi opravdu chybí zdravý úsudek. Zamyslete se nad sebou a nad tím, čemu všemu věříte.

+1/−1
15.4.2015 18:38

J91a44n 75S18o39c19h93o74r 2854176702966

Stát a národ, který se uchyluje ke krádežím dětí nějakou tu ostarkizaci zasluhuje. Důvody odebrání dětí nebyly prokázány, tak měl Nor okamžitě děti vrátit a nešetřit omluvou. 

Vrátit děti bude muset pod tlakem světové veřejnosti, jenže každý odklad bude čím dál bolestivější pro všechny a zejména pro ty děti, které za to nemohou.

Bernavernské nány patří do kriminálu, ale to je už jen věcí Norů, jak s babami naloží.

+1/0
16.4.2015 12:17

M13i35c25h21a29l 57J29a51r45o97š 7284790532365

Je to jasné, každý rok ukradnou Norové 10 dětí z východu, aby si vylepšili genofond.

0/−2
15.4.2015 15:37

M47a34r11t40i94n64a 79K56o93l52o37m14a14z47n39i30k75o28v48a 2737472857636

10 deti? Zjistete si, o jaka cisla odebiranych deti biologickym rodicum, napric narodnostmi jde...

+1/0
15.4.2015 20:50

J82a93n 26Z94a63p13l90e91t76a52l 3598339715116

Zneklidňuje mne to, že v moci Norů jsou české děti, jmenovitě ti dva chlapci. Zneklidňuje mne to, že Nor nemá zábrany souložit s vlastními dětmi. Incest je tam něco jako národní sport. A když Nor nemá zábrany souložit s dětmi vlastními, jaké asi bude mít zábrany souložit a zneužívat cizí děti? V kauze zadržovaných chlapců by měl český stát za těchto okolností postupovat mnohem důrazněji, aby se ti dva chlapci vrátili domů

0/−1
15.4.2015 10:49

I98v18o 92C23h42a23r15f50r82e58i68t19a60g 3704278462771

Mě zneklidňuje to, že je v této republice tolik blbů, kteří jen papouškují to co se jim hodí, bez ohledu jestli je to pravda a odmítají se sami informovat z otevřených a pravdivých zdrojů. Na lživý článek který vyšel před dvěma dny dodnes reagují stovkami rozhořčených příspěvků. A na článek který to vše uvádí na pravou míru a vyšel den potom, se takřka nereaguje, protože se nehodí do jejich demagogie.Rv8-oRv

+1/−1
15.4.2015 12:44

J13a59n 60S60o54c24h66o28r 2804976922346

Charfreitagu, neurážej prosím diskutéry nadávkami, jinak Tě nahlásím, ač to nemám ve zvyku. Bude Tě to stát sto dukátů, respektive 100 íček, viz "Pravidla diskutování", která platí též pro tebe, (přátelské napomenutí).

.

A co se týče Tvého názoru na pravdivost anebo lživost článku, zas tak lživý nebude, když Norové s požehnáním státu kradou děti. To jsou znaky fašismu, obdobně kradli děti za Hitlerova režimu Němci. A tam, kde je fašismus naruby, není daleko k incestům a podobným čuňačinkám, stát s tím potom nehodlá anebo nedokáže nic udělat.

Souhlasím se Zapletalem, mne to taky zneklidňuje, když jsou v jejich svévolnému držení české děti.

Tak v tomto kontextu nemám důvod nevěřit tomu článku i když paní nebo slečna norská velvyslankyně nám to asi nepřizná. Mně osobně je celkem fuk, s kým souloží norský tatík, ale krádeže dětí mi už lhostejny nejsou a co se mne osobně týče, jsem konsternován smířlivostí části naší společnosti k těmto neřestem, incesty i krádež dětí, jen protože je Norsko země bohatá a dosud mívala dobrou pověst ve světě do té doby, než vyšla navrch tato svinstva.

