- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prosím, smažte ten článek! V případě tohoto článku totiž hrozí, že Stropnický jr. a jim podobní se toho chytí a budou to chtít zavádět i tady, ono sice máme doma dvě auta, ale ono to je přecijen dost nepraktický to takhle střídat, mě se dost často stává, že se mi ty data celkem dost pletou, a jak bych to vysvětloval policajtům... Ne teď vážně: Tohle je nejhloupější omezení, o kterém jsem letos slyšel...
Někdy je opravdu zábavné čístněkteré nápady, jak s tím údajně vydrbat, hodné spíše malých dětí ve školce Jasně se ve článku píše a je to logické, že auta s pohonem na LPG, CNG aelektromobily zůstávají opatřením nedotčena a tady hned příspěvky typu mít dvěauta jedno se sudou a druhé s lichou značkou, místo toho aby se spíše zamysleli nad pořízenímvozu s pohonem na plyn, nebo levněji hodit plyn. nástavbu do stávajícího vozu aušetří to i vlastní kapsu provozovatele auta v podobě nákladů za palivo, aletohle některým zůstane navždy utajeno a raději dají další peníze na pořízeníjiného auta a budou za něj platit další náklady za servis a zákonné pojištění atakhle budou blbnout do doby, než si úředníci vymyslí jiný rozlišovací systém nebo další omezení
Francie by ale mohla po úřednickém nápadu se snížením rychlosti vytvořit novou dopravní značku, na kterébude panáček, jak tlačí vozidlo, ale zase bude použitelná pouze na rovné úseky,protože do kopce by se tvořili zácpy a z kopce by zase auta nešťastníkům samaujížděla
Pařížská radnice nejspíš chce motivovat občany, aby si kupovali dvě auta do domácnosti i v případech, kdy by jim fakticky stačilo jedno. Žádný rozumný smysl tohle opatření nedává.
Stačí jet ve třech. Smysl to podle mě má, tolik lidí nepojede. A že by si někdo kvůli tomu kupoval další auto fakt nevěřím, to je jako na zdražení vody reagovat stavbou vlastní studny.
Muže mi někdo poslat odkaz na výši znečištění v té paříži?
No, někdy je tam tak černo, až se bojíte, že vás to bude stát zdraví.
celkem kontraproduktivní opatření
pokud bude zaváděno často motivuje akorá k tomu, koupit si další auto, nějakou plečku za 5 000,- a pak jen trefit značku se sudým/lichým číslem...
1) toto opatření už bylo mnohokrát, poprvé to bylo zhruba před čtyřiceti lety
2) vtip je v tom, že takhle autem sveze do práce táta mámu (druhý den máma tátu), zatímco jindy jedou každý svým
Dneska už má většina rodin 2 auta, stačí jen, aby jedno mělo sudou, druhé lichou SPZ a opatření bude k ničemu.
Mnohem víc myslím pomohlo, že zavedly MHD ZDARMA!!!!
No, a nebo musíš v autě vozit dva bezdomovce... Akorát si musíš koupit 10-15 voňavejch stromečků
V Praze o omezení aut jenom mluví, ale v Paříži konají! Alespoň někde mají rozum...
jj, Pražané mají větší rozum a nenechali si nabulíkovat, že diesel s menší litrovou spotřebou je pro okolí lepším řešením než o něco starší auto s benzinovým motorem.
EU svojí daňovou politikou způsobila, že polovina evropy jezdí naftovými auty a problémy tak zavinila. Je třeba vrátit se ypět k benzinu, nafta patří do trktorů a náklaďáků......
Bohužel je to tak. A čím dřív se zakáže vjezd dieselů do center měst, tím líp. Lidi jsou schopni pro pár halířů jeden druhého udusit. Nezbývá než to nakázat shora.
Koukám, že francouzští ekofašisté se poučili z čísnkých opatření v době letní olympiády.
Spíš naopak, čínští soudruzi našli inspiraci ve Francii.
Ještě nedávno zápolila Paříž s terorismem, a teď už i se smogem, s čím bude zápolit zítra?