Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyšetřovatelé našli druhou černou skříňku, rozbor DNA potvrdil 150 obětí

Vyšetřovatelé neštěstí německého airbusu Germanwings, který se zřítil ve Francii, našli druhou černou skříňku. Ta by měla obsahovat údaje o letu. Sedí i počet vzorků DNA nalezených na místě nehody, které odpovídají celkovému počtu 150 obětí. Kopilot podezřívaný ze záměrného způsobení pádu si podle nových zjištění hledal data o zabezpečení dveří pilotní kabiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R94a33d71a80n 77K52u96b65a83n84t 1683770679880

takto vypadá druhá skříňka:

http://www.bild.de/news/ausland/flug-4u9525/video-germanwings-sekunden-bis-zum-absturz-40376768.bild.html

0/0
3.4.2015 10:38

M66i79l65o91s38l59a40v 10U13r10b57a49n 2224243456691

To co píší novináři může být jen touha se zviditelnit, tak to chodí. Vyšetřování netrvá hodiny, ale  měsíce!

+1/0
3.4.2015 9:57

P13a10v53e60l 31O55d59r11a93z12i33l 6754309357250

Proč novináři pořád píší o nějakém pádu? To letadlo žádným pádem neprošlo. Letadlo havarovalo, narazilo, ale nespadlo, ani se nezřítilo !!

+4/0
3.4.2015 9:13

I48v33o 72J50a59n84á61č69e59k 8573823181362

Naprosto s vámi souhlasím.

+2/0
3.4.2015 9:43

J20a73r52d53a 14B61r38a19b75e72n86e43c 1140444669236

no ale na výsledku to moc nezměnilo viďte. Ale lidé si vás všimli a vstoupil jste ve známost.

+1/−2
3.4.2015 10:02

I21v16o 37J62a49n72á87č51e64k 8863853941722

Tady nejde o výsledek, tady jde o zcela zásadní rozdíl a světe div se paradoxně i na tom vašem výsledku, který myslíte. Pokud by spadlo, nebylo by z vysokou pravděpodobností v takovém stavu jakém nyní je. Navíc tím spadlo sugerujete, že to byla technická závada. Tady jde o jasný kontrolovaný let do terénu ve zkratce CFIT.

Jen pro info: Řízený let do terénu (v originále anglicky Controlled flight into terrain, zkráceně CFIT) je termín označující situaci, kdy je provozuschopné letadlo plně pod kontrolou svých pilotů neúmyslně navedeno do země, hory nebo jiné překážky. Termín zavedli inženýři firmy Boeing koncem sedmdesátých let, když zjistili, že jde o nejčastější situaci, kdy dojde k smrtící letecké nehodě. Od zavedení tryskových motorů v osobní přepravě už došlo v souvislosti s kontrolovaným letem do terénu k více než 9000 úmrtí.

+1/0
3.4.2015 12:01

P42a85v77e12l 54O48d64r91a56z12i43l 6904219137660

Díky, jenom podotknu, že podle současné verze vyšetřování šlo o Intentional CFIT (slovo neúmyslně tedy neplatí).

+1/0
3.4.2015 12:44

I58v38o 52J56a98n29á86č69e40k 8523483341782

Ano, samozřejmě, máte pravdu.

+1/0
3.4.2015 12:48

S78e20i27d83l 35P63e37t18r 1931861125114

Nějak je tu od počátku zmatek v pojmu "vyšetřovatel".

To, co uniká do medií, případně tvoří mediální obraz přímo přes různá prohlášení, tiskovky a pod. jsou výhradně politické figury typu francouzského  "vyšetřujícího soudce" tedy  v našem pojetí něco mezi prokurátorem, policejním vyšetřovatelem a státním zástupcem. 

Tito sice cosi stále hovoří avšak "pracují" ve státním žoldu a na základě politického klíče. A podle toho je nutno brát za věrohodné jejich výstupy.

Druhá rovina jsou opravdoví vyšetřovatelé leteckých nehod z několika národních nezávislých agentur, kteří zatím neřekli ani slovo a určitě neřeknou dokud jimi zpracovaná Závěrečná zpráva nebude kompletní a oni si svou profesní vahou nebudou schopni obhájit každé slovo v ní.  :-)

+2/−1
2.4.2015 23:23

D74a12n17a 49T77e33n96z25l88e32r 5770262545513

Vidím to podobně.

