Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lékaři se přou o to, kdy očkovat nedonošené děti. Spor si rozetnou sami

Lékaři řeší, kdy očkovat děti s porodní váhou do 1 700 gramů. Zatímco alergologové tvrdí, že očkování by mělo přijít ve stejnou dobu jako u dětí donošených, vakcinologové nebo neonatologové, tedy dětští lékaři zabývající se vývojem a léčbou novorozenců, mají jiný názor. Podle nich je v části případů nutné očkování odložit. Odborný spor rozetne pracovní skupina, kterou si lékaři napříč odbornostmi svolali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

R95a28d49e56k 45Š88t72e51n45c45l 2662660249816

Vyzývám pány Nováka a Polického, aby uvedli udkaz na nějakou srovnávací studii týkající hexavakcíny nebo MMR. Ujišťuji vás, že jsem dlouho hledal, ale nic jsem na internetu nenašel. Takže sem s tím odkazem, ať nevystupujete jen jako trapní nýmandi, kteří žijou v domněnkách.

+1/−4
6.3.2015 10:04
Foto

R27a16d29e81k 72P62o32l41i50c80k12ý 6941333171414

Pane Štencle každý lék i vakcína musí před schválením projít různými studiemi, které vyhodnotí jeho rizika.

Fakt nemínim hledat a ukazovat vám zde studie, když lidi jako vy je stejně okamžitě odmítnou jako zmanipulované.

Fanatické antiočkovače jako jste vy nepřesvědčí nic, ani to, že se tam  kde neočkují vrací nemoci, které byly prakticky vymýcené-viz spalničky v německu, ani vás nepřesvědčí to, že se díky očkování u nás jako prvním na světě podařilo vymýtit dětskou obrnu. Stalo se tak asi deset let po tom co se povinné očkování zavedlo....

+1/−4
6.3.2015 11:13
Foto

R87a81d10e52k 73Š45t12e81n42c73l 2122440269426

Fakt jsem je hledal a nenašel a to si o sobě myslím, že jsem na hledání informací na netu fakt dobrej. Vy byste taky nic nenašel, to je to. A pokud ano, tak mi tady dejte ten odkaz. Považujte mě za hlupáka, který nic neumí najít a poučte mě. My jsme prošli 3 fáze očkování, takže váš názor na to, že jsem fanatický neočkovač je fakt hloupý a jen o vás vypovídá. Prakticky vymýcené znamená co? Vymýcené nebyly, jen výskyt byl nízký. Jeden případ úmrtí, který byl samozřejmě způsoben komplikací kvůli jiné nemoci je zcela hloupý příklad a nepřinutí mě tupě (jako vás) k pokračování v očkování, protože se u nás objevily po očkování vážné příznaky. Jste opravdu dobře vypláchnutej a Mao by z vás měl radost. Vůbec bych se nedivil, kdybyste byl voličem komunistů. Zatím jste pouze v kategorii předjímač a domněnkář, který kdáká o něčem, o čem nemá informace.

+2/−3
6.3.2015 12:00
Foto

J23a64n 73M76a90r83e96k 4129512604399

Obávám se, že ti lidi nemají sílu vidět věci takové jaké jsou. Potřebují své sny, aby jejich svět vypadal tak jak si ho vytvořili. Bude potřeba ještě hodně úsilí, než ty bubliny virtuální reality některých lidí prasknou.

+1/−1
6.3.2015 12:55
Foto

R62a33d64e26k 25Š94t18e69n55c21l 2372340789426

Těch bublinek je již docela dost, v mém okolí je mnoho lidí, kteří mají negativní zkušenosti s očkováním. Taky je zde určitá skupina lidí, kteří sice očkují, nicméně nemají problém s dobrovolností očkování. V rodině máme 3 děti, které měly problémy, to samé registrují někteří naši kamarádi a kolegové z práce. Demokracie zraje 50 let. Pan Polický je z těch, který by tvrdošíjně obhajoval i DDT v dobách, kdy se ještě nevědělo, že škodí organismu. Všichni odpůrci by byli hlupáci. Takové názory doufám brzy vymřou.

