Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyšetřovatelé našli druhou černou skříňku, rozbor DNA potvrdil 150 obětí

Vyšetřovatelé neštěstí německého airbusu Germanwings, který se zřítil ve Francii, našli druhou černou skříňku. Ta by měla obsahovat údaje o letu. Sedí i počet vzorků DNA nalezených na místě nehody, které odpovídají celkovému počtu 150 obětí. Kopilot podezřívaný ze záměrného způsobení pádu si podle nových zjištění hledal data o zabezpečení dveří pilotní kabiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R56a19d16a85n 53K41u68b41a18n51t 1893740739300

takto vypadá druhá skříňka:

http://www.bild.de/news/ausland/flug-4u9525/video-germanwings-sekunden-bis-zum-absturz-40376768.bild.html

0/0
3.4.2015 10:38

M29i70l49o47s42l16a89v 78U41r67b24a13n 2184513816761

To co píší novináři může být jen touha se zviditelnit, tak to chodí. Vyšetřování netrvá hodiny, ale  měsíce!

+1/0
3.4.2015 9:57

P21a11v48e78l 50O41d75r78a31z50i63l 6204689657790

Proč novináři pořád píší o nějakém pádu? To letadlo žádným pádem neprošlo. Letadlo havarovalo, narazilo, ale nespadlo, ani se nezřítilo !!

+4/0
3.4.2015 9:13

I21v24o 79J27a97n39á11č84e97k 8503423151962

Naprosto s vámi souhlasím.

+2/0
3.4.2015 9:43

J43a71r63d57a 40B69r71a49b42e97n51e97c 1300844379726

no ale na výsledku to moc nezměnilo viďte. Ale lidé si vás všimli a vstoupil jste ve známost.

+1/−2
3.4.2015 10:02

I50v19o 66J27a87n95á14č78e49k 8953783701672

Tady nejde o výsledek, tady jde o zcela zásadní rozdíl a světe div se paradoxně i na tom vašem výsledku, který myslíte. Pokud by spadlo, nebylo by z vysokou pravděpodobností v takovém stavu jakém nyní je. Navíc tím spadlo sugerujete, že to byla technická závada. Tady jde o jasný kontrolovaný let do terénu ve zkratce CFIT.

Jen pro info: Řízený let do terénu (v originále anglicky Controlled flight into terrain, zkráceně CFIT) je termín označující situaci, kdy je provozuschopné letadlo plně pod kontrolou svých pilotů neúmyslně navedeno do země, hory nebo jiné překážky. Termín zavedli inženýři firmy Boeing koncem sedmdesátých let, když zjistili, že jde o nejčastější situaci, kdy dojde k smrtící letecké nehodě. Od zavedení tryskových motorů v osobní přepravě už došlo v souvislosti s kontrolovaným letem do terénu k více než 9000 úmrtí.

+1/0
3.4.2015 12:01

P43a81v16e68l 22O31d89r80a90z69i35l 6674379237930

Díky, jenom podotknu, že podle současné verze vyšetřování šlo o Intentional CFIT (slovo neúmyslně tedy neplatí).

+1/0
3.4.2015 12:44

I93v89o 34J88a90n28á80č62e45k 8103283921742

Ano, samozřejmě, máte pravdu.

+1/0
3.4.2015 12:48

S83e86i72d35l 89P42e72t85r 1291171495924

Nějak je tu od počátku zmatek v pojmu "vyšetřovatel".

To, co uniká do medií, případně tvoří mediální obraz přímo přes různá prohlášení, tiskovky a pod. jsou výhradně politické figury typu francouzského  "vyšetřujícího soudce" tedy  v našem pojetí něco mezi prokurátorem, policejním vyšetřovatelem a státním zástupcem. 

Tito sice cosi stále hovoří avšak "pracují" ve státním žoldu a na základě politického klíče. A podle toho je nutno brát za věrohodné jejich výstupy.

Druhá rovina jsou opravdoví vyšetřovatelé leteckých nehod z několika národních nezávislých agentur, kteří zatím neřekli ani slovo a určitě neřeknou dokud jimi zpracovaná Závěrečná zpráva nebude kompletní a oni si svou profesní vahou nebudou schopni obhájit každé slovo v ní.  :-)

+2/−1
2.4.2015 23:23

D66a46n81a 81T52e33n92z16l79e88r 5580772975173

Vidím to podobně.