0/−1
15.4.2015 13:07

I60v63o 74C10h12a61r50f96r49e19i27t83a50g 3714118822581

Od individua, který celý jeden národ nazývá morální prasata, to sedí:-P. Já si za tím stojím, že ten který ignoruje fakta je blb a ten který prokazatelné lži a polopravdy ještě šíří dál, je to Vámi zmíněné "morální prase". 

Článek se jmenuje "Norsko odebíráním dětí bojuje s následky incestu, tvrdí Litevci" a použité argumenty byly následně vyvráceny všeobecně dostupnými statistikami. Takže všichni, kteří to nadále tvrdí jsou podle mě ubožáci a morální odpad. Ještě jednou pro méně chápavé:

1. Norové žádné děti pomocí státu nekradou, nýbrž děti v krajním případě odebírají z problematických rodin. Číslo takto ročně odebraných dětí zhruba odpovídá číslu odebraných dětí v ČR a tady taky nikdo netvrdí, že Češi s pomocí státu děti kradou.

2. Všichni obyvatelé Norska se musí podřídit tamním zákonům, dokonce i návštěvníci. A nezáleží na tom, jestli jsou zároveň i cizí státní příslušníci. Tak to chodí všude v civilizovaném světě.

3. Znakem fašismu není žádný incest ani další čuňáčičky, jak říkáte. Ani "fašismu naruby", jak trochu pomateně a nelogicky tvrdíte. Znaky fašismu jsou úplně jiné, ale o tom se tady nebudu rozepisovat. Rozhodně Norsko má k fašismu tak daleko, jak jen může nějaký stát mít. To například Rusko má k fašismu desetkrát blíže (pronásledování homosexuálů, vraždy opozičníků málem jak na běžícím pásu, cenzura, atd., atd.). Bohužel i v hlavách velké části Čechů je fašismus mnohem reálnější než v naprosté většině Norů.

4. Svinstva mnohem většího rázu vyplouvají v této republice na světlo boží každý den. Korupce kam oko dohlédne, nefunkční státní správa, neschopnost politiků, úředníků ale i normálních lidí, trapný prezident za kterého se půlka národa hluboce stydí atd. Přál bych této zemi takové problémy s kterými se potýká dnes Norsko!

+1/0
15.4.2015 21:49

J31a48n 56S42o68c28h56o85r 2694846652436

:-PKdyž pochybí argumenty, uchyluješ se k urážkám a odbíhání od tématu.;-D;-D;-D

Česká korupce a nefunkční státní správa opravdu s norským fašismem nemá mnoho splečného.:-P8-o;-D

Nenechej se vysmívat a skonči to tady Charfreitagu. Nemáš pravdu, tak to vezmi coby fakt a nevyšiluj.V

0/−1
16.4.2015 12:24

J71i10ř17í 52P45a75j17k 8743565620507

:-) Hodně zajímavé komentáře. Sám článek je jistě značně pobuřující. Nicméně je za vším prostě složitá Norská legislativa, která prodlužuje i víceméně jasné případy. A tak se zákony, které by měly děti chránit, nakonec obrací proti nim. Smutný obraz krásné severské země.

+1/0
15.4.2015 9:48

J42a75n 13Z51a65p44l32e55t17a10l 3908389245276

Za tím vším není jenom složitá norská legislativa, za tím vším je taky složitá norská morálka. Nenadarmo se říkává, že jaká je morálka národa, podobná bývá i jeho legislativa. V Norsku se to projevuje opravdu na každém kroku a souhlasím s Tebou Jiří, smutný obraz krásné severské země. :-(

+1/−1
15.4.2015 10:54

I64v75o 89C50h47a38r57f43r79e71i91t34a77g 3414738802451

Norská legislativa je řádově lepší, propracovanější a stabilnější nežli ta česká. Je veřejně známo, že ČR pořád chrlí spoustu novel a úprav a vzápětí je zase upravuje. Než takové bludy zase vypustíte, tak se prosím informujte, Vy experte na norskou legislativu, norskou morálku a Norsko vůbec. Vy jste asi expert na všechno;-DRv

