Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

PŘEHLEDNĚ: Objasnění pádu airbusu potrvá týdny. Co zatím víme?

Vyšetřování příčin tragédie letadla společnosti Germanwings je v plném proudu. Komplikuje ho poničená černá skříňka i nepřístupný terén. Podle leteckých expertů může vyšetřování a identifikace obětí trvat mnoho týdnů. Co o pádu letounu dosud víme?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J41a78n 22U44l90r13i51c75h 7380133358818

To každý normální člověk ví, tak proč tu pořád šíříte nějaké spekulace.

0/0
26.3.2015 11:47

K53a69r17e23l 44F70a65j89t 5938652611453

"Po celou dobu poměrně rychlého klesání letoun držel kurs a nemanévroval.Setrvalábyla podle serveru i rychlost letounu." versus "Připorovnání se záznamy jiných letů na této trase je vidět, že rychlost klesání zřícenéholetounu byla řádově srovnatelná s rychlostí sestupu strojů přistávajících nadüsseldorfském letišti."

No tak buď toho tak moc nevíme a nebo zkopírujeme kdejakou kravinu, kterou někde někdo vypotí a nelámeme si moc hlavu tím co zveřejníme. Na to člověk může být klidně laik aby věděl, že tyto informace, které dokážete nacpat do dvou odstavců za sebou, jsou zcela evidentně blbost.

0/−1
26.3.2015 10:27

R56o37m41a65n 71D62o65r83s53k85ý 1546414690688

objasnění pádu potrvá týdny, takže mají novináři dostatk času z tohoto neštěstí vyždímat co nejvíc

0/0
26.3.2015 7:54

E44v23a 62H47a46s57n23í29k13o98v43á 1554571966724

Za pár dní už nebude o čem psát, maximálně že našli další těla.

+1/0
26.3.2015 9:32

V67ě28r74a 26L75o86r62e70n84c13o74v46á 5506370674

"Od roku 1991 mělo letadlo na kontě přibližně 58 300 letových hodin na 46 700 letech." 

To jako ze lítalo denně 5x nepřetržitě 25 let?? co je to za kachnu

0/0
26.3.2015 7:45
Foto

P24ř74e52m75y35s51l 36Č56e29j14p 8328367348416

Porucha bývá většinou příčinou, ale je obdivuhodné, že jsou lidé, kteří dokáží celý ten dráty prošpikovaný stroj udržet v chodu. Jen si vezměte, jak často bývá u automobilů porucha elektroniky. Zatím je nejpravděpodobnější verze selhání techniky ... Co bylo však zatím nikdo z nás neví.

+1/−1
26.3.2015 7:15

E32v25a 15H67a21s85n67í78k24o93v80á 1814511776434

U takových nehod se většinou vymamlasí víc věcí najednou.

0/0
26.3.2015 9:34

M70i20c71h90a45l 83M67a13c80h71e30k 1404702554219

Myslím, že nyní je již zřejmé, že nešlo o poruchu na technice, ale o poruchu pilotů, tedy jak toho, co zůstat zamčen v kokpitu, tak druhého pilota, který nachal toho prvního samotného, proti předpisům.

0/0
26.3.2015 12:00
Foto

P53ř59e38m38y62s87l 69Č77e39j50p 8108457608586

Tak nebylo by to poprvé, kdy se někdo musí odlepit od knyplu a řešit naléhavou situaci mimo kabinu ...

0/0
26.3.2015 12:18
Foto

J98o58s22e57f 93K60o45u87b57a 8631220333951

Letecké nehody nejsou jako automobilové, které trvají sekundu. Jak se ukazuje, nehoda trvala plných 10 minut, což znamená, že fakt, že když žádný pilot nevydal SOS nebo nezavolal věž, bylo to způsobeno záměrně. Není možné, aby piloti „promeškali“ tak dlouhý 10minutový pád. Světci tvrdí že slyšeli výbuch a viděli dvě vojenská letadla a mysleli si,  že letadlo má vojenský doprovod.

www.dailymail.co.uk    Uvádí, že jeden z pilotů opustil kabinu ale zpět se nemohl dostat dveře do kabiny byli zavřené.

