Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

PŘEHLEDNĚ: Objasnění pádu airbusu potrvá týdny. Co zatím víme?

Vyšetřování příčin tragédie letadla společnosti Germanwings je v plném proudu. Komplikuje ho poničená černá skříňka i nepřístupný terén. Podle leteckých expertů může vyšetřování a identifikace obětí trvat mnoho týdnů. Co o pádu letounu dosud víme?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J29a35n 54U19l21r57i41c83h 7250193928448

To každý normální člověk ví, tak proč tu pořád šíříte nějaké spekulace.

0/0
26.3.2015 11:47

K50a10r68e28l 91F47a98j64t 5368742251743

"Po celou dobu poměrně rychlého klesání letoun držel kurs a nemanévroval.Setrvalábyla podle serveru i rychlost letounu." versus "Připorovnání se záznamy jiných letů na této trase je vidět, že rychlost klesání zřícenéholetounu byla řádově srovnatelná s rychlostí sestupu strojů přistávajících nadüsseldorfském letišti."

No tak buď toho tak moc nevíme a nebo zkopírujeme kdejakou kravinu, kterou někde někdo vypotí a nelámeme si moc hlavu tím co zveřejníme. Na to člověk může být klidně laik aby věděl, že tyto informace, které dokážete nacpat do dvou odstavců za sebou, jsou zcela evidentně blbost.

0/−1
26.3.2015 10:27

R85o84m25a69n 80D84o80r63s24k64ý 1666734150918

objasnění pádu potrvá týdny, takže mají novináři dostatk času z tohoto neštěstí vyždímat co nejvíc

0/0
26.3.2015 7:54

E93v73a 65H40a55s32n17í18k97o41v76á 1864391236794

Za pár dní už nebude o čem psát, maximálně že našli další těla.

+1/0
26.3.2015 9:32

V27ě88r53a 20L78o33r36e42n70c13o39v38á 5386290844

"Od roku 1991 mělo letadlo na kontě přibližně 58 300 letových hodin na 46 700 letech." 

To jako ze lítalo denně 5x nepřetržitě 25 let?? co je to za kachnu

0/0
26.3.2015 7:45
Foto

P42ř94e23m10y52s34l 98Č94e29j91p 8678777858836

Porucha bývá většinou příčinou, ale je obdivuhodné, že jsou lidé, kteří dokáží celý ten dráty prošpikovaný stroj udržet v chodu. Jen si vezměte, jak často bývá u automobilů porucha elektroniky. Zatím je nejpravděpodobnější verze selhání techniky ... Co bylo však zatím nikdo z nás neví.

+1/−1
26.3.2015 7:15

E92v93a 55H67a83s96n75í22k62o35v67á 1664411936374

U takových nehod se většinou vymamlasí víc věcí najednou.

0/0
26.3.2015 9:34

M25i92c77h87a22l 98M81a72c38h69e54k 1284922344279

Myslím, že nyní je již zřejmé, že nešlo o poruchu na technice, ale o poruchu pilotů, tedy jak toho, co zůstat zamčen v kokpitu, tak druhého pilota, který nachal toho prvního samotného, proti předpisům.

0/0
26.3.2015 12:00
Foto

P21ř55e50m58y77s19l 83Č70e54j32p 8198297418866

Tak nebylo by to poprvé, kdy se někdo musí odlepit od knyplu a řešit naléhavou situaci mimo kabinu ...

0/0
26.3.2015 12:18
Foto

J42o85s92e14f 67K14o98u89b88a 8721830203301

Letecké nehody nejsou jako automobilové, které trvají sekundu. Jak se ukazuje, nehoda trvala plných 10 minut, což znamená, že fakt, že když žádný pilot nevydal SOS nebo nezavolal věž, bylo to způsobeno záměrně. Není možné, aby piloti „promeškali“ tak dlouhý 10minutový pád. Světci tvrdí že slyšeli výbuch a viděli dvě vojenská letadla a mysleli si,  že letadlo má vojenský doprovod.

www.dailymail.co.uk    Uvádí, že jeden z pilotů opustil kabinu ale zpět se nemohl dostat dveře do kabiny byli zavřené.