+1/−2
15.4.2015 12:50

J82a26n 79S35o33c79h72o14r 2194786392516

Pche:-PRv Norská legislativa.Rv Spíše norské bezpráví je to.:-(

0/−1
16.4.2015 16:04

J90a69r26o13s11l77a66v13a 68K41a93n14i17o97k10o11v15á 7432439132767

"„V Norsku je vůbec nejnižší porodnost a vůbec největší příbuzenské křížení na světě. Rodí se tam také největší procento dětí s Downovým syndromem a dalšími vrozenými vadami,“ citoval Litevku žijící v Norsku The Local."" 

Děsí mě zdejší komentáře, které to vyjádření berou jakoby paušálně. Já věřím, že tam může docházet k "příbuzenskému křížení", ale takto silně vyjádřeno to neberu. Norsko má jen 5 mil. obyvatel a lidská osídlení nejsou tak "zahuštěná", jako např. u nás. Čili v tak řídkém osídlení, kde žijou lidi bez nějakého cestování a bez nově příchozích, to si dokážu představit, že tam k takovým případům může dojít. Ale nejspíš to nebude tak "horké", jak si z toho vyjádření mnozí odvozují.

Stojím absolutně na straně paní Michalákové, a i těch dalších lidí tím šíleným Branevert systémem postiženým.  Moc a moc si přeji, aby byli postiženi všichni ti, kteří takovým neskutečně zvěrským způsobem děti odebírají, mají na tom podíl. Ale nejvíc si přeji, aby se tam konečně chytli za nos a přestali kolem toho tam mlžit a hlavně - co nejdřív ten systém změnili zákonně. Aby se už nikdy tohle nemohlo opakovat. 

Ale rozhodně nesouhlasím s tím, že "jsou Norové prasata a že je tam incest nějak tolerován".  Nevěřím tomu. Pokud tam incest bývá, tak určitě o tom lidi běžně něvědí. A ne, že by tam k tomu byla tolerance. Spíš předpokládám, že k takovým závěrům snad dospěli odborníci na základě nějakých nápadnějších čísel, třeba podle většího výskytu Dawnova syndromu v příbuzenských skupinách. 

Nevíme o tom nic, jen to vyjádření konkrétní paní. Snad má k tomu skutečné podklady, statistiky, lékařská potvrzení. Snad. Předpokládám, když už tak odvážně toto tvrdí. Chci jí věřit, ale ráda bych k tomu znala skutečná fakta. A i když to pravdou být může, neznamená to, že je to jako celek špatný národ.

To systém je zrůdný, jejich zákony, v jejichž důsledku dochází k takovému BV.

+4/0
14.4.2015 12:31

F84r79a43n39t40i95š27e46k 37S59o27k90o87l 7115744311756

Začíná vycházet najevo, že Norové asi prasata opravdu jsou a to nejen protože kradou děti.  Ten zákon proti incestu v Norsku patrně nemají a pravděpodobně ani mít nebudou. Je tady plno obhájců Norska a tak kdyby zákon proti souložení mezi příbuznými měli, dávno by tady někdo dal odkaz. Jsou to prostě zvířata. Každá civilizovaná společnost se proti podobným chlívárnám brání, teda kromě Norska asi. Nepředpokládám, že je mnoho států, kde by proti příbuzenskému souložení neměli zákon. V Norsku se to omlouvá malou hustotou osídlení, ale to žádná omluva přece není. V civilizovaném člověku to budí odpor. Já si osobně nedovedu představit, že bych vylez na dceru a souložil s ní. Tady je toho schopno jen ožralé prase v lidské podobě, v Norsku společenská norma. Nízká hustota osídlení, tak co jako? Divný národ, soukoží s rodiči a kradou děti. Nepředpokládám že se něco na tom změní. Dodatečně přijat zákon není všechno, když norská společnost necítí tu potřebu před incestem národ chránit. Je tam takový fašismus naruby. Ne, není to fašistický stát. Je to tam stát ještě horší než fašismus. A nepředpokládám že se tam na tom něco změní. Těžko přijat zákon na základě kterého by museli pozavírat čtvrt národa. Důsledkem jsou mongolíci, častý výskyt Downova syndromu. Příroda se krutě mstí za něco, čemu se v křesťanské kutuře říká krvesmilstvo.