0/0
26.3.2015 7:03
Foto

J28a30n 81B57a96č27o92v24č49i80n 1982744455815

No svetci ti vi vse, ziji s Panem Bohem.

+1/0
26.3.2015 9:17

V95á13c21l57a18v 73P10o85u43s66t56k61a 3280931522

Proč to není možné? Ono se to už několikrát stalo.

0/0
26.3.2015 9:27
Foto

J19a55r67o46m76í69r 72H47l36u84b56e15k 2126410254791

Berte můj příspěvek jen jako úvahu. Co víme s jistou pravděpodobností? Letadlo začalo nestandardně klesat z neznámých důvodů, posádka v době klesání nekomunikovala a nakonec jeden z pilotů opustil kokpit a nemohl se dostat zpět dovnitř, neznámo proč. Údajně ten zkušenější. Co nevíme? Kdo byli oba piloti a jejich historii. Probleskla informace, že piloti Lufthansy odmítají létat se svými muslimskými kolegy. Jakým způsobem jsou jištěny dveře do kokpitu a jakým způsobem se dá dostat dovnitř. Začalo letadlo náhle klesat v jeho nepřítomnosti nebo již před tím. Proč letadlo začalo tak náhle a řekl bych neřízeně, klesat. Přesný seznam cestujících. Původně tam mělo být několik Turků, nyní není po nich ani slechu. Takže několik možných scénářů. Druhý pilot, který v kokpitu zůstal, byl sebevražedný atentátník. Pod nějakou záminkou dostal prvního pilota z kokpitu a znemožnil mu návrat. Do kokpitu vnikl, v nepřítomnosti kapitána, některý z cestujících, zpacifikoval pilota a zablokoval dveře. Nepravděpodobná mi připadá náhlá dekomprese, to mají oba piloti plné ruce práce, komunikují s dispečery a nemohou si dovolit opustit kokpit. Taky mohlo dojít k náhlé, blíže nespecifikovatelné, poruše. Málo pravděpodobné. No a teď ještě ten CERN?

0/0
26.3.2015 6:36

F64r58a92n53t41i36š59e45k 22L28i44m47p90a49u65c73h 2295963716524

Již včera večer jsem napsal, že to vypadá na úmysl pilotů. Dostal jsem samé minusy. Teď snad je to už jasné. Vždyť v době kdy letadlo začalo klesat bylo těsně nad letištěm v Nice. Logické bylo klesat a s letadlem přistát. A ne letět rovnou proti Alpám, které mají výšku přes 3000 m a klesat na 2000 m.

0/0
26.3.2015 8:18

J17a97n 15H77o32f65í83r71e60k 3677961531287

Je zajímavé, že iDnes je opět "pozadu" a čeká, jak se věci "vyvrbí", resp. kdy jí bude dovoleno psát pravdu. Zjistilo se, že před pádem letadla jeden z pilotů opustil kabinu a když se chtěl vrátit, byly dveře zavřené a on se do ní nemohl dostat. Pilot, který se v kabině uzamkl, byl naprosto nezkušený, měl nalétáno je několik stovek hodin. Nejdříve bylo vydáno prohlášení, že nemohlo jít o teroristický útok, dnes to úřady již připouštějí. Zajímaví je také to, že německý prezident Gauck zrušil let do Jižní Ameriky a piloti Lufthansy nechtějí létat s kolegy, kteří jsou muslimové...

+1/0
26.3.2015 5:54

V86á90c12l34a49v 20P81o94u31s34t58k35a 3340561852

Vychází tyto vaše informace z nějakého oficiálního zdroje?

+1/−1
26.3.2015 6:00

Z29d82e84n14ě69k 71G71l66a53s 7258318758525

NYT a fr. agentura odvolávající se na zdroje z vyšetřování.

0/0
26.3.2015 6:11

V87á84c54l30a89v 29P13o57u62s49t79k86a 3890571842

Takových odvolání už tu za tři dny bylo víc než dost.

0/0
26.3.2015 6:13

F73r55a52n97t19i96š52e77k 81S92c82h55l24i34c58h19t28s 9445392171465

Nic zatím  nevíme a budiž útěchou, źe snad byli v bezvědomí.

