- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na Haška každý nadává, ale podle mě málokdo ví, proč vlastně. Má pravdu, nevím, proč by kraje měly nést odpovědnost za to, že ministr Ťok zapomněl tuto info předat..Třeba si to chtěl kontrolovat sám...Má s tím zkušenosti :(
Křivák a podrazák Hašek? Utahovat si může tak leda ze svých voličů - tam je to na místě.
Koukám jak koukám, ČSSD rozdává, přímo rozhazuje nejen z cizího, ale i ze státního.Každý, kdo má ruce natažené dostane co chce, aniž by se přesvědčila o potřebnosti.
Tak zastupci MD to fakt vytrhnou. Mohli by dohlednout na to, aby se "opravovalo" tak "kvalitne", jako se opakovane "opravuje" uz nekolik let stale dokola I/20 u Vodnan. Nebo jako se "opravila" v minulem roce I/4 u Zaluzan. (Minimalne za tu prvni kauzu by odpovedny ourada mel viset za koule ve Vodnanech na namesti aspon tyden.)
Tak to je skvělé! ... Nyní se může rozběhnout jarní posílání žádostí o financování oprav konkrétních úseků, následně pozdně jarní vyhlašování veřejných soutěží o zhotovitele, letní vyhlašování vítěze, následované obratem se odvolávajícími neúspěšnými účastníky, vyhlašování nových soutěží, ze které na konci podzimu vyjde konečný vítěz a s příchodem zimních mrazů se konečně dočkáme zahájení prací, které se samozřejmě musí stihnout do konce roku. Za naprosto nevhodných podmínek prováděné práce vydrží tak dva tři měsíce provozní zátěže, takže další rok se jede nanovo :) Silnice jsou čím dál horší, ale lidi aspoň mají práci, ne?
Ovšem i když se podaří stavbu rozběhnout v rozumném termínu, tak u nás v Kocourkově si to prostě zařídíme po svém.
Jako třeba na pražské Jižní spojce před "lanovým mostem" ve směru do centra. Tam na několik nepříjemně dlouhých týdnů omezili provoz, kvůli opravě dvou mostovek. Budiž...
Ovšem právě celý uzavřený úsek v okolí oněch mostovek má poměrně dost rozbitý povrch, již několikrát provizorně (a tedy nekvalitně) látovaný. Navíc je zde opravdu chaotická a matoucí změť starých značení jízdních pruhů, přičemž to poslední, žluté provizorní, je tam už tak dlouho, že se také ztrácí. Svislé přenosné bílo - červené plastové sloupky nahrazující krajnici pak navíc jízdní pruhy opticky zužují, takže lidi neznalí místní situace (nebo nevyježdění a bojící se), v těchto místech zbytečně zpomalují, hodně zmatkují a zde vznikají kolony táhnoucí se často až na Černý Most.
Jenomže opravit toto vše, když už to bylo dlouhodobě uzavřené pro opravu mostů a výrazně tak ulehčit tisícům řidičů, kteří zde jsou nuceni dennodenně projíždět... ... by asi dávalo příliš velký smysl.
Asi nemá význam ani připomínat, že ve stejném směru, ale blíž k Černému Mostu, byla loni také dlouho trvající uzavírka (se všemi radostmi okolo), kdy "odborníci" měnili povrch obou jízdních a po slavnostním otevření se všichni divili, že "opravený" povrch je horší, než ten starý před a za tímto úsekem
A už Babiš vysvětlil, proč stamilionovou IT zakázku na elektronickou evidenci tržeb zadávají bez výběrového řízení jeho podřízení, které si přivedl, svým kamarádům, s nimiž se znají ze svého dřívějšího manažerského působení? Kdyby se tohle stalo třeba za Kalouska, tak by to byl opravdu velký průšvih.
neví někdo, jakou funkci ve vládě má ten Babiš?
náčelník vesmíru a přilehlých gubernií
Ten čobolák a stbák ať táhne na Slovensko!!!!!!!
A kolik z těch peněz půjde na úplatky zadavatelům? I kdyby to bylo 0,01%, je to moc!
Musí zaplácnout alespň nejhorší díry, které vznikly za dRátha. Ten stavěl golfová hřiště, nosil krabice od vína se 7, ale na silnice mu už nezůstávalo. Ve středočeském kraji jsou silnice jako na tankodromu. Řidiči ho milovat nebudou, doufám, že spoluvězni mu to vynahradí alespoň 2x denně.