Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pilot schválně zrychloval, ukázala analýza druhé černé skříňky

Kopilot Andreas Lubitz s airbusem, který minulý týden na jihu Francie namířil do země, ještě úmyslně zrychloval. Uvedli to v pátek francouzští vyšetřovatelé analyzující druhou černou skříňku. Podle nich to potvrzuje jeho úmysl nechat letoun se 150 lidmi na palubě zřítit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J31i30ř75í 56K69u19d48r11n23a 9588699306724

Pilot byl magor, nelze jej vinit. 

Ovšem nezodpovědný lotr, který s ním uzavřel pracovní smlouvu, ten by měl dostat svůj díl a užívat si ho do konce života v tvrdé věznici.

0/0
7.4.2015 10:21

M53i15c27h52a32l 36M17i94l57l68e41r 9676522569942

casove vhodna pripominka.

Zatimco se v dobe uplynule od nehody neustale mluvi o tom, kdo byl Andreas Lubitz a prohrabuje kazdy detail jeho letecke kariery a zivota, malokdo zna jmeno pilota, kapitana letu, ktery se do posledni chvile snazil let, pasazery a samozrejme i sebe zachranit.

Jmenoval se Patrick Sondheimer a zanechal po sobe zenu a dve deti.

http://www.mamamia.com.au/lifestyle/patrick-sondheimer/#KmZVShOJZBVPtie4.99

+6/0
5.4.2015 6:47

J72a16k24u12b 66H91o15l96e53c 6476479154497

Nevěřím ani popel že ten pilot s tím spadl schválně, najdou u něj doma okatě roztrhaný recept a upa náhodou i návod na sebevraždu....to je lež jako věž a může tomu věřit leda někdo s naivitou batolete nebo Václava Klause (zprivatizujem a určitě se při tom nebude krást)...zkrátka a prostě, nespadlo jen tak a komu, jak a proč pád letadel v poslední době prospěje, je otázka číslo jedna...já bych řekl, že je to jenom další střípek v mozaice na šachovnici obřezaných šachistů.....

+2/−10
4.4.2015 21:09

M34i24c21h36a29l 23M35i48l69l72e13r 9256662299832

nekterym lidem nestaci k uvereni sebesilnejsi dukazy, oni za vsim tvrdosijne hledaji konspiraci, protoze bez konspirace to je pro ne nuda;-D;-D;-D

Jak ti biblicti blahoslaveni chudi........

+4/0
5.4.2015 4:05

I20v10o 62J18a24n70á29č49e16k 8393613601462

Jak vidno, blbost některých lidí je téměř nekonečná.

0/0
6.4.2015 20:30

J93a83r29o81s46l90a60v 37M93o50u93č62k78a 3747417358249

Docela by mně zajímalo, jak to, že informace z černých skříněk Germanwings jsou zveřejněny bezprostředně po pádu letadla, ale informace z černých skříněk letadla sestřeleného nad ukrajinou jsou ještě rok po pádu letadla "neznámé". Že by za to mohla imperiální ruská propaganda?:-/

0/−6
4.4.2015 9:05

L72u75c65i69e 41B97a35r46t65o24ň22o92v56á 5870718257365

Tak znovu, zaznamy z cernych skrinek nestastneho letu 17 jsou zname. Viz odkaz nize. Jen neni potvrzeno ktery kre..n z ktere valcici strany zo letadlo

+6/0
4.4.2015 11:31

L42u79c25i83e 59B74a32r91t81o69ň50o22v43á 5770908257595

To letadlo sundal. Protoze na uzemi Francie neni valka, navic vecemenw obcanska, neni duvod zase tak moc veci zdrzovat a tajit.

+2/0
4.4.2015 11:36

J17a62r32o63s92l20a68v 80M76o66u48č37k61a 3847697168599

Ale já vím, že v některém "alternativním" tisku (což Huffington post rozhodně je) to bylo zveřejněno. Já jsem to i četl, ale spousta lidí nehovoří anglicky a naše média to jaksi zcela zaslila. A z celkem pochopitelných důvodů. USA se snaží ze středoevropských zemí vytvořit jakýsi sanitární kordón (nebo válečné pásmo, jak chcete). Takže tady se pokoušejí zatajovat vše, co by narušilo obraz nepřítele....