+1/0
26.3.2015 0:34

V78á38c44l14a52v 38B65i42t15n27e79r 2244867913

Činnost posádky musela být v posledních minutách letu z neznámých příčin paralizována,nebo opustila kabinu!Svědčí o tom absolutní nečinnost a ne profesionální skutečnosti,které jsou známy.Posádka letadlo ani neřídila ani nekomunikovala.V minulosti už se takové situace stalii/požár v kabině posádky,hypoxie a stráta vědomí/Švícaři poblíž Bostonu,Řekové u Athen!:-(

0/0
26.3.2015 0:17

Z96d71e32n66ě54k 44B17ř71í37z17a 8726885339146

tohle letadlo = vysledky vysetrovani za nekolik tydnu, MH17 = uz je to skoro rok, a stale nic zasadniho nevime.

Znamena to, ze vysetrovani u MH17 se protahuje umyslne?

+1/−2
26.3.2015 0:01

D40a60v52i60d 49H48i93l27l18e 9922664684858

Tak o MH17 se presne vic co se stalo, jen hodne lidi se tomu zdráhá uvěřit. Protože separatisté jsou přece Ti hodní.

tady jde o obyčejnou nehodu, potřebují vědět co se stalo a jelikož to vypadá ze to nikdo nesestřelil, tak to bude jednodušší.

+4/0
26.3.2015 0:11

Z44d76e74n12ě41k 37B41ř60í46z95a 8766835719396

prave ze nikdo nic nevi, to se jen fasiste z Kyjeva snazili svet presvedcit, ze to byli ti druzi a ne oni. Jenze se jim to nepovedlo, jejich "dukazy" byly rozmetany po par dnech

+1/−10
26.3.2015 0:19

D17a11v37i41d 62H14i61l12l54e 9742294734478

Bože prorusky troll. Jak rozmetate důkaz ze chvilku po tom co letadlo bylo sestreleno se separatiste chlubí sestrelem Antonovu? A doteď zadne trosky neukazali? Az rozmetate tento důkaz, můžeme se bavit dal.

+7/0
26.3.2015 0:39

O96n79d63ř39e10j 84R58ů71ž94i61č14k41a 3601907532925

Plus poměrně rychlé prohlášení Putina, že za to může Ukrajina - nikoliv proto, že by Ukrajinci sestřelili, ale protože se to stalo na jejím území.

+1/0
26.3.2015 4:00

R64a74d75e76k 19B86e26r80a61n13e63k 2338415314985

Na celé věci je nejpodezřelejší, že piloti posledních 10 minut nekomunikovali a přitom navedli letadlo na klesání - to znamená buď náhlou ztrátu vědomí,   nebo úmysl pilota eventuelně nějaký útok.

+1/0
25.3.2015 23:59
Foto

P82ř66e88m44y79s81l 66Č76e98j23p 8668227488326

Když letadlo ztratí nějakou důležitou techniku, kde už ani záložní nejede. Nemáte čas na nějaké vybavování. Jinak v těch horách bylo vše asi předem jasné :o(

0/0
26.3.2015 7:17

P10e12t23r 18K18r89i10s53t95o38f 8204628820765

Pad ma stejny prubeh jako havarie jineho airbudu,kde se blokli cidla a ledadlo zacalo samo hlesat, tak piloti restartovali system. Ovsem tohle ledadlo je udajne v poradku a system opraveny a v poradku,kdyby ne museli by priznat ze dalsich 900 stejnych letadel ma chybu nebo,ze se jim nekdo naboural do systemu.

0/0
25.3.2015 23:48

R96a30d34e39k 72B62e31r73a70n56e72k 2208965964755

no to ale nevysvětluje proč posádka posledních 10 minut letu nekomunikovala..

0/0
26.3.2015 0:00

P63e51t73r 77K57r61i11s50t25o32f 8414988380705

Neverim,zekdyz se chce zabit pilot,tak se si sou vezme 150 lidi a jste premluvi kolegy v kokpitu.

