Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Babiš: Nesouhlasíme s rozdělením Ukrajiny, nám se to stalo v roce 1938

K zahraniční politice se vicepremiér a šéf ANO Andrej Babiš nevyjadřuje často. Na Facebooku hnutí nyní komentoval situaci na Ukrajině a výrazně se zastal země bojující na východě se separatisty. „Nesouhlasíme s rozdělením Ukrajiny na dvě země. Podobnou situaci si dobře pamatujeme. Týkala se Československa a stala se v roce 1938,“ napsal Babiš.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P81e50t44r 23D52ř27e81v33o 6862743365599

Nebyl jsem žádný "babišovec" - ale poslední dobou je to skoro jediný vládní představitel, který neleze nikomu do pr.... a nejen mluví, ale i jedná tak, že to má hlavu i patu.!

+1/−2
2.4.2015 14:31

P33e81t22r 55Č12a45d98a 6936631430392

Zatim ale nic nedokazal, ale "jedna".

+1/0
13.4.2015 19:53

J31a55n35a 91Š33i29m78o47n49o11v81á 2906541459881

Hlavně že nikomu z vysoké politiky nevadí ukrajování Sudet Poláky. Pak jistě nebude vadit ani případné ukrajování z druhého konce republiky Němci a ze třetího pak Rakušáky. Nezapomeňte pak ještě něco dát Slovákům, když už nemají tu Zakarpatskou Rus.

+1/0
2.4.2015 12:32

A91n85n87a 90T65v80a74r68ů78ž79k33o53v16á 4191556295268

A s rozdělením Československa potíže neměl? Co Kosovo, Jugoslávie? Podle Babiše se musí všichni podřídit tomu, co se hodí USA.

+2/0
26.3.2015 15:39

P47e20t22r 66Č27a35d58a 6146181360852

Babis je uz zpracovany americany, uz mu rekli, jakou zahranicni politiku ma prosazovat. Je videt, ze i miliardy na ucte nepomohou, kdyz nekdo nema "koule".

+1/0
13.4.2015 19:55

A58n51n89a 66T19v22a52r23ů16ž72k77o58v56á 4851556225988

Že mu tak vadí Ukrajina. Když Československo zlikvidovala naše vrchnost, tak to bylo v pořádku?

+1/0
26.3.2015 15:30

M74a71r38t92i80n 64J52i43r33s32a 2745599388855

No, tak mě nakonec bude Slovák Babiš učit dějepis. Neměli zrovna Slováci lví podíl na rozpadu republiky ? Nakonec proč ne, nikdo jim jejich právo na sebeurčení neupírá, ale to školení ať si Andrej nechá pro někoho hloupějšího.

+3/0
20.3.2015 23:00

P57e54t87r 20H37a88h65n 1443929656428

O jeho inteligenci jsem měl větší mínění...

+3/0
9.3.2015 7:01
Foto

Z52d69e61n65k80a 70L23n59ě39n45í97č91k76o85v47á 3334840891

Aaaaa, PR poradce zasahuje ...

+3/0
9.3.2015 6:10

C43t50i51b42o58r 13Š87a79t45á65n49e57k 9968155527895

Pane Babiši,nevím kdo má v Hnutí ANO na starosti zahraniční politiku, aby Vám poradil, pokud si někým  poradit necháte.

Váš názor (i když podotýkám, že zcela určitě není špatně myšlen, je, ale směsicí všeho možného a dopracovat se k reálnému závěru Vašich myšlenek není možné).

Československo v roce 1938 bylo obětováno v zájmu míru pro Západní Evropu (Velká Británie a Francie byla nedostatečně vyzbrojená a nepočítala s rychlým nástupem Hitlera do války, domnívala se, že nějaký čas tato oběť bude dostatečná, navíc vnitřní politická situace, zejména ve Velké Británii Hitlerovi jednoznačně nahrála, pokud by byl ministerským předsedou Churchill, k Mnichovu by nikdy nedošlo, Vámi uznávaná Francii byla vždy v politice prodejná děvka (viz Vichistická vláda).Navíc Československo mělo díky svým národnostním menšinám, Slovákům, Polsku  takovou vnitřní situaci, že potupnou Mnichovskou dohodu muselo přijmout.

Slovensko je kapitola sama o sobě- v roce 1938 zradilo Čechy, pak když viděli, že Němci válku prohrají,

 vymyslelo z vojenského hlediska zcela stupidní povstání, které stálo zbytečně lidských životů.O vztahu Čechů a Slováků v minulosti se raději vyjadřovat nebudu, byla by to samostatná kapitola, není náhoda, že historie Čech a Slovenska se v dějepise vždy učila odděleně, Čechy měly vždy historickou vazbu na západní Evropu, Slovensko byly v podstatě Horní Uhry.

