Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kladiva už nestačí, islamisté na památky Asyrské říše vzali buldozery

Stoupenci Islámského státu začali ničit historické památky ze starověké Asýrie v iráckém Nimrúdu. Podle ministerstva turistiky a památek na to používají buldozery. Islamisté před několika dny zveřejnili na internetu videozáznam, jak ničí sochy v muzeu v Mosulu na severu Iráku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z60d83e15n55ě77k 87B28ř72í63z54a 8746695249756

Ty snímky jsou lepší kvalita jak snímky údajné ruské techniky na Donbasu. Kdepak tehdy CIA udělala chybu? :)

0/0
18.3.2015 5:33

D59a46v58i28d 79C64h28m51e19l65í40č20e19k 3599159314304

Islam je politicka totalitni ideologie. Cil je udelat z cloveka jakoz to ve sve prirozenosti svobodne tvora, ktery chce realizovat sve sny a predstavy, poslusnou zotrocenou ovci. "Ovce"ktera nemysli se snadno ovlada. Nacismus, komunismus a pod. Islam je nanestesti historicky z toho pohledu nejuspesnejsi.

+2/0
7.3.2015 7:46

R93o38m32a71n 47K47e63n33i69s 1474588634176

Něco tak stupidního a omezeného snad ještě historie nezažila. Můžeme se lišit v náboženském vyznání, ale neúcta k historii lidstva je jako popření sama sebe. To není historie jednoho národa nebo jedné víry. To je historie celého lidstva, Už by tomu řádění IS měl někdo udělat utrum. Rusové válčí na Ukrajině, holt to zbývá zase na západních státech. Chtělo by to obrovskou koalici u s muslimy a vypráskat IS. Zničit je dokud jsou vrahové pěkně pohromadě a ještě dříve, než se rozlezou zpátky do svých původních zemí. Máme jedinečnou šanci vyčistit i vlastní státy od návratu nežádoucích. Později již může být 5 minut po 12.

+2/0
6.3.2015 23:53

P58e88t78r 21Š80a43f45r70á72n 9896111899

Vikář Aleppa: Zahraniční mocnosti naplánovaly válku na další tři roky...

Sýrie. Džihádisté bojující proti syrskému státu rozhodně odmítli nabídku zmocněnce OSN, Staffana de Mistury, k zastavení palby a humanitárnímu příměří v Aleppu. Apoštolský vikář pro věřící latinského ritu v tomto největším, dnes živořícím městě, mons. Georges Abou Khazen, komentoval vzniklou situaci pro katolickou agenturu Fides. „Toto ostré odmítnutí – řekl – potvrzuje skutečnost, kterou my všichni už dávno vidíme zcela jasně. Válka bude trvat, dokud ji budou chtít zahraniční mocnosti podporovat. Spojené státy a Turecko nedávno oznámily svůj plán podpory a výcviku skupin vzbouřenců na další tři roky. Už tedy naplánovaly, že válka potrvá další tři roky, a zdejší obyvatelé budou další tři roky trpět a umírat.. Před vypuknutím této války byla devíti set kilometrová turecká hranice střežena do té míry, že pastýř, který ji náhodou překročil při hledání zaběhlé ovce, byl zastřelen. Dnes ji do Sýrie překračují tisíce ozbrojenců i s těžkými zbraněmi a zároveň jsou odmítáni syrští uprchlíci, kteří se pokoušejí utéci před násilím džihádistů. V tomto tragickém scénáři – pokračuje syrský biskup – zůstává pouze naděje zrozená z víry. Jako svatý Pavel doufáme proti vší naději. Ze zkušenosti totiž víme, že náš Pán je velký a dobrý. Naše osudy spočívají v Jeho rukou a nikoli v úskocích zájmů jedné či druhé světové mocnosti, jakkoli by byla obrovská.“

http://www.radiovaticana.cz/clanek.php4?id=21564

+3/−2
6.3.2015 19:47

L69u39b94o40m38i98r 91D98u36r33a59j 5583448493

Oni su este horsi ako nacisti, ty pamiatky kradli, ale ich aspon systematicky nenicili.

