Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

PŘEHLEDNĚ: Objasnění pádu airbusu potrvá týdny. Co zatím víme?

Vyšetřování příčin tragédie letadla společnosti Germanwings je v plném proudu. Komplikuje ho poničená černá skříňka i nepřístupný terén. Podle leteckých expertů může vyšetřování a identifikace obětí trvat mnoho týdnů. Co o pádu letounu dosud víme?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J47a63n 77U10l56r59i69c55h 7700303118738

To každý normální člověk ví, tak proč tu pořád šíříte nějaké spekulace.

0/0
26.3.2015 11:47

K65a41r60e38l 50F28a27j33t 5118182341743

"Po celou dobu poměrně rychlého klesání letoun držel kurs a nemanévroval.Setrvalábyla podle serveru i rychlost letounu." versus "Připorovnání se záznamy jiných letů na této trase je vidět, že rychlost klesání zřícenéholetounu byla řádově srovnatelná s rychlostí sestupu strojů přistávajících nadüsseldorfském letišti."

No tak buď toho tak moc nevíme a nebo zkopírujeme kdejakou kravinu, kterou někde někdo vypotí a nelámeme si moc hlavu tím co zveřejníme. Na to člověk může být klidně laik aby věděl, že tyto informace, které dokážete nacpat do dvou odstavců za sebou, jsou zcela evidentně blbost.

0/−1
26.3.2015 10:27

R69o63m38a84n 43D88o22r35s44k54ý 1306604650968

objasnění pádu potrvá týdny, takže mají novináři dostatk času z tohoto neštěstí vyždímat co nejvíc

0/0
26.3.2015 7:54

E20v94a 38H39a12s87n82í16k42o35v10á 1654171916744

Za pár dní už nebude o čem psát, maximálně že našli další těla.

+1/0
26.3.2015 9:32

V19ě60r73a 36L58o62r93e26n73c45o62v85á 5386980164

"Od roku 1991 mělo letadlo na kontě přibližně 58 300 letových hodin na 46 700 letech." 

To jako ze lítalo denně 5x nepřetržitě 25 let?? co je to za kachnu

0/0
26.3.2015 7:45
Foto

P43ř68e44m68y85s38l 48Č44e26j78p 8638937498126

Porucha bývá většinou příčinou, ale je obdivuhodné, že jsou lidé, kteří dokáží celý ten dráty prošpikovaný stroj udržet v chodu. Jen si vezměte, jak často bývá u automobilů porucha elektroniky. Zatím je nejpravděpodobnější verze selhání techniky ... Co bylo však zatím nikdo z nás neví.

+1/−1
26.3.2015 7:15

E22v11a 72H14a97s65n40í22k57o51v68á 1644471826754

U takových nehod se většinou vymamlasí víc věcí najednou.

0/0
26.3.2015 9:34

M59i84c51h87a81l 28M81a60c75h63e86k 1264122774409

Myslím, že nyní je již zřejmé, že nešlo o poruchu na technice, ale o poruchu pilotů, tedy jak toho, co zůstat zamčen v kokpitu, tak druhého pilota, který nachal toho prvního samotného, proti předpisům.

0/0
26.3.2015 12:00
Foto

P49ř60e80m32y83s15l 82Č62e56j59p 8728487328916

Tak nebylo by to poprvé, kdy se někdo musí odlepit od knyplu a řešit naléhavou situaci mimo kabinu ...

0/0
26.3.2015 12:18
Foto

J14o33s89e33f 86K12o98u16b30a 8921630403661

Letecké nehody nejsou jako automobilové, které trvají sekundu. Jak se ukazuje, nehoda trvala plných 10 minut, což znamená, že fakt, že když žádný pilot nevydal SOS nebo nezavolal věž, bylo to způsobeno záměrně. Není možné, aby piloti „promeškali“ tak dlouhý 10minutový pád. Světci tvrdí že slyšeli výbuch a viděli dvě vojenská letadla a mysleli si,  že letadlo má vojenský doprovod.

www.dailymail.co.uk    Uvádí, že jeden z pilotů opustil kabinu ale zpět se nemohl dostat dveře do kabiny byli zavřené.

