- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dopadlo to relativně dobře.
Stačilo ale, aby tam zelení prosadili alej, a ta stačila řádně dorůst, a bez mrtvých by se to neobešlo
Aleje se kolem silnic sázejí několik set let, kdy se ještě o Zelených ani nemluvilo.
Tak vám řeknu jako řidič příběh, co se nám běžně stává u cestovek. Jedeme poznávací zájezd na Francouzskou riviéru - kolem Marseille, Cannes, Monaco, atd. Tedy dva řidiči přes celou noc tak, že s malou rezervou nám to výjde na čas a musíme začít dělat povinnou 9 hodinovou přestávku. Ale dvacet minut před příjezdem se vzbudí průvodkyně a začně hovořit do mikrofonu něco o tom, že v této přírodní rezervaci budeme hodinu, pak pojedem na hrad, pak pojedem do Avignonu a pak tam a tam a na hotel. Jsme se s kolegou na sebe podívali a pak jeden z nás řekl průvodkyni, že to nebude možné, že pouze přijedem a 9 hodin stojíme. Ona se zhrozila... "co to mám za řidiče, že ani nečetli program?" Tak sem jí odpověděl, že mne žádný program nezajímá, že mne zajímá v tom programu první místo, kam máme dojet a jako průvodkyní, která to nedělá poprvé už musí docvaknout, že musíme dělat pauzu a né celou noc jet a celý den popojíždět. Průvodkyně říkala, že cestovky většinou posílají tři řidiče, někdo, kdo jim pomůže na Rozvadov a pak pojede domů, a že si myslela, že pošle řidiče, kteří zvládají svoji práci. Tak to mne vytočilo. Ji říkám, že příště ať si vezme autobus plný řidičů a na zadní pětku si sedne s turistama, ale i tak by všichni řidiči byli povinni dělat po 21 hodinách výkonu pauzu, protože i vezení se je prakticky výkon. A po této scéně s průvodkyní jsem lidem vysvětlil, že mají průvodkyni, která je ochotna riskovat životy padesáti lidí a zaměstnat řidiče na 48 hodin bez pauzy, ale hlavně že my riskovat ochotni nejsme, dojeli jsme do Avignonu dle improvizované změny v programu a šli na 9 hodin spát. Byl to děs pracovat po zbytek cesty s někým kdo s vámi má tvořit tým ale ve skutečnosti je proti vám.
Tak to vypadá, že se blbě dohodl její šéf s Vaším šéfem. Takže oboustrannou naštvanost chápu.
Kdybyste se Vy koukl na program a upozornil svého šéfa, že to jaksi nehraje, nebo kdyby ona pojala podezření, že ve dvou řidičích to takto nejde, tak tomu samozřejmě mohl kterýkoliv z Vás včas zabránit. Ale být na sebe celý zájezd naštvaní kvůli tomu, že ten druhý se nerejpal ve věcech, které nejsou v jeho kompetenci? To mi moc chytré nepřijde.
jenom v bude plném lidí se to dělá trochu blbě, stačí když kvůli tomu remcá v autě rodina, která chrápe celou cestu vy toho máte po noci za volantem plný oči
to mělo přijít jinam, reakce na ty co píšou , že má řidič zastavit a vyspat se když je unavený
Nechápu, proč nejezdí dva řidiči. Na jedné straně se máme líp než dřív a na druhé straně je na lidi kladena stále větší zodpovědnost, takže jsou v některých profesích stále udřenější a ještě půjdou později do důchodu.
Nezaměstnanost jako hrom, stát musí vyplácet podpory..... ale nelze udělal lepší zákony z hlediska bezpečnosti. Stát by ušetřil na podporách a mohl by to nějak dopravcům kompenzovat, třeba na bezpečnější spoje vysadit menší daně..... to už by nakonec měli zvládnout ekonomové.
Jeli kousek. Tento řidič dodržoval bezpečnostní pauzy, jinak to u nových autobusů ani nejde. Třeba se mu udělalo nevolno, tomu by druhý řidič ničím nepomohl. Tohle s udřením nesouvisí, řidiči autobusů udření nebývají.
Mikrospanek = SFIN^A V kazdem podobnem pripade je pro ridice dulezite si rici DOST - STOP odbocit zaparkovat a na hodinu se vyspat. Moje zkusenost za posledni rok. / 2x /
Technická:
Dost dobře nechápu jak to že leží na levým boku, ale zřejmě musel udělat salto. Střecha a pravej bok jsou neponičený, ale kousek trávy je na střeše vidět.
Za pár let, 70ti letý řidič z povolání, se nemusí dožít ani důchodového věku.
No když si muzikant zlomí ruku, to je fakt blbý
Dost blbé. To může mít taky po kariéře. To bych nikomu nepřál.
vsichni se ptaji jestli byli cestujici pripoutani, ale nikdo se nepta jestli tam vubec ty pasy jsou :-)
v novém zájezdovém busu na 100% ano... a cestující v takovém případě je povinen se poutat jinak riskuje pokutu do 2500 kč... naopak v linkovém nebo městském buse pásy nebývají
Je zde vidět posun v bezpečnosti autobusu od nehody u Nažidel, konstrukce vydržela
Je "hezké", jak se v autobuse téměř nikdo nepoutá, že to není potřeba, při případném převrácení ale tokový jedinci vyletí ven oknem a autobus je může klidně zalehnout (to už ale často není potřeba), nebo mohou zranit i připoutané cestující v autobuse...
srovnávat tohle s nažidlama jsou hrušky a jabka... u nažidel byl patrový bus a dopadl úplně jinak a při jiné rychlosti...