+3/0
6.3.2015 19:29

V37i98k22t58o43r 33K23l86o93u91č72e54k 7359450828714

To mi připomíná film Památkáři, Monuments Man. Kdy se Hitler ve snaze zničit budoucí generace rozhodl zničit naštěstí jen částečnou historii lidstva.

0/0
6.3.2015 19:02

R40o31m72a81n 68K35e82n89i33s 1754858734156

Křesťané toho z muslimského světa také dost zničili, ale to bylo poplatné tehdejší době. Dnes je již přece 21.století. U nás po Kristu a u IS před Kristem???

0/−1
6.3.2015 23:57

T68o29m48á25š 49Z15e45m77a73n 3625778394205

Islám, nejefektivnější redukční činidlo na civilizaci..

+1/0
6.3.2015 18:52
Foto

M94a55r12t38i86n 43Š64v13i20č72e63k 5514764813736

Takovým šmejdům narvat do zadele místo klystýru montážní pěnu, památky se neničí!!

0/0
6.3.2015 18:37

L76u74k71á92š 91C23h21l33á46d71e45k 7213179849663

ničeni památek je zločin!!!!!!!!!!

0/0
6.3.2015 18:01

A25l14e62n29a 19F42u83s86z96t22e20i37o38v18á 1539697469753

Také mám smazaný příspěvekRv

Takhle si svobodu slova nepředstavuji ! 

Napíšu ho opakovaně na Fb.

Nesmíme se nechat umlčet !

0/0
6.3.2015 17:42

T58o44m18á59š 66V66a56l52d78e30r 7643190679

Lidi jsou pořád stejní burani. Humanisté nakonec asi budou muset pochopit, že vyhraje ten s větším kladivem. Škoda, že přicházejí vniveč staré památky ať jsou odkudkoliv. I my křesťani máme máslo na hlavě a ještě nedávno jsme ničili jiné civilizace. A ovlivňujeme další.

+1/0
6.3.2015 17:06

P92a19v28e58l 51J27o39n20á38š 5651675869355

Nebojte se nic, oni dutohlávkové budou asi něco stavět a tak potřebují jen vyčistit parcelu. A jak je všeobecně známo, pokud se podaří i takto předběhnout archeology, kteří by jen zdržovali stavbu, je každá rána dovolená...;-)

0/0
6.3.2015 16:26

F75r19a58n13t36i38š60e33k 19M72i56t87a74š 6549746494949

Že by Empire State Building?

0/0
6.3.2015 18:57

O17t38t61o 13N59o69v71a61k 8100898266219

Vsak ano, tohle je islam, sharia4czech chce znicit v CR chramy i sochy na Karlove moste.

A asi je to v poradku, kdyz CR i EU islam chrani. Islam jasne hlasa co chce delat, to ze se aplikuje tajika pro kufry a ze se mlci na tom nic nemeni, maji jasne napsanoi v knihach ci budou delat a tak nemuze byt nikdo prekvapen.

Pokud zde jiz nekteri lide demonstruji za podporu islamu a urazeji kritiky islamu, tak presne tihle lide chteji i ony znicene chramy a sochy v CR. Isalm neni trhaci kalendar, placi celkove a nelze si vybirat co se komu libi a co ne, islam je jen jeden, nejsou zadni extremiste a teroriste, jsou to normalni muslimove, nutno rict ze dobri muslimove, kteri 100% nasleduji Mohameda a plni detailne nauku islamu, islam sam rika, ze je treba jej chapat doslovne, kdo rika, ze tomu tak neni, ma byt dle zakonu islamu zabit za svadeni na falesnou viru, zachranit je muze jen odvolani techto tvrzeni pred imamem. [>-][>-][>-]

+2/0
6.3.2015 15:57

B48o76h25u49s48l17a14v 34K48r20á35l53í98k 2161830519496

Zrovna to s tím ničením model a zákazem zobrazování čehokoliv živého mají ve svých knihách i židé a křesťané - a i ti měli ve své historii pár epoch a pár skupin, které to braly takto doslovně. Jeden z českých svatých patronů zase se svou partou v pohanském Prusku prý kácel posvátné duby a vyvracel posvátné háje.

