Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ukrajinský zítřek vs. ruský dnešek. Nová televize chce čelit propagandě

Ukrajinská vláda se rozhodla zřídit zpravodajský televizní kanál, který bude čelit propagandistickým kampaním Ruska namířeným proti Kyjevu. Nová stanice má začít vysílat už na jaře v ukrajinštině, ruštině a angličtině. Zvláštní programy má připravovat i pro krymské Tatary.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V60á61c46l90a22v 88J43a71r86e52š 9769615499151

Nedivím se rozpolcenosti ukrajinského národa.Po staletí žil podkrutým útlakem Rusů,který byl později ještě znásoben bolševickým terorem.Za takových okolností se vědomí lidí deformuje a Ukrajina bude potřebovat desítky let na to aby některé nežádoucí společenské jevy vymizely.Pod ruským útlakem by se tak nestalo nikdy.

0/−1
10.4.2015 8:34

B93ř44e54t77i75s65l57a37v 23Š72í92m36a 9934891242

Ukrajinsky narod byl pod krutym utlakem Tataru, kteri jich miliony odtahali do otroctvi a jejich tehdy malicka zeme zustala temer liduprazdna. Pozadali proto v 17. stoleti Rusy o pripojeni a carove jim postupne pridavali ruska uzemi - take Kyjev. Smichanim puvodnich Malorusu s Velkorusy vznikl novodoby ukrajinsky narod, vetsinou se jiz povazuji za Ukrajince, ale mluvi rusky nebo surzikem.

Utlak Ukrajincu nemohl byt jiny nez utlak jinych narodu vcetne Rusu za carskeho Ruska. Je zname, ze hladomor ve tricatych letech zpusobil Ukrajinec Kaganovic, Stalinuv hlavni poradce a zemrely miliony Ukrajincu, Rusu, Kazachu a dalsich. Presto to Ukrajinci vydavaji za národnostni genocidu.Rv

Ukrajinci zacali spolu s Rusy s bolsevickou revoluci, dokonce na narozeniny ukrajinskeho bolsevika, zakladali s nimi SSSR, v jehoz cele take vzdy byli. Lenin jim v roce 1922 venoval velke uzemi na vychode a tam se mistni obyvatele stale citi jako Rusove. Stalin jim venoval v roce 1945 Podkarpatskou Rus, kterou Soveti prejmenovali na Zakarpatskou Ukrajinu a nasilim delali z recho-katolickych Rusinu pravoslavne Ukrajince. Po rozpadu SSSR povolila Ukrajina pouze recko-katolicke nabozenstvi, ale jinak pokracuje v usili zlikvidovat Rusiny jako narod, nepovolila Rusinum autonomii a ani jejich narodnost. Tu neuznava jako jediny stat sveta!Vetsina lidi z Ukrajiny, kteri zde pracuji, jsou ve skutecnosti Rusini.

Narod, ktery narika, ze byl udajne narodnostne utiskovan a pritom to dela sam stale a jeste i v dnesni dobe, by se mel stydet!Nevidim zadny rozdil mezi Rusy a Ukrajinci, nemaji si co vycitat.

0/0
10.4.2015 10:57

R36o15s83t16i19s78l51a31v 85M42e18i35s23n91e62r 6951439154

..a tohle jako nebude propaganda?? --až tyhlety čuby u vesla skončí, tak budu muset vážně vyhledat cvokaře. ;-)

0/0
9.4.2015 23:09

D53a88l29i28b79o58r 60K51u33r48b73e96l 7844934525573

Tohle mluví za vše: https://dancingczars.files.wordpress.com/2014/03/putin-laughing-hah.jpg?w=400&h=257

+2/0
20.3.2015 21:08

K59a47r91e54l 40N36e51č22a67s 5453679390440

Nejlepší antipropagandou je vždy neobelhávat a jednat slušně s lidmi vlastní země.:-)

+2/0
20.3.2015 17:07

M45i60l75a58n 31C50h11v93o17j34k34a 8559666542131

To je velmi slabá obrana proti ruskému vymývání mozků.....

