Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Pasažér natočil unikátní záběry po sjetí letadla z ranveje

Jeden z cestujících na palubě letadla tureckých aerolinek zachytil krizovou situaci po tvrdém přistání na letišti v nepálském Káthmándú. Muž se dostal z letadla mezi prvními a začal natáčet, jak další pasažéři opouštějí letoun po evakuačních skluzavkách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K30a96r76e53l 35D98v70o80ř59á20k 7619804627818

Taky souhlasím s tím, co je na tom unikátního v době, kdy má každý ve svým mobilu foťák s možností točit videa. Unikátní by bylo spíš, kdyby nikdo žádný video nenatočil, anebo nějakej přitroublej Asiat (ka) si neudělal hned u letadla selfíčko.

+1/0
6.3.2015 7:20

J23o19s61e47f 46B51é77r 1971157479158

Co se divíte? Na Ukrajinu projelo stovky ruských tanků a taky nikdo nic nenatočil.

0/−3
6.3.2015 7:45

N39i55k62o86l56a 58Č18e20c53h 9811469346

Na tomto twitterovém účtu se denně objevují desítky fotek ruských okupantů na Ukrajině: https://twitter.com/Conflict_Report

+1/0
6.3.2015 8:42

P35e97t83r 85T22l12o71u50k45a72l 7204465672455

Já tedy takových videí moc neviděl... ono asi lidi v "panice" moc záznamová zařízení netasí.

0/0
6.3.2015 8:00

P94a77t47r65i51k 97M70a16r29e68k 8252277728636

hlavne ze si lidi nemaji brat batohy

+1/0
6.3.2015 0:41

L12u71b51o37š 40S72u37š22i47l 1678917846138

Já se přiznám, že bez kamery, fotoaparátu a diktafonu nevylezu z domu. Nosím to všude. Co kdyby???

+1/0
5.3.2015 22:37

M52a49r87e23k 23F42l16e26k93a35č 1637912640261

já nosím i stativ

+2/0
6.3.2015 6:55

L96u84b98o86š 43S11u68š18i36l 1718667656988

JJ. Na ten jsem zapomněl. Též ho mám trvale na nosiči kola. Jezdím totiž téměř výhradně na kole. Pěšky bych nic nestíhal.

0/0
6.3.2015 10:59

L97u59b22o67š 41S64u74š42i74l 1328747876578

Využil příležitost. Natočil to a prodal TV společnostem. Do smrti nemusí dělat. Byl chytrej. Takto podobně se živili lidi v 1997 při povodních. Točili padající domy a prodávali Nově. Tak se dnes vydělává. A ne dřít za minimálku od tmy do tmy v Kolbence.

0/0
5.3.2015 22:34

E19v31a 23J77a11n57o55u12š74k87o28v74á 7774598802825

myslíte, že dostal takovou sumu, že mu to stačí na celý život? Jeli po "skluzavce" a nikomu se nic nestalo. Doporučuji film Šmírák, oni jim za to zas tak neplatí..

0/0
6.3.2015 0:13

J41a60k50u55b 75S16e28m44e22r94á59d 2107506631191

do smrti nemusi delat? ;-Djakoze bude zit z davek?

0/0
6.3.2015 15:37

M75a21r54t52i59n 85K22o93n65e17c53n94y 7846347493659

A co na to Messi a Kobe Bryant ;-)

+3/0
5.3.2015 16:52
Foto

T85o24m61a90s 90C23a47b11a42k 8255945424879

"mirne poskozeny predek letadla" - tak nevim, z tech zaberu... ty motory taky dostaly asi poradnou ranu. A jak znamo, motory jsou v podstate polovina hodnoty celého letadla..

+2/0
5.3.2015 16:05

M62i94c12h33a34l 18C98h65a15l37u33p54a 6478560899683

To posuzujou jako AAA. V podstatě zánovní stroj.

+5/0
5.3.2015 17:11

J61i33ř59í 87T54e93p23r 4357110285845

Jo jo :-)  Zejtra bude v jejich bazaru jako "zánovní, nehavarovaný" ;-)

0/0
6.3.2015 8:24

P97a17v50e26l 70V27a60n76ě54č57e91k 4604983411651

Wow! Úplně sjetej Airbus. ;-)

+2/0
5.3.2015 16:04

I30v19o 33J67a45n74á89č21e72k 8623713821982

Jen tak mimochodem, letadlo dráhu nepřejelo, zase to psal nějaký člověk co by asi projektoval Blanku stejně jako ti co ji dělali. Unikátnost jsem taky nepochopil, je toho na netu všude plno. Ale máme článek, sice pozdě, ale přece.

+4/0
5.3.2015 16:00

P17e10t88r 96H32e89j23n67ý 5976869168827

Přední část letadla mírně poškozena ? Vžyť to sedí na čumáku, a je vidět i poškození motoru. Bude chvilku trvat než tohlé éro půjde zase nahoru. Hlavní je ale, že z toho vylezli všichni živí a víceméně zdraví.

+4/0
5.3.2015 15:42

I30v94o 22J24a13n40á97č87e23k 8373913261772

No prý i křídla, ale asi jen od krytů motorů, uvidíme. Ale na odpis bych to asi neviděl, to letadlo je staré jen pár měsíců.

0/0
5.3.2015 16:01

M48i32c26h39a53e18l 55C76h76a46r57v12á63t 9759518523622

Uniká mi, v čem jsou ty záběry unikátní...8-o

+4/0
5.3.2015 15:41
Foto

M46a60r62t54i93n 97F58a58l40t83ý21n 9931726964808

iDnes  zatím takové vlastní ještě nepořídilo ;-D proto jsou pro ně unikátní.

0/0
5.3.2015 17:56

L54u38k74á44š 80H57á62b74a 6730285446776

dobra prace myslim. von to vubec neni dobrej pocit tocit se v koridoru s pocitem, ze tu mlhu pichnout jednou proste musim, pac zalozni je treba daleko nebo v podobnych podminkach. A kdyz vsichni odesli po svych, je to dobre pristani. Jo a pro neznale airbusu, tak kapitan letadla ma "joystick" na levacku, takze v krizovejch situacich si preseda na misto co-pilota. Teda v pripade, ze je jako majoritni vetsina lidstva pravak :-) Tohle vymysleli ve francii! :-)

0/0