0/−7
4.4.2015 11:44

L43u82c67i12e 97B83a84r96t89o15ň45o53v45á 5540598207725

Tak na co se ptate? Dobre, tak jinak, MH 17 nekdo sundal, a bohuzel uz se nikdy nedozvime kdo. To ze vysetrovani cele nehody MH 17 bylo schvalne zdrzovane,.objevily se dezinformace ze vsech stran zucastnenych na konfliktu a ze zaznam z cernych skrinek MH 17 mohl byt nejak upraven ci nekompletni, to mne nijak neprekvapuje. Na tom uzemi je bor.l, obcanska valka, navic se nam bohuzel zase hodne polarizuje svet a zase se vraci studena valka. Ale proc paralela s letem 4U9525? Jako ze Germanwigs sestrelila na francouzskem uzemi americka stihacka,.ale Lufthansu s Agelou nejak uplatil Hollande a Obama syrem a hamburgerem, aby to nerozmazavala?

A vsichni vysetrovatele ze tri zemi prisahali bobrika mlceni? Proste podarilo se najit cernou skrinku rychle, protoze v tech Alpach na nikoho nemiri samopaly z jedne ci druhe strany.

+6/0
4.4.2015 12:16

M28i74c22h78a85l 15M25i77l97l65e52r 9546172649512

na rozdil od mista padu MH17, tohle uzemi neni v rukou pro-rusackych rebelu, kteri museli vsechno nejdriv odevzdat svemu ruskemu veleni na kontrolu a pripadne "vycisteni", nez se rozhodli predat to oficialnim vysetrovatelum:-/

0/0
5.4.2015 4:08

M82i15c86h40a47l 59J38a88r93o27š 7414620412495

Já nevím, jestli se mám při svém věku zapojit do erudované diskuze o přeměně energie, ale nemůžu se dopočítat výsledku ani jednoho z pánů.

Pan Saidl vypařil letadlo a pan Sedlák si na tom ani neohřál svačinu.

Pokud vyjdu z těch 60 tun a 700km/h, potom mi vychází energie cca 10`10 J, která je schopna ohřát 60 tun vody o 4.5 stupně. 

Možná se něco vypařilo, ale letadlo to nebylo.

0/0
4.4.2015 8:31

L84u61c42i74e 45B58a76r65t52o23ň48o42v36á 5360198187805

Hlavne nerozumim tomu proc chce nutne pan Saidl to letadlo vyparovat. Ty fotografie ze zachrannych praci jsou dost vymluvne. Je rozdrcene na osklive male kousky a obeti jsou n jeste mensi casti, coz nastesti nevidime. Ale pokud tim chce pan Saidl naznacit ze to nejsou trosky spadleho letadla Germanwings a ze to nejsou fotografie z konkretnich zachrannych praci a ze cerne skrinky a zaznamy z nich nejsou ty prave cerne skrinky, tak uz je to asi opravdu na leceni.

+4/0
4.4.2015 11:43

S94t88a82n71i45s79l77a98v 35S14e40d14l38á40k 1185349137

Správně.

Já ovšem neplácal nic o tom ,že by CELÁ energie letadla ohřála litr vody o 5 stupňů, ale jen každý kilogram z těch 60 000.

0/0
4.4.2015 12:15

L80u42c76i71e 35B73a67r78t31o28ň95o59v69á 5780688927295

Hlavne kovy a slitiny by se panu Saidlovi vyparily, kdyby pri narazu nastal vybuch a dramaticke otepleni okoli, chapu to spravne? Ale ten nenastal, protoze letadlo neneslo bombu a letecke palivo je z podstaty nevybuchujici a nehorlave, a pri tomto obrovskem narazu se vicemene rozprasilo do okoli, a ta spravna koncentrace pro vybuch nenastala. I tak by se prece vse nevyparilo, ale spise utavilo, ne? A letadla hori a vybuchnou hlavne pri padu na letiste treba pri nezdarenem startu, protoze maji toho paliva hodne a ve velke koncentraci a tim padem, byt fatalnim se nerozleti? Chapu to spravne?