+1/−3
6.3.2015 14:27
Foto

R80a74d41e82k 78Š89t30e57n38c16l 2632680819686

Blbě jsem četl. Místo bublinek měly být vlaštovky nebo něco takového...Nějak se mi dnes nedaří...hihih...pátek....reset

0/0
6.3.2015 14:30

R42o64m95a96n 13N50o32v83ý 8722285190194

S tím očkováním je problém, že málokterý rodič je ochoten si připustit, že do svého dítěte nechal píchnout něco špatného, vcelku ty vášnivé reakce chápu, není to hezký pocit, když se nám rozpadají naše zažité dogmata :-)

+1/−1
6.3.2015 15:02

V84e28r31o34n52i18k62a 48N66ě15m64e30č75k29o55v82á 6429440688864

A můžete byt ohledně tech negativ konkrétní. Já totiž zase nemám v okoli nikoho, kdo by si na vedlejší účinky stěžoval. Občas mi někdo řekne o zvýšené teplotě. Ale dítě, kterému by se zastavil vývoj, nebo se vrátilo o několik měsíců ve vyjoji zpět? Popř. zůstalo invalidní, to vážně ne. A myslím, že známých máme dost, i po světě. Nechci tím říct, ze se taková tragédie nikdy nestala. Jen že to není v tak masivní míře, jak tu naznacujete.

0/0
23.4.2015 14:36

V87e53r10o73n52i94k69a 81N44ě77m34e18č97k16o71v21á 6489520878424

A nebude to třeba tím, ze pokud hledáte opravdu vědecké články, musíte k nim mít přístup? Tyto weby nejsou volne přístupné, jsou placené. A hlavně, jsou určeny akademikům. Čekala bych, ze tuto informaci jako vzdělaný vysokoškolák mate!

Nicméně, myslím, ze by vám bez lékařského vzdělání stejně nepomohly. Popřípadě čekám, ze byste se nedocetl svou pravdu a prohlásil je za skorumpovanou lež.

0/0
23.4.2015 14:25

M44i38c59h79a25e39l91a 48N30o55v64á26k44o75v73á 9262404423796

V Německu je proti spalničkám proočkovaných cca 95% dětí, to myslíte tím "tam, kde se neočkuje"? Na šíření nemoci mohou mít největší vliv nepřeočkovaní dospělí. 

V čechách byla co do počtu nakažených v r. 2014 úplně stejná epidemie spalniček jako v Německu, my tu máme povinné očkovaní, vysokou proočkovanost, represe státu, takže si to dejte do souvislostí. Navíc nemáme tolik migrantů ze třetího světa.

Mohou za epidemii spalniček v německu nějací neočkující fanatici, nebo spíš něco jiného? Má dobrovolné očkování vliv na tuto epidemii? asi nemá že....

Nevěřte hysterickým článkům v novinách, takhle fungují média a všichni to pak opakují jak...kdyby to byla pravda pravdoucí, přitom si ani neověří fakta.

+1/0
6.3.2015 23:16

S51y44l19v53a 95Š32p29o51r51k20o56v76á 9706339300434

Tady je jasně vidět nafoukanost části doktorů (mám na mysli ty alergology, kteří odmítli hovořit s novináři, protože oni ani čtenáři nejsou odborníci), že "jsou něco víc" a nehodlají nám, obyčejným lidem, sdělovat své názory... oni jen - podobni bohům - rozhodnou a my se musíme podřídit. Naše děti se tak v podstatě nestávají jen majetkem státu, ale i majetkem "pánů doktorů"... kam jsme to dospěli Rv

+2/−2
6.3.2015 9:53

O10l21g65a 44P91a24v54l52í51k39o14v62á 6434898367442

Takže děti jsou vlastně majetkem lékařů? To jsme v Norsku? Tato společnost je už opravdu v prčicích

+2/−2
6.3.2015 9:29

R73o36m56a98n 64N86o25v69ý 8702425680284

Bohužel část společnosti si myslí, že dítě je třeba chránit i před vlastními rodiči, pokud ti nejsou ochotni, nechat naivně naočkovat za každé situace. Je to smutné, do toho silná mediální masáž o epidemii spalniček, ale o rizicích očkování už se veřejně nemluví.

+3/−1
6.3.2015 9:41

P77a13v53e68l 67S15o50b94o95t42k68a 5850104

Polovina rodičů má totiž podprůměrnou inteligenci.

+2/0
6.3.2015 10:53
Foto

R27a39d51e79k 77P22o47l57i23c85k43ý 6871553171534

A přes 90% nemá lékařské vzdělání.

+2/−1
6.3.2015 11:08
Foto

R22a10d57e76k 53Š82t19e82n20c35l 2582880319676

Naštěstí jsou lidé, kteří nemají vzdělání jako pan Polický. Bohu dík.

