- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pilot byl magor, nelze jej vinit.
Ovšem nezodpovědný lotr, který s ním uzavřel pracovní smlouvu, ten by měl dostat svůj díl a užívat si ho do konce života v tvrdé věznici.
casove vhodna pripominka.
Zatimco se v dobe uplynule od nehody neustale mluvi o tom, kdo byl Andreas Lubitz a prohrabuje kazdy detail jeho letecke kariery a zivota, malokdo zna jmeno pilota, kapitana letu, ktery se do posledni chvile snazil let, pasazery a samozrejme i sebe zachranit.
Jmenoval se Patrick Sondheimer a zanechal po sobe zenu a dve deti.
http://www.mamamia.com.au/lifestyle/patrick-sondheimer/#KmZVShOJZBVPtie4.99
Nevěřím ani popel že ten pilot s tím spadl schválně, najdou u něj doma okatě roztrhaný recept a upa náhodou i návod na sebevraždu....to je lež jako věž a může tomu věřit leda někdo s naivitou batolete nebo Václava Klause (zprivatizujem a určitě se při tom nebude krást)...zkrátka a prostě, nespadlo jen tak a komu, jak a proč pád letadel v poslední době prospěje, je otázka číslo jedna...já bych řekl, že je to jenom další střípek v mozaice na šachovnici obřezaných šachistů.....
nekterym lidem nestaci k uvereni sebesilnejsi dukazy, oni za vsim tvrdosijne hledaji konspiraci, protoze bez konspirace to je pro ne nuda
Jak ti biblicti blahoslaveni chudi........
Docela by mně zajímalo, jak to, že informace z černých skříněk Germanwings jsou zveřejněny bezprostředně po pádu letadla, ale informace z černých skříněk letadla sestřeleného nad ukrajinou jsou ještě rok po pádu letadla "neznámé". Že by za to mohla imperiální ruská propaganda?
Tak znovu, zaznamy z cernych skrinek nestastneho letu 17 jsou zname. Viz odkaz nize. Jen neni potvrzeno ktery kre..n z ktere valcici strany zo letadlo
Já nevím, jestli se mám při svém věku zapojit do erudované diskuze o přeměně energie, ale nemůžu se dopočítat výsledku ani jednoho z pánů.
Pan Saidl vypařil letadlo a pan Sedlák si na tom ani neohřál svačinu.
Pokud vyjdu z těch 60 tun a 700km/h, potom mi vychází energie cca 10`10 J, která je schopna ohřát 60 tun vody o 4.5 stupně.
Možná se něco vypařilo, ale letadlo to nebylo.
Hlavne nerozumim tomu proc chce nutne pan Saidl to letadlo vyparovat. Ty fotografie ze zachrannych praci jsou dost vymluvne. Je rozdrcene na osklive male kousky a obeti jsou n jeste mensi casti, coz nastesti nevidime. Ale pokud tim chce pan Saidl naznacit ze to nejsou trosky spadleho letadla Germanwings a ze to nejsou fotografie z konkretnich zachrannych praci a ze cerne skrinky a zaznamy z nich nejsou ty prave cerne skrinky, tak uz je to asi opravdu na leceni.
Petře, Stanislave, dost bylo výpočtů a předvádění se. Stačilo napsat, bylo to v řiti.
Nechápu ovšem, zda tím "v řiti" rozumíte rozmydlené letadlo na drobné díly nebo odpařené.
Podotýkám, že celé to začalo u toho, zda něco zůstalo k analýzám (černé skříňky a kusy těl k analýze DNA).
Pokud ještě pořád platí, že E=1/2m*v2 pak letadlo o hmotnosti 60 tun a rychlosti 700km/h neboli cca 200m/s po nárazu do pevné překážky představovalo energii zhruba 12 na 11 Joule .. A ta se proměnila v tomto konkrétním případě min z 90% na teplo.
Si to přeberte jak chcete ...
Sice je otázkou, co tím Joulováním chceš říct, ale lze velmi pochybovat o správnosti výpočtu i úvahy. Energie nárazu se stěží z 90% přeměnila na teplo a i to by nebylo nijak drastické. Kilo masa by se, i při 100% přeměně, ohřálo o 5 stupňů.
Zajímalo by mě, jak je možné, že celý svět ví po 7 - 10 dnech této katastrofy, co se přesně odehrálo dle obou černých skříněk. Jakto, že celý svět neví nic o záznamech po 9 měsících z malajsiského Boeingu letu MH 17, který spadl na Ukrajině. Jediná odpověď. Pravda z MH 17 se EU a USA nehodí do lží pro mainstream. Je to stejné jako, že se USA hodila samostatnost Kosova, ale samostatnost Novoruska už se nehodila, protože v Kosovu potřebovala Amerika vojenskou základnu na srbském proruském území co nejblíže k Rusku kvůli napadení a celistvost Ukrajiny potřebovali též k napadení Ruska. Je mi fak líto, že jsou západní elity a váleční čzváči odstřiženi od moci a celá Evropa vstupuje do čínské banky a euroasie bude jeden nejsilnější kontinent, který dedolarizuje USA a dolar bude vhodný jako toaletní papír.
Ten, kdo má opravdu problém s cenou papírků, které tiskne FED, je ten, kdo je drží. Amici mají našlápnuto k tomu, aby dolar přestal být rezervní měnou, ale pochybuji, že se k položení odhodlají ti, kdo jich mají nejvíce. Dokonce budou opatrní je i jen pouštět na trh.
Je to něco podobného, jako když mám v trezoru falzum vzácného obrazu
Tak to ale víceméně odpovídá Po éru , které narazí 900 km/h do země opravdu nic víc moc nenajdete ...
Co tu dnes v případě této tragedie malinko nehraje je, že druhý den byl při daných parametrech této katastrofy (rychlost, úhel nárazu, skála) k dispozici zcela čitelný audio záznam z kabiny (CVR) včetně "dechu pilota" a 10. den večer komplet data z FDR poté co jej údajně teprve dopoledne našli ... O přesné identifikaci všech 150 obětí pomocí DNA ani nemluvě ...
Ale třeba je EU asi opravdu tím územím netušených možností a schopností kde přestávají platit i fyzikální zákony když to v Bruseli nařídí ...
700 km/h na téměř kolnou homogenní skalní stěnu je střední čas destrukce cca 150 milisekund a nějakých 40000G.
Většina paliva, stejně jako lidí, se v podstatě okamžitě vypařila ...
Je s podivem, že našli vůbec něco z těch "černých" skříněk a už vůbec ta rychlost s jakou dokázali data analyzovat (hlavně ten FDR) ...
Na youtube je nekolik podobnych katastrof pri kterych se taky vzdy nasla pouzitelna skrinka. Jen to letadlo co spadlo 11/9/01 v Pensylvanii se spolu se skrinkami pri padu rozdrtilo na atomy a ty odfouknul vitr. Po letadle zustala jen prazdna dira.