Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyšetřovatelé našli druhou černou skříňku, rozbor DNA potvrdil 150 obětí

Vyšetřovatelé neštěstí německého airbusu Germanwings, který se zřítil ve Francii, našli druhou černou skříňku. Ta by měla obsahovat údaje o letu. Sedí i počet vzorků DNA nalezených na místě nehody, které odpovídají celkovému počtu 150 obětí. Kopilot podezřívaný ze záměrného způsobení pádu si podle nových zjištění hledal data o zabezpečení dveří pilotní kabiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R28a27d55a31n 49K41u78b17a33n86t 1753670919840

takto vypadá druhá skříňka:

http://www.bild.de/news/ausland/flug-4u9525/video-germanwings-sekunden-bis-zum-absturz-40376768.bild.html

0/0
3.4.2015 10:38

M80i22l40o11s77l75a14v 94U67r92b43a43n 2904933736121

To co píší novináři může být jen touha se zviditelnit, tak to chodí. Vyšetřování netrvá hodiny, ale  měsíce!

+1/0
3.4.2015 9:57

P98a35v57e29l 70O72d22r44a20z57i10l 6294379387310

Proč novináři pořád píší o nějakém pádu? To letadlo žádným pádem neprošlo. Letadlo havarovalo, narazilo, ale nespadlo, ani se nezřítilo !!

+4/0
3.4.2015 9:13

I83v86o 73J31a71n97á97č19e57k 8523323591622

Naprosto s vámi souhlasím.

+2/0
3.4.2015 9:43

J87a16r50d84a 42B30r86a49b20e72n23e17c 1980944909306

no ale na výsledku to moc nezměnilo viďte. Ale lidé si vás všimli a vstoupil jste ve známost.

+1/−2
3.4.2015 10:02

I74v83o 66J38a71n59á56č27e72k 8123133101262

Tady nejde o výsledek, tady jde o zcela zásadní rozdíl a světe div se paradoxně i na tom vašem výsledku, který myslíte. Pokud by spadlo, nebylo by z vysokou pravděpodobností v takovém stavu jakém nyní je. Navíc tím spadlo sugerujete, že to byla technická závada. Tady jde o jasný kontrolovaný let do terénu ve zkratce CFIT.

Jen pro info: Řízený let do terénu (v originále anglicky Controlled flight into terrain, zkráceně CFIT) je termín označující situaci, kdy je provozuschopné letadlo plně pod kontrolou svých pilotů neúmyslně navedeno do země, hory nebo jiné překážky. Termín zavedli inženýři firmy Boeing koncem sedmdesátých let, když zjistili, že jde o nejčastější situaci, kdy dojde k smrtící letecké nehodě. Od zavedení tryskových motorů v osobní přepravě už došlo v souvislosti s kontrolovaným letem do terénu k více než 9000 úmrtí.

+1/0
3.4.2015 12:01

P98a76v47e23l 59O56d14r16a25z86i17l 6504809737230

Díky, jenom podotknu, že podle současné verze vyšetřování šlo o Intentional CFIT (slovo neúmyslně tedy neplatí).

+1/0
3.4.2015 12:44

I59v23o 71J13a17n87á81č67e65k 8303903381582

Ano, samozřejmě, máte pravdu.

+1/0
3.4.2015 12:48

S33e22i39d27l 85P33e20t95r 1741931495474

Nějak je tu od počátku zmatek v pojmu "vyšetřovatel".

To, co uniká do medií, případně tvoří mediální obraz přímo přes různá prohlášení, tiskovky a pod. jsou výhradně politické figury typu francouzského  "vyšetřujícího soudce" tedy  v našem pojetí něco mezi prokurátorem, policejním vyšetřovatelem a státním zástupcem. 

Tito sice cosi stále hovoří avšak "pracují" ve státním žoldu a na základě politického klíče. A podle toho je nutno brát za věrohodné jejich výstupy.

Druhá rovina jsou opravdoví vyšetřovatelé leteckých nehod z několika národních nezávislých agentur, kteří zatím neřekli ani slovo a určitě neřeknou dokud jimi zpracovaná Závěrečná zpráva nebude kompletní a oni si svou profesní vahou nebudou schopni obhájit každé slovo v ní.  :-)

+2/−1
2.4.2015 23:23

D86a24n59a 96T59e87n89z84l43e66r 5590402105923

Vidím to podobně.