0/−1
6.3.2015 12:02
Foto

R39a33d40e59k 65P95o10l24i52c41k90ý 6871503651654

Máte pravdu málokdo má vzdělání v medicíně nebo podobně jako já ve veterině. Sice jsem po 10 semestrech po 5 ročníku studium ukončil, ale přeci jen si něco ze studií pamatuji. Nicméně on stačí zdravý rozum a nechat to na expertech na imunologii, kteří o tom rozhodují.

0/0
6.3.2015 12:04
Foto

R95a54d80e70k 61Š48t88e88n55c84l 2522500859686

O plošném očkování nerozhodují tzv. odborníci, nýbrž parlament ČR. Máte to pomotané. To, že máte 10 semestrů veteriny je to samé, jako bych měl kamaráda praktickéhio lékaře. Zdravý rozum mi říká, že se mám rozhodovat podle svých zkušeností a ne podle těch vašich odborníků. Mohu vám tady říct pár story o těch vašich odbornících. Mám super případy z rodiny. Možná je dobré, že jste nedostudoval. Vás opravdu pěkně vypláchli.

0/−1
6.3.2015 12:20
Foto

R70a94d11e22k 97P34o64l75i58c32k76ý 6931553141564

Podle čeho myslíte, že rozhoduje ten parlament

+1/0
6.3.2015 12:30
Foto

J61a10n 51M27a93r69e69k 4929912754869

Zatím to vypadá, že podle toho, kdo víc přisype do korýtka.

0/−1
6.3.2015 12:57
Foto

R68a70d90e69k 76Š49t24e71n12c54l 2322260549636

No to by mě opravdu zajímalo. Předpokládám, že to víte.

+1/0
6.3.2015 14:31

L52u97k30á26š 94V13e26v21e93r10k79a 1947886840

no je to těžký podle čeho, když např. na očkování proti hepatitidě b si nechali udělat studii od odborníků, která nedoporučila plošné a už vůbec ne povinné očkování a hle stejně tam je?

0/0
7.3.2015 2:12

P26a52v10e41l 52J14a41n88o87u89š61k84o33v77e64c 1423888979952

Pane Polický, nechci Vám kecat do Vaší víry, ale já poslední dobou, když slyším slovo odborník, expert, vědec, zdvojnásobím svoji opatrnost. Je to na místě vzhledem k tomu, že korporace si koupilly vědu i s vědcema. Ti co chtějí publikovat musí být s poskytovateli grantů velmi zadobře. Co z toho vyplývá je snad jasné.

+1/−1
6.3.2015 19:40
Foto

R94a76d24e15k 49P92o54l70i72c67k74ý 6571823481434

Takže se v případě očkování chcete řídit podle rady třeba automechanika?

0/0
6.3.2015 21:01

M75a22r69t15i72n 54B31o10r92a87k 2365165220638

Co se tím snažíte naznačit?

0/0
6.3.2015 23:59

R45o64m64a22n 85N50o75v29ý 8762765570734

Myslím si, že je lepší naočkovat všechny okolo toho nedonošeného dítěte, než to dítě, bohužel asi nejlepší varianta, kdy by matka měla protilátky z prodělané nemoci, které by dítěti předala, již dnes asi není možná, ale rozhodně do nedonošeného dítěte s nízkou váhou nenarvat 820 ug hliníku, který je v infarix hexa, která má proti tomu černému kašli chránit.:-/

0/0
6.3.2015 9:21

R65o24m63a85n 17N28o22v13ý 8902475940114

Nemluvě o nevytvořené hematoencefalitické barieře a ještě ne plně fungujících ledvinách, bohužel děti jsou riziková skupina nejen ohledně nemocí, ale i ohledně negativního působení přídavných látek ve vakcínách.

0/−1
6.3.2015 9:24

R73o31m31a93n 24N90o28v74ý 8502105380514

http://svobodnenoviny.eu/dr-paul-thomas-md-vakciny-souvisi-s-autismem-zachovejte-lekarskou-svobodu/ autismus a vakcíny, tato spojitost byla současnými studiemi vyvrácena, přesto je stále velká část doktorů i vědců přesvědčena, že studie nebyly dostatečné, nikdy nebyla dělána studie na očkovaných a neočkovaných, jelikož při současné vysoké proočkovanosti ani není možná, připomínám, že v USA je již autistické jedno ze 60 dětí, očkovací velmoc USA, kde je v některých státech povinná i chřipková vakcína pro děti pro přijetí do škol, chce mít jistě pan Prymula jako vzor.