0/0
4.4.2015 12:42

S43t96a55n98i45s61l75a57v 69S46e26d95l65á18k 1715469797

Aby se něco vypařilo, muselo by to nejprve z pevného skupenství přejít do kapalného a pak po dalším zahřátí do plynného. Obávám se, že s 60 tunami letadla by to udělala možná atomová bomba.

0/0
4.4.2015 12:53

L18u77c70i39e 65B20a38r90t44o62ň81o95v24á 5940768147315

Tak kdyby to treba napalil do velke chemicke tovarny, rafinerky apod. tak by sance na roztaveni ci vypareni casti letadla byla? .fuj to jsou uvahy, chudaci cestujici, zbyla posadky a jejich rodiny.

0/0
4.4.2015 13:07

P88a20v71e96l 76O87d50r49a30z56i87l 6104449477600

Letecké palivo zcela určitě hořlavé je.

0/0
5.4.2015 21:20

D72a63d33a60k 59P76e52t74r 7121580734238

Petře, Stanislave, dost bylo výpočtů a předvádění se. Stačilo napsat, bylo to v řiti.

0/0
4.4.2015 8:29

S58t51a37n55i92s28l70a17v 38S23e11d12l34á85k 1815649747

Nechápu ovšem, zda tím "v řiti" rozumíte rozmydlené letadlo na drobné díly nebo odpařené.

Podotýkám, že celé to začalo u toho, zda něco zůstalo k analýzám (černé skříňky a kusy těl k analýze DNA).8-o

0/0
4.4.2015 12:57

S32e58i34d90l 70P20e36t38r 1751201445624

Pokud ještě pořád platí, že E=1/2m*v2 pak letadlo o hmotnosti 60 tun a rychlosti 700km/h neboli cca 200m/s po nárazu do pevné překážky představovalo energii zhruba  12 na 11 Joule .. A ta se proměnila v tomto konkrétním případě min z 90% na teplo.

Si to přeberte jak chcete ...:-)

+1/0
3.4.2015 23:45

S40t19a44n94i35s30l34a62v 35S17e98d43l54á17k 1625819947

Sice je otázkou, co tím Joulováním chceš říct, ale lze velmi pochybovat o správnosti výpočtu i úvahy. Energie nárazu se stěží z 90% přeměnila na teplo a i to by nebylo nijak drastické. Kilo masa by se, i při 100% přeměně, ohřálo o 5 stupňů.

0/0
4.4.2015 0:52

S91e46i19d80l 42P60e26t56r 1261271375494

Tak směle to vlastních výpočtů! :-)

Pořád čekám, až se zde objeví někdo znalejší abych nemusel  pracně dolovat zbytky středoškolské fyziky.

Nechci Vás předem nijak ovlivňovat ale těch 12 na 11-tou  Joulů je ekvivalent  zhruba 300 tun TNT ..;-D

0/0
4.4.2015 1:03

S90t36a64n28i75s92l24a51v 25S76e58d75l83á77k 1785139167

Však jsem ten výpočet uvedl. Kilo masa, litr vody by se ohřál o 5 stupňů. A co to patleš 12 na 11? To se učí kde??

Celkové množství kinetické energie má 66 tunový letoun při rychlosti 700km/hod cca 1.3x10na9

0/0
4.4.2015 1:10

S35e85i28d86l 16P77e12t82r 1941951155884

A jakých jednotek?8-o

0/0
4.4.2015 1:12

S15t66a26n91i92s39l34a90v 71S30e22d27l22á33k 1885129367

Joulů

0/0
4.4.2015 1:15

S19e42i46d97l 14P29e86t26r 1921971285464

Aha, tak k ohřátí kila masa/litru vody o 5 st. je třeba 1,3x10na9 joulů?

Tak to asi půjdem spát, co? :-)

0/0
4.4.2015 1:16

S35t70a91n59i91s83l49a77v 25S63e65d15l68á93k 1545229797

No to běž spát. Já to pochopitelně vztáhl na kilo masa, které poletí příslušnou rychostí a pleskne o skálu.

Ty tvoje hlouposti o odpařování o kousek níže jsou jedním velkým nesmyslem.