+5/0
20.3.2015 20:05

K57a87r56e24l 81N65e41č24a13s 5883739270460

Je to všude stejné,pane Chvojko.Záleží necháte-li si/u Vás bych tipoval,že se už podařilo/ a nebo nenecháte. Jak by mohla Ukrajince,který žije v poctivé,hospodářsky stabilní Zemi bez náznaků fašismu a korupce,ryze prozápadní a demokratické přesvědčit tmářská ruská televize nebo internet o tom,že je to jinak???;-D

+1/−1
20.3.2015 20:36

K16a60m44i90l 31P17o87l86a96n48s63k52ý 9512623521224

O co vám jde pane? O tom, že by bylo na Ukrajině vše v pořádku se tu nemluví. Ale pokud obhajujete existeneci ruské propagandy, tak ta je bezostyšně lžoucí, jako asi nikde jinde, možná v KLDR.

+2/0
8.4.2015 17:56

Z67d98e72n80e48k 64Z78a87j53í56c77e13k 1451726692567

JE jedno , čím chce Ukrajina vytvářet proti propagandu , proti Rusku .Stačí co , už její někteří vládní činitelé vymysleli v Ukrajinským , jednobarevným parlamentu. Zrušit ruskojazyčnému obyvatelstvu používání mateřského jazyka, zrušení vstupu ruskojazyčnému obyvatelstvu žijícím v Rusku vstup bez víz a pasu ,namísto občanky , jak to bylo doposud. To je namířeno hlavně , proti obyčejným lidem , aby se nemohli navštěvovat , tak jak doposud.

Nenávist se zaseje velice lehce , to je vidět i na diskuzích u nás na novinkách , ale vytvářet spolužití pro spoluobčany různých národností , je už horší. Tady některým zarytým , tupým hlavám nedojde , nebo spíš dojde , ale nevěří tomu , když autenticky vypovídají Volyňští češi .

Když po vzoru Američanů , bombardovala Ukrajinská armáda civilní obyvatelstvo , jen proto , že pocházejí z Ruska , nebo uznávají špatnou stranu.

+3/−5
20.3.2015 13:48

M33i63l86a56n 89C43h33v59o66j25k59a 8499926702401

Váš příspěvek je velmi demagogický. Zkuste nám prosím vysvětlit, proč se Rusko chová agresivně. Současně si prosím přečtěte, jak se vedlo ukrajinskému jazyku v Rusko. Zjistíte velmi zajímavá fakta.

+4/−4
20.3.2015 13:51

Z12d88e11n45e88k 11Z45a97j51í80c55e47k 1731386832507

Vážený pane ,proč ještě před rokem a půl , nebylo o Ukrajině ani vidu , ani slechu , jen občas jsme se dočetli , že když někdo jel přes Ukrajinu , jako přepravce , musel mýt spoustu peněz na uplácení celníků a pod. V Rusku žije desítky tisíc Ukrajinců , možná stovky tisíc , máte dojem , že se knim Rusové chovají stejně , jako současná vláda Ukrajiny?

+2/−1
20.3.2015 13:55

M34i78l16a29n 86C75h94v32o33j74k23a 8249326142391

K Rusům na Ukrajině se nikdo špatně nechoval, alespoň nebyl publikován žádný konkrétní případ. Všechny násilnosti jsou v režii Ruska.

+5/−4
20.3.2015 14:03

K94a81r26e75l 24N43e36č79a55s 5863659450740

Masakr na Kulikově poli v Oděse,masakr Pravého sektoru při střelbě do rekrutů a jejich rodičů v Mariopulu,bombardování východní Ukrajiny.:-/

+1/−4
20.3.2015 21:21

M43i95l59o31s 81M73l35c70o85c51h 4523354924780

Vsechny tyto incidenty se staly az po ruske okupaci Krymu. M. Chvojka mluvi o situaci pred tim a ma pravdu, ze "K Rusům na Ukrajině se nikdo špatně nechoval, alespoň nebyl publikován žádný konkrétní případ."

+2/0
21.3.2015 19:19

K21a23r86e31l 74N46e51č60a64s 5573619690160

Ale dejte pokoj.Vy jste přesvědčen,že  Ukrajina jsou ti hodní a nepřipustíte rozpory o kterých  informovala a diskutovala i francouzská,německá,španělská aj.média.Bylo to tam složitější,a tím pádem i složitější na pochopení,pane Mlcochu.:-/

+1/−3
21.3.2015 20:34

J96a97n 60H41e30p40n30a87r 9371254900418

Tak predhodte nejakou konkretni situaci na ukrajine pred Krymem, kde jsou rusti obcane nejak utiskovani (ci jak nekteri putinofanatici tvrdi primo genocidovani).

