Diskuze

Mladý pilot, který namířil airbus do země, trpěl podle tisku depresemi

Osmadvacetiletý kopilot Andreas Lubitz pracoval u Germanwings od roku 2013. Podle německých médií se u něj před šesti lety projevil syndrom vyhoření a deprese. Musel kvůli tomu na několik měsíců přerušit svůj výcvik. Podle mateřské společnosti Lufthansa byl stoprocentně připravený a měl nalétáno 630 hodin.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak si může  být prokurátor tak jistý , že za to může co-pilot? Dva dny po nehodě. Mají jen jednu skříňku, druhá je zásadní pro potvrzení nebo vyvrácení teorie, co se stalo. Tu zatím nenašli, i když by měla vydávat signál.

0 0
možnosti

Syndrom vyhoření ve 22 letech, není to příliš brzo? Z čeho to vyhoření vlastně měl?

2 0
možnosti

To je právě ono, pavlačové kecy někoho, kdo je najednou důležitý svědek.

0 0
možnosti
Foto

to, že člověk v depresi má chuť si vzít život, chápu...ale to, že sebou vezme nevinné lidi, to je bezohlednost a sobeckost...to s depresí nemá nic společného

5 0
možnosti

co dodat.. člověk, který se rozhodne zabít a vybere si k tomu letadlo s tolika lidmi si nazaslouží jiné označení než ču*ák... a mohl být sebevíc nemocnej, nic takovej čin neomlouvá.

2 2
možnosti
Foto

Jste další, kdo už zná příčinu nehody. Nevím, čím se živíte, ale jistě plýtváte svým talentem. Nechcete přejít do letectví na inspektorát vyšetřování leteckých nehod?

0 0
možnosti

Hamáček, nejde na tebe deprese?

0 0
možnosti

Taky nechapu proc to ten pilot nepustil rovnou dolu. Nejaky masochista, ze si to uzival? Na youtube je jedno video "I'am the Problem" kde jeden sebevrah pote co zastrelil posadku pustil letadlo plnou rychlosti dolu a nemohl to vydrzet a sam se zastrelil .

0 0
možnosti

D77a96d20a10k 69P95e38t66r

27. 3. 2015 6:15

Není nic k nepochopení, zřejmě si to chtěl užít. Mohla být i horší varianta, napálit letadlo do některého horského střediska plné turistů.

1 0
možnosti
Foto

deprese z neuznání osobnosti... proto to musel udělat tak, aby o věci mluvil celý svět... jenže on už k tomu uznání jeho osobnosti stejně nedospěje... Tyhle duševní choroby by měly lékařské a psychologické testy odhalit.  Doufejme, že toto byla výjimka.

1 0
možnosti

To si do toho ovšem promítáte svoji motivaci, ne tu jeho.

0 3
možnosti

obyčajný hajzl - vedel koho veze, starších mladých, mladé decká, prečo sa nehodil pod vlak alebo sa nezastrelil ...toto sa nedá nijak pochopiť!!! kolko ludí je v depresiach kolko ich nechce žiť ale nikto z nich nezoberie nikoho so sebou....

2 1
možnosti

Pochopit je to velmi snandné. Prostě už mu na jakýchkoliv následcích nezáleželo a ostatní lidi mu byly zcela ukradení.

1 0
možnosti

J70i57ř52í 82N42o48s49e20k

26. 3. 2015 23:12

Nechápu jak někdo kdo v minulosti trpěl depresemi může dělat civilního pilota...namyšlení doktoři si myslí že něco vědí a prohlásí ho za zdravýho...tolik lidí úplně zbytečně...

0 6
možnosti
Foto

Vy jste asi nebyl na leteckých prohlídkách, že? Devadesát procent lidí doktoři pošlou domů a prohlásí je za sice zdravé, ale neschopné živit se létáním.

6 0
možnosti
Foto

Pane Donáte, dal jsem si trochu práce s těmi předpisy a zeptal se kolegy na ŘLP a kolegy civilního pilota. Žádný předpis ICAO, FAA, EASA, JAA, ani MAK nehovoří o tom, že je povinné v situaci, kdy jeden člen posádky opustí kabinu, jen nahradit někým z palubního personálu. Tuto povinnost pouze stanovují vnitřní směrnice některých leteckých společností.

6 0
možnosti