+1/0
3.4.2015 0:36

L34u18c17i97e 91B37a64r38t37o29ň92o48v13á 5190128907565

Jezkovi voci, prave ze onen prokurator nic nevysetruje, ale predklada a interpretuje zjisteni tech opravdovych vysetrovatelu z mista, co jsou v miste havarie uz od minuleho utery v noci. Momentalne jsou ze trech zemi Nemecka, Francie a Spanelska. To se mam to spiknuti.nejak rozrostlo.

+1/0
3.4.2015 0:49

D31a12n78a 74T31e71n79z18l74e31r 5780372545123

Není to poněkud neprofesionální, předkládat a interpretovat (prezentovat světovému tisku někoho jako viníka) v momentě, kdy se neví vlastně skoro nic?

+1/0
3.4.2015 1:07

L20u84c43i36e 72B78a65r67t18o61ň70o91v15á 5580318127945

Takze jak je to spravne dle Vas? Jak ke to profesionalne?

0/0
3.4.2015 1:22

D46a23n10a 16T46e46n75z12l38e78r 5530882265783

Tak snad proboha nejdřív vyšetřování, pak obvinění a pak odsouzení.  Opravdu o tomhle máte potřebu diskutovat?

0/0
3.4.2015 1:28

L94u11c56i24e 82B45a10r50t29o63ň25o52v57á 5720368347655

Ale to preci probiha..nebo Vy mate spravy, ze ne, ze se vysetrovani zastavilo? A na pripad neni vydano informacni embargo, tak sdelili jiste informace. Ze se Vam nelibi,.no to.je vec jina. Zrovna Vy, ktera jste schopna na zaklade televizniho zaznamu konstatovat a napsat, ze je prokurator neprofesionalni, hystericky a naznacila jste, ze je dle vasich pocitu neverohodny a zamlcuje fakta. No zrovna Vy budete tim spravnym arbitrem. Ale kdyz.chcete nutne verit v manipulace az spiknuti, muzete, to je samozrejme vase svobodna vule.

+2/0
3.4.2015 2:00

D17a68n84a 42T61e52n73z41l41e53r 5190922835643

Ne, tak to neprobíhá. Hned druhý den, sotva pár hodin po zřícení letadla, nějaký "emocionální" Francouz prohlásil, že to udělal druhý  pilot. Od toho momentu je obžalovaným a odsouzeným zároveň. To, že media nafouknou každou stopu, která by jen trochu potvrzovala tuhle verzi případu, je jen třešinkou na dortu. 

Takže čistě pro vás - jak by to probíhalo profesionálně: Vyšetřovatel by řekl, že důkazy zatím nestačí na jednoznačnou teorii a čeká se na výsledky ze druhé černé skříňky. Vyloučit se nedá zavinění posádky ani zavinění technickou chybou. 

Přestańte mi podsouvat svoje vlastní myšlenky. Vy jako jediná mluvíte o spiknutí - a to už pěknou dobu. Já osobně si myslím, že někdo neustál situaci a užvaněně, neprofesionálně vydává svoje domněnky za oficiální výsledky vyšetřování. Dost naivně - jen trochu zralý člověk by měl tušit, co to udělá s medii.

0/0
3.4.2015 8:40

L21u92c77i35e 91B63a39r66t85o51ň87o50v73á 5800808387165

Ale pani Tenzler, Vy stale zpochybnujete, a pisete o svych pocitech a domnenkach, ne ja. Ani se Vam zatim nepovedlo se trefit do casu, kdy byla poprve oznamena moznost zamerneho zriceni letadla zpusobena pilotem. Prvni Vas vykop byl “ nekolik hodin po havarii“, ani ted se Vam to nepodarilo, nebylo to ani druhy den po havarii...ostatni jiz nema smysl komentovat...

+1/0
3.4.2015 11:40

G26e95o26r10g 25K84o47m50b90e62r39e27c 9334171716921

Druhý pilot před svou smrtí hledal na internetu informace  o zabezpečení dveří kokpitu.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/vysetrovatele-nasli-druhou-cernou-skrinku-ze-zriceneho-airbusu-phf-/zahranicni.aspx?c=A150402_155306_zahranicni_ert 

iDNES= BULVAR to je jako kdyz napisou reznik hledal na internetu jak zabit prase.