+1/0
3.4.2015 0:36

L31u42c63i22e 92B37a44r27t54o11ň36o61v81á 5180158547105

Jezkovi voci, prave ze onen prokurator nic nevysetruje, ale predklada a interpretuje zjisteni tech opravdovych vysetrovatelu z mista, co jsou v miste havarie uz od minuleho utery v noci. Momentalne jsou ze trech zemi Nemecka, Francie a Spanelska. To se mam to spiknuti.nejak rozrostlo.

+1/0
3.4.2015 0:49

D32a86n16a 19T74e56n68z38l30e38r 5440962855783

Není to poněkud neprofesionální, předkládat a interpretovat (prezentovat světovému tisku někoho jako viníka) v momentě, kdy se neví vlastně skoro nic?

+1/0
3.4.2015 1:07

L50u92c36i30e 79B58a84r89t93o90ň39o83v10á 5720478787915

Takze jak je to spravne dle Vas? Jak ke to profesionalne?

0/0
3.4.2015 1:22

D83a91n81a 48T13e50n48z92l21e34r 5760952505643

Tak snad proboha nejdřív vyšetřování, pak obvinění a pak odsouzení.  Opravdu o tomhle máte potřebu diskutovat?

0/0
3.4.2015 1:28

L76u60c74i16e 81B33a32r25t59o19ň92o12v16á 5460378767755

Ale to preci probiha..nebo Vy mate spravy, ze ne, ze se vysetrovani zastavilo? A na pripad neni vydano informacni embargo, tak sdelili jiste informace. Ze se Vam nelibi,.no to.je vec jina. Zrovna Vy, ktera jste schopna na zaklade televizniho zaznamu konstatovat a napsat, ze je prokurator neprofesionalni, hystericky a naznacila jste, ze je dle vasich pocitu neverohodny a zamlcuje fakta. No zrovna Vy budete tim spravnym arbitrem. Ale kdyz.chcete nutne verit v manipulace az spiknuti, muzete, to je samozrejme vase svobodna vule.

+2/0
3.4.2015 2:00

D54a38n55a 95T93e45n40z56l81e11r 5520822175303

Ne, tak to neprobíhá. Hned druhý den, sotva pár hodin po zřícení letadla, nějaký "emocionální" Francouz prohlásil, že to udělal druhý  pilot. Od toho momentu je obžalovaným a odsouzeným zároveň. To, že media nafouknou každou stopu, která by jen trochu potvrzovala tuhle verzi případu, je jen třešinkou na dortu. 

Takže čistě pro vás - jak by to probíhalo profesionálně: Vyšetřovatel by řekl, že důkazy zatím nestačí na jednoznačnou teorii a čeká se na výsledky ze druhé černé skříňky. Vyloučit se nedá zavinění posádky ani zavinění technickou chybou. 

Přestańte mi podsouvat svoje vlastní myšlenky. Vy jako jediná mluvíte o spiknutí - a to už pěknou dobu. Já osobně si myslím, že někdo neustál situaci a užvaněně, neprofesionálně vydává svoje domněnky za oficiální výsledky vyšetřování. Dost naivně - jen trochu zralý člověk by měl tušit, co to udělá s medii.

0/0
3.4.2015 8:40

L22u43c26i32e 12B76a50r31t29o82ň89o88v75á 5120758737715

Ale pani Tenzler, Vy stale zpochybnujete, a pisete o svych pocitech a domnenkach, ne ja. Ani se Vam zatim nepovedlo se trefit do casu, kdy byla poprve oznamena moznost zamerneho zriceni letadla zpusobena pilotem. Prvni Vas vykop byl “ nekolik hodin po havarii“, ani ted se Vam to nepodarilo, nebylo to ani druhy den po havarii...ostatni jiz nema smysl komentovat...

+1/0
3.4.2015 11:40

G47e82o78r80g 12K15o34m29b77e73r63e98c 9254121126251

Druhý pilot před svou smrtí hledal na internetu informace  o zabezpečení dveří kokpitu.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/vysetrovatele-nasli-druhou-cernou-skrinku-ze-zriceneho-airbusu-phf-/zahranicni.aspx?c=A150402_155306_zahranicni_ert 

iDNES= BULVAR to je jako kdyz napisou reznik hledal na internetu jak zabit prase.

