Diskuze

Babiš: Nesouhlasíme s rozdělením Ukrajiny, nám se to stalo v roce 1938

K zahraniční politice se vicepremiér a šéf ANO Andrej Babiš nevyjadřuje často. Na Facebooku hnutí nyní komentoval situaci na Ukrajině a výrazně se zastal země bojující na východě se separatisty. „Nesouhlasíme s rozdělením Ukrajiny na dvě země. Podobnou situaci si dobře pamatujeme. Týkala se Československa a stala se v roce 1938,“ napsal Babiš.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P67e26t90r 34D68ř69e90v47o

2. 4. 2015 14:31

Nebyl jsem žádný "babišovec" - ale poslední dobou je to skoro jediný vládní představitel, který neleze nikomu do pr.... a nejen mluví, ale i jedná tak, že to má hlavu i patu.!

1 2
možnosti

P69e50t35r 39Č72a37d97a

13. 4. 2015 19:53

Zatim ale nic nedokazal, ale "jedna".

1 0
možnosti
Foto

Hlavně že nikomu z vysoké politiky nevadí ukrajování Sudet Poláky. Pak jistě nebude vadit ani případné ukrajování z druhého konce republiky Němci a ze třetího pak Rakušáky. Nezapomeňte pak ještě něco dát Slovákům, když už nemají tu Zakarpatskou Rus.

1 0
možnosti

A s rozdělením Československa potíže neměl? Co Kosovo, Jugoslávie? Podle Babiše se musí všichni podřídit tomu, co se hodí USA.

2 0
možnosti

P34e57t40r 89Č57a68d58a

13. 4. 2015 19:55

Babis je uz zpracovany americany, uz mu rekli, jakou zahranicni politiku ma prosazovat. Je videt, ze i miliardy na ucte nepomohou, kdyz nekdo nema "koule".

1 0
možnosti

Že mu tak vadí Ukrajina. Když Československo zlikvidovala naše vrchnost, tak to bylo v pořádku?

1 0
možnosti

No, tak mě nakonec bude Slovák Babiš učit dějepis. Neměli zrovna Slováci lví podíl na rozpadu republiky ? Nakonec proč ne, nikdo jim jejich právo na sebeurčení neupírá, ale to školení ať si Andrej nechá pro někoho hloupějšího.

3 0
možnosti

P60e68t41r 14H81a76h40n

9. 3. 2015 7:01

O jeho inteligenci jsem měl větší mínění...

3 0
možnosti
Foto

Aaaaa, PR poradce zasahuje ...

3 0
možnosti

Pane Babiši,nevím kdo má v Hnutí ANO na starosti zahraniční politiku, aby Vám poradil, pokud si někým  poradit necháte.

Váš názor (i když podotýkám, že zcela určitě není špatně myšlen, je, ale směsicí všeho možného a dopracovat se k reálnému závěru Vašich myšlenek není možné).

Československo v roce 1938 bylo obětováno v zájmu míru pro Západní Evropu (Velká Británie a Francie byla nedostatečně vyzbrojená a nepočítala s rychlým nástupem Hitlera do války, domnívala se, že nějaký čas tato oběť bude dostatečná, navíc vnitřní politická situace, zejména ve Velké Británii Hitlerovi jednoznačně nahrála, pokud by byl ministerským předsedou Churchill, k Mnichovu by nikdy nedošlo, Vámi uznávaná Francii byla vždy v politice prodejná děvka (viz Vichistická vláda).Navíc Československo mělo díky svým národnostním menšinám, Slovákům, Polsku  takovou vnitřní situaci, že potupnou Mnichovskou dohodu muselo přijmout.

Slovensko je kapitola sama o sobě- v roce 1938 zradilo Čechy, pak když viděli, že Němci válku prohrají,

 vymyslelo z vojenského hlediska zcela stupidní povstání, které stálo zbytečně lidských životů.O vztahu Čechů a Slováků v minulosti se raději vyjadřovat nebudu, byla by to samostatná kapitola, není náhoda, že historie Čech a Slovenska se v dějepise vždy učila odděleně, Čechy měly vždy historickou vazbu na západní Evropu, Slovensko byly v podstatě Horní Uhry.

K problematice vztahů Ruska a Ukrajiny se mohou z historického hlediska vyjadřovat pouze osoby kvalifikované a současné "nadržování Ukrajině" ze strany EU a USA je řečeno slovy Václava Klause"nějakým velkým nedorozuměním".

Jinak proti Vám nic nemám, současná česká zahraniční politika je pro mě z hlediska historického zcela nepochopitelná, zaplať Bůh za prezidenta Zemana a pokud bych Vám mohl poradit k zahraniční politice se nevyjadřujte.

6 0
možnosti

Myslím. že žádný rozumný člově by to lépe nenapsal. Jen bych dodal, že v třicátém osmém nebyla u nás občanská válka s nejméně 5 ti tisíci  mrtvých. Pro trvalý mír  se musí Ukrajina rozdělit. Múže si za to pan Porošenko a jeho melody bojs.

2 0
možnosti

L57i77b92o96r 76M83a81l90ý

7. 3. 2015 19:27

Pan Babiš zřejmě není informován od tajných služeb, že Kyjev páchal, nejdříve skrze Pravý sektor nacistické vraždy proruského obyvatelstva a následná genocida ukrajinskou armádou na Donbasu. Zřejmě také zapomněl na to proč bylo rozděleno původní Československo v roce 1993. Nebylo také náhodou rozděleno jako v roce 1938? A co Jugoslávia? To se také mělo rozdrobit ? Ať příště pan Babiš přinese seznam států, které se mohou rozdělit a které ne. Zřejmě má tento seznam k dispozici i americká ambasáda.

4 0
možnosti

http://www.zimagez.com/zimage/screenshot-732015-155648.php

Kdo je muž na obrázku vpravo? Že by zastupující říšský protektor Shapiro na sjezdu hnutí ANO? Byl tam jako delegát, nebo jako poradce? Kobliha se odkopává a TTIP klepe na dveře, Khárl může jít s klidným svědomím do důchodu...

5 0
možnosti