0/−1
6.3.2015 9:51

V30e75r34o80n85i39k15a 95N24ě95m62e43č34k71o32v48á 6409210498324

Naprosto souhlasim, co se týká očkování nedonosencu. Nesouhlasil s informaci dávky hlinitých soli. Množství, které je vpichnuto neodpovídá množství, které se vám roznesepo tele,popřípadě uloží v orgánech. Jedna se o zanedbatelné procento.

0/0
23.4.2015 14:54

K61a72r73e89l 48V12o97h54n81o43u82t 4478489220847

Výrazně nedonošených dětí je v populaci tak málo, že proti mezi lidmi přenosným nemocem by ani nepotřebovali očkování, kdyby byli očkováni všichni ostatní, kteří očkováni být můžou.

Takže Ti, kteří se bojí (třeba i oprávněně - i když zřejmě žádná prokazatelná studie na toto téma zatím nevznikla), že očkování je pro tyto děti rizikové, by se měli zasazovat o to, aby byli očkováni všichni ostatní.

+1/0
6.3.2015 8:10

K77a76r90e37l 65V66o19h71n68o34u17t 4978619560927

Nepotřebovaly!

0/0
6.3.2015 8:16

J12a28n 61K97a40b80í52č72e17k 6212484655938

Mě fascinuje jak moc nedonošené děti je medicína schopna zachránit. A mám pochybnosti zda je to správně, ale ono se to uvidí až za pár generací.

0/0
6.3.2015 8:00

K26a51r79e10l 51V34o82h35n54o42u72t 4418339170177

Za pár generací se případné defekty v populaci rozpustí.

0/−1
6.3.2015 8:05
Foto

R80a76d43e73k 47P83o81l36i53c45k93ý 6331783461204

nikoliv, budou se násobit.

0/−1
6.3.2015 9:06

V83e91r58o96n32i12k39a 90N56ě80m55e51č77k44o35v53á 6969170218484

A svádět na očkování. Širší souvislosti nebudou chtít rodiče dětí připustit.

0/0
23.4.2015 14:55

R10e13m67i87g60i51u13s 95M27a25c79h46u41r30a 3626366306

Mne fascinuje věta: Toto stanovisko není v rozporu se stávajícím stavem světové medicíny, PROTOŽE VYCHÁZÍ Z AMERICKÝCH DOPORUČENÍ. Tak pro pana Primulu je svět Amerika. Docela zúžený pohled na svět.;-(

+3/0
6.3.2015 7:17

J82a54n 40N44o56v36á10k 6797120668583

ono je pěkné zaštítit se nejlepším svědomím, když následky si nese někdo jiný... Každý organismus je jiný i mezi dospěláky, u nedonošených dětí je eventuelní reakce imunitního systému velmi riziková. Když už převládá názor, že očkovat ano, pak prosím o striktně individuelní posouzení u nedonošených dětí. Žádné plošné programy.

+4/0
6.3.2015 6:18

M96i35c48h12a72l 53T57o93m64i24n78s48k52ý 9841385357974

Dle dat z databáze VAERS v USA. A Národního očkovacího centra v USA, které tato data setřídilo. Zvyšuje očkování proti žloutence typu B (kterou normální dítě dostat nemůže protože se šíří jen sexem a krví) obsažené v hexavakcíně riziko že vaše dítě dostane nevyléčitelnou nemoc jménem roztroušená skleróza a tedy že se z vašeho dítěte stane na do smrti mrzák trojnásobně !!!!!!

+2/−4
6.3.2015 2:02

M96i93c32h44a80l 89T98o85m54i84n43s29k17ý 9561685267454

mohl bych sem posílat různé vědecké studii, ale posílat to do diskuse na internetu vůbec nemá smysl. Tady mezi uživateli panuje nezlomná víra v očkování. Ale jak přiznává i SUKL těch vážných případů v ČR jsou ročně stovky. A lékaři se bojí to hlásit. Tak prostě řeknou že se z dítěte stal mrzák náhodou, že určitě měl genetickou vadu a ta náhoda spočívala v tom že to zrovna vyšlo na den po očkování.:-/

+8/−4
6.3.2015 2:06

J76i78ř81í 33S36c86h27i76l70l10e88r 7897256648176

Vím, že to se jednu chvílu hodně řešilo, jsou studie, které prokazují, že žádná souvislost, mezi očkováním na chřipku a hepatitidu B, ale také jsou studie, které potvrzují, že tam ta souvislost je. To by byla zřejmě diskuze na dýl, ale neodvážil bych se stavět se na jednu stranu, když oba tábory poskytují relevantní data.