Nevím cos pil, ale vedení máš dost dlouhé

0/0
4.4.2015 1:21

S68e73i12d20l 79P56e17t58r 1551401305704

Jestli ještě pořád platí Zákon o zachování energie tak by snad mělo být zcela jedno jestli tou flákotou praštíte  1,3 +10na9 J o skálu nebo ty samé joule dodáte na plotně, ne?  :-)

0/0
4.4.2015 1:30

S92t85a63n40i44s71l20a93v 85S41e92d78l80á92k 1445359417

Tak ještě jednou a pomalu.

Pokud začnu počítat s hmotností letadla a jeho rychlostí, tak mi vyjde jakési, určitě dost velké číslo. 1.3 GJ je hodně, ale co to asi tak udělá? Pro praktický názor jsem přepočítal účinek na 1kg masa. Pochopitelně to není celá kinetická energie, ale jen její poměrná část. No a ta odpovídá ohřátí o 5 stupňů. Pokud předpokládám, že maso je samá voda a na ohřátí 1l vody potřebuji 1 kilokalorii, což jsou 4 kJ.

Vím, že letadlo není z masa a měrné teplo kovů je podstatně menší, než vody. Ale i tak nemůže k žádnému odpařování dojít.

P.S. K odpařování nedojde ani po výbuchu nálože TNT. Jinak by po explozi nebylo možno najít části odpalovacího zařízení. Nálož věc jen roztrhá.

P.P.S Doporučuji nastudovat problematiku, než začneš rozvíjet nějaké spiklenecké bláboly. Třeba je dobré zjistit, jaké je skupenské teplo některých látek a co by to bylo za energii odpařit maso obětí a části konstrukce letadla.

0/0
4.4.2015 1:43

T13o22m38á54š 44Z24e90m44á51n42e37k 5180578546786

Skoro všechna energie se nakonec proměnila na teplo. Tedy téměř 100%. Nepočítáme-li tu část, která způsobila zrychlení rotace Země.

0/0
4.4.2015 15:47

D33a94n80a 67T43e62n67z86l64e52r 5670592445863

A co ta energie, která způsobila deformaci předmětů? Taky na teplo?

0/0
4.4.2015 17:06

V90l19a61s31t35i59m41i88l 97H37n58í87k 6476332141817

Samozřejmě. Leda by šlo o pružinu, která by tu deformaci byla schopná vrátit.

0/0
6.4.2015 16:23

L92i41b42o59r 73M71a27l52ý 7176773474385

Zajímalo by mě, jak je možné, že celý svět ví po 7 - 10 dnech této katastrofy, co se přesně odehrálo dle obou černých skříněk. Jakto, že celý svět neví nic o záznamech po 9 měsících z malajsiského Boeingu letu MH 17, který spadl na Ukrajině. Jediná odpověď. Pravda z MH 17 se EU a USA nehodí do lží pro mainstream. Je to stejné jako, že se USA hodila samostatnost Kosova, ale samostatnost Novoruska už se nehodila, protože v Kosovu potřebovala Amerika vojenskou základnu na srbském proruském území co nejblíže k Rusku kvůli napadení a celistvost Ukrajiny potřebovali též k napadení Ruska. Je mi fak líto, že jsou západní elity a váleční čzváči odstřiženi od moci a celá Evropa vstupuje do čínské banky a euroasie bude jeden nejsilnější kontinent, který dedolarizuje USA a dolar bude vhodný jako toaletní papír.

0/−5
3.4.2015 23:32

S67t23a42n50i30s27l53a83v 86S61e98d75l24á90k 1515409777

Ten, kdo má opravdu problém s cenou papírků, které tiskne FED, je ten, kdo je drží. Amici mají našlápnuto k tomu, aby dolar přestal být rezervní měnou, ale pochybuji, že se k položení odhodlají ti, kdo jich mají nejvíce. Dokonce budou opatrní je i jen pouštět na trh.