0/0
26.3.2015 7:03

J26a97n 39B77a81č87o44v24č21i26n 1822264285405

No svetci ti vi vse, ziji s Panem Bohem.

+1/0
26.3.2015 9:17

V32á33c64l13a78v 49P85o95u82s61t24k35a 3300281302

Proč to není možné? Ono se to už několikrát stalo.

0/0
26.3.2015 9:27
Foto

J66a76r73o66m87í66r 72H24l54u36b41e95k 2726300694191

Berte můj příspěvek jen jako úvahu. Co víme s jistou pravděpodobností? Letadlo začalo nestandardně klesat z neznámých důvodů, posádka v době klesání nekomunikovala a nakonec jeden z pilotů opustil kokpit a nemohl se dostat zpět dovnitř, neznámo proč. Údajně ten zkušenější. Co nevíme? Kdo byli oba piloti a jejich historii. Probleskla informace, že piloti Lufthansy odmítají létat se svými muslimskými kolegy. Jakým způsobem jsou jištěny dveře do kokpitu a jakým způsobem se dá dostat dovnitř. Začalo letadlo náhle klesat v jeho nepřítomnosti nebo již před tím. Proč letadlo začalo tak náhle a řekl bych neřízeně, klesat. Přesný seznam cestujících. Původně tam mělo být několik Turků, nyní není po nich ani slechu. Takže několik možných scénářů. Druhý pilot, který v kokpitu zůstal, byl sebevražedný atentátník. Pod nějakou záminkou dostal prvního pilota z kokpitu a znemožnil mu návrat. Do kokpitu vnikl, v nepřítomnosti kapitána, některý z cestujících, zpacifikoval pilota a zablokoval dveře. Nepravděpodobná mi připadá náhlá dekomprese, to mají oba piloti plné ruce práce, komunikují s dispečery a nemohou si dovolit opustit kokpit. Taky mohlo dojít k náhlé, blíže nespecifikovatelné, poruše. Málo pravděpodobné. No a teď ještě ten CERN?

0/0
26.3.2015 6:36

F86r48a72n75t66i33š69e15k 69L43i30m24p77a62u55c67h 2265923546484

Již včera večer jsem napsal, že to vypadá na úmysl pilotů. Dostal jsem samé minusy. Teď snad je to už jasné. Vždyť v době kdy letadlo začalo klesat bylo těsně nad letištěm v Nice. Logické bylo klesat a s letadlem přistát. A ne letět rovnou proti Alpám, které mají výšku přes 3000 m a klesat na 2000 m.

0/0
26.3.2015 8:18

J19a59n 39H73o59f18í20r75e46k 3537221751237

Je zajímavé, že iDnes je opět "pozadu" a čeká, jak se věci "vyvrbí", resp. kdy jí bude dovoleno psát pravdu. Zjistilo se, že před pádem letadla jeden z pilotů opustil kabinu a když se chtěl vrátit, byly dveře zavřené a on se do ní nemohl dostat. Pilot, který se v kabině uzamkl, byl naprosto nezkušený, měl nalétáno je několik stovek hodin. Nejdříve bylo vydáno prohlášení, že nemohlo jít o teroristický útok, dnes to úřady již připouštějí. Zajímaví je také to, že německý prezident Gauck zrušil let do Jižní Ameriky a piloti Lufthansy nechtějí létat s kolegy, kteří jsou muslimové...

+1/0
26.3.2015 5:54

V51á37c85l57a52v 63P42o17u67s95t54k46a 3570461902

Vychází tyto vaše informace z nějakého oficiálního zdroje?

+1/−1
26.3.2015 6:00

Z79d73e79n78ě74k 30G10l37a19s 7978258588225

NYT a fr. agentura odvolávající se na zdroje z vyšetřování.

0/0
26.3.2015 6:11

V92á67c26l31a54v 11P36o35u69s19t72k39a 3210411502

Takových odvolání už tu za tři dny bylo víc než dost.

0/0
26.3.2015 6:13

F62r84a37n11t71i29š94e72k 72S42c10h91l50i98c76h58t36s 9155292231985

Nic zatím  nevíme a budiž útěchou, źe snad byli v bezvědomí.