0/0
9.4.2015 19:09

B57ř77e68t18i40s72l49a31v 64Š24í66m67a 9644891972

Nebudu se montovat do sporu mezi Ruskem a Ukrajinou, vypadá to, ze si nemají co vycitat.

Chcete-li ale vedet, co se delo na Ukrajine pred Krymem, tak napr. to, ze vsechny ukrajinske vlady bez rozdilu se nacionalisticky chovaly a stale chovaji k obyvatelum byvale Podkarpatske Rusi, vubec neuznavaji rusinskou narodnost - dokonce jako jediny stat sveta!

Po pripojeni k SSSR mela tato oblast autonomii, ale jiz v roce 1946 byla zrusena a z recko-katolickych Rusinu byli za sovetske vlady nasilim delani pravoslavni Ukrajinci. Po rozpadu SSSR pozadali Rusini v roce 1991 o autonomii, nebyla jim povolena, obratili se proto na prezidenta Havla o opetovne pripojeni k Ceskoslovensku, odmitl je. Vaclava Havla jsem mel rad, ale toto jsem mu mel za zle.... nyni vidim, ze mel obavy z valky s Ukrajinou. Jsou to nacionaliste, kteri nadale cilene pokracuji v likvidaci Rusinu jako naroda, jedine, co udelali, ze povolili recko-katolicke nabozenstvi.

Jen nacionalisticky narod mohl prijit s navrhem na zakaz rustiny jako uredniho jazyka, coz je az zertovne, protoze vetsina obcanu Ukrajiny mluvi rusky nebo surzikem.

Ukrajinci se snazi predvadet pred zapadem jako kulturni narod, kterym nejsou a nikdy nebudou, dokud se nezacnou chovat slusne k jinym etnikum.

0/0
9.4.2015 22:36

M32a82r40t12i68n 22K67r38a71l 7353190323947

To jsem zvedav, jak dlouho ten blabol se zakazem rustiny jeste vydrzi.

To by totiz Odesa, Nikolaev, Cherson nebo Poltava musely onemet.

+4/−1
20.3.2015 13:57

Z71d90e83n97e95k 88Z27a67j82í51c34e83k 1211476512817

Pokud jste to nepochopil , tak nejde ani o to , že ten zákon nakonec neprošel , ale o myšlení , že vůbec někdo s takovým zákonem vyrukoval ,jasná mířená provokace , aby bylo naštvaných co nejvíc lidí.

0/−3
20.3.2015 14:00

P40a91v76e40l 41S96m14e95t22a32n29a 2897493952823

Blbých návrhů zákonů jsou na celém světě tisíce a tisíce. Nikdo ale kvůli nim nestřílí. Jednoduše neprojdou.

+3/0
20.3.2015 14:19

M30a50r53t58i72n 40K67r71a75l 7723390493407

Netvrdim, ze pomajdanovska retorika byla nejaka rusofilni.

Ale zakazat rustinu? Vzdyt i ten Porosenko je polorus.

+1/0
20.3.2015 14:23

J16a27r56o73s25l55a40v 42M42r90k63v73i85č86k85a 9721688364280

Úplně nejlepší je to, že slečna/paní Raková v tom má jasno ;-D.

+5/0
20.3.2015 13:30

M85a68r13t43i67n 87K78r50a72l 7303110663127

No jo. Sputnik v tom udela jasno kazdemu :-)

+5/0
20.3.2015 13:33

S57t72a89n93i74s55l74a92v 64K49l87o58s 7897842851522

Zostante verna CT -- etalonu pravdy ;-D

0/0
20.3.2015 20:42

J81a97n 16H45e21p62n71a12r 9831884840458

Tak jsem ho tam natukal, abych videl, cim tu budou "argumentovat" zname firmy. Uz jen titulky pobavily "Ministerstvo obrany RF vysvětlilo, proč je konflikt na Ukrajině pro NATO nutný" nebo "Putin: S přihlédnutím k novým hrozbám bude Rusko upevňovat svou bezpečnost";-D