Ta jejich velvyslankyně aby fakt chodila na ambasádu kanálma anebo se z ostudy vrátila nejbližším letadlem domů.:-/

+1/0
14.4.2015 18:03

I75v50o 32C75h28a35r79f70r97e75i45t36a73g 3384838452681

Tak zaprvé: V norském zákoně mají samozřejmě paragrafy proti incestu!! Podívejte se na https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2005-05-20-28/KAPITTEL_2-11#KAPITTEL_2-11 a nechte si přeložit googlem §§ 312, 313 a 314. Snad to při Vaší inteligenci zvládnete;-)

Za druhé: Člověk šířící takové bludy a takovým vyjadřováním jako Vy je naprostý ignorant a hovado. Očividně jste zamindrákovaný čecháček, který pociťuje neskutečnou satisfakci, že to konečně může těm hnusně bohatým Norům nandat. Alespoň takto po internetuRv. Byl jste vůbec někdy v Norsku (alespoň na dovolené), abyste mohl takto kategoricky soudit?

Za třetí: Dnes v 18:36 vyšel v Lidovkách článek, který dokazuje, že v litevské televizi lhali. Zatímco včera po tom prvním, prolhaném článku, bylo na netu během chvíle stovky rozhořčených příspěvků, dnes po hodině a půl jen dva osamocené komentáře. Je to ostuda a bohužel to dokazuje, že český pussydent, který se nedokáže ani omluvit ani přiznat chybu, jen jen pravdivým vzorkem tohoto národaRv;-(.

+1/0
14.4.2015 20:01
Foto

S71v46a70t85a32v14a 44M85o25r19a97v35c82o67v79á 2968984855

http://www.lidovky.cz/litevska-televize-lhala-statistiky-tvrzeni-o-norske-porodnosti-vyvraci-1lf-/zpravy-svet.aspx?c=A150414_183702_ln_zahranici_ele

0/0
14.4.2015 21:32

J43a57r66o21s15l25a55v47a 61K23a90n27i59o26k39o62v14á 7262449902537

a proč do toho pletete prezidenta ?

+1/0
14.4.2015 21:59

I46v86o 89C13h25a81r45f24r17e64i38t73a51g 3504868112601

Proč? Protože on, stejně jako většina původně hysterických komentátorů, když se dozví, že neměla pravdu, mlží, lžou dál, nebo minimálně dělají, jako že nic. Omluva nebo lítost nad tím, že jsem páchal nepravost naprosto žádná. V Čechách bohužel naprostý standard jednání. Ale čemu se divím? Jaký pán takový krám.

0/−1
15.4.2015 1:09

J40a55n 39S83o52c30h94o96r 2594806952306

Podívej, ať si v Norsku souloží klidně třeba se slepicema, ale děti by krást neměli. Jejich bohatství jim nezávidím, ale ten fašismus mi vadí a to je tak asi všechno.

+3/0
14.4.2015 22:31

I62v62o 62C18h41a96r70f76r18e88i43t19a33g 3534588612521

V ČR "ukradne" sociálka relativně přibližně stejně dětí jako v tom Norsku. Akorát, že tady je většinou strčí do kojeňáku, dětského domova nebo diagnostického ústavu, což je samozřejmě pro samotné děti horší než být u náhradní rodiny. Vám ale asi nevadí těch víc jak 50 českých rodin, které přišly o své děti ve Velké Británii, co? Tam totiž většinou brali děti romským rodinám z ČR a těm to určitě patří! Vy tak mluvte o fašismuRv . To je stejné, jako když mluví Putinovci o fašismu na Ukrajině a přitom je ho nejvíc v matičce Rusi:-P

0/−2
15.4.2015 1:32

J17a75n 51S60o53c84h88o60r 2694926652946

Cikánské rodiny v Anglii fakt neřeším, protože k nim nemám dostatek informací, ale paní Michalákové sebrali norští fašisti její děti bezdůvodně a nehodlají děti vrátit, tak je správné si na Nory posvítit, já nemohu za to, jaký blivajz vychází na povrch.

