Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vyšetřovatelé našli druhou černou skříňku, rozbor DNA potvrdil 150 obětí

Vyšetřovatelé neštěstí německého airbusu Germanwings, který se zřítil ve Francii, našli druhou černou skříňku. Ta by měla obsahovat údaje o letu. Sedí i počet vzorků DNA nalezených na místě nehody, které odpovídají celkovému počtu 150 obětí. Kopilot podezřívaný ze záměrného způsobení pádu si podle nových zjištění hledal data o zabezpečení dveří pilotní kabiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T73o28m98á10š 23H66o37u88š73k70a 2265983314637

takto vypadá druhá skříňka:

http://www.bild.de/news/ausland/flug-4u9525/video-germanwings-sekunden-bis-zum-absturz-40376768.bild.html

0/0
3.4.2015 10:38

M37i32l20o45s89l21a92v 15U21r26b28a24n 2924803466451

To co píší novináři může být jen touha se zviditelnit, tak to chodí. Vyšetřování netrvá hodiny, ale  měsíce!

+1/0
3.4.2015 9:57

P16a40v74e71l 50O91d96r22a27z29i34l 6574399837590

Proč novináři pořád píší o nějakém pádu? To letadlo žádným pádem neprošlo. Letadlo havarovalo, narazilo, ale nespadlo, ani se nezřítilo !!

+4/0
3.4.2015 9:13

I80v17o 67J62a98n29á79č47e26k 8493613341922

Naprosto s vámi souhlasím.

+2/0
3.4.2015 9:43

J88a95r48d22a 95B92r33a80b91e90n87e64c 1800274489766

no ale na výsledku to moc nezměnilo viďte. Ale lidé si vás všimli a vstoupil jste ve známost.

+1/−2
3.4.2015 10:02

I92v73o 80J63a86n44á63č21e73k 8773813161202

Tady nejde o výsledek, tady jde o zcela zásadní rozdíl a světe div se paradoxně i na tom vašem výsledku, který myslíte. Pokud by spadlo, nebylo by z vysokou pravděpodobností v takovém stavu jakém nyní je. Navíc tím spadlo sugerujete, že to byla technická závada. Tady jde o jasný kontrolovaný let do terénu ve zkratce CFIT.

Jen pro info: Řízený let do terénu (v originále anglicky Controlled flight into terrain, zkráceně CFIT) je termín označující situaci, kdy je provozuschopné letadlo plně pod kontrolou svých pilotů neúmyslně navedeno do země, hory nebo jiné překážky. Termín zavedli inženýři firmy Boeing koncem sedmdesátých let, když zjistili, že jde o nejčastější situaci, kdy dojde k smrtící letecké nehodě. Od zavedení tryskových motorů v osobní přepravě už došlo v souvislosti s kontrolovaným letem do terénu k více než 9000 úmrtí.

+1/0
3.4.2015 12:01

P94a33v33e52l 44O87d34r40a38z19i26l 6864669577350

Díky, jenom podotknu, že podle současné verze vyšetřování šlo o Intentional CFIT (slovo neúmyslně tedy neplatí).

+1/0
3.4.2015 12:44

I75v71o 21J64a98n29á77č71e68k 8593223341182

Ano, samozřejmě, máte pravdu.

+1/0
3.4.2015 12:48

S57e84i29d54l 98P84e79t92r 1401561745134

Nějak je tu od počátku zmatek v pojmu "vyšetřovatel".

To, co uniká do medií, případně tvoří mediální obraz přímo přes různá prohlášení, tiskovky a pod. jsou výhradně politické figury typu francouzského  "vyšetřujícího soudce" tedy  v našem pojetí něco mezi prokurátorem, policejním vyšetřovatelem a státním zástupcem. 

Tito sice cosi stále hovoří avšak "pracují" ve státním žoldu a na základě politického klíče. A podle toho je nutno brát za věrohodné jejich výstupy.

Druhá rovina jsou opravdoví vyšetřovatelé leteckých nehod z několika národních nezávislých agentur, kteří zatím neřekli ani slovo a určitě neřeknou dokud jimi zpracovaná Závěrečná zpráva nebude kompletní a oni si svou profesní vahou nebudou schopni obhájit každé slovo v ní.  :-)

+2/−1
2.4.2015 23:23

D88a68n43a 51T54e69n56z96l63e47r 5120192945543

Vidím to podobně.