0/0
25.3.2015 23:44

F60r33a27n98t88i79š77e87k 37S49c85h11l35i40c66h45t97s 9915132761415

to už se stalo min 2x

0/0
26.3.2015 0:35

T86o46m84á35š 25K95o79t19í16k 9406623913136

Já myslím, že letadlo sestřelili proruští separatisté. Chtějí v Provence vyhlásit gubernii a připojit se k Rusku. Jestli spadne další letadlo, tak je to jasné.

+4/−3
25.3.2015 23:42

J20a33r54o21s18l26a97v 75Č24e34r91n55ý 6358694829798

ty nemyslis, nemas totiz cim, kdyz mas v hlave slamu, myslenka neprijde

+1/0
26.3.2015 3:22

T34o49m94á61š 38K73o85t41í72k 9726833973786

Tak oprava specielně pro Vás: Letadlo sestřelili Rusáci. Vyhovuje?

0/0
26.3.2015 4:38

P30a18v32e19l 32S29ý43k89o85r82a 7867782657721

víme, že to bylo 7 km od CERNu, kde pustili hadronový urychlovač. !

0/0
25.3.2015 23:40

P22a92v79e89l 35S95ý38k80o90r67a 7407742467461

hadronový je nejhorší, vždycky, když to manželka pustí, ruší mi to hockey

+3/0
25.3.2015 23:41

J23a47k45u41b 10P96r92o25k68e45š 6133508492893

To neni hadronovy, ale hadrovy urychlovac. :-)

0/0
26.3.2015 7:54

H48a65n18a 81K71r10i73v48a92n82e58k 2111495482263

7 km?

0/0
25.3.2015 23:48

M63a78r57t82i96n 75D47y47b54a77l68a 1781957335433

http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/2182-media-zacinaji-cenzurovat-dukazy-nemecky-airbus-320-byl-zamerne-sestrelen-pomoci-dalkoveho-ovladani už je to tu;-D;-D;-D

0/0
25.3.2015 23:23

T85o84m55á48š 42K35n58a57i12f45l 6713730547610

Divím se, ze ty smazky vůbec dovedou psát články na internet :D

0/0
25.3.2015 23:35

J82a97r56o53s97l14a66v 55R66e52z23n10i27k 4632143139310

sebevražedný úmysl některého z pilotů? Dekomprese? tyhle 2 možnosti se mi zdají pravděpodobné

0/0
25.3.2015 23:10

H77a24n58a 95K73r54i10v16a90n15e30k 2541465342123

sebevrazda? ;-D

+1/0
25.3.2015 23:14

J92a84r71o79s21l34a96v 28R76e40z27n13i35k 4412173949530

Pokud se podíváte na poslední pády, tak u egyptského letadla byla příčinou sebevražda podle černé skřínky...ale to by chtělo nastudovat historii pádů letadel

+1/0
25.3.2015 23:19

J98a24r93o58s94l65a18v 52R56e47z17n98i45k 4102293279210

http://zpravy.idnes.cz/za-pripady-zmizelych-letadel-nekdy-stoji-sebvrazda-pilota-pa1-/zahranicni.aspx?c=A140317_095604_zahranicni_js

+1/0
25.3.2015 23:20

H16a41n90a 33K90r95i79v95a81n64e55k 2511735732823

sebevrazda je ale asi ta nejmensi pravdepodost, priblizne jako na silnicich.

+1/0
25.3.2015 23:28

J20a76r54o32s40l52a97v 29R62e36z64n86i89k 4292413399960

no a? I takové případy se stávají  - viz ten článek

0/0
25.3.2015 23:29

J84a24r35o74s13l29a18v 27R23e62z23n10i62k 4112813729330

Hana Krivanek  - proč nediskutujete na švýcarských webech?

0/−4
25.3.2015 23:30

H88a67n55a 96K85r67i18v22a38n96e35k 2191895762493

tady diskutovat nesmim? je to zakazane?

vzdyt vy muzete take diskutovat na svycarskych.

+3/0
25.3.2015 23:41

J35a58r66o58s48l17a16v 57R46e14z27n88i84k 4292103359810

Diskutujte si kde chcete

0/0
25.3.2015 23:44

H23a65n39a 72K83r10i97v55a26n62e74k 2311815182333

dekuju.

0/0
25.3.2015 23:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.