K problematice vztahů Ruska a Ukrajiny se mohou z historického hlediska vyjadřovat pouze osoby kvalifikované a současné "nadržování Ukrajině" ze strany EU a USA je řečeno slovy Václava Klause"nějakým velkým nedorozuměním".

Jinak proti Vám nic nemám, současná česká zahraniční politika je pro mě z hlediska historického zcela nepochopitelná, zaplať Bůh za prezidenta Zemana a pokud bych Vám mohl poradit k zahraniční politice se nevyjadřujte.

+6/0
7.3.2015 20:07

J80a98r79o75s83l80a33v 55P42u32m70p44a 6607560621579

Myslím. že žádný rozumný člově by to lépe nenapsal. Jen bych dodal, že v třicátém osmém nebyla u nás občanská válka s nejméně 5 ti tisíci  mrtvých. Pro trvalý mír  se musí Ukrajina rozdělit. Múže si za to pan Porošenko a jeho melody bojs.

+2/0
26.3.2015 6:27

P54e29t63r 35Č75a85d89a 6416631230632

... Asi neni co dodat.

+1/0
13.4.2015 20:00

L47i36b41o10r 34M73a74l18ý 9263281893517

Pan Babiš zřejmě není informován od tajných služeb, že Kyjev páchal, nejdříve skrze Pravý sektor nacistické vraždy proruského obyvatelstva a následná genocida ukrajinskou armádou na Donbasu. Zřejmě také zapomněl na to proč bylo rozděleno původní Československo v roce 1993. Nebylo také náhodou rozděleno jako v roce 1938? A co Jugoslávia? To se také mělo rozdrobit ? Ať příště pan Babiš přinese seznam států, které se mohou rozdělit a které ne. Zřejmě má tento seznam k dispozici i americká ambasáda.

+4/0
7.3.2015 19:27

Z83d28e31n29ě55k 14B23ř68í44z81a 8626375199156

http://www.zimagez.com/zimage/screenshot-732015-155648.php

Kdo je muž na obrázku vpravo? Že by zastupující říšský protektor Shapiro na sjezdu hnutí ANO? Byl tam jako delegát, nebo jako poradce? Kobliha se odkopává a TTIP klepe na dveře, Khárl může jít s klidným svědomím do důchodu...

+5/0
7.3.2015 16:02

M10i93r19e48k 22H69o27f84m28a11n 4315461701840

A taky si pamatujeme jak se delilo ceskoslovensko a nikdo se nas na nic neptal ;-D

+5/−1
7.3.2015 0:57

J38a64r77o13s50l57a63v 69S84i58r10o93k13y 7540783714244

No, na Ukrajine vladne nelegitimni zlocinecka sebranka stejne jako v Nemecku od roku od roku 1933, obe provedly puc za pomoci hajlujicich bojuvek, takze jista podoba tu je.

+8/−4
6.3.2015 23:13
Foto

P67a74v23e17l 79S77l80a42n98ý 1982300960199

Rozdělění Ukrajiny je nutnost,jinak si budou řezat hlavy díky kyjevským náckům dál! Není ten Babiš nakonec příbuzný s nějakám oligarchou z Ukrajiny ?

+7/−8
6.3.2015 22:10
Foto

J37i31ř98í 52B96a59b16i64n52s39k49ý 7627629698331

Babiš měl  do příštích  voleb  v ruce 100 + 7 v  červenejch  a geniálním tahem  dokázal že i se 107 v červenejch  se dá prohrát a neuhrát ani  štych a to už je  co  říct R^

+4/−1
6.3.2015 20:40

J81a73n 31Š59v31a12d20l33e38n58k85a 9954699510

To nevím. Nikdy jsem se ho sice nechystal volit, ale je zřejmé, na jakou skupinu cílí - na pravicové liberální voliče. A konkrétně u mě má za to vyjádření malé plus. Byť jsem také zvědav, jak se to projeví v jeho činech. Jako jeho loutka Krnáčová, projevy plné debilů, ale zatím se nezdá, že by něco dělala.

+2/0
6.3.2015 21:10
Foto

J57i43ř71í 75B25a71b71i13n12s80k22ý 7187139318821

jo , jenež teď šmahem  všechny kdo mají  živnosták označil za podvodníky , neříkám že  nejsou   ,všude  se najde  černá ovce  ale  tohle ? posunul nás ze západní  evropy  do jižní  ,my ale nejsme  chorvatsko

+2/0
6.3.2015 21:33

J66a26n 24Š21v19a26d35l98e47n86k40a 9274969690

To je jenom takový Babišův populismus. Bohužel mu to projde u všech ostatních než živnostníků - a těch ostatních je výrazně víc. Navíc si část živnostníků jenom povzdechne, že to zavinili ti, kdo tu zemi 20 let rozkrádali, a budou Babiše volit dál.