0/0
9.4.2015 19:11

S14o67ň22a 41M34i61ň26o22v95s90k97á 9235610341

To mne také pobavilo... a ještě, že si paní Raková nevšimla žádné ruské propagandy, protože chodí jen na osvědčené zdroje. Zvláštní, že si v místních diskuzích propagandy nevšimla, ale ... ;-)

+1/0
20.3.2015 13:43

P31ř28e25m83y76s13l 91H97r89o31m93a30d89a 2944116878201

Tak hlavně tam může radit ČT. Ta pořád dokola vysílá putinofilní jedince typu Klaus a Vyvadil. Také všechny dokola přesvědčují, že Majdan byl společnou akcí CIA a Banderů. Vrcholem amatérismu byla včerejší práce paní Jílkové. Na jedné straně banda proruských demagogů, ale dobře hovořících. Na straně druhé věčně zavirovanej Kalousek, kterýmu to pro máslo na hlavě a v hlavě už ani nepřemýšlí. Pak to dorazila ta Ruska, která vyprávěla svůj tklivý příběh, kterak její rodina musela utíkat. Paní Jílkovou to tak dojalo, že se té dívky ani nezeptala co dělají její bratři - "osvoboditelé". Výsledek veškerý takový, že naše ČT, za naše peníze, dělá nejlepší propagandistickou službu Putinovi;-€

Jediná podstatná otázka zůstala naprosto bez reakce: Proč mají Ukrajinci doplácet na nespravedlnost vůči Srbům v Kosovu a proč mají umírat pro neschopnost signatářů Budapešťského memoranda dodržet své závazky?

+4/−4
20.3.2015 13:30

M84i69l38a87n 96C37h56v34o38j67k72a 8559906102911

To máte pravdu. Nicméně celkový obraz ČT je velmi slušný, nicméně paní Jílkovou jsem nikdy nemusel a v tomto případě se jí to vymklo z rukou. Je otázkou, zda to byl záměr nebo nešikovnost. Uvidíme, jak na to zareaguje vedení.

+3/0
20.3.2015 13:32

M83a85r41t53i86n 98K22r81a52l 7163760893467

Ja myslim, ze na filuty typu Vyvadila je potreba nasadit nekoho, kdo Ukrajinu dobre znal i pred konfliktem. A kdo byl v obou castech bojujici Ukrajiny i po Majdanu.

Takovy moderator by ty pseudoargumenty rozbil uz v zarodku. Jilkova na to logicky nestaci.

+4/0
20.3.2015 13:40

P13ř70e31m21y18s80l 22H52r32o46m34a89d67a 2594486448291

No a ČT nasadila nepopulárního a líného virotika Kalouska ;-D

+1/−1
20.3.2015 13:42

M51a98r31t12i46n 14K62r56a11l 7203720873857

Pri vsi ucte, myslim, ze kdyby nekdo rekl, ze je potreba poslat zbrane obklicenemu Ternopolu, tak to klidne podpori misto Mariupolu.

0/0
20.3.2015 13:50

P80ř29e47m20y30s66l 46H60r47o20m86a49d61a 2494166628281

Nijak na to nezareaguje. Tohle je dlouhodobé. Jen kolik podobných interview ČT odvysílala. U nás už lidé opravdu začínají věřit, že Putin Ukrajině vlastně pomáhá. Tak mocná je propagandistická síla ČT. 

No a u Jílkové je její neschopnost udržet kultivovanou diskusi už dlouhodobou věcí. Ten pořad by měl už moderovat dávno někdo jiný. Pokud tedy není ta neschopnost jen hraná.

+1/0
20.3.2015 13:41

S48o72ň46a 33M64i77ň67o44v66s65k67á 9635170691

No, myslím, že bohužel celý ten pořad není šťastný. Mnoho diskutérů, diváci a málo času. Z toho může vzniknout max překřikovaná. Btw ty divácké dotazy a výkřiky co běhají v titulcích jsou také fajn..

0/0
20.3.2015 13:46

O48n64d46ř64e15j 52Š57r39u80b97a67ř 1135881445626

protoze jsou neschopni udrzet si poradek bez nasili

0/0
20.3.2015 13:39

O84n64d56ř92e81j 71Š98r51u61b26a50ř 1785751635116

nerikam, ze je v te nesobestacnosti rusko nepodporovalo

0/0
20.3.2015 13:39

M78a96r39t50i47n 84K24r83a11l 7203700193917

To je prave klic k tomu problemu. Ukrajina prakticky jeste nemela vedeni, ktere by se snazilo byt alespon neutralni.

