- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Čínu zajímá nerostné bohatství, po plundrování Tibetu se chystá na Nepál. S Nepálem to jde z kopce, po svržení krále se komunisté snaží o internacionální "pomoc" ze strany Číny...
2020 - to ještě nebude hotová Blanska !!
Konečně projekt na úrovni! Tohle by zásadním způsobem podpořilo obě ekonomiky - činskou a ještě víc indickou. A potvrdilo by to pozici Nepálu, jako obchodní křižovatky. Cesta pod Everest už dneska stejně žádná velká romantika není, tak proč by tam nemohl jezdit vlak...
Pokud se někdy Čína udobří s Indií a postaví pořádný tunel (nákladí+osobní), co pod Himalájemi propojí ty dvě ekonomiky s miliardou lidí, tak ještě budeme koukat.
... "Oznámení přichází v době, kdy Čína výrazněji prosazuje své zájmy v Nepálu, což znepokojuje další regionální velmoc Indii, všímá si britský list" ...
Někdo holt prosazuje svoje zájmy ražbou tunelů a výstavbou železnice, jiný "zajištěním bezletové zóny" pomocí bombardování. A pak někteří šaškové Vaškové vynálezem tzv. "humanitárního bombardování".
I ten Dalajláma nakonec našel společnou řeč s Čínou.
a jeste vetsi saskove bezmyslenkove papouskuji zminky o humanitarnim bombardovani, aniz by vedeli, ze to je vytrzene z kontextu.
Jedni to siri umyslne zprasene z duvodu nenavisti a zle vule.
Ti druzi jsou lemry line, ktere si nedali praci obeznamit se jak to vlastne bylo, nebo maji hodne chabe mysleni a nezbyva jim nez papouskovat protoze jejich mozky nejsou schopne funfgovat samostatne.
Železnice do Lhasy se dá označit za technický zázrak .
Som zvedavy ci budu mat problem s navlhnutymi kablami