- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z Lercha je takový Huml č.2. V atmosféře stále klesajících nehodových statistik už mu zbývají jenom neurčité alarmistické žvásty, kteří mu odkývá tak akorát slepice bez ŘP a z mého pohledu jedni z nejnebezpečnějších účastníků provozu, tzv. "slušní" řidiči.
Kolik jich bude v provozu denně? Počítám, že budou všichni jezdit na dálnicích a rychlostních komunikacích tj cca 2400km. Takže 1 hlídka na 60km komunikace v jednom směru. Takže za 30 minut potkám jednu hlídku. hmm to by šlo.. uvidíme jestli budou jezdit všichni nebo jen půlka.
Pokud bude 1 hlídka na 60 km komunikace, ta byste měl potkat jednu každých 15 minut, při rychlostech 120. V protisměru.
a jak budou řidiči těch rychlých aut zaškolováni, kdo je bude s nimi učit jezdit. To není jen sednout za volant a beztrestně šlápnout na plyn. Mohou přitom ohrozit spoustu dalších nevinných lidí
Pokud tam opět namontují mikrovlnné Ramery, tak jsem pro. Sice bych si dovedl představit vyhodit miliony z našich daní lépe, ale není to tak strašné.
No ekonomicky to smysl dává ale policie není ekonomický subjekt. Mně to nedává smysl ignorováním skutečně závažných, vysoce četných a jednoznačně nebezpečných přestupků, protože tyhle hračky plní čárky a kasu snadněji.
Spráááávně. Čím víc kober, tím víc peněz do státní kasy. Doporučuji koupit jich 50000 a přibrat tedy 150 000 posádek neboli 300 000 uniformovaných šašků. Pak se do státního rozpočtu (počítáno samozřejmě lineárně, nic jiného státní hlava neumí) vybere 700 miliard korun ročně a budou peníze na dalších 250 000 policejních autíček. Ty spotřebují 1,5 milionů podpraporčíků, vyberou 3 biliony korun ročně a tak dále.
Sakra, někde to přestalo vycházet.... kurňa
Jen je divné, že počet nehod se s rostoucím počtem šmíráků tak nějak zapomněl snižovat.... no nevadí, vymyslíme jinou statistiku.
na jednu stranu mi sedi matematika toho, jak rychle si na sebe ty auta vydelaji - porizovaci cena auta vs. vyse vybranych pokut.
Pak tu ale mame provozni a servisni nakladu kazdyho auta + mzdove naklady posadky a jednorazove ci opakovane naklady pro vycvik posadky...
mno a uz to neni az tak jednoznacny s tim ze cim vic pasatu tim vic adidas :D :D
a jinak jeste k nekterym medializovanym pripadum (viz clanek tusim ze zacatku tohoto tydne, kdy zastavili borca na Hradecke dalnici pri 250km/h...) proc to nechaji dojit do 250kmh? pro na nej nezablikaji uz kdyz jede nad 150km/h?
Coze? Pirati, kteri nerespektuji nejvyssi povolenou rychlost? To je opravdu piratstvi kdyz na dalnici pojedu 140 km/h.
No... Když pojedeš 140 podle tachometru, pirát nejsi. Protože tvá reálná rychlost bude cca 133-134. Cili policajtum to sebzapoctrnim technické odchylky ukáže kolem 125.
Zase budou pomáhat a chránit buzerací. Kdyby se tak radši naučili střílet. V Brodě zemřelo během pár minut víc lidí než na celé D1 za několik let.
Jo. Alenkdyby tam ti policajti zacli střílet bez rozmyslu, jak si místní konzumenti kobry mysli, taknto mohlo dopadnout i hur.
Pane Lerchu, jedete-li na mrtvem koni, sesednete! Spolecnost uz prestala akceptovat tenhle pristup TUPEHO silnicniho fasismu. A za blaboly o "piratech silnic" by mel profesional, kterym MATE BYT, dostavat preventivne par facek.
Měl říct, je tady nějaký zákon a my se jeho slova budeme snažit za každou cenu naplňovat. Prostě budete jezdit max 130 a hotovo Co by jinak naši lidi dělali?
Osobně nevím, proč v rovném úseku s malým provozem třeba těch 150 nejet, že? Navíc když o tom často vedou debatu i politici.
Na dálnicích vždycky váhám, co dělat, když údržba něco na dálnici prování a neukončí omezení rychlosti. Mám jet dál 60tkou třeba 10 km a překážet kamionům, nebo porušit ředpisy a jet jako většina ostatních.
jednoduchý pravidlo ,,držet krok a nevyčnívat