+1/0
26.3.2015 0:34

V78á32c91l56a19v 64B20i63t17n49e62r 2874587743

Činnost posádky musela být v posledních minutách letu z neznámých příčin paralizována,nebo opustila kabinu!Svědčí o tom absolutní nečinnost a ne profesionální skutečnosti,které jsou známy.Posádka letadlo ani neřídila ani nekomunikovala.V minulosti už se takové situace stalii/požár v kabině posádky,hypoxie a stráta vědomí/Švícaři poblíž Bostonu,Řekové u Athen!:-(

0/0
26.3.2015 0:17

Z34d70e23n85ě91k 97B94ř53í87z53a 8186845369916

tohle letadlo = vysledky vysetrovani za nekolik tydnu, MH17 = uz je to skoro rok, a stale nic zasadniho nevime.

Znamena to, ze vysetrovani u MH17 se protahuje umyslne?

+1/−2
26.3.2015 0:01

D60a45v34i91d 28H51i82l61l44e 9542614644848

Tak o MH17 se presne vic co se stalo, jen hodne lidi se tomu zdráhá uvěřit. Protože separatisté jsou přece Ti hodní.

tady jde o obyčejnou nehodu, potřebují vědět co se stalo a jelikož to vypadá ze to nikdo nesestřelil, tak to bude jednodušší.

+4/0
26.3.2015 0:11

Z18d65e92n46ě13k 90B34ř52í87z22a 8286375259136

prave ze nikdo nic nevi, to se jen fasiste z Kyjeva snazili svet presvedcit, ze to byli ti druzi a ne oni. Jenze se jim to nepovedlo, jejich "dukazy" byly rozmetany po par dnech

+1/−10
26.3.2015 0:19

D35a44v47i47d 34H38i28l13l70e 9252704694178

Bože prorusky troll. Jak rozmetate důkaz ze chvilku po tom co letadlo bylo sestreleno se separatiste chlubí sestrelem Antonovu? A doteď zadne trosky neukazali? Az rozmetate tento důkaz, můžeme se bavit dal.

+7/0
26.3.2015 0:39

O90n71d35ř68e34j 37R23ů85ž87i94č17k14a 3931117492715

Plus poměrně rychlé prohlášení Putina, že za to může Ukrajina - nikoliv proto, že by Ukrajinci sestřelili, ale protože se to stalo na jejím území.

+1/0
26.3.2015 4:00

R33a15d64e13k 47B57e27r96a16n37e36k 2668155934775

Na celé věci je nejpodezřelejší, že piloti posledních 10 minut nekomunikovali a přitom navedli letadlo na klesání - to znamená buď náhlou ztrátu vědomí,   nebo úmysl pilota eventuelně nějaký útok.

+1/0
25.3.2015 23:59
Foto

P74ř43e83m42y79s61l 53Č92e98j12p 8278477498406

Když letadlo ztratí nějakou důležitou techniku, kde už ani záložní nejede. Nemáte čas na nějaké vybavování. Jinak v těch horách bylo vše asi předem jasné :o(

0/0
26.3.2015 7:17

P43e40t36r 77K40r47i19s16t66o68f 8434548380625

Pad ma stejny prubeh jako havarie jineho airbudu,kde se blokli cidla a ledadlo zacalo samo hlesat, tak piloti restartovali system. Ovsem tohle ledadlo je udajne v poradku a system opraveny a v poradku,kdyby ne museli by priznat ze dalsich 900 stejnych letadel ma chybu nebo,ze se jim nekdo naboural do systemu.

0/0
25.3.2015 23:48

R96a10d55e79k 92B27e41r70a19n67e68k 2208795214645

no to ale nevysvětluje proč posádka posledních 10 minut letu nekomunikovala..

0/0
26.3.2015 0:00

P11e30t19r 76K65r72i96s98t87o73f 8564678670765

Neverim,zekdyz se chce zabit pilot,tak se si sou vezme 150 lidi a jste premluvi kolegy v kokpitu.