+1/−2
2.4.2015 21:39

P71a61t23r89i86k 84M45a25r43e87k 8142137558356

R^ protoze kdyz je to na internetu, tak to musi byt pravda

+1/0
2.4.2015 21:41

S76e24i40d38l 34P54e43t73r 1571621605114

Když ono to pak zní tak pěkně akčně a moderně, že si to hledal na tom internetu  ...;-D

Pilot sice dělá typovku  kdy to éro musí znát pomalu do šroubku, sedí v něm min 8 hodin denně , každý let systém dveří používá, na trenažéru co každý půlrok je cvičen mimo jiní na tyto kritické situace, má k dispozici komplet manuály k tomu letadlu pročež jde hledat rozumy na gůgla ?? ..;-D8-o 

Kdyby tohle napsali alespoň včera  byl by to alespoň dobrý aprílový vtípek, takhle je to jen další dost prapodivný blábol s bůhvíjakým vlastně účelem ..:-/

+1/0
2.4.2015 23:54

M84i91c45h93a33l 37R97e62j87z44e64k 5946277225911

Opravdu kazdy let pouziva blokovani dveri, aby se nikdo do kokpitu nedostal?

0/0
3.4.2015 9:31

O70t73a47k69a17r 21V65a18l95e53k 6756532215912

Dle nadpisu to vypada, ze vysetrovatele provedli DNA rozbor cerne skrinky a diky tomu potvrdili vsech 150 obeti. Jsou to ale kujooni.;-)

+1/−1
2.4.2015 21:37

O86t68a77k94a62r 56V47a61l54e53k 6486182385232

Mily denicku, dnes jsem na internetu zjistil, ze nejaka pani Jana Stepanek nema smysl pro humor. Co ja si jenom pocnu?

0/0
2.4.2015 21:42

P83a53v65e89l 63O47d31r17a49z66i17l 6354409807530

Dejte si ji taky na ignore list.

0/0
3.4.2015 9:15
Foto

V17ě64r59a 12P98r41a95g13a49č72o73v83á 1415603628267

...ale ne pro ...

0/0
2.4.2015 21:28

J50a31n12a 69S74t45e36p86a13n66e55k 8878333873979

?

0/0
2.4.2015 21:30

M96i45c61h23a56l 44R67e64j49z98e21k 5156367475951

Teda Vero, sjet se takhle po ranu.

0/0
3.4.2015 9:35

J10o15s78e90f 70Š98k53y76v86a60r75a 9357242119434

Jelikož ani oficiální místa včetně zdejších diskutujících ani slovo o " palivu ", pak se ptám je úplně normální, aby zkušený první pilot za krátkou dobu po startu musel jít na WC ? Co když ten " sebevrah" byl zrovna on. Nastavení pomalého klesání se zrychlením a pak divadlo při otvírání dveří do pilotní kabiny, kde se ve skutečnosti ani nechtěl dostat.

0/−4
2.4.2015 21:27

K60a50r36e25l 38P26e76c21k62a 7146440935634

Letadlo začalo klesat až PO jeho odchodu. Navíc nechápu co je na tom tak nenormálního. Mě se taky stává, že dvacet minut poté, co nasednu do auta, musím na WC. Dokonce pravidelně;-D

+2/0
2.4.2015 21:40

J72a74r39o56s94l42a66v 11Č21e46r36n32ý 6708314609788

Ty ale nejsi zkušený první pilot, ti nečůrají vůbec.

+2/0
2.4.2015 22:19

V95l93a41s48t20i82m43i93l 72H42n61í16k 6506152261407

Co když šel na velkou?

0/0
3.4.2015 16:51

J51a58r43d29a 59B63r88a86b77e72n38e88c 1560294449846

a co v kině?

0/0
3.4.2015 10:08

I38v10o 79J69a50n30á30č21e68k 8873513781112

Jako že by ten co zůstal v kokpitu byl tak hloupý a nepřišel na to? A jelikož byl tak hloupý, tak by ho jako nepustil zpátky? Nějaká lepší konspirace by tam nebyla?

+1/0
2.4.2015 22:49

P25a52v76e27l 76O67d81r43a82z15i66l 6144839297750

Ten v kokpitu mohl být klidně v bezvědomí;-)

+1/0
3.4.2015 9:16

I97v15o 93J92a72n20á84č30e92k 8563513101782

A není to málo konspirační teorie? Jako že ho kapitán uvede do bězvědomí a pak přenastaví autopilota? Potom nějakým zcela záhadným způsobem upraví záznam v černé skříňce (která je mimochodem za letu nepřístupná) tak, aby to tak nevypadalo. Následně odejde a když se chce vrátit, tak ten pilot v bezvědomí vždy po pokusu otevřít dveře se probudí, zablokuje a je a zase upadne do bezvědomí? Není to moc jednoduché? Nemáte tam něco lepšího?