Jestli si nekdo mysli, ze Tymosenko byla s Putinem v nejake valce, tak se hluboce myli. Na druhou stranu je fakt I to, ze od roku 2004 si Evropa na Ukrajinu po 9 let ani nevzpomnela.

0/0
20.3.2015 13:46

O48n65d60ř88e33j 81Š81r11u21b69a35ř 1965481225836

podle me problem zacal prekotnym rozpadem SSSR, kde se uzemi rozdelovalo podle toho, do jake svazove republiky v dobe rozpadu patrilo (a obcas do ni patrilo jen z administrativnich duvodu, protoze vudci SSSR o nejakem rozpadu neuvazovali). No a z toho jsou pak treci plochy typu Jizni Osetie

0/0
20.3.2015 13:54

V47á63c73l81a74v 79K28o70p72ř48i95v76a 1694790545821

takovej masochista nejsem, abych se koukal na Jílkou a nechápu, co tenhle bulvární model dělá na veřejnoprávní televizi, za kterou jinak stojím.

+2/0
20.3.2015 13:45

S20o61ň17a 12M95i64ň61o54v93s81k98á 9675360141

Souhlas, včera jsem výjimečně koukala kvůli Kalouskovi ... Byla jsem zvědavá jak ustojí svůj názor, že UA je třeba dodat zbraně. Za mně dobrý :-)

0/0
20.3.2015 13:48

Z52d97e71n40e46k 47Z45a88j43í22c29e94k 1861506362147

Právě kvůli takovým , jako je Kalousek a spol jsou války. Přitom to jsou první v případě konfliktu , kdo braly dráhu a emigrovali do ciziny.

0/0
20.3.2015 13:50

A21n31d66r86e24j 44K41r20i86ž82a12n 6280866925794

Bílá propaganda – pochází z identifikovatelného zdroje (např. ministerstvo propagandy), je charakterizována jemnějšími metodami přesvědčování, funguje zároveň jako zástěrka pro použití skryté propagandy.

;-)

+1/0
20.3.2015 13:28

A44l68e94š 96V15y38s43l16o47u31ž28i93l 6828116769

No, člověk se v tý propagandě nesmí utopit nebo bude za propagandu považovat všechno co vidí a slyší...

0/0
20.3.2015 22:19

M20a27r89t69i77n 11D48o89l17e66ž60i52l 9624455260118

Otázkou je jaká bude sledovanost.  Podle mě to za pár měsíců zavřou. Když nebudou peníz a a sledovanost. ;-)

0/0
20.3.2015 13:19

V50á42c67l60a28v 54K38o97p82ř86i59v48a 1924260465371

Doležil v ČR má starosti o sledovanost televize na Ukrajině a v Rusku;-D

+3/0
20.3.2015 13:28

M85i15l90a11n 96C32h11v59o94j77k87a 8409536842791

Je starostlivý, to se mu nedá upřít. Ale možná by bylo dobré, kdyby trochu srovnal do latě své ruské bratry.

0/0
20.3.2015 13:39

D70a30n29i77e61l 24N50o58v65á87k 1901860896509

...chce čelit ruské propagandě propagandou vlastní,protiruskou.

Proč ne,když se na ty hlouposti bude někdo dívat.;-D

+2/−3
20.3.2015 13:18

M10a96r89t29i33n 66E57f53f25e13n27b40e18r64g49e65r 8973533965174

...tak že jedna propaganda bude vystřídána druhou a pravda bude někde uprostřed...

0/−1
20.3.2015 13:15

J87a28r72o48s83l23a44v 56M35r22k15v45i20č18k94a 9801978214300

Jedna propaganda nebude vystřídána druhou, pouze poběží současně. S tou pravdou souhlas.

0/−1
20.3.2015 13:17

M27i32l27a14n 25C59h31v15o84j18k98a 8899476882821

Se lživou a navíc útočnou propagandou ruského vedení se prostě bojovat musí.....

+8/−2
20.3.2015 13:07

D62a80n33i51e45l 20N31o10v27á12k 1971800296989

s takovými chytráky jako jsi ty to bude velice jednoduché.;-D

+4/−2
20.3.2015 13:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.