+1/−2
2.4.2015 21:39

P91a69t10r39i94k 15M56a92r63e48k 8792937288706

R^ protoze kdyz je to na internetu, tak to musi byt pravda

+1/0
2.4.2015 21:41

S67e19i98d32l 71P80e12t94r 1911641525674

Když ono to pak zní tak pěkně akčně a moderně, že si to hledal na tom internetu  ...;-D

Pilot sice dělá typovku  kdy to éro musí znát pomalu do šroubku, sedí v něm min 8 hodin denně , každý let systém dveří používá, na trenažéru co každý půlrok je cvičen mimo jiní na tyto kritické situace, má k dispozici komplet manuály k tomu letadlu pročež jde hledat rozumy na gůgla ?? ..;-D8-o 

Kdyby tohle napsali alespoň včera  byl by to alespoň dobrý aprílový vtípek, takhle je to jen další dost prapodivný blábol s bůhvíjakým vlastně účelem ..:-/

+1/0
2.4.2015 23:54

M12i60c48h28a13l 89R29e88j45z16e69k 5266787825441

Opravdu kazdy let pouziva blokovani dveri, aby se nikdo do kokpitu nedostal?

0/0
3.4.2015 9:31

O97t85a83k43a65r 20V78a50l91e28k 6226162205602

Dle nadpisu to vypada, ze vysetrovatele provedli DNA rozbor cerne skrinky a diky tomu potvrdili vsech 150 obeti. Jsou to ale kujooni.;-)

+1/−1
2.4.2015 21:37

O49t12a96k77a56r 85V52a12l44e58k 6436872575542

Mily denicku, dnes jsem na internetu zjistil, ze nejaka pani Jana Stepanek nema smysl pro humor. Co ja si jenom pocnu?

0/0
2.4.2015 21:42

P88a35v64e33l 84O96d68r39a81z84i11l 6754839487410

Dejte si ji taky na ignore list.

0/0
3.4.2015 9:15
Foto

V18ě52r50a 27P90r67a59g82a72č75o48v84á 1645973358887

...ale ne pro ...

0/0
2.4.2015 21:28

J75a84n24a 26S16t31e53p76a37n74e47k 8358223393249

?

0/0
2.4.2015 21:30

M77i98c61h26a66l 75R37e73j80z22e85k 5786687865701

Teda Vero, sjet se takhle po ranu.

0/0
3.4.2015 9:35

J79o62s95e69f 84Š68k62y94v64a79r77a 9127902779374

Jelikož ani oficiální místa včetně zdejších diskutujících ani slovo o " palivu ", pak se ptám je úplně normální, aby zkušený první pilot za krátkou dobu po startu musel jít na WC ? Co když ten " sebevrah" byl zrovna on. Nastavení pomalého klesání se zrychlením a pak divadlo při otvírání dveří do pilotní kabiny, kde se ve skutečnosti ani nechtěl dostat.

0/−4
2.4.2015 21:27

K45a15r72e24l 31P27e88c69k60a 7176620975454

Letadlo začalo klesat až PO jeho odchodu. Navíc nechápu co je na tom tak nenormálního. Mě se taky stává, že dvacet minut poté, co nasednu do auta, musím na WC. Dokonce pravidelně;-D

+2/0
2.4.2015 21:40

J57a29r59o72s24l41a14v 62Č65e59r44n58ý 6968314589348

Ty ale nejsi zkušený první pilot, ti nečůrají vůbec.

+2/0
2.4.2015 22:19

V88l47a90s68t17i97m63i61l 79H26n19í71k 6986972341367

Co když šel na velkou?

0/0
3.4.2015 16:51

J49a13r31d50a 48B72r48a35b28e92n85e18c 1510654969386

a co v kině?

0/0
3.4.2015 10:08

I50v78o 91J10a64n43á83č77e12k 8493113241432

Jako že by ten co zůstal v kokpitu byl tak hloupý a nepřišel na to? A jelikož byl tak hloupý, tak by ho jako nepustil zpátky? Nějaká lepší konspirace by tam nebyla?

+1/0
2.4.2015 22:49

P79a36v26e56l 23O18d57r57a19z98i69l 6544159597650

Ten v kokpitu mohl být klidně v bezvědomí;-)

+1/0
3.4.2015 9:16

I41v66o 32J38a47n27á71č43e63k 8503583461622

A není to málo konspirační teorie? Jako že ho kapitán uvede do bězvědomí a pak přenastaví autopilota? Potom nějakým zcela záhadným způsobem upraví záznam v černé skříňce (která je mimochodem za letu nepřístupná) tak, aby to tak nevypadalo. Následně odejde a když se chce vrátit, tak ten pilot v bezvědomí vždy po pokusu otevřít dveře se probudí, zablokuje a je a zase upadne do bezvědomí? Není to moc jednoduché? Nemáte tam něco lepšího?