+1/0
3.4.2015 0:36

L37u27c18i81e 91B68a28r54t82o13ň56o89v63á 5570638277835

Jezkovi voci, prave ze onen prokurator nic nevysetruje, ale predklada a interpretuje zjisteni tech opravdovych vysetrovatelu z mista, co jsou v miste havarie uz od minuleho utery v noci. Momentalne jsou ze trech zemi Nemecka, Francie a Spanelska. To se mam to spiknuti.nejak rozrostlo.

+1/0
3.4.2015 0:49

D28a32n64a 29T73e32n69z15l42e10r 5520252655613

Není to poněkud neprofesionální, předkládat a interpretovat (prezentovat světovému tisku někoho jako viníka) v momentě, kdy se neví vlastně skoro nic?

+1/0
3.4.2015 1:07

L98u26c92i94e 91B86a92r11t79o29ň42o40v55á 5500688337425

Takze jak je to spravne dle Vas? Jak ke to profesionalne?

0/0
3.4.2015 1:22

D31a25n82a 40T18e44n73z63l94e47r 5750592675753

Tak snad proboha nejdřív vyšetřování, pak obvinění a pak odsouzení.  Opravdu o tomhle máte potřebu diskutovat?

0/0
3.4.2015 1:28

L39u27c50i57e 72B70a61r70t39o90ň27o51v45á 5860428757295

Ale to preci probiha..nebo Vy mate spravy, ze ne, ze se vysetrovani zastavilo? A na pripad neni vydano informacni embargo, tak sdelili jiste informace. Ze se Vam nelibi,.no to.je vec jina. Zrovna Vy, ktera jste schopna na zaklade televizniho zaznamu konstatovat a napsat, ze je prokurator neprofesionalni, hystericky a naznacila jste, ze je dle vasich pocitu neverohodny a zamlcuje fakta. No zrovna Vy budete tim spravnym arbitrem. Ale kdyz.chcete nutne verit v manipulace az spiknuti, muzete, to je samozrejme vase svobodna vule.

+2/0
3.4.2015 2:00

D45a18n67a 30T98e81n31z90l81e28r 5410962495263

Ne, tak to neprobíhá. Hned druhý den, sotva pár hodin po zřícení letadla, nějaký "emocionální" Francouz prohlásil, že to udělal druhý  pilot. Od toho momentu je obžalovaným a odsouzeným zároveň. To, že media nafouknou každou stopu, která by jen trochu potvrzovala tuhle verzi případu, je jen třešinkou na dortu. 

Takže čistě pro vás - jak by to probíhalo profesionálně: Vyšetřovatel by řekl, že důkazy zatím nestačí na jednoznačnou teorii a čeká se na výsledky ze druhé černé skříňky. Vyloučit se nedá zavinění posádky ani zavinění technickou chybou. 

Přestańte mi podsouvat svoje vlastní myšlenky. Vy jako jediná mluvíte o spiknutí - a to už pěknou dobu. Já osobně si myslím, že někdo neustál situaci a užvaněně, neprofesionálně vydává svoje domněnky za oficiální výsledky vyšetřování. Dost naivně - jen trochu zralý člověk by měl tušit, co to udělá s medii.

0/0
3.4.2015 8:40

L50u21c52i12e 23B15a92r95t62o79ň59o85v91á 5230658987865

Ale pani Tenzler, Vy stale zpochybnujete, a pisete o svych pocitech a domnenkach, ne ja. Ani se Vam zatim nepovedlo se trefit do casu, kdy byla poprve oznamena moznost zamerneho zriceni letadla zpusobena pilotem. Prvni Vas vykop byl “ nekolik hodin po havarii“, ani ted se Vam to nepodarilo, nebylo to ani druhy den po havarii...ostatni jiz nema smysl komentovat...

+1/0
3.4.2015 11:40

G30e29o28r39g 50K10o54m39b44e28r65e90c 9514291736891

Druhý pilot před svou smrtí hledal na internetu informace  o zabezpečení dveří kokpitu.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/vysetrovatele-nasli-druhou-cernou-skrinku-ze-zriceneho-airbusu-phf-/zahranicni.aspx?c=A150402_155306_zahranicni_ert 

iDNES= BULVAR to je jako kdyz napisou reznik hledal na internetu jak zabit prase.