Ať si zametou před vlastním prahem, když už chtějí řešit děti cizích státních příslušníků, tak ať napřed řeší svoje. 

Ať dělají napřed pořádek se svými krvesmilníky a pak plácnutí dítěte po zadnici, nebudou mít tolik dementních mongolíků. Víš, milý a vážený Charfeitagu, možná proti krvesmilstvu mají zákon, jenže k čemu, když to neřeší? Kdekdo si tam krvesmilní, následkem toho se tam rodí postižené děti, ale oni namísto adekvátních opatření kradou děti cizincům.

Divný národ, morálně jsou prasata, bohatství jim opravdu nezávidím. Samotné bohatství ještě z nikoho neudělalo slušného člověka, ani z národa kultivovaný národ.Rv

+1/0
15.4.2015 6:57

I15v65o 10C49h93a54r12f75r65e19i52t25a34g 3514518212301

1. Romské rodiny neřešíte, protože k nim nemáte dost informací, ale norský Barnevernet řešíte i když k tomu také nemáte pravdivé informace. Když se Vám ale nabídnou zdroje tak je ignorujete nebo popíráte. Jestli chcete vidět blivajz, tak se podívejte do zrcadlaRv

2. Tady křičí zloděj "chyťte zloděje" když mluvíte o fašismu. Problémy českých cikánů by Vás očividně nezajímaly i kdyby jste k nim měl dost informacíRv

3. Norové naprosto v souladu se zákonem řeší problémy VŠECH lidí, kteří bydlí na norském území. To platí pro všechny země světaR^

4. Eventuální incest se v Norsku řeší zrovna tak jako všude jinde na světě. Jaké máte relevantní jiné informace, než "jedna paní povídala"?Rv

5. Víc postižených dětí se v Norsku nerodí než je evropský průměr. Viz článek http://www.lidovky.cz/litevska-televize-lhala-statistiky-tvrzeni-o-norske-porodnosti-vyvraci-1lf-/zpravy-svet.aspx?c=A150414_183702_ln_zahranici_ele

Přesto tento blud šíříte dál.Rv

6. Bez uzardění lžete a šíříte pomluvy dál. Z toho důvodu tvrdím, že morální prase jste Vy!! Z nahlášení strach nemám, to by Vám nejdřív za stejné výroky museli strhnout dukáty taky:-)

0/0
15.4.2015 13:58

Z60d97i71s42l54a51v 15S53o69m19r 1767726560712

Pokud norský soud odebere matce dítě z důvodu " zneužívání a zanedbání péče " a rozhodne se tak pouze na základě rozhovoru psychologa s dítětem ..... z rozhovoru jsou patrné jisté náznaky frustrace dítěte matkou a proto se lze domnívat , že dítě matka zneužívala ... , přitom 

1. všichni sousedé poškozené rodiny a tvrdí , že jsou výborná rodina , děti se kamarádí 

2. policie během vyšetřování nezjistí žádné  pochybení matky 

3. matka pracuje jako dětská učitelka v mateřské škole 

Já prostě nevěřím , že paní Michálková sexuálně , nebo jinak zneužívala své děti .

+5/0
14.4.2015 11:41

J13i15n80d13r33a 43V69o38š98t56a 1844864979322

Máš naprostou pravdu. Až na pár detailů. Všichni sousedi se shodovali, ale žel na něčem jiném. Michalákovic za výbornou rodinu nepovažovali. Michaláková pracuje jako učitelka? Odkdy? No a tak by se celkem dalo pokračovat.