0/0
25.3.2015 23:44

F25r98a35n33t90i95š97e55k 46S53c32h97l72i30c67h19t30s 9665962511655

to už se stalo min 2x

0/0
26.3.2015 0:35

T48o33m76á71š 88K10o10t67í16k 9456583723926

Já myslím, že letadlo sestřelili proruští separatisté. Chtějí v Provence vyhlásit gubernii a připojit se k Rusku. Jestli spadne další letadlo, tak je to jasné.

+4/−3
25.3.2015 23:42

J93a68r43o85s87l25a65v 54Č82e65r54n67ý 6108754419788

ty nemyslis, nemas totiz cim, kdyz mas v hlave slamu, myslenka neprijde

+1/0
26.3.2015 3:22

T53o88m69á26š 21K75o74t57í61k 9116943963866

Tak oprava specielně pro Vás: Letadlo sestřelili Rusáci. Vyhovuje?

0/0
26.3.2015 4:38

P40a18v72e35l 78S36ý98k75o44r78a 7807842207641

víme, že to bylo 7 km od CERNu, kde pustili hadronový urychlovač. !

0/0
25.3.2015 23:40

P67a32v14e88l 34S68ý88k61o55r87a 7567812277921

hadronový je nejhorší, vždycky, když to manželka pustí, ruší mi to hockey

+3/0
25.3.2015 23:41

J84a33k86u29b 67P67r52o57k80e41š 6313488412123

To neni hadronovy, ale hadrovy urychlovac. :-)

0/0
26.3.2015 7:54

H40a11n21a 17K34r57i22v70a38n96e77k 2611845782953

7 km?

0/0
25.3.2015 23:48

M19a15r89t20i90n 61D27y51b22a20l51a 1711677845373

http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/2182-media-zacinaji-cenzurovat-dukazy-nemecky-airbus-320-byl-zamerne-sestrelen-pomoci-dalkoveho-ovladani už je to tu;-D;-D;-D

0/0
25.3.2015 23:23

T22o97m29á36š 23K58n98a96i82f85l 6533850117200

Divím se, ze ty smazky vůbec dovedou psát články na internet :D

0/0
25.3.2015 23:35

J34a26r84o62s25l13a29v 39R43e26z13n86i81k 4472243549180

sebevražedný úmysl některého z pilotů? Dekomprese? tyhle 2 možnosti se mi zdají pravděpodobné

0/0
25.3.2015 23:10

H42a54n11a 73K54r25i72v11a32n16e88k 2751895302713

sebevrazda? ;-D

+1/0
25.3.2015 23:14

J38a58r49o78s20l98a19v 36R16e81z64n13i33k 4352763609810

Pokud se podíváte na poslední pády, tak u egyptského letadla byla příčinou sebevražda podle černé skřínky...ale to by chtělo nastudovat historii pádů letadel

+1/0
25.3.2015 23:19

J38a76r20o40s98l46a79v 10R22e61z92n95i39k 4622533949410

http://zpravy.idnes.cz/za-pripady-zmizelych-letadel-nekdy-stoji-sebvrazda-pilota-pa1-/zahranicni.aspx?c=A140317_095604_zahranicni_js

+1/0
25.3.2015 23:20

H58a32n97a 44K43r18i33v28a93n90e89k 2221495742543

sebevrazda je ale asi ta nejmensi pravdepodost, priblizne jako na silnicich.

+1/0
25.3.2015 23:28

J54a16r47o23s19l40a38v 22R68e77z97n47i25k 4392763289210

no a? I takové případy se stávají  - viz ten článek

0/0
25.3.2015 23:29

J17a90r76o53s62l47a93v 68R85e22z15n54i89k 4872723859470

Hana Krivanek  - proč nediskutujete na švýcarských webech?

0/−4
25.3.2015 23:30

H51a32n25a 39K84r10i29v20a38n66e45k 2691185882273

tady diskutovat nesmim? je to zakazane?

vzdyt vy muzete take diskutovat na svycarskych.

+3/0
25.3.2015 23:41

J72a77r14o57s96l11a90v 68R53e53z33n28i33k 4662773899350

Diskutujte si kde chcete

0/0
25.3.2015 23:44

H61a77n87a 53K13r80i32v89a57n43e34k 2801585972773

dekuju.

0/0
25.3.2015 23:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.