0/0
26.3.2015 7:03
Foto

J59a84n 22B92a95č59o25v58č85i23n 1922744515165

No svetci ti vi vse, ziji s Panem Bohem.

+1/0
26.3.2015 9:17

V71á52c77l57a96v 37P98o70u18s50t47k70a 3410941732

Proč to není možné? Ono se to už několikrát stalo.

0/0
26.3.2015 9:27
Foto

J51a19r13o16m14í77r 67H57l34u81b64e89k 2716450134801

Berte můj příspěvek jen jako úvahu. Co víme s jistou pravděpodobností? Letadlo začalo nestandardně klesat z neznámých důvodů, posádka v době klesání nekomunikovala a nakonec jeden z pilotů opustil kokpit a nemohl se dostat zpět dovnitř, neznámo proč. Údajně ten zkušenější. Co nevíme? Kdo byli oba piloti a jejich historii. Probleskla informace, že piloti Lufthansy odmítají létat se svými muslimskými kolegy. Jakým způsobem jsou jištěny dveře do kokpitu a jakým způsobem se dá dostat dovnitř. Začalo letadlo náhle klesat v jeho nepřítomnosti nebo již před tím. Proč letadlo začalo tak náhle a řekl bych neřízeně, klesat. Přesný seznam cestujících. Původně tam mělo být několik Turků, nyní není po nich ani slechu. Takže několik možných scénářů. Druhý pilot, který v kokpitu zůstal, byl sebevražedný atentátník. Pod nějakou záminkou dostal prvního pilota z kokpitu a znemožnil mu návrat. Do kokpitu vnikl, v nepřítomnosti kapitána, některý z cestujících, zpacifikoval pilota a zablokoval dveře. Nepravděpodobná mi připadá náhlá dekomprese, to mají oba piloti plné ruce práce, komunikují s dispečery a nemohou si dovolit opustit kokpit. Taky mohlo dojít k náhlé, blíže nespecifikovatelné, poruše. Málo pravděpodobné. No a teď ještě ten CERN?

0/0
26.3.2015 6:36

F25r54a39n53t15i17š64e94k 46L51i45m84p47a81u85c17h 2845693716724

Již včera večer jsem napsal, že to vypadá na úmysl pilotů. Dostal jsem samé minusy. Teď snad je to už jasné. Vždyť v době kdy letadlo začalo klesat bylo těsně nad letištěm v Nice. Logické bylo klesat a s letadlem přistát. A ne letět rovnou proti Alpám, které mají výšku přes 3000 m a klesat na 2000 m.

0/0
26.3.2015 8:18

J38a71n 46H51o13f94í53r75e41k 3467371341157

Je zajímavé, že iDnes je opět "pozadu" a čeká, jak se věci "vyvrbí", resp. kdy jí bude dovoleno psát pravdu. Zjistilo se, že před pádem letadla jeden z pilotů opustil kabinu a když se chtěl vrátit, byly dveře zavřené a on se do ní nemohl dostat. Pilot, který se v kabině uzamkl, byl naprosto nezkušený, měl nalétáno je několik stovek hodin. Nejdříve bylo vydáno prohlášení, že nemohlo jít o teroristický útok, dnes to úřady již připouštějí. Zajímaví je také to, že německý prezident Gauck zrušil let do Jižní Ameriky a piloti Lufthansy nechtějí létat s kolegy, kteří jsou muslimové...

+1/0
26.3.2015 5:54

V53á18c86l49a20v 63P88o62u98s24t20k78a 3770591692

Vychází tyto vaše informace z nějakého oficiálního zdroje?

+1/−1
26.3.2015 6:00

Z60d74e27n78ě17k 24G10l57a79s 7648538698475

NYT a fr. agentura odvolávající se na zdroje z vyšetřování.

0/0
26.3.2015 6:11

V30á13c42l90a35v 52P70o11u45s21t31k50a 3340761302

Takových odvolání už tu za tři dny bylo víc než dost.

0/0
26.3.2015 6:13

F61r19a78n67t88i59š14e59k 80S62c89h42l52i57c63h76t42s 9455882251515

Nic zatím  nevíme a budiž útěchou, źe snad byli v bezvědomí.