+2/−2
14.4.2015 11:44

D61u60š24a94n 95M34a44č34e12k 6180472494206

jednoduchá rada, jestliže máte malé děti, vyhněte se Norsku obloukem, jinak vám děti seberou pod libovolnou záminkou, když tam jdou tak na dračku

+3/0
14.4.2015 11:38

J28a43n 17Z43a94p25l62e18t22a29l 3528189475736

Že jsou Norové prasata vím už dlouho, ale stejně mne tolerance Norů k incestu překvapila. Podivný stát, tata nesmí dát dceři pohlavek, avšak když dcera dospěje, tak s ní smí souložit. Tenhle národ asi fakt nepatří do civilizované Evropy.;-(

+3/−1
14.4.2015 11:12

J14a63n 31S81o78c59h82o25r 2814616252106

Norsko je v podstatě fašistický stát, ale incest si pohlídat nedokáže.

+2/−2
14.4.2015 10:54

Z79d86i94s76l14a92v 70S22o76m89r 1377896170912

Jen se potrvrzuje , že ty " odebrané děti " , nebyly důsledkem nedostatečné , nebo zanedbané výchovy rodičů , ale záměrným a podlým jednáním konkrétních norských institucí s jasným záměrem a úmyslem  a tím je zachránit genofond Norska od Downsyndromu , který je v jejich podmínkách , separovaného území opravdovým problémem . Je skandální jaký způsob řešení Norsko zvolilo !

+5/−2
14.4.2015 10:26

I95v19o 38C86h27a45r92f74r86e92i98t13a60g 3554278942451

Kam chodíte na Vaše bludy? Vždyť už první věty Vaší argumentace jsou naprosté nesmysly. Celý norský sociální systém je na řádově vyšší úrovni nežli ten český. To platí pro nejen ochranu dítěte, ale i pro zdravotnictví, školství, práci s důchodci a prakticky pro všechny další obory. Projevuje se to zejména mnohem intenzivnější práci v terénu. To tady se hned frnke dítě do nějakého ústavu (kojeňák, děcák, diagnostický ústav)  a důchodce do domova důchodců (řál bych Vám vidět jak taková péče o seniory taky může vypadat). O tom se může zatím v ČR jen zdát a je to díky mnohem většímu relativnímu počtu sociálních pracovníků, vyššímu vzděláním těchto pracovníků a samozřejmě i většímu objemem peněz, které jsou do systému sypány. Jen na obor pedagog ochrany dítěte je v Norsku 21 speciálních škol: http://www.studievalg.no/yrker/medisin-odontologi-helse-og-sosialfag/barnevernspedagog a Norsko v tomto oboru (dohromady s dalšími skandinávskými zeměmi) už poslední desítky let na celosvětové špičce. Zatímco v ČR se tak jako student můžete v tomto oboru nanejvýš specializovat vb různých doplňkových kurzech.

0/0
15.4.2015 13:25

B74ř23e44t25i58s46l35a95v 23Š36í41m74a 9854741512

Bludy kazete sam, vim od konkretnich lidi, i z Norska, ze Barnevernet zamestnava starsi pani, ktere jsem popsal, proto take vim o pripadu, kdy ty damy vychvalily cloveka s poruchou osobnosti.:-/ I u nas je problemem odhalit takove lidi, ale tady si nikdo nehraje na tak premoudrele jako norska socialka a nedochazi k tak  stupidnim cinum jako je rozdeleni malych sourozencu a k omezovani navstev deti pribuznymi.

K cemu je Norsku mnozstvi oboru na specialnich skolach, kdyz to tam speje ke stale horsimu a vypada to, ze absolventi skol nemaji ani zakladni znalosti, potrebne k zivotu. V nasi republice probiha i na beznem pedagogickem oboru vyuka predmetu - biologie ditete .... (nazev neznam presne, abyste mne nechytal za slovicko), aby si ucitelky dovedly poradit. Mam obavy, aby norske vychovatelky pri sve prevzdelanosti nebo nevzdelanosti vsemu nerikaly - nasledek sexualniho obtezovani.... a misto zachranky nevolaly socialku.8-o

I kazda opice, slonice atd. se umi o potomky svoje i dalsich samic ve stade postarat laskyplne a ohleduplne, to pracovnicim norske socialky, ucitelkam i pestounskym rodinam zcela chybi.