+1/0
6.3.2015 21:51
Foto

J92i20ř62í 45B22a93b95i76n86s47k96ý 7607779708501

nemyslím že by mu to jen tak prošlo , je nás hodně a na rozdíl od  pracujících  chodíme k  volbám

+2/0
6.3.2015 22:07
Foto

Z22d97e87n49k70a 42L71n84ě59n34í32č44k34o87v83á 3534730431

No, nevím, u nás ho volili především levicoví zaměstnanci a dost často i bývalí voliči KSČM. To není zrovna vzorná ukázka pravicových liberálů ...

0/0
9.3.2015 6:12

M18a69r58t72i89n 36J85i88r39s76a 2235579478635

...děláš si prču ? Pravicovej liberál by zaváděl registrační pokladny ? Babiš je Big Brother.....

0/0
20.3.2015 23:02

R57o98s74t41i39s56l98a60v 48M76a84r86t71i61n52á97k 3622528855447

Kdyby mlčel, člověk by myslel, že je filozof.

+3/0
6.3.2015 20:18

M12i86l67o85s 34M23l51c24o26c43h 4573304804860

Pro pany Zemana a Sobotku: 

Kdyby Finsko spolehalo jen na diplomaticke reseni, tak je dnes cele ruske.  Tim, ze se urputne branili, prisli jen o jizni Karelii.  Krym (alespon pro dohledne obdobi) je nejspis ztracen, ale Ukrajinci maji sanci zustat svobodni, kdyz se budou branit.  Protoje jim treba pomoci i vojensky.  Ze jste, panove, z Rusu sami priposrani je vase vec, ale neradte jinym, aby se z Rusu taky posrali.

+4/−7
6.3.2015 19:58

J12a63n 34Š45v40a23d69l70e13n11k76a 9214359330

Zeman ani není připo-, on je přímo jejich agent, asi zmanipulovaný šíbry ve svém okolí.

+2/−3
6.3.2015 21:09

A77n92t27o57n54í15n 82S10á14d75l28í84k 7218379693113

Nechápu proč by se měla Ukrajina rozdělovat! USA mají více než 50 států a nevraždí se,žijí tam všichni spořádaně. Tak proč by neměla být třeba západní Ukrajina a východní Ukrajina součástí jednoho státu.To by ale nesměly být v té západní části ty polofašstické skupiny! A Krym? Ten byl i za SSSR autonomní oblastí,tak o co všem jde? Jen rozdmychávat nenávist a lézt zase někomu do pozadí? !!

+3/−3
6.3.2015 21:59

M14i59r17o61s15l95a39v 44H70n79i11l40i83č66k18a 2228865288460

Přesně tak! R^R^R^R^R^

Většina je zřejmě slepá.

Problém je těch 700 vojenských základen USA a zájmy jejich oligarchů.

0/0
3.4.2015 3:46

T33o25m10á75š 74B13a12u59e57r 5266553120419

A to je co rict, kdyz to rika slovak, tedy predstavitel naroda, ktery dvakrat rozbil demokraticke Ceskoslovensko - v roce 1939 vyhlasenim prohitlerovskeho Slovenskeho statu a v roce 1991 coby pomocnik Meciara - premiera Slovenska...

+4/0
6.3.2015 19:15
Foto

J11i11ř96í 27K13h72e27i80l 9636814850733

Tak v roce 1939 ještě Babiš nebyl na světě, těžko ho tedy vinit za tehdejší kroky Slovenska a jinak je už přes 20let občanem ČR s našim občanstvím. ;-)

+2/0
6.3.2015 19:26

J14a52n 26Š46v66a15d96l92e90n46k84a 9134829410

Proč se za těch 20 let nenaučil česky? Znám Slováky, kteří to zvládli za pár let.

+2/−1
6.3.2015 21:11
Foto

J58i13ř46í 80K27h25e77i68l 9386814680903

"Na základě posouzení veřejně dostupných záznamů veřejných projevů poslance a ministra financí ČR Ing. Andreje Babiše Ústav pro jazyk český AV ČR klasifikuje dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky jazyk užitý Ing. Andrejem Babišem v těchto projevech jako projev v českém jazyce na úrovni C2 či vyšší," stojí v posudku.