0/0
6.3.2015 18:25

F92r24a12n80t76i41š58e23k 78M87i43t14a37š 6869426524949

Nevím nic o tom, že by český patron kácel posvátné duby buldozerem s mobilním telefonem u ucha.

+2/0
6.3.2015 19:00
Foto

K56a68r95e27l 13S92e73i59d78l 8959885840878

Jenže v Bibli je zakázaná modloslužba (přesto se zdá, že třeba v Řecku a Itálii navzdory vašemu tvrzení přežily antické chrámy a sochy bohů). Takže byly likvidovány třeba posvátné háje nebo ve starozákonních časech věci, spojené s Baalovým kultem, protože tam v té době pohané prováděli své bohoslužby (včetně lidských obětí, extrémem je asi upalování vlastních dětí v náručí soch Moleka).

To, co ničí tito mohamedáni, však už nemá s modloslužbou nic společného, je to v dnešní době již jen umělecké dílo a historická památka. Přes tisíc let už nikdo nechodí vzývat Aštaru nebo Marduka, jedná se již jen o "dějepis".

A mimochodem, Ježíšův příklad je takový, že z chrámu modloslužebníky vypráskal, ale když byl jindy v nějakém městě odmítnut a bylo mu navrhováno, aby město ztrestal, reagoval stylem "nechme je být a pojďme dál". Mohamedův příklad je takový, že dobýval, vraždil a ničil.

0/0
6.3.2015 21:05

M19i30c63h56a74l 50S16l84a93v76í19č65e96k 1669218202459

Tragédie je v tom, že Bible sice zakazuje modloslužebnictví, čili tanec kolem Zlatého telete (viz  2 kniha Mojžíšova), ale církev jej roztočila na plné obrátky. A funguje to dodnes, na tomto tanci stojí, bohužel, celá západní civilizace.

0/−1
6.3.2015 22:33
Foto

K38a58r21e50l 91S14e63i16d88l 8859255480348

Trošku to přeháníte.:-)Ale ač nejsem katolík ani pravoslavný, nemíním se do nich navážet. Celá ta problematika je hodně doširoka složitá a vydalo by to na vědecké pojednání. Myslím že symbolika obrazů a soch se spolu s tradicí různě měnila podle časů i sociálních vrstev.

0/0
6.3.2015 22:56

B46o12ž54e81n70a 39K21r62i36v63o56n15a70k80o86v95á 7481451976182

Tak to jste velmi tolerantni - je to opravdu slozite a na delsi debatu - ale ovsem ne zde:-)

0/0
6.3.2015 23:23

M72i20c93h17a77l 52S33l96a45v64í14č77e36k 1829368272619

Teď vám nerozumím. Co přeháním? A do koho se navážím?

A jinak - copak se celá dnešní tzv. západní, rozuměj křesťanská kultura netočí kol zlatého telete, tedy platného oběživa?

0/−1
6.3.2015 23:54
Foto

K43a60r32e34l 29S88e33i74d48l 8479315920768

- "Bible sice zakazuje modloslužebnictví, čili tanec kolem Zlatého telete (viz  2 kniha Mojžíšova), ale církev jej roztočila na plné obrátky." - tady si myslím, že přeháníte.

- "na tomto tanci stojí, bohužel, celá západní civilizace" - tento svůj postoj jste právě vysvětlil, díky. Ale nespojoval bych to s křesťanstvím.

- Neměl jsem na mysli, že se do někoho vy navážíte, ale že se nebudu já navážet do křesťanů s jinou tradicí či liturgií. Protože to, o co v křesťanství jde, je Kristus a Boží plán záchrany pro člověka, ne vnější projevy. I když je třeba považuji za mylné; ovšem mohu se mýlit i já.

+1/0
7.3.2015 13:47

M63i12c43h72a51l 10S43l13a94v82í21č79e60k 1909898462229

Omyl, ani ve Starém zákoně, ani v tom Novém není zákaz zobrazování čehokoliv živého. To zakazuje pouze Korán. Co se dalšího týče, v tom bych s vámi souhlasil. Ono šíření křesťanství "Ohněm a mečem". Ovšem od toho církev již ve středověku upustila, neboť to bylo neekonomické. Přešla na daleko efektivnější model misíí. (Což se ještě nezobrazilo na územích Nového světa, viz Cortez, konquista atd). A velice šikovný tah byl, když na bývalých svatyních pohanů vystavěla své svatostánky, takže zůstaly "svaté" i v očích nepokřtěnců a k tomu přidala své legendy. A ono se to praktikuje dodnes. Jen zaměňte církev za tu či onu velmoc a její politiku.

