- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak si může být prokurátor tak jistý , že za to může co-pilot? Dva dny po nehodě. Mají jen jednu skříňku, druhá je zásadní pro potvrzení nebo vyvrácení teorie, co se stalo. Tu zatím nenašli, i když by měla vydávat signál.
Syndrom vyhoření ve 22 letech, není to příliš brzo? Z čeho to vyhoření vlastně měl?
To je právě ono, pavlačové kecy někoho, kdo je najednou důležitý svědek.
to, že člověk v depresi má chuť si vzít život, chápu...ale to, že sebou vezme nevinné lidi, to je bezohlednost a sobeckost...to s depresí nemá nic společného
co dodat.. člověk, který se rozhodne zabít a vybere si k tomu letadlo s tolika lidmi si nazaslouží jiné označení než ču*ák... a mohl být sebevíc nemocnej, nic takovej čin neomlouvá.
Jste další, kdo už zná příčinu nehody. Nevím, čím se živíte, ale jistě plýtváte svým talentem. Nechcete přejít do letectví na inspektorát vyšetřování leteckých nehod?
Taky nechapu proc to ten pilot nepustil rovnou dolu. Nejaky masochista, ze si to uzival? Na youtube je jedno video "I'am the Problem" kde jeden sebevrah pote co zastrelil posadku pustil letadlo plnou rychlosti dolu a nemohl to vydrzet a sam se zastrelil .
Není nic k nepochopení, zřejmě si to chtěl užít. Mohla být i horší varianta, napálit letadlo do některého horského střediska plné turistů.
deprese z neuznání osobnosti... proto to musel udělat tak, aby o věci mluvil celý svět... jenže on už k tomu uznání jeho osobnosti stejně nedospěje... Tyhle duševní choroby by měly lékařské a psychologické testy odhalit. Doufejme, že toto byla výjimka.
To si do toho ovšem promítáte svoji motivaci, ne tu jeho.
obyčajný hajzl - vedel koho veze, starších mladých, mladé decká, prečo sa nehodil pod vlak alebo sa nezastrelil ...toto sa nedá nijak pochopiť!!! kolko ludí je v depresiach kolko ich nechce žiť ale nikto z nich nezoberie nikoho so sebou....
Pochopit je to velmi snandné. Prostě už mu na jakýchkoliv následcích nezáleželo a ostatní lidi mu byly zcela ukradení.
Nechápu jak někdo kdo v minulosti trpěl depresemi může dělat civilního pilota...namyšlení doktoři si myslí že něco vědí a prohlásí ho za zdravýho...tolik lidí úplně zbytečně...
Vy jste asi nebyl na leteckých prohlídkách, že? Devadesát procent lidí doktoři pošlou domů a prohlásí je za sice zdravé, ale neschopné živit se létáním.
Pane Donáte, dal jsem si trochu práce s těmi předpisy a zeptal se kolegy na ŘLP a kolegy civilního pilota. Žádný předpis ICAO, FAA, EASA, JAA, ani MAK nehovoří o tom, že je povinné v situaci, kdy jeden člen posádky opustí kabinu, jen nahradit někým z palubního personálu. Tuto povinnost pouze stanovují vnitřní směrnice některých leteckých společností.