+1/0
3.4.2015 0:36

L95u14c55i80e 75B37a21r15t30o15ň68o12v47á 5120368897905

Jezkovi voci, prave ze onen prokurator nic nevysetruje, ale predklada a interpretuje zjisteni tech opravdovych vysetrovatelu z mista, co jsou v miste havarie uz od minuleho utery v noci. Momentalne jsou ze trech zemi Nemecka, Francie a Spanelska. To se mam to spiknuti.nejak rozrostlo.

+1/0
3.4.2015 0:49

D27a34n51a 54T73e81n98z26l69e79r 5470562605313

Není to poněkud neprofesionální, předkládat a interpretovat (prezentovat světovému tisku někoho jako viníka) v momentě, kdy se neví vlastně skoro nic?

+1/0
3.4.2015 1:07

L80u52c88i88e 34B96a36r11t93o37ň61o56v37á 5310488117535

Takze jak je to spravne dle Vas? Jak ke to profesionalne?

0/0
3.4.2015 1:22

D58a60n20a 22T27e76n30z53l58e80r 5970752205503

Tak snad proboha nejdřív vyšetřování, pak obvinění a pak odsouzení.  Opravdu o tomhle máte potřebu diskutovat?

0/0
3.4.2015 1:28

L34u81c57i17e 80B65a58r47t10o65ň30o96v50á 5600458307525

Ale to preci probiha..nebo Vy mate spravy, ze ne, ze se vysetrovani zastavilo? A na pripad neni vydano informacni embargo, tak sdelili jiste informace. Ze se Vam nelibi,.no to.je vec jina. Zrovna Vy, ktera jste schopna na zaklade televizniho zaznamu konstatovat a napsat, ze je prokurator neprofesionalni, hystericky a naznacila jste, ze je dle vasich pocitu neverohodny a zamlcuje fakta. No zrovna Vy budete tim spravnym arbitrem. Ale kdyz.chcete nutne verit v manipulace az spiknuti, muzete, to je samozrejme vase svobodna vule.

+2/0
3.4.2015 2:00

D88a48n40a 45T13e11n69z70l40e70r 5220142525763

Ne, tak to neprobíhá. Hned druhý den, sotva pár hodin po zřícení letadla, nějaký "emocionální" Francouz prohlásil, že to udělal druhý  pilot. Od toho momentu je obžalovaným a odsouzeným zároveň. To, že media nafouknou každou stopu, která by jen trochu potvrzovala tuhle verzi případu, je jen třešinkou na dortu. 

Takže čistě pro vás - jak by to probíhalo profesionálně: Vyšetřovatel by řekl, že důkazy zatím nestačí na jednoznačnou teorii a čeká se na výsledky ze druhé černé skříňky. Vyloučit se nedá zavinění posádky ani zavinění technickou chybou. 

Přestańte mi podsouvat svoje vlastní myšlenky. Vy jako jediná mluvíte o spiknutí - a to už pěknou dobu. Já osobně si myslím, že někdo neustál situaci a užvaněně, neprofesionálně vydává svoje domněnky za oficiální výsledky vyšetřování. Dost naivně - jen trochu zralý člověk by měl tušit, co to udělá s medii.

0/0
3.4.2015 8:40

L29u94c61i51e 15B12a49r89t93o71ň92o11v71á 5210608557325

Ale pani Tenzler, Vy stale zpochybnujete, a pisete o svych pocitech a domnenkach, ne ja. Ani se Vam zatim nepovedlo se trefit do casu, kdy byla poprve oznamena moznost zamerneho zriceni letadla zpusobena pilotem. Prvni Vas vykop byl “ nekolik hodin po havarii“, ani ted se Vam to nepodarilo, nebylo to ani druhy den po havarii...ostatni jiz nema smysl komentovat...

+1/0
3.4.2015 11:40

G13e97o44r76g 33K30o12m93b46e54r16e21c 9934281756871

Druhý pilot před svou smrtí hledal na internetu informace  o zabezpečení dveří kokpitu.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/vysetrovatele-nasli-druhou-cernou-skrinku-ze-zriceneho-airbusu-phf-/zahranicni.aspx?c=A150402_155306_zahranicni_ert 

iDNES= BULVAR to je jako kdyz napisou reznik hledal na internetu jak zabit prase.