0/−1
6.3.2015 22:03

B39o83ž87e13n17a 87K79r39i50v82o54n11a40k14o55v42á 7171731366282

Jsem proti nasili a ničeni památek,jako každý rozumný člověk - ale víme z historii,že Asyřane byli nejkrutějším Národem v dějinách lidstva / dnes jsou islamisté s ISS ;-( /,proto vůbec mne není líto,že sochy těch - satanu - budou zničené s povrchu Země viz dokument z Wikipedii:

   O tom, jak zachází se svými protivníky, se asyrský král Aššurnasirpal II. chvástavě vyjádřil:

Kamenný reliéf zobrazující, jak jsou zajatci zaživa stahováni z kůže

„Postavil jsem sloup naproti jeho městské bráně a všem předákům, kteří se vzbouřili, jsem stáhl kůži a jejich kůžemi jsem pokryl ten sloup; některé jsem do toho sloupu zazdil, jiné jsem na tom sloupu přibil na kůly . . . a důstojníkům, královským důstojníkům, kteří se vzbouřili, jsem uťal údy. . . . Mnohé ze zajatců jsem spálil ohněm a mnohé jsem si vzal jako živé zajatce.“ Při vykopávkách archeologové zjistili, že výjevy zobrazující takové kruté zacházení se zajatci zdobily stěny asyrských královských paláců.

0/−1
6.3.2015 15:28

M85i11c67h69a93l 40S30l75a70v60í10č48e74k 1309248942629

Vážená paní, asyrská říše se datuje cca 2000 - 600 let před naším letopočtem. A tomu odpovídají i soudobé mravy. Ostatně z doby nedávné je známo, že za 1000ti leté Třetí říše byly velice žádané "suvenýry" jako stínítko na lampu z kůže vězňů konc. táborů či váček na tabák ze ženského prsu. Soldateska je vždy zhovadilá. Jenže žijeme v roce 2015! Ničit kulturní památky je zhovadilost 1. stupně. Prostě lidská historie je taková (a dosti krutá), na tom nic likvidace svědků doby nezmění. Ale nechápu, jak se v naší vlastní soudobé kultuře může vyskytnout jedinec, takovéto praktiky schvalující!

Ale určitě jste si zaplakala, jak Koniáš pálil knihy.

+3/−1
6.3.2015 16:24

B98o82ž50e52n82a 15K86r13i28v17o79n13a90k80o61v49á 7621671386522

Vážený pane,mrzí mně,že ukrutností omlouváte tím,že s lidské kůže bylo tehdy modní si pořizovat suvenýry - tak dejte si svoji kůži do- IS - velmi rádi si z Vás stáhnou kůží- ZA ŽIVA- v klecích dnes za živá upalují -dle Vás je to asi od ISS -  IN -jak to býlo u asyrského Krále před 600 lety.byl to- satan - nikoliv člověk. Ano nad Koniášem,který  knihy pálil bych zaplakala - jenže on lidí nevraždil a nenechával je v mukách umírat....

0/−1
6.3.2015 20:36

M82i56c73h79a15l 12S31l96a52v43í70č19e24k 1229418122759

Vážená paní, pletete páté přes deváté, stejně tak jako historii. Možná by bylo dobře si nejprve pozorně přečíst moji repliku. Snad by vám pak došlo, že nic neomlouvám, ale pouze popisuji stav věcí. A s tím satanem na mne nechoďte. To byl skvělý důvod pro svatou inkvizici, jak zničit své protivníky a navíc přijít k jejich majetku. A ne že by byla ve svých ve svých metodách lidumilná (viz právo útrpné, upalování kacířů etc.). Asi byste měla navštívit svého duchovního správce a tyto věci s ním podrobně probrat. Ono je to příliš snadné svést lidskou zhovadilost na satana. Za těmito činy není satan, ale lidská vůle, či zvůle.