"To v praxi znamená, že pan poslanec Andrej Babiš až na řídké výjimky (zejména lexikálního a tvaroslovného rázu v nepřipraveném a emotivně vypjatém projevu) ovládá a také bezproblémově užívá český jazyk ve formách plně srozumitelných jeho rodilým mluvčím," píše se dále v odborném posudku.

Zdroj: http://www.lidovky.cz/babisova-hatmatilka-korte-si-objednal-posudek-tlumocnik-neni-treba-stoji-v-nem-1yq-/zpravy-domov.aspx?c=A140515_175757_ln_domov_oka 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Pokud přesto s projevem A.Babiše máte nějaký problém, je to čistě váš problém a budete se muset s ním poprat.:-P

0/−1
7.3.2015 0:22

P19e24t10r 65Č68a43d23a 6126701600842

Plne srozumitelny by byl, alespon pro me, i kdyby mluvil slovensky. Bylo by to mnohem prijatelnejsi, a nikoho by to nijak neurazelo, urcite ne formalne, mozna jen obsahove. Ja osobne bych uvital, kdyby A B mluvil slovensky.

Nevim jak mam nazvat cloveka, ktery vyplodi takovyto prispevek, ve kterem nezakryte demonstruje, jak hluboko nekomu leze do pr..... Pani Krnacova na to termin ma.

0/0
13.4.2015 20:29

K22a89r20e57l 19K50u64t26t92e43l71w24a23s44c82h63e70r 2941451244443

Agentúro Kheil, vysvětlete jak bylo možné dostat v roce 1995 české občanství, když lhůta podle zákona je 5 let a Česká republika vznikla v roce 1993?Snad ne pomocí korupce?Vždyť neestébák je čistý jako lilie.

+2/−1
6.3.2015 21:12

J77a75n 95Š82v91a35d76l51e89n80k69a 9974289330

V době dělení federace se každý mohl rozhodnout, jaké občanství si ponechá. A předpokládám, že na to byla nějaká lhůta.

+1/0
6.3.2015 21:14

M89i16r66o67s27l72a64v 75K57a46š10p85a30r 3842787511161

Tak dějipis ti Andreji asi moc nešel.                                                                                          K rozdělení Československa nedošlo v roce 1938 ale až v březnu následujícího roku:-/

+4/0
6.3.2015 19:14

K35a46r50e44l 24K24u74t26t25e86l74w12a61s11c26h94e21r 2921561144373

Tak ještě jednou páni cenzoři.Neestébák Babiš znovu prokázal, že neví o čem mluví.Jen se divím, že mu jeho mediální agentúra ANOfert nedokázala poradit.Vraťte se do školních lavic a prostudujte si dějiny Evropy a světa alespoň od roku 800 L.P. a nepřekrucujte dějiny.To už jsme tu zažili mnohokrát.Jedná se snad o plýživou normalizaci?A to se netýka jen neestébáka, to se týká i "novinářů" MFD a LN.Nejste schopni analýzy a následné syntézy dění ve světě a za koblihy šíříte nesmysly."Ťukání" do klávesnice internetu se naučí i opice.Selský rozum však mít nikdy nebude.Otázka pro redakci a pro "analytiky" ANOfertu: Proč MF zlikvidoval státní dluhopisy pro občany?

+2/−1
6.3.2015 19:09
Foto

J27i50ř78í 11K28h59e81i16l 9146904710483

čéče ať vám nerupne žilka, ještě začnete tahat nohu a za to by ani Babiš nestál.;-D;-D;-D

0/−1
6.3.2015 19:28

K74a44r60e76l 87K74u91t90t51e12l85w88a72s94c44h83e89r 2191911314473

Agentúro Kheil, položil jsem vám otázku, tak odpovězte na otázku a nemelte hlouposti jako váš šéf.

+1/−1
6.3.2015 20:36

K78a17r95e71l 42K95u63t91t20e20l95w12a63s85c65h64e28r 2321271634223

Neestébák Babiš zase nemá ani potuchy o čem mluví.Jen se divím, že jeho mediální agentúra to s ním před tím neprobrala.Súdruhovia z ANOfertu, vraťte se do školních lavic a pilně studujte dějiny Evropy a světa alespoň od roku 800 L.P.Nesnažte se zase překrucovat dějiny.Znovu se potvrzuje, že neestébák Babiš ví o historií jen z doslechu a možná něco i z VUMLu.Ale není sám.Naprostá většina "novinářů" v MFD a LN jsou jen "internetoví" vzdělanci.I opice se naučí "ťukat" do klávesnice.Analýza a následná syntéza dění ve světě je pro tyto vzdělance nedosažitelná, neboť nevědí o co jde.Budou žvanit za koblihy hlouposti a ani se nezardí.A neestébákův rozhovor je jen důsledkem návštěvy amerického velvyslance v Čapím hnizdě.Obraceč kabátů jak vyšitý.Pohrůžka korupčními skandály zabrala.