Muzete napsat duvod, proc byli ti mali kluci dani do dvou pestounskych rodin?Duvod, ze byli nezvladatelni, nepiste, to nemuze byt pravda.... anebo jsou Norove zcela neschopni.

Proc s nimi matka smí být jednou, dvakrát do roka... proc letos smela videt jen jednoho syna?Pry na nej navstevy spatne pusobi, ze by se mu styskalo po mamince... a to se v Norsku nesmi?

+1/0
15.4.2015 14:10

I27v58o 64C16h70a92r69f58r83e38i16t77a23g 3734398802721

Bludy, lži, polopravdy, jedna paní povídala... Napište mi konkrétní jména těch "Vašich" lidí z Norska. Třeba je znám...;-)

S Vámi ale opravdu vážná diskuze nemá cenu. Mícháte pojmy jako sociální s pedagogickým oborem, sociální pracovnice s vychovatelkami, píšete o předmětu "biologie dítěte" jako o něčem co by mělo pomoci při odhalování nesprávností a dalším odborném postupu při ochraně dítěte atd. Jste komik a přesně odpovídáte naturelu našeho pussydenta, který také nedokáže říci "OK, mýlil jsem se" nebo alespoň mlčetRv

0/−2
15.4.2015 17:00

B21ř56e19t27i62s18l47a71v 13Š89í14m19a 9614981112

Pobavil jste, misto odpovedi na me otazky utocite.;-D

"Bludy, lži, polopravdy, jedna paní povídala, ...... jste komik".... to presne predvadite sam.

Nemam duvod rozlisovat norske pedagogicke a socialni pracovnice, psal jsem o okolnostech, pri kterych se dle meho nazoru chovaji stejne. Nepochopil jste, o cem jsem psal nebo se schvalne delate nechapavym?

Nepsal jsem o "mých" lidech z Norska, ale ze "vim od konkretnich lidi, i z Norska", jake lidi zamestnava Barnevenet. To je trochu rozdil.:-)Nejste schopen odpovedet na otazky, proc jsou cesti sourozenci rozdeleni a proc je smi matka vidat pouze jednou, dvakrat do roka... a na mne chcete, abych nekoho udaval.8-oOni by jiste nebyli nadseni, kdyby je nahodou oslovil hruby clovek, ktery pouziva vyrazy "naprostý ignorant a hovado, přitroublých, blb" apod.

Nefandim prezidentovi, nevolil jsem ho, mne neurazite nadavanim na nej. Nefandim ale ani zenstinam, ktere pripominaji prostitutky, a nad lidmi, kteri se jimi zaobiraji a vymysleli podle nich prezdivku na prezidenta, se mohu pouze ironicky pousmat ....  a muzete si treba k tomu o sobe doplnit jeden ze svych milych vyrazu. ;-D

0/0
16.4.2015 9:47

I21v34o 51C14h63a60r85f51r68e22i31t83a54g 3684638392651

http://svobodneforum.cz/norska-kauza-mame-nove-indice-ktere-ukazuji-na-nenormalni-pomery-v-rodine-michalakovych/

0/0
18.4.2015 4:01

K33a63r49e26l 43D66o12h65n49a31l 2381153605648

Že by Norové chtěli zušlechťovat svoji rasu litevskými a východoevropskými Slovany? Absurdní výmysly.

0/−1
14.4.2015 9:52

J31a94n 13F90r68a29u63e92n45b71e60r34g 7315614727760

Zas tak absurdní to není...

+1/0
14.4.2015 9:56

J49i48n24d38r57a 46V17o56š43t56a 1634174769342

absurdní to není, je to totiž pitomost. Spíš je s podivem, kolik pitomů je ochotno tomu věřit.