+1/−1
6.3.2015 20:56

B28o47ž36e47n54a 98K77r31i92v29o18n27a42k86o26v95á 7871821946902

Vážený pane,nepletu páté přes deváté - píší jen to - co je psáno od historiku a na Wiki,když nemá po ruce knihy - také jsem četlá Slovo Boži = BIBLI,také Korán a víry i vyznání  o všech Národech Světa atp..S žádným duchovním nic probírat nemusím,protože dnes i laici mají možnost studovat stejně to co kněz - já mám svůj rozum a spousta literatury - takžé vím co a proč píší - hlavně je to můj názor založený ne dokumentech a na rozdíl od Vás neutočím ,ale akceptují Váš názor i když s nim nesouhlasím.

0/0
6.3.2015 21:19

M69i90c43h52a29l 74S74l33a33v38í20č74e58k 1279648242939

OK, jen mi prozraďte pro klid mé duše, co se skrývá pod "víry i vyznání  o všech Národech Světa". Nejsem úplně negramotný, ale třeba o hinduismu či šamanismu toho příliš nevím. Rád se poučím.

A jinak - projev jiného názoru a nesouhlas s tím vaším není útočení, ale polemika, diskuse.

0/0
6.3.2015 21:47
Foto

K81a73r41e61l 48S13e36i13d58l 8259945250208

Ovšem v té "polemice" jste pár faulů (osobních útoků) měl.;-)

Pod první odstavec se mohu podepsat.

+1/0
6.3.2015 22:04

M46i90c48h82a67l 10S14l49a31v58í20č93e35k 1119588262839

Můžete být konkrétní? Snažil jsem se být korektní, a proto by mne zajímalo, kde ten faul vidíte. Skutečně by mne to zajímalo, nechci rozhodně vystupovat jako agresor. Díky M. Slavíček

0/0
6.3.2015 22:11
Foto

K89a66r50e30l 64S59e65i80d93l 8419255860148

"Ale určitě jste si zaplakala, jak Koniáš pálil knihy."

"Asi byste měla navštívit svého duchovního správce a tyto věci s ním podrobně probrat." - myšlenka dobrá, ale dalo by se to napsat jinak. Ani nevíte, jestli paní (nebo slečna) do nějakého společenství patří. Myslím, že ničení kulturního dědictví není podporováno žádným z křesťanských společenství (církve/denominace, sbory apod.)

OK? Stačí takhle? :-)

+1/0
6.3.2015 23:02

B80o92ž59e90n76a 71K71r32i24v15o98n97a65k62o93v69á 7101291686122

Děkují za upřimnost - s Vámi se diskutuje fér...:-)

0/0
6.3.2015 23:30

M54i75c73h66a10l 52S64l47a33v50í26č24e81k 1799388552449

S tím si dovolím diskutovat. Jestliže paní/slečna operuje satanem a schvaluje toto kulturní barbarství (viz), pak je asi něco s její duší špatně. :-)

0/−1
7.3.2015 0:00

B68o29ž63e84n67a 12K62r69i36v15o67n88a19k32o19v10á 7801151816362

v úvodu, jsem psala, -že jsem proti násilí a ničení památek, -ale pokud by se Vám chtělo přečíst v Bibli o syřanech - tak pochopíte proč jsem psala to co jsem psala - moje duše je ok - oddaná Panu Bohu - v diskuzi píše většina lidi ne jenom já,že barbaři jsou .satani- dle Vás co jsou zač?...

0/0
7.3.2015 1:15

M95i96c16h70a52l 63S22l60a32v33í98č62e51k 1159628942279

Jenže jste v tom úvodu napsala: "proto vůbec mne není líto,že sochy těch - satanu - budou zničené s povrchu Země", tak si jaksi protiřečíte. Nebo tím chcete říci, že mají být zachovány pouze památky, které podléhají vašemu schválení?

Zatím jsem v diskusi neviděl slovo satan od nikoho jiného než od vás. A tu bibli jste asi četla velmi letmo, ona se Asyřany vůbec nezabývá. Filištíny, Babyloňany, to prosím ano, ale kde jste přišla na ty Asyřany?