+1/−2
2.4.2015 21:39

P61a77t30r30i64k 83M78a46r85e98k 8492517408186

R^ protoze kdyz je to na internetu, tak to musi byt pravda

+1/0
2.4.2015 21:41

S19e65i80d48l 78P83e27t38r 1301131185124

Když ono to pak zní tak pěkně akčně a moderně, že si to hledal na tom internetu  ...;-D

Pilot sice dělá typovku  kdy to éro musí znát pomalu do šroubku, sedí v něm min 8 hodin denně , každý let systém dveří používá, na trenažéru co každý půlrok je cvičen mimo jiní na tyto kritické situace, má k dispozici komplet manuály k tomu letadlu pročež jde hledat rozumy na gůgla ?? ..;-D8-o 

Kdyby tohle napsali alespoň včera  byl by to alespoň dobrý aprílový vtípek, takhle je to jen další dost prapodivný blábol s bůhvíjakým vlastně účelem ..:-/

+1/0
2.4.2015 23:54

M45i86c59h97a82l 95R33e98j77z12e82k 5426607975861

Opravdu kazdy let pouziva blokovani dveri, aby se nikdo do kokpitu nedostal?

0/0
3.4.2015 9:31

O44t13a53k93a23r 97V53a95l98e66k 6316802385502

Dle nadpisu to vypada, ze vysetrovatele provedli DNA rozbor cerne skrinky a diky tomu potvrdili vsech 150 obeti. Jsou to ale kujooni.;-)

+1/−1
2.4.2015 21:37

O45t46a55k57a42r 77V95a14l63e79k 6196842125942

Mily denicku, dnes jsem na internetu zjistil, ze nejaka pani Jana Stepanek nema smysl pro humor. Co ja si jenom pocnu?

0/0
2.4.2015 21:42

P20a87v77e65l 46O33d29r51a85z10i64l 6184319887160

Dejte si ji taky na ignore list.

0/0
3.4.2015 9:15
Foto

V92ě14r55a 43P13r72a14g21a27č14o71v42á 1225863828747

...ale ne pro ...

0/0
2.4.2015 21:28

J73a17n12a 72S93t91e48p25a27n50e28k 8788963293929

?

0/0
2.4.2015 21:30

M25i77c87h11a47l 18R78e81j66z24e74k 5576357765101

Teda Vero, sjet se takhle po ranu.

0/0
3.4.2015 9:35

J77o21s53e29f 65Š64k68y80v65a29r19a 9637932869554

Jelikož ani oficiální místa včetně zdejších diskutujících ani slovo o " palivu ", pak se ptám je úplně normální, aby zkušený první pilot za krátkou dobu po startu musel jít na WC ? Co když ten " sebevrah" byl zrovna on. Nastavení pomalého klesání se zrychlením a pak divadlo při otvírání dveří do pilotní kabiny, kde se ve skutečnosti ani nechtěl dostat.

0/−4
2.4.2015 21:27

K48a16r52e48l 96P19e93c73k35a 7986330905364

Letadlo začalo klesat až PO jeho odchodu. Navíc nechápu co je na tom tak nenormálního. Mě se taky stává, že dvacet minut poté, co nasednu do auta, musím na WC. Dokonce pravidelně;-D

+2/0
2.4.2015 21:40

J67a91r72o27s10l84a74v 73Č59e23r29n29ý 6808874689288

Ty ale nejsi zkušený první pilot, ti nečůrají vůbec.

+2/0
2.4.2015 22:19

V72l36a29s93t42i38m92i34l 71H55n20í70k 6906422801427

Co když šel na velkou?

0/0
3.4.2015 16:51

J38a81r84d29a 29B63r88a74b47e30n76e74c 1470944749536

a co v kině?

0/0
3.4.2015 10:08

I54v20o 63J71a63n51á54č72e58k 8443333741232

Jako že by ten co zůstal v kokpitu byl tak hloupý a nepřišel na to? A jelikož byl tak hloupý, tak by ho jako nepustil zpátky? Nějaká lepší konspirace by tam nebyla?

+1/0
2.4.2015 22:49

P87a31v85e48l 48O58d85r43a52z17i65l 6144679897720

Ten v kokpitu mohl být klidně v bezvědomí;-)

+1/0
3.4.2015 9:16

I96v18o 24J95a47n87á70č77e65k 8283433741552

A není to málo konspirační teorie? Jako že ho kapitán uvede do bězvědomí a pak přenastaví autopilota? Potom nějakým zcela záhadným způsobem upraví záznam v černé skříňce (která je mimochodem za letu nepřístupná) tak, aby to tak nevypadalo. Následně odejde a když se chce vrátit, tak ten pilot v bezvědomí vždy po pokusu otevřít dveře se probudí, zablokuje a je a zase upadne do bezvědomí? Není to moc jednoduché? Nemáte tam něco lepšího?