Je to něco podobného, jako když mám v trezoru falzum vzácného obrazu ;-)

0/−2
4.4.2015 0:59

L75i44b78o47r 36M47a97l72ý 9513931443677

Čína a Rusko už se zbavilo za 9 měsíců z 1/3 amerických dluhopisů a dolarů. Pokud je utratí do vstupu do čínské banky, v trezorech žádné smrduté falešné dolary v Rusku mít nebudou. Co s nimi udělá čínská banka, toť otázkou, ale je dost pravděpodobné, že je budou mít v této bance pro management na toaletě...;-D

0/−2
5.4.2015 2:11

J30i55ř96í 13B12o85č87e25k 6111924675253

ale ono se o záznamech z černých skříněk ví úplně všechno. jestli ale myslíte, kdo letadlo sestřelil, tak to bohužel ze záznamů nevyčtete

+3/0
4.4.2015 1:02

L97i82b54o25r 98M85a87l65ý 9313341583797

To bylo jen tak malé rýpnutí. Veřejně je známo, že MH 17 sestřelio několik neidentifikovatelných, rychle letících, malých předmětů, což BUK nebyl, bylo to střely z ukrajinské stíhačky SU - 24, která má kanon ráže 30 mm. Na fotkách kokpitu je spousta střel, které trup prorazily, ale také střely, které udělaly jen kulatý otisk 30 mm, což rakety nedělají, že ? Toto mi poslal jeden diskutující, kde jsou důkazy na fotkách. http://www.huffingtonpost.co.uk/2014/09/09/mh17-crash-malaysia-airlines-black-box-recorders_n_5789224.html

0/−2
5.4.2015 2:05

A30l73e34š 93V17y48k62y28p96ě31l 2332170522946

Muzete si smele pocist...

http://m.huffpost.com/uk/entry/5789224

0/0
4.4.2015 1:46

L44i77b10o73r 51M21a32l37ý 9603981893967

Jasně, několik malých, neidentifikovatalných , rychle letících předmětů, takže BUK to nebyl. Na kokpitu jsou kulaté střely, které neprorazily trub letadla a nějaké ho roztrhaly, takže kanon ukrajinské stíhačky SU - 24.

0/−1
5.4.2015 2:00

J78i44ř80í 42T89o74m77e53š 5162670503762

Jak mají považovat za pravdivé údaje ze skříněk, které byly několik týdnů bůhvíkde. Na záznamech z předání byly plomby již porušené.

+1/0
4.4.2015 7:12

L68i14b13o14r 42M34a62l83ý 9843711863747

Jak bůhví kde ? Skříňky nebyly neporušené a byly na místě katastrofy letu MH 17. Jenom pouze někdo nemůže zveřejnit pravdu, což je západ, kterým se vše dostalo do rukou. Pravda se ví, ale je na vše cenzura. Takže nevymýšlejte lži.Separatisté tyto skříńky střežili a Rusko říkalo, že je nechce, protože by opět přišla reakce, že vše zmanipulovalo.Mimochodem v kokpitu bylo několik desítek děr o průměru 30 mm, na severech bylo více fotek, a po 30 dnech Holanďani zvěřejnili v České televizi oficiální zprávu, že letadlo spadlo kvůli několika , neidentifikovatelným, rychle letícím malým předmětům, což odvysílal v létě Česká televize a to asi BUK nebyl, že ? Informace jsou, jenom spousta lidí si hraje na hluché a slepé, aby se nedozvěděli pravdu nebo za finance slouží. Nejste náhodou také Kopřiva, Dvořák či Ševčík. Je dost pravděpodobné, že ano....co Vy na to ?

0/−2
5.4.2015 1:50

M84i25c87h87a32l 16M13i91l29l58e33r 9956692409742

ja vim, instrukce z vychodni ambasady jsou pevne a ty nesmis odbocit z jimi nastavene lajny;-D:-P

0/0
5.4.2015 4:12

L17i93b32o28r 93M84a68l39ý 7466423674695

Toto je na WIKIPEDII.  ,, Dne 9. září 2014 byla zveřejněna předběžná zpráva nizozemských vyšetřovatelů. Zpráva jednoznačně vyloučila, že by se letoun zřítil v důsledku technického selhání, chyby pilota nebo leteckého dispečinku. Pád letadla způsobilo proražení trupu „vnějšími objekty“ letícími vysokou rychlostí. Poté se letadlo rozlomilo ve vzduchu.[18] Vyšetřovatelé zároveň vyloučili, že by někdo manipuloval s černými skříňkami."