+1/0
3.4.2015 9:39

L29u35c15i92e 22B18a71r79t77o59ň92o55v96á 5670958727415

A jeste zapomnel pridat hysterickeho, emocionalniho,.neprofesionalniho prokuratora,.tedy osobu poverenou admimistrativnim vedenim vysetrovani nehody,.ktery na politickou objednavku a zcela zamerne zamlcuje pravdu a manipuluje s informacemi. A pritomni vysetrovatele ze tri zemi se proti jeho manipulovani s fakty a jeho vyjadreni ani neohradi...

0/0
3.4.2015 11:52

I44v33o 75J60a48n64á32č39e80k 8783383761782

Tak to nevím, zatím jsem neměl tu možnost od vámi uváděné osoby cokoli číst v originálním původu a znění případně vidět nějaký záznam. Pro mě je směrodatné co uvádí BEA (francouzký úřad odpovědný za vyšetřování nehod v letectví), což je jediná autorizovaná osoba, která se k daní problematice může vyjadřovat. Veškeré ostatní figurky ignoruji, protože netuší o čem je letectví.

0/0
3.4.2015 11:55

P92a92v81e52l 63O95d90r96a73z36i10l 6714849697630

Včetně vás.

0/0
3.4.2015 12:54

P41a73v84e37l 20O86d88r19a80z39i89l 6544359637450

Napsal jste svůj výmysl, ten je skutečně dost jednoduchý.

0/0
3.4.2015 12:53

J38a77k85u94b 17S38e59m16e69r31á46d 2407716471161

a co ma spolecneho palivo s vasi verzi, ze to udelal kapitan? ;-D

0/0
2.4.2015 23:03
Foto

I95v17a90n 46K12o69p90t49a 5677972631137

Ma to jednu chybu. Kopilot umí pilotovat taky.

0/0
3.4.2015 0:12
Foto

V37ě26r10a 60P61r29a86g41a92č43o35v63á 1925203378537

...a - KDO - jim - věří???

0/−4
2.4.2015 21:15

S64t72a80n91i12s89l91a86v 83P43ř24i76b40y24l 1829678891386

Komu jim? Vyšetřovatelům? Třeba já.

+5/0
2.4.2015 21:18

J97a53k50u43b 14S47e38m21e51r13á96d 2627926461961

napriklad ja

+3/0
2.4.2015 21:19

L20u56c65i17e 70B25a52r81t84o83ň31o14v14á 5730128147375

Já, zatím nevidím důvod, proč bych jim nevěřila.

+2/0
2.4.2015 21:22

J20a52n75a 32S16t36e60p39a88n14e36k 8988503863339

ja a mnoho jinych diskuteru... :-)

+1/0
2.4.2015 21:24
Foto

V67ě21r33a 53P67r24a18g53a24č32o46v39á 1405443338837

...ale taky - mnoho - NE...

0/0
2.4.2015 21:31

L41u59c30i40e 85B20a45r80t66o60ň79o70v74á 5640578267715

Ale no to každopádně...a teď, co s tím?

0/0
2.4.2015 21:44

I96v59o 45J58a93n60á22č86e15k 8453903701122

Vyšetřovatelům všichni normální lidi, novinářům tak to raději komentovat nebudu, já třeba ne.

0/0
2.4.2015 22:50
Foto

M76a96r38t83i95n 23P39i50p52e10k 4595528821921

Ja beru konspirace za velkou srandu a bavi me to cist, ale kdyz si uvedomim, ze to ti jetelove mysli jako fakt vazne a ze kdo jim neveri je clenem stada a je zmanipulovanej...letadlo nekolik minut klesa (nepada) az se potka s prvni prekazkou do ktere narazi. Z cerne skrinky je slyset odchod pilota a jeho snahu jit dovnitr a dech druheho pilota - tedy jeden byl pryc a druhy zil pri vedomi az do narazu - to vylucuje technickou zavadu jelikoz by komunikoval s vezi a druhy pilot by byl v kabine...boha jeho lidii

+10/0
2.4.2015 21:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.