+1/−1
6.3.2015 18:55

A84n24t63o88n 38M32o24l97n25á93r 4972504106952

Debata o historii dnes jiz o ničem. Někteří  se tady  rozporujete, kdo ma pravdu, kdy to bylo a jak to bylo.Proč se nepoloži obecná otázka, proč ho tolik občanu 

ČR volilo a proč. Nemají snad všichni  dnes to co chtěli? Lepší by bylo ponaučení a pri příštích volbách více přemýšlet rozumem a ne emocemi. 😪

+1/0
6.3.2015 21:45

J64a15r54m78i38l97a 40N91o88v85o18t18n77á 3298715864745

Pan ministr jako obvykle srovnává nesrovnatelné a naprosto ignoruje historii a překrucuje fakta. Přitom z historie bychom se měli naopak poučit, nikoli ji přizpůsobovat současnosti a vlastním zájmům. To, jak pan Babiš vládne tomu ale nakonec odpovídá.

+2/−1
6.3.2015 17:26

J66a35n 92Š92v41a81d14l72e49n93k93a 9254969610

Dobře radíte. Vzhledem k tomu, že si Vladimir Putin počíná dost podobně jako Adolf Hitler před 2. světovou válkou, měli bychom se poučit z historie a zařídit se podle toho.

+2/0
6.3.2015 21:13

Z63b89y38n98ě22k 77N48o35v23á54k 4324734138294

Souhlasim, ale chtel bych se zeptat jestli obvineni z dodavek zbrani zapadni vyroby do Ruska behem embarga byla pravda a jake budou dusledky pro zbrojarske obchodni firmy.

+1/0
6.3.2015 16:21

R24a45d78o53v17a33n 83S74t13o44k33l33a49s15a 3889142456755

:-)četl jsem, že zbraně byly dodány na základě licencí vydaných ještě před platností embarga...

0/−1
6.3.2015 16:25

V34l54a27d49i29m58í18r 36P40r21o47k69e66š 8777836580131

Pane Nováku, docela určitě, neboť velkou chybou po listopadu 89 bylo, že se obchod se zbraněmi svěřil všehoschopným soukromníkům. většinou šlo o bývalé soudruhy lampasáky, kteří odešli z armády s tučným odstupným a vrhli se na podnikání se zbraněmi a municí. Je neskutečné jak se kšeftovalo s tzv. nepotřebným vojenským materiálem, kterého byly plné sklady, které tyti šíbři zprivatizovali pomalu za "suché z nosu", ale za miliony, ne-li za miliardy prodali a to jak v tuzemsku, tak i v zahraničí. Měli spoustu dobrých známých na ministerstvu obrany, takže dostali licence i pro vývozy zbraní do zemí, kde bylo na vývozy embargo, takže dodávat zbraně separatistům na Ukrajinu nebylo pro ně nic složitého.

Současné problémy v soukromých skaldech ve  Vrběticích nebo v tom zemědělském družstvu, kde skladoval jeden takový všehoschopný paletu Semtextu, tak to všechno je důsledek těch benevolentních devadesátých let.

+3/0
6.3.2015 16:35

V50l18a73d76i87m86í93r 74P88r37o42k46e18š 8187556810771

Pane Babiši, nesouhlasit můžete jak chcete, ale velký vůdce Ruska V. V. Putin už rozhodl, že vrácení Krymu Ukrajině by byl revanš a nikdy se to nestane a i o východě Ukrajiny již před časem řekl, že si dovede představit vznik nového zeměpisného útvaru, který vznikne na separatisty a jeho vojáky obsazeném území, pod názvem Novorusko. Jsem přesvědčen, že v současném politickém uspořádání Evropy a za prezidentování demokrata Obamy v USA, není nikdo, kdo by Putinovi jeho mocenské "sny" mohl rozmluvit.

+2/0
6.3.2015 16:15

P94a97v95e53l 62S64o73b66o54t65k56a 5840884

A já zase nesouhlasím, že vláda z mých daní podporuje obchod s Ruskem.

+8/−2
6.3.2015 16:12

R67o28m57a65n 40J54a54v68o80r92s92k13i 7396246831103

Ale Slováci šli nakonec s Hitlerem a od Československa se trhli, ne? Takže, pane Bureš, raději mlčte:-/

+4/−2
6.3.2015 16:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.