Diskuze

PŘEHLEDNĚ: Objasnění pádu airbusu potrvá týdny. Co zatím víme?

Vyšetřování příčin tragédie letadla společnosti Germanwings je v plném proudu. Komplikuje ho poničená černá skříňka i nepřístupný terén. Podle leteckých expertů může vyšetřování a identifikace obětí trvat mnoho týdnů. Co o pádu letounu dosud víme?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J89a98n 94U10l74r86i13c39h

26. 3. 2015 11:47

To každý normální člověk ví, tak proč tu pořád šíříte nějaké spekulace.

0 0
možnosti

K52a92r51e35l 62F40a88j53t

26. 3. 2015 10:27

"Po celou dobu poměrně rychlého klesání letoun držel kurs a nemanévroval.Setrvalábyla podle serveru i rychlost letounu." versus "Připorovnání se záznamy jiných letů na této trase je vidět, že rychlost klesání zřícenéholetounu byla řádově srovnatelná s rychlostí sestupu strojů přistávajících nadüsseldorfském letišti."

No tak buď toho tak moc nevíme a nebo zkopírujeme kdejakou kravinu, kterou někde někdo vypotí a nelámeme si moc hlavu tím co zveřejníme. Na to člověk může být klidně laik aby věděl, že tyto informace, které dokážete nacpat do dvou odstavců za sebou, jsou zcela evidentně blbost.

0 1
možnosti

objasnění pádu potrvá týdny, takže mají novináři dostatk času z tohoto neštěstí vyždímat co nejvíc

0 0
možnosti

Za pár dní už nebude o čem psát, maximálně že našli další těla.

1 0
možnosti

"Od roku 1991 mělo letadlo na kontě přibližně 58 300 letových hodin na 46 700 letech." 

To jako ze lítalo denně 5x nepřetržitě 25 let?? co je to za kachnu

0 0
možnosti
Foto

Porucha bývá většinou příčinou, ale je obdivuhodné, že jsou lidé, kteří dokáží celý ten dráty prošpikovaný stroj udržet v chodu. Jen si vezměte, jak často bývá u automobilů porucha elektroniky. Zatím je nejpravděpodobnější verze selhání techniky ... Co bylo však zatím nikdo z nás neví.

1 1
možnosti

U takových nehod se většinou vymamlasí víc věcí najednou.

0 0
možnosti
Foto

Letecké nehody nejsou jako automobilové, které trvají sekundu. Jak se ukazuje, nehoda trvala plných 10 minut, což znamená, že fakt, že když žádný pilot nevydal SOS nebo nezavolal věž, bylo to způsobeno záměrně. Není možné, aby piloti „promeškali“ tak dlouhý 10minutový pád. Světci tvrdí že slyšeli výbuch a viděli dvě vojenská letadla a mysleli si,  že letadlo má vojenský doprovod.

http://www.dailymail.co.uk    Uvádí, že jeden z pilotů opustil kabinu ale zpět se nemohl dostat dveře do kabiny byli zavřené.

0 0
možnosti

No svetci ti vi vse, ziji s Panem Bohem.

1 0
možnosti

Berte můj příspěvek jen jako úvahu. Co víme s jistou pravděpodobností? Letadlo začalo nestandardně klesat z neznámých důvodů, posádka v době klesání nekomunikovala a nakonec jeden z pilotů opustil kokpit a nemohl se dostat zpět dovnitř, neznámo proč. Údajně ten zkušenější. Co nevíme? Kdo byli oba piloti a jejich historii. Probleskla informace, že piloti Lufthansy odmítají létat se svými muslimskými kolegy. Jakým způsobem jsou jištěny dveře do kokpitu a jakým způsobem se dá dostat dovnitř. Začalo letadlo náhle klesat v jeho nepřítomnosti nebo již před tím. Proč letadlo začalo tak náhle a řekl bych neřízeně, klesat. Přesný seznam cestujících. Původně tam mělo být několik Turků, nyní není po nich ani slechu. Takže několik možných scénářů. Druhý pilot, který v kokpitu zůstal, byl sebevražedný atentátník. Pod nějakou záminkou dostal prvního pilota z kokpitu a znemožnil mu návrat. Do kokpitu vnikl, v nepřítomnosti kapitána, některý z cestujících, zpacifikoval pilota a zablokoval dveře. Nepravděpodobná mi připadá náhlá dekomprese, to mají oba piloti plné ruce práce, komunikují s dispečery a nemohou si dovolit opustit kokpit. Taky mohlo dojít k náhlé, blíže nespecifikovatelné, poruše. Málo pravděpodobné. No a teď ještě ten CERN?

0 0
možnosti

Již včera večer jsem napsal, že to vypadá na úmysl pilotů. Dostal jsem samé minusy. Teď snad je to už jasné. Vždyť v době kdy letadlo začalo klesat bylo těsně nad letištěm v Nice. Logické bylo klesat a s letadlem přistát. A ne letět rovnou proti Alpám, které mají výšku přes 3000 m a klesat na 2000 m.

0 0
možnosti

Je zajímavé, že iDnes je opět "pozadu" a čeká, jak se věci "vyvrbí", resp. kdy jí bude dovoleno psát pravdu. Zjistilo se, že před pádem letadla jeden z pilotů opustil kabinu a když se chtěl vrátit, byly dveře zavřené a on se do ní nemohl dostat. Pilot, který se v kabině uzamkl, byl naprosto nezkušený, měl nalétáno je několik stovek hodin. Nejdříve bylo vydáno prohlášení, že nemohlo jít o teroristický útok, dnes to úřady již připouštějí. Zajímaví je také to, že německý prezident Gauck zrušil let do Jižní Ameriky a piloti Lufthansy nechtějí létat s kolegy, kteří jsou muslimové...

1 0
možnosti

Vychází tyto vaše informace z nějakého oficiálního zdroje?

1 1
možnosti

Nic zatím  nevíme a budiž útěchou, źe snad byli v bezvědomí.

1 0
možnosti

Činnost posádky musela být v posledních minutách letu z neznámých příčin paralizována,nebo opustila kabinu!Svědčí o tom absolutní nečinnost a ne profesionální skutečnosti,které jsou známy.Posádka letadlo ani neřídila ani nekomunikovala.V minulosti už se takové situace stalii/požár v kabině posádky,hypoxie a stráta vědomí/Švícaři poblíž Bostonu,Řekové u Athen!:-(

0 0
možnosti