+1/0
26.3.2015 0:34

V20á53c41l69a33v 25B63i95t37n82e46r 2794327283

Činnost posádky musela být v posledních minutách letu z neznámých příčin paralizována,nebo opustila kabinu!Svědčí o tom absolutní nečinnost a ne profesionální skutečnosti,které jsou známy.Posádka letadlo ani neřídila ani nekomunikovala.V minulosti už se takové situace stalii/požár v kabině posádky,hypoxie a stráta vědomí/Švícaři poblíž Bostonu,Řekové u Athen!:-(

0/0
26.3.2015 0:17

Z55d74e12n57ě70k 98B81ř20í71z61a 8386585869576

tohle letadlo = vysledky vysetrovani za nekolik tydnu, MH17 = uz je to skoro rok, a stale nic zasadniho nevime.

Znamena to, ze vysetrovani u MH17 se protahuje umyslne?

+1/−2
26.3.2015 0:01

D53a18v87i87d 14H82i50l64l47e 9962654444498

Tak o MH17 se presne vic co se stalo, jen hodne lidi se tomu zdráhá uvěřit. Protože separatisté jsou přece Ti hodní.

tady jde o obyčejnou nehodu, potřebují vědět co se stalo a jelikož to vypadá ze to nikdo nesestřelil, tak to bude jednodušší.

+4/0
26.3.2015 0:11

Z63d53e79n53ě62k 30B39ř17í12z40a 8876275269696

prave ze nikdo nic nevi, to se jen fasiste z Kyjeva snazili svet presvedcit, ze to byli ti druzi a ne oni. Jenze se jim to nepovedlo, jejich "dukazy" byly rozmetany po par dnech

+1/−10
26.3.2015 0:19

D10a81v78i41d 74H37i16l51l29e 9932574754488

Bože prorusky troll. Jak rozmetate důkaz ze chvilku po tom co letadlo bylo sestreleno se separatiste chlubí sestrelem Antonovu? A doteď zadne trosky neukazali? Az rozmetate tento důkaz, můžeme se bavit dal.

+7/0
26.3.2015 0:39

O90n37d14ř90e35j 58R27ů66ž91i18č75k38a 3571497512775

Plus poměrně rychlé prohlášení Putina, že za to může Ukrajina - nikoliv proto, že by Ukrajinci sestřelili, ale protože se to stalo na jejím území.

+1/0
26.3.2015 4:00

R10a69d87e22k 50B82e67r65a90n17e43k 2228335844945

Na celé věci je nejpodezřelejší, že piloti posledních 10 minut nekomunikovali a přitom navedli letadlo na klesání - to znamená buď náhlou ztrátu vědomí,   nebo úmysl pilota eventuelně nějaký útok.

+1/0
25.3.2015 23:59
Foto

P85ř80e61m26y73s35l 95Č91e66j52p 8438887708656

Když letadlo ztratí nějakou důležitou techniku, kde už ani záložní nejede. Nemáte čas na nějaké vybavování. Jinak v těch horách bylo vše asi předem jasné :o(

0/0
26.3.2015 7:17

P45e78t66r 10K51r93i86s87t36o36f 8174688470985

Pad ma stejny prubeh jako havarie jineho airbudu,kde se blokli cidla a ledadlo zacalo samo hlesat, tak piloti restartovali system. Ovsem tohle ledadlo je udajne v poradku a system opraveny a v poradku,kdyby ne museli by priznat ze dalsich 900 stejnych letadel ma chybu nebo,ze se jim nekdo naboural do systemu.

0/0
25.3.2015 23:48

R28a25d15e42k 17B23e88r56a94n32e76k 2518135774305

no to ale nevysvětluje proč posádka posledních 10 minut letu nekomunikovala..

0/0
26.3.2015 0:00

P69e17t92r 95K10r54i37s76t21o81f 8894178970535

Neverim,zekdyz se chce zabit pilot,tak se si sou vezme 150 lidi a jste premluvi kolegy v kokpitu.