To je ruský server nebo ji má pod kontrolou nějaká ruská ambasáda pro kterou jste možná dělal Vy před rokem 1989.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Let_Malaysia_Airlines_17

Nebo toto jsou fotky z nějaké ruské ambasády ?

https://www.google.cz/search?q=Fotky+MH+17&biw=1280&bih=867&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=oKchVffbMIehsgHNq4Bw&ved=0CCEQsAQ&dpr=1#imgdii=_&imgrc=7u59_6Txu9WNNM%253A%3Bw5ChVNLzjEM9dM%3Bhttp%253A%252F%252Fzetatalk.com%252Fning%252F09ag001.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fbeforeitsnews.com%252Falternative%252F2014%252F08%252Fmh-17-bullet-holes-3008186.html%3B669%3B584

Není co řešit, ale Vy máte na pilno vyvrácení pravd, které už nejdou umlčet. Jedina tak, jak chce paní Němcová, označit servery jako propagandistické, takže cenzuru jako za totality nebo nacismu, řekl to i její kolega Haas.

0/0
5.4.2015 23:36

L57i96b52o83r 92M85a38l21ý 7826863454365

Toto je také propaganda východu ? Kde píší to sámé o rychle letících předmětech. Mimochodem, osobně jsem to v létě slyšel v České televizi po 30 dnech od nehody. Takže co budete teď plácat ? Tyto fotky a server pochází odkud ?

http://www.huffingtonpost.co.uk/2014/09/09/mh17-crash-malaysia-airlines-black-box-recorders_n_5789224.html

0/0
5.4.2015 23:42

K33a89r90e30l 86P81r70á92š70i13l 6208518516548

A právě to, že to byly rychle letící malé předměty, je důkaz, že to byl BUK. Vím, že máte instrukce z Moskvy (nejspíš se přímo tam i nacházíte) cíleně ignorovat skutečnost, ale BUK funguje tak, že exploduje v blízkosti cíle a drobné fragmenty z rakety cíl zničí. Letadlo je tedy prošpikováno drobnými rychle letícími předměty a tím zničeno. Docela to odpovídá nálezu z černých skříněk, ne?

0/0
6.4.2015 23:04

L89i40b14o22r 86M31a29l97ý 7216983554885

A ty střepiny BUKu dělají přesně kulaté otisky či promáčkliny o průměru 30 mm těch kousků, které trub letadla neprorazily ? Aha....ten BUK je nějak chytrej.

0/0
7.4.2015 2:48

S61e31i11d54l 14P53e27t92r 1641691255884

Tak to ale víceméně odpovídá :-) Po éru , které narazí 900 km/h do země opravdu nic víc moc nenajdete ...

Co tu dnes v případě této tragedie malinko nehraje je, že druhý den byl při daných parametrech této katastrofy (rychlost, úhel nárazu, skála) k dispozici zcela čitelný audio záznam z kabiny (CVR) včetně "dechu pilota" a 10. den večer komplet data z FDR poté co jej údajně teprve dopoledne našli ...8-o O přesné identifikaci všech 150 obětí pomocí DNA ani nemluvě ... :-/

Ale třeba  je  EU asi opravdu tím územím netušených možností a schopností kde přestávají platit i fyzikální zákony když to v Bruseli nařídí ...;-D

+1/−4
3.4.2015 22:54

S53e49i33d44l 90P86e34t19r 1321571245874

Jj, měla to být reakce na p. Petrase :-/

0/0
3.4.2015 22:54

B24o61h45u67m82i76l 38P86e65t89r93a25s 1353484451792

Na youtube je jedna letecka katastrofa, jmenuje se to "I'm the problem", kde sebevrah pote co zastrelil oba piloty to taky pustil plnou rychlosti na plochou zem. Presto bylo z cerne skrinky mozne zjistit co se udalo pred padem  v letadle. A dalsi, bohuzel to nemohu nalezt, kdyz spadlo letadlo podobnym zpusobem v Paname. Obe skrinky byly po padu funkcni.

0/0
3.4.2015 23:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.