- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli jeli z Vidne, tak mi to moc jako mikrospanek nepripada. Neni to z Vidne snad ani hodina...
je to samozřejmě smutná událost a buďme rádi, že cestující jsou 'jen' zranění.
nicméně jedno mi tu nesedí: u Gaweinstalu na B7? co tam dělal? kolem Gaweinstalu je přeci dálnice, ta končí až o pár kilometrů dál u Schricku. takže buďto jel po staré hlavní silnici, když měl jet po dálnici (šetřil snad za mýto??), nebo se to stalo dál severeně, kde už dálnice není, v tom případě to ale nebylo 'u Gaweinstalu'
podle mne kecají v článku, jel normálně tak jak se jezdí
Pracuji jako řidič autobusu 14 let a mohu upřímně říci,že pracovní doba řidičů autobusů se skládá nejen z povolené doby řízení,ale i doby kdy neřídí a čeká na cestující,věnuje se úklidu či údržbě vozu atd.Není vyjímkou spíše pravidlem,kdy je řidič v zaměstnání i 16hod.denněPři průměrném platu kolem 22 000tis.kč hrubého je i mnoho řidičů,kteří si musí přivydělávat v jiném zaměstnání.No a pak není divu,že takto unavený,neodpočatý řidič usne za volantem
pracovní doba podle nařízení 561/2006 je max. 15 hodin a to né každý den v kuse zasebou. zároveň kromě tohoto nařízení musí řidič dodržovat zákoník práce. tento bus má digitální tachograf, takže nějakého závažnějšího porušení bych se nebál....mikrospánek po nějakých čtyřiceti kilometrech z vídně by byl taky divný
Tak a jsme u toho. Vážení diskutující z havárkových článků - tady může zase (a ne jinak) za všechno ŘIDIČ. Za chybu JEDNOHO řidiče (osoby odborně způsobilé) 13 dalších lidí (osob odborně nezpůsobilých)? Kde to jsme? Ať ho pojišťovny finančně zruinují. Spolujezdec-muzikant bez jediných znalosti pravidel silničního provozu se jenom veze a následně zraní? Jak to okecáte?
Takhle to dopadá, když řidič hraje sólo...
na cestu z vídně do prahy z hlediska pracovní doby není potřeba dvou řidičů... já sem dnes jel s busem z brna na schladming a taky sám... shodou okolností v dobu kousek před nehodou - tohoto jsme potkali za vídní
Jestli je to silnice Vídeň - Mikulov, tak nevím, jak to dokázal. Pokud se nestala závada nebo něco neočekávaného a on to strhl.
No, když bouraj busáci, tak obvykle proto, že spí.
Řidiči autobusů se nechovají vždy odpovědně. Klidně před jízdou ponocují-potom chrápou za volantem, jsou unavení a pod. Mám s tím osobní zkušenosti.
No a ja ma zase zkusenosti s profi ridici autobusu vesmes opacne. Nicmene i odpocaty ridic ve forme muz udelat zavaznou chybu a nebo mohlo jit o nestastnou shodu okolnosti.
Něco tu nehraje, tvrdil dirigent těsně před nehodou.