0/−1
7.3.2015 1:46

B84o39ž92e93n37a 53K17r94i27v68o64n58a21k29o19v11á 7491751796202

Spolehlivá proroctví

Asi sto let předtím, než asyrská říše padla, Izajáš prorokoval, že tito pyšní dobyvatelé se budou Jehovovi Bohu zodpovídat za opovážlivé jednání s jeho lidem. Bůh jeho prostřednictvím prohlásil: „Provedu účtování za ovoce nestoudnosti srdce asyrského krále a za nadutost jeho povýšených očí.“ (Izajáš 10:12) Jiný Boží prorok, Nahum, předpověděl, že Ninive bude vydrancováno, jeho brány budou otevřeny a jeho strážci prchnou. (Nahum 2:8, 9; 3:7, 13, 17, 19) A prorok Sefanjáš napsal, že z města se stane „opuštěný úhor“. (Sefanjáš 2:13–15)

Tato proroctví se splnila v roce 632 př. n. l. Tehdy Ninive podlehlo spojeným vojskům Babylóňanů a Médů, což vedlo k potupnému konci asyrské říše. Jedna babylónská kronika říká, že dobyvatelé „z města a z chrámu odnesli velkou kořist“ a Ninive proměnili „v hromadu rozvalin“. Z místa, kde Ninive dříve leželo, je dnes opravdu opuštěný úhor. Zůstala z něho jen hromada sutin na východním břehu řeky Tigris, naproti iráckému městu Mosul.

Zničení Asýrie přispělo také ke splnění jiného biblického proroctví. Již v roce 740 př. n. l. Asýrie odvedla obyvatele severního Izraelského království do vyhnanství. Přibližně v té době prorok Izajáš předpověděl, že Jehova ‚zlomí Asyřana‘ a ‚zašlápne ho‘. Napsal také, že „ostatek svého lidu, který zůstane z Asýrie,“ Bůh „sesbírá“ a přivede Izrael zpět do jeho vlasti. A přibližně po dvou stech letech se to opravdu stalo. (Izajáš 11:11, 12; 14:25)

+1/0
7.3.2015 3:06
Foto

K41a75r66e31l 56S87e98i18d70l 8819475790558

O islámu jako "Satanských verších" psal i íránský spisovatel Salman Rushdie. Ale ten samozřejmě není účastníkem této diskuze.:-)

A Bible (konkrétně Starý zákon) se Asyřany zabývá docela dost, vzhledem k tomu, že zničili království severního Izraele a ohrožovali i Judeu. (Tu pak dobyli Babylóňané.) Ale o tom už vám psala paní/slečna Krivonaková.

Mimochodem, osobně se domnívám, že Aláh = Satan a islám je jeho konkurence křesťanství.

+1/0
7.3.2015 13:57

B87o29ž81e57n37a 43K54r11i17v56o45n37a31k39o39v70á 7181431196452

Mohamed v Koránu říká: „Koho Alláh chce vést cestou správnou, tomu otevře hruď pro islám; tomu, komu chce dát zbloudit, tomu zúží a uzavře hruď, jako by měl stoupat k nebi. A takto Alláh dává pocítit hněv svůj těm, kdož neuvěřili. … Alláh nemiluje žádného nevěřícího.“ale Bůh křesťanů a židu miluje všechny lidi bez rozdílu rasy a víry,tudíž i nevěřící,za které sám Bůh obětoval život svého jedyneho syna Ježíše Krista za spásu každého člověka a odpuštění hříchu.

+1/0
7.3.2015 14:39

B36o62ž35e28n73a 83K36r13i41v25o16n37a88k90o89v71á 7311121416152

soulasim s Vámi,ale ,že Allah je Satan - nevím - kdo je Allah -proto prosím Pana Boha křesťanského za odpuštění - On Bůh to ví,jak jsem to myslela -  ale tito krutí teroristé nezaslouží si jiné  jméno - něž Satani -.