+1/0
3.4.2015 9:39

L14u54c50i71e 17B57a20r59t73o87ň15o15v60á 5770388207435

A jeste zapomnel pridat hysterickeho, emocionalniho,.neprofesionalniho prokuratora,.tedy osobu poverenou admimistrativnim vedenim vysetrovani nehody,.ktery na politickou objednavku a zcela zamerne zamlcuje pravdu a manipuluje s informacemi. A pritomni vysetrovatele ze tri zemi se proti jeho manipulovani s fakty a jeho vyjadreni ani neohradi...

0/0
3.4.2015 11:52

I88v67o 90J53a60n27á25č20e49k 8903833971762

Tak to nevím, zatím jsem neměl tu možnost od vámi uváděné osoby cokoli číst v originálním původu a znění případně vidět nějaký záznam. Pro mě je směrodatné co uvádí BEA (francouzký úřad odpovědný za vyšetřování nehod v letectví), což je jediná autorizovaná osoba, která se k daní problematice může vyjadřovat. Veškeré ostatní figurky ignoruji, protože netuší o čem je letectví.

0/0
3.4.2015 11:55

P69a92v67e98l 77O61d60r59a26z28i64l 6984869587500

Včetně vás.

0/0
3.4.2015 12:54

P37a17v98e85l 86O23d11r88a53z91i47l 6704679887890

Napsal jste svůj výmysl, ten je skutečně dost jednoduchý.

0/0
3.4.2015 12:53

J37a44k67u19b 38S42e81m37e18r73á34d 2957276371601

a co ma spolecneho palivo s vasi verzi, ze to udelal kapitan? ;-D

0/0
2.4.2015 23:03
Foto

I98v82a51n 25K67o69p64t59a 5987902731477

Ma to jednu chybu. Kopilot umí pilotovat taky.

0/0
3.4.2015 0:12
Foto

V71ě61r26a 89P60r27a15g47a50č89o97v74á 1275573778487

...a - KDO - jim - věří???

0/−4
2.4.2015 21:15

S75t91a36n63i85s71l83a47v 74P68ř74i12b59y38l 1509178881596

Komu jim? Vyšetřovatelům? Třeba já.

+5/0
2.4.2015 21:18

J46a60k33u65b 21S69e47m65e46r77á26d 2787666831811

napriklad ja

+3/0
2.4.2015 21:19

L42u95c98i81e 44B47a18r74t54o15ň23o52v45á 5710488397685

Já, zatím nevidím důvod, proč bych jim nevěřila.

+2/0
2.4.2015 21:22

J33a20n67a 27S11t24e67p69a51n25e33k 8288113963529

ja a mnoho jinych diskuteru... :-)

+1/0
2.4.2015 21:24
Foto

V94ě45r74a 56P17r21a89g77a12č23o25v89á 1665643348237

...ale taky - mnoho - NE...

0/0
2.4.2015 21:31

L11u15c77i48e 96B60a70r74t77o96ň66o75v76á 5650598307865

Ale no to každopádně...a teď, co s tím?

0/0
2.4.2015 21:44

I21v54o 91J75a12n64á21č25e98k 8773493981112

Vyšetřovatelům všichni normální lidi, novinářům tak to raději komentovat nebudu, já třeba ne.

0/0
2.4.2015 22:50
Foto

M52a79r84t60i97n 14P10i90p74e56k 4475248851421

Ja beru konspirace za velkou srandu a bavi me to cist, ale kdyz si uvedomim, ze to ti jetelove mysli jako fakt vazne a ze kdo jim neveri je clenem stada a je zmanipulovanej...letadlo nekolik minut klesa (nepada) az se potka s prvni prekazkou do ktere narazi. Z cerne skrinky je slyset odchod pilota a jeho snahu jit dovnitr a dech druheho pilota - tedy jeden byl pryc a druhy zil pri vedomi az do narazu - to vylucuje technickou zavadu jelikoz by komunikoval s vezi a druhy pilot by byl v kabine...boha jeho lidii

+10/0
2.4.2015 21:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.