+2/−1
14.4.2015 10:20

P69a60v28e31l 40O74d43r45a84z37i91l 6424989407650

Proč je to pitomost?

Já neříkám, že je to pravda, ale kdybych takový program měl, tak samozřejmě beru děti geneticky co nejvzdálenější a samozřejmě děti rodičů, kteří nejsou ekonomicky schopni se účinně bránit.

+4/0
14.4.2015 11:21

J73i27n82d28r64a 65V48o72š72t57a 1944444359712

Takový program samozřejmě nikdo nemá, ale i kdyby se chtěli rozkrájet, tak to prokázat nemůžou, protože nejde dokazovat něco, co není. Na druhou stranu nechápu, proč je třeba vyvracet zjevné kraviny. Norsko má počet odebraných dětí 0,6 - 1 %, což je v Evropě spíše nižší úroveň. Takže už z tohoto hlediska je to nesmysl. A vůbec už nevím, proč se to tu dává do souvislosti s rodinou Michaláků, kde ta genetika může být spíše problém než přínos.

+2/−2
14.4.2015 11:48

Z10d84i67s46l10a63v 69S43o51m46r 1917156120382

Pozor , právě slovanské národy jsou vhodné . Navíc východo evropské matky mají tendeci nestěžovat si ( při odebrání ). Dokážete si představit peklo , pokud by odebrli dítě americké , nebo britské matce ?;-D

+6/−2
14.4.2015 10:30

M10a64r13t18i26n 76S82u46k34u58p 8686932309874

Otázka odebírání dětí nemůže být nikdy v soukromých rukách, ani v Norsku ;-O

+3/−1
14.4.2015 9:51

J55i72n45d40r18a 72V84o52š34t95a 1974754949402

to Norové vědí a v soukromých rukou to samozřejmě není. Je to stejná hloupost jako celý tento článek.

+3/−3
14.4.2015 10:20

P71a18v53e85l 28O57d88r63a60z19i76l 6164439817860

Samozřejmě se mýlíte, proč si o věci něco nezjistíte? Asi platí, že čím zuřivěji diskutujete, tím méně o věci víte.

+2/0
14.4.2015 11:21

J78i11n60d96r38a 53V57o40š17t19a 1494804529702

níže už to bylo dvakrát vysvětleno, ale proč věřit Norům, když kapacity jako Táňa Fischerová to popisují jinak, že. Tak komu teda ten zlý úřad patří? Kdo je ten obchodník s dětmi?

0/−1
14.4.2015 11:57

M40a21r25t47i28n 58N22e59r83m30u90t 9247287918429

Je hezké, jak při zjištění skutečné příčiny získají náhle všechna jednání barnevernu jasný smysl a logiku.

+2/−1
14.4.2015 9:38

P52e57t57r 16K55r11á69l81í81č44e82k 9477387283379

Tomuto článku bych rozuměl tak před 50 lety. Nyní není aktuální - Norsko je totiž plné nového genetického materiálu - z Afriky, arabských zemí, Balkánu, Turecka, Asie. Noví Norové budou sice nesrovnatelně tmavší než tradiční Norové, ale zato geneticky rozmanití.

+3/−1
14.4.2015 9:21

K61a70t83e41ř13i22n77a 73H30a43v15e94l78k85o74v35á 2488709421213

No, a to je právě nejvíc s..r...e:;-(

+4/0
14.4.2015 9:41

J61a72r70d84a 98C87h98o94v86a77n44e94c 6161355743269

Rozumný člověk se Norsku zdaleka vyhne. Norsko je nebezpečné pro rodiny, proto je třeba dávat si na Nory pozor, Norsku se vyhýbat a do spolků s ním se necpat.

+6/−1
14.4.2015 8:38

I57v59o 25C96h61a87r27f72r42e40i60t73a94g 3944838822701

Už i Werich říkal: Nejhorší je srážka s blbcem! Nejezděte do Norska - těm Norům to opravdu nepřeji;-)

0/−1
15.4.2015 1:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.