+1/−2
2.4.2015 21:39

P74a75t39r91i83k 29M70a36r49e55k 8862707238896

R^ protoze kdyz je to na internetu, tak to musi byt pravda

+1/0
2.4.2015 21:41

S18e34i82d41l 21P77e30t85r 1981201975724

Když ono to pak zní tak pěkně akčně a moderně, že si to hledal na tom internetu  ...;-D

Pilot sice dělá typovku  kdy to éro musí znát pomalu do šroubku, sedí v něm min 8 hodin denně , každý let systém dveří používá, na trenažéru co každý půlrok je cvičen mimo jiní na tyto kritické situace, má k dispozici komplet manuály k tomu letadlu pročež jde hledat rozumy na gůgla ?? ..;-D8-o 

Kdyby tohle napsali alespoň včera  byl by to alespoň dobrý aprílový vtípek, takhle je to jen další dost prapodivný blábol s bůhvíjakým vlastně účelem ..:-/

+1/0
2.4.2015 23:54

M78i85c36h15a20l 59R84e95j27z47e36k 5166127105571

Opravdu kazdy let pouziva blokovani dveri, aby se nikdo do kokpitu nedostal?

0/0
3.4.2015 9:31

O91t89a94k23a82r 26V53a20l40e18k 6196182955682

Dle nadpisu to vypada, ze vysetrovatele provedli DNA rozbor cerne skrinky a diky tomu potvrdili vsech 150 obeti. Jsou to ale kujooni.;-)

+1/−1
2.4.2015 21:37

O87t75a28k93a21r 50V83a98l43e44k 6366842265722

Mily denicku, dnes jsem na internetu zjistil, ze nejaka pani Jana Stepanek nema smysl pro humor. Co ja si jenom pocnu?

0/0
2.4.2015 21:42

P70a97v75e39l 20O29d38r94a14z96i24l 6554349747940

Dejte si ji taky na ignore list.

0/0
3.4.2015 9:15
Foto

V96ě11r51a 88P37r38a70g17a22č90o59v73á 1915553598867

...ale ne pro ...

0/0
2.4.2015 21:28

J97a98n80a 49S42t41e79p96a76n39e92k 8708313783649

?

0/0
2.4.2015 21:30

M25i19c13h46a43l 84R95e88j44z98e90k 5636477605551

Teda Vero, sjet se takhle po ranu.

0/0
3.4.2015 9:35

J46o49s54e20f 26Š55k53y35v62a64r31a 9537222969454

Jelikož ani oficiální místa včetně zdejších diskutujících ani slovo o " palivu ", pak se ptám je úplně normální, aby zkušený první pilot za krátkou dobu po startu musel jít na WC ? Co když ten " sebevrah" byl zrovna on. Nastavení pomalého klesání se zrychlením a pak divadlo při otvírání dveří do pilotní kabiny, kde se ve skutečnosti ani nechtěl dostat.

0/−4
2.4.2015 21:27

K98a85r42e35l 43P63e87c18k25a 7126120195454

Letadlo začalo klesat až PO jeho odchodu. Navíc nechápu co je na tom tak nenormálního. Mě se taky stává, že dvacet minut poté, co nasednu do auta, musím na WC. Dokonce pravidelně;-D

+2/0
2.4.2015 21:40

J49a50r77o41s46l31a91v 52Č26e21r62n19ý 6718834509818

Ty ale nejsi zkušený první pilot, ti nečůrají vůbec.

+2/0
2.4.2015 22:19

V22l40a82s90t98i98m15i30l 22H26n90í57k 6406382171237

Co když šel na velkou?

0/0
3.4.2015 16:51

J45a17r84d22a 86B88r16a89b15e91n81e73c 1790264719796

a co v kině?

0/0
3.4.2015 10:08

I47v36o 13J70a28n27á46č49e45k 8573293301392

Jako že by ten co zůstal v kokpitu byl tak hloupý a nepřišel na to? A jelikož byl tak hloupý, tak by ho jako nepustil zpátky? Nějaká lepší konspirace by tam nebyla?

+1/0
2.4.2015 22:49

P44a22v87e13l 48O72d63r97a38z93i33l 6334929857170

Ten v kokpitu mohl být klidně v bezvědomí;-)

+1/0
3.4.2015 9:16

I27v40o 49J95a53n20á20č13e34k 8463943271702

A není to málo konspirační teorie? Jako že ho kapitán uvede do bězvědomí a pak přenastaví autopilota? Potom nějakým zcela záhadným způsobem upraví záznam v černé skříňce (která je mimochodem za letu nepřístupná) tak, aby to tak nevypadalo. Následně odejde a když se chce vrátit, tak ten pilot v bezvědomí vždy po pokusu otevřít dveře se probudí, zablokuje a je a zase upadne do bezvědomí? Není to moc jednoduché? Nemáte tam něco lepšího?