0/0
7.3.2015 16:43

B97o72ž61e30n78a 11K73r39i70v74o25n79a40k33o19v60á 7971521276662

Je to v knize Víry a vyznání od Johna Allana z roku 1993 - držím ji nyní v ruce,abych Vám napsala i autora....  je dobré si ji přečíst,doporučují..

0/0
6.3.2015 23:41

M34i21c91h71a30l 82S11l13a64v54í44č14e12k 1939398972729

Inu dobře, zkusím to. Jen mne udivuje, že jsou jí plné antikvariáty a prodejci, kteří mají tuto knihu ještě skladem, jí nabízejí za zlomek původní ceny. A abych pravdu řekl, jak jsou v podtitulu paranormální jevy a sekty, důvěru v takovouto tiskovinu rychle ztrácím. Z daleka vše, co je psáno není dáno.

0/0
7.3.2015 0:12

B44o37ž11e61n33a 71K35r26i43v75o68n22a87k96o90v40á 7651881276422

Omyl,právě v té knize je přesně napsáno to,co je napsáno v Bibli,Koranu,co je to sekta - a o paranormálních jevech,kterými se neustále zabývají  psychiatři ,psychol.atp..-prostě jsou v ni nejduležitějši body pro čtenáře,který nechce číst -"tlusté knihy"-před rokem 1995 ještě v ČR Internet nebyl,což tuto knihu založenou na pravdě si každý rád přečetl včetně mne,protože - dnes se na NETU dozvíme všechno,je to super vynález - ale přesto dávám přednost knize..

0/0
7.3.2015 1:03

M38i20c28h13a31l 22S14l49a14v87í67č12e36k 1589948872719

Inu dobře, vyvracet vám to nebudu. Stejně jako bláboly prof. Kahudy (bývalého min. školství v 60tých letech) o mentionech, rychlejších než světlo. Internet je v ČR od roku 1994, což je ale bezpředmětné. Jinak je s podivem, jak můžete argumentovat tím, že v současné knize je přesně napsáno to, co stojí v bibli. Tu jsem mnohokráte četl a tudíž ji znám. Není mou potřebou, aby mi "přežvýkal a převykládal" současný autor. Ale dám vám typ - přečtěte si knížky MUDr. Součka. Najdete tam mnoho nových podnětů.

0/0
7.3.2015 1:28

B32o29ž19e97n41a 31K19r66i74v62o92n20a42k75o76v95á 7321141316492

Internet se zkouselo jeste drive,ale az na prelomi roku 1995-96 se zacal oficialne pouzivat. Napiste mne nazev knihy od MUDr.Součka  prosim - jukni na ni- a dekuji za typ :-)

0/0
7.3.2015 3:14

B13o70ž92e15n46a 98K10r46i57v93o84n75a78k36o26v84á 7381731356832

Nerozumím,že píší odpověď pod Váše jméno,ale můj komentář je níže,zkouším to už potřetí-kopíruji-snad už se "chytne":-)Je to v knize Víry a vyznání od Johna Allana z roku 1993 - držím ji nyní v ruce,abych Vám napsala i autora....  je dobré si ji přečíst,doporučují..

0/0
6.3.2015 23:49
Foto

K68a17r43e49l 80S29e93i89d36l 8809265910308

Paní Krivonaková, ničení těch soch by mělo své opodstatnění v době, kdy je vyznavači těch krutostí uctívali. Ale dnes právě díky těmto sochám a dalším památkám víme, co se tam dělo a znalost historie (teoreticky) dává lidem šanci neopakovat stejné chyby a poučit se o své minulosti.

0/0
6.3.2015 21:13

B34o78ž22e86n42a 30K45r97i15v44o34n58a31k26o36v39á 7761941846552

jasně,proto jsem psala v úvodu,že jsem proti násilí a ničení památek,ale pokud by se Vám chtělo přečíst v Bibli o syřanech - tak pochopíte proč jsem to psala... děkují za pochopení.

0/0
6.3.2015 21:30
Foto

K37a64r37e90l 66S88e60i69d36l 8219735350768

Bibli jsem četl.:-) Ale rozlišuji tehdejší a dnešní dobu, dnes už jsou ty muzejní exponáty opravdu jenom dějepis.

0/0
6.3.2015 22:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.