0/0
25.3.2015 23:44

F35r19a15n87t95i72š50e46k 11S81c57h75l87i83c43h32t10s 9895192661655

to už se stalo min 2x

0/0
26.3.2015 0:35

T23o72m47á54š 89K48o92t59í26k 9156903133686

Já myslím, že letadlo sestřelili proruští separatisté. Chtějí v Provence vyhlásit gubernii a připojit se k Rusku. Jestli spadne další letadlo, tak je to jasné.

+4/−3
25.3.2015 23:42

J23a71r62o17s14l79a32v 15Č21e48r33n65ý 6538424889818

ty nemyslis, nemas totiz cim, kdyz mas v hlave slamu, myslenka neprijde

+1/0
26.3.2015 3:22

T98o96m40á87š 16K94o42t49í51k 9826123533506

Tak oprava specielně pro Vás: Letadlo sestřelili Rusáci. Vyhovuje?

0/0
26.3.2015 4:38

P84a24v29e60l 46S82ý14k86o42r23a 7127332237871

víme, že to bylo 7 km od CERNu, kde pustili hadronový urychlovač. !

0/0
25.3.2015 23:40

P46a15v14e76l 27S18ý59k25o61r28a 7397232657311

hadronový je nejhorší, vždycky, když to manželka pustí, ruší mi to hockey

+3/0
25.3.2015 23:41

J96a48k80u38b 22P38r45o25k92e53š 6543928912183

To neni hadronovy, ale hadrovy urychlovac. :-)

0/0
26.3.2015 7:54

H63a45n95a 49K73r47i43v35a69n62e11k 2301325272823

7 km?

0/0
25.3.2015 23:48

M19a63r57t55i35n 74D17y17b91a75l40a 1111247155703

http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/2182-media-zacinaji-cenzurovat-dukazy-nemecky-airbus-320-byl-zamerne-sestrelen-pomoci-dalkoveho-ovladani už je to tu;-D;-D;-D

0/0
25.3.2015 23:23

T23o20m75á21š 17K23n97a20i44f89l 6443450827600

Divím se, ze ty smazky vůbec dovedou psát články na internet :D

0/0
25.3.2015 23:35

J55a38r14o73s42l46a28v 29R98e93z74n10i45k 4252963389330

sebevražedný úmysl některého z pilotů? Dekomprese? tyhle 2 možnosti se mi zdají pravděpodobné

0/0
25.3.2015 23:10

H67a47n71a 61K95r41i80v67a27n12e14k 2701795322893

sebevrazda? ;-D

+1/0
25.3.2015 23:14

J47a35r55o56s75l65a57v 70R45e92z20n81i45k 4162763829220

Pokud se podíváte na poslední pády, tak u egyptského letadla byla příčinou sebevražda podle černé skřínky...ale to by chtělo nastudovat historii pádů letadel

+1/0
25.3.2015 23:19

J15a66r76o97s21l98a59v 95R32e15z25n43i23k 4582293709840

http://zpravy.idnes.cz/za-pripady-zmizelych-letadel-nekdy-stoji-sebvrazda-pilota-pa1-/zahranicni.aspx?c=A140317_095604_zahranicni_js

+1/0
25.3.2015 23:20

H62a20n69a 49K61r67i19v76a35n67e85k 2591445612503

sebevrazda je ale asi ta nejmensi pravdepodost, priblizne jako na silnicich.

+1/0
25.3.2015 23:28

J29a90r64o22s54l90a36v 35R94e60z52n60i42k 4362313439900

no a? I takové případy se stávají  - viz ten článek

0/0
25.3.2015 23:29

J20a60r53o66s23l71a52v 98R67e30z84n41i73k 4452873539740

Hana Krivanek  - proč nediskutujete na švýcarských webech?

0/−4
25.3.2015 23:30

H24a32n92a 16K25r92i35v83a73n88e19k 2161765492143

tady diskutovat nesmim? je to zakazane?

vzdyt vy muzete take diskutovat na svycarskych.

+3/0
25.3.2015 23:41

J33a93r48o83s17l82a16v 28R22e23z86n69i51k 4932313249640

Diskutujte si kde chcete

0/0
25.3.2015 23:44

H22a97n50a 83K94r66i27v81a48n81e43k 2911895802793

dekuju.

0/0
25.3.2015 23:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.