+1/0
3.4.2015 9:39

L42u13c16i86e 71B20a19r90t94o16ň50o61v39á 5100198337815

A jeste zapomnel pridat hysterickeho, emocionalniho,.neprofesionalniho prokuratora,.tedy osobu poverenou admimistrativnim vedenim vysetrovani nehody,.ktery na politickou objednavku a zcela zamerne zamlcuje pravdu a manipuluje s informacemi. A pritomni vysetrovatele ze tri zemi se proti jeho manipulovani s fakty a jeho vyjadreni ani neohradi...

0/0
3.4.2015 11:52

I64v56o 36J57a11n82á67č57e31k 8583253731442

Tak to nevím, zatím jsem neměl tu možnost od vámi uváděné osoby cokoli číst v originálním původu a znění případně vidět nějaký záznam. Pro mě je směrodatné co uvádí BEA (francouzký úřad odpovědný za vyšetřování nehod v letectví), což je jediná autorizovaná osoba, která se k daní problematice může vyjadřovat. Veškeré ostatní figurky ignoruji, protože netuší o čem je letectví.

0/0
3.4.2015 11:55

P23a70v80e20l 33O72d24r71a96z42i66l 6464969957690

Včetně vás.

0/0
3.4.2015 12:54

P21a18v63e58l 71O91d73r82a51z56i82l 6874419527570

Napsal jste svůj výmysl, ten je skutečně dost jednoduchý.

0/0
3.4.2015 12:53

J49a38k80u70b 43S36e88m42e66r51á86d 2847676851251

a co ma spolecneho palivo s vasi verzi, ze to udelal kapitan? ;-D

0/0
2.4.2015 23:03
Foto

I49v47a34n 95K65o57p74t73a 5267602341387

Ma to jednu chybu. Kopilot umí pilotovat taky.

0/0
3.4.2015 0:12
Foto

V38ě61r83a 43P43r10a62g16a77č13o39v53á 1825353498767

...a - KDO - jim - věří???

0/−4
2.4.2015 21:15

S42t32a54n49i86s84l98a17v 23P25ř90i33b20y10l 1299868101926

Komu jim? Vyšetřovatelům? Třeba já.

+5/0
2.4.2015 21:18

J88a78k60u73b 82S54e23m13e88r10á69d 2907736211171

napriklad ja

+3/0
2.4.2015 21:19

L87u88c27i52e 20B23a46r38t72o43ň23o23v62á 5230888347785

Já, zatím nevidím důvod, proč bych jim nevěřila.

+2/0
2.4.2015 21:22

J79a98n80a 35S72t52e31p83a58n23e72k 8908293343969

ja a mnoho jinych diskuteru... :-)

+1/0
2.4.2015 21:24
Foto

V48ě22r96a 62P90r23a66g78a75č25o47v84á 1585753438137

...ale taky - mnoho - NE...

0/0
2.4.2015 21:31

L18u74c95i47e 51B37a58r73t25o35ň32o85v25á 5970258747795

Ale no to každopádně...a teď, co s tím?

0/0
2.4.2015 21:44

I32v98o 95J44a22n18á41č94e50k 8143913681442

Vyšetřovatelům všichni normální lidi, novinářům tak to raději komentovat nebudu, já třeba ne.

0/0
2.4.2015 22:50
Foto

M56a86r20t71i44n 42P55i18p71e25k 4365818641741

Ja beru konspirace za velkou srandu a bavi me to cist, ale kdyz si uvedomim, ze to ti jetelove mysli jako fakt vazne a ze kdo jim neveri je clenem stada a je zmanipulovanej...letadlo nekolik minut klesa (nepada) az se potka s prvni prekazkou do ktere narazi. Z cerne skrinky je slyset odchod pilota a jeho snahu jit dovnitr a dech druheho pilota - tedy jeden byl pryc a druhy zil pri vedomi az do narazu - to vylucuje technickou zavadu jelikoz by komunikoval s vezi a druhy pilot by byl v kabine...boha jeho lidii

+10/0
2.4.2015 21:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.