+1/−1
6.3.2015 2:12

J83i25ř51í 76S68c60h12i13l14l31e81r 7537716488796

*že žádná souvislost mezi roztroušenou sklerozou a očkováním na chřipku a hepatitidou b není,... asi bych měl jít už spát. :-)

0/−3
6.3.2015 2:14

M80i59c41h94a25l 21T89o30m27i22n98s17k92ý 9721325247534

ano jsou i vědecké studie, že žádná souvislost není.

Ale data ze života z databáze VAERS v USA a data z očkovacího boomu ve Fracncii kolem roku 1996 jednoznačně říkají, že tam souvislost je statisticky jednoznačná a velmi významná.

+2/−4
6.3.2015 2:18

J94i53ř13í 51S49c83h11i93l10l20e30r 7307336828956

No a VDS, stejně jako CDC zase tvrdí, že tam žádná přímá souvislost není a že provedli X studií. http://www.cdc.gov/vaccinesafety/Vaccines/multiplesclerosis_and_hep_b.html

+3/0
6.3.2015 2:33

M93i26c38h49a20l 44T15o74m87i98n40s85k47ý 9431895137964

Ale to jsou studie z doby, kdy tato data ještě nebyla k dispozici.

viz:

http://www.nvic.org/Vaccines-and-Diseases/Hepatitis-B.aspx

As of March 2012, there was a total of 66,654 hepatitis B vaccine-related  adverse events reported to the federal Vaccine Adverse Events Reporting System (VAERS), including reports of headache, irritability, extreme fatigue, brain inflammation, convulsions, rheumatoid arthritis, optic neuritis, multiple sclerosis, lupus, Guillain Barre Syndrome (GBS) and neuropathy. There have been more than 1500 hepatitis B vaccine-related deaths reported, including deaths classified as sudden infant death syndrome (SIDS).  [13]

+1/−4
6.3.2015 3:12

M37i19c31h56a94l 83T37o55m88i55n41s19k95ý 9301175907784

1500 mrtvých po očkování touto vakcínou !

a tisíce zmrzačených !

V ČR to doktoři musí hlásit vakcinologům a ti souvislost nepřiznají i kdyby ke zmrzačení došlo druhý den po očkování.

+3/−4
6.3.2015 3:15

K82a20r76o37l97i25n55a 42K67r46á73t94k11á 4633238714862

Do VAERS může napsat kdokoli cokoli a nikdo to neověřuje, takže tam samozřejmě jsou k nalezení jakékoli údaje, ze kterých se dá vyrobit cokoli.

No a normální dítě samozřejmě může dostat nemoc šířící se krví. Na to nemusíte krvácet jak podříznutý čuník, ale stačí nějaké drobné zranění, o kterém ani nevíte...

+3/−1
6.3.2015 8:01

M23i27c41h92a58e79l37a 93N86o52v80á45k18o42v17á 9442144483626

A kolik že normálních kojenců a batolat dostalo hepatitidu B za posledních cca 10 let? Když je to tak strašně rizikové, že se musí očkovat všichni plošně a už pomalu ve 3 měsících života 8-o

Hepatitidou B onemocní v průměru 100-200 lidí ročně, převažují rizikově se chovající, což ležící kojenec není.

To očkování v tomto věku je nesmysl.

+1/−1
6.3.2015 14:13

M34i18l52a12n 43B11u17r60i86á87n62e42k 6423321549607

starší článek, ale zajímavý http://instinkt.tyden.cz/rubriky/ostatni/jine/jdou-i-po-vasich-detech_26324.html

0/−1
6.3.2015 1:12

K41a94r71o50l52í12n32a 73M97a23l71á 6424602321213

Zajímavé je, že když se člověk zeptá lékaře, jestli by své dítě nechal naočkovat, tak velmi často dostane odmítavou odpověď. Dobře totiž vědí, jaké jedy očkovací vakcína obsahuje a jaké všechny vážné nemoci může u dítěte způsobit. Ale přesto jim to nebrání v tom, aby u cizích dětí jednali v zájmu farmafirem a nikoliv v zájmu jejich zdraví. Rv

+6/−8
6.3.2015 1:09

J57o19z89e92f 85Z60á91h33u50m55e46n35s85k36ý 1641928814740

Lžete. Všichni lékaři mají zaočkované děti. Co tam máte dál?

+6/−8
6.3.2015 1:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.