+1/0
3.4.2015 9:39

L44u75c39i69e 85B59a69r79t92o70ň41o52v17á 5810198427795

A jeste zapomnel pridat hysterickeho, emocionalniho,.neprofesionalniho prokuratora,.tedy osobu poverenou admimistrativnim vedenim vysetrovani nehody,.ktery na politickou objednavku a zcela zamerne zamlcuje pravdu a manipuluje s informacemi. A pritomni vysetrovatele ze tri zemi se proti jeho manipulovani s fakty a jeho vyjadreni ani neohradi...

0/0
3.4.2015 11:52

I46v35o 40J39a32n15á17č32e75k 8293333181632

Tak to nevím, zatím jsem neměl tu možnost od vámi uváděné osoby cokoli číst v originálním původu a znění případně vidět nějaký záznam. Pro mě je směrodatné co uvádí BEA (francouzký úřad odpovědný za vyšetřování nehod v letectví), což je jediná autorizovaná osoba, která se k daní problematice může vyjadřovat. Veškeré ostatní figurky ignoruji, protože netuší o čem je letectví.

0/0
3.4.2015 11:55

P66a52v54e92l 63O61d64r62a47z42i26l 6364339687170

Včetně vás.

0/0
3.4.2015 12:54

P52a45v38e10l 70O54d98r69a85z40i21l 6704319467200

Napsal jste svůj výmysl, ten je skutečně dost jednoduchý.

0/0
3.4.2015 12:53

J40a45k70u39b 14S87e96m24e27r56á76d 2267986921241

a co ma spolecneho palivo s vasi verzi, ze to udelal kapitan? ;-D

0/0
2.4.2015 23:03
Foto

I12v98a45n 98K78o39p90t33a 5467182661827

Ma to jednu chybu. Kopilot umí pilotovat taky.

0/0
3.4.2015 0:12
Foto

V68ě61r51a 89P42r26a36g11a79č65o92v64á 1295553318207

...a - KDO - jim - věří???

0/−4
2.4.2015 21:15

S52t93a37n10i75s71l38a22v 35P32ř66i79b49y22l 1339308471146

Komu jim? Vyšetřovatelům? Třeba já.

+5/0
2.4.2015 21:18

J38a62k74u66b 44S10e71m90e44r46á15d 2797796331181

napriklad ja

+3/0
2.4.2015 21:19

L79u79c52i79e 66B17a95r32t39o64ň20o58v55á 5610668417715

Já, zatím nevidím důvod, proč bych jim nevěřila.

+2/0
2.4.2015 21:22

J27a24n26a 67S44t85e58p37a37n84e36k 8918163543529

ja a mnoho jinych diskuteru... :-)

+1/0
2.4.2015 21:24
Foto

V42ě71r68a 41P80r50a79g96a41č39o45v11á 1345503268397

...ale taky - mnoho - NE...

0/0
2.4.2015 21:31

L76u14c42i62e 64B16a49r44t93o92ň52o38v32á 5690408327195

Ale no to každopádně...a teď, co s tím?

0/0
2.4.2015 21:44

I67v25o 82J91a34n59á31č46e26k 8843373981832

Vyšetřovatelům všichni normální lidi, novinářům tak to raději komentovat nebudu, já třeba ne.

0/0
2.4.2015 22:50
Foto

M34a85r21t54i58n 86P72i91p86e36k 4325348471861

Ja beru konspirace za velkou srandu a bavi me to cist, ale kdyz si uvedomim, ze to ti jetelove mysli jako fakt vazne a ze kdo jim neveri je clenem stada a je zmanipulovanej...letadlo nekolik minut klesa (nepada) az se potka s prvni prekazkou do ktere narazi. Z cerne skrinky je slyset odchod pilota a jeho snahu jit dovnitr a dech druheho pilota - tedy jeden byl pryc a druhy zil pri vedomi az do narazu - to vylucuje technickou zavadu jelikoz by komunikoval s vezi a druhy pilot by byl v kabine...boha jeho lidii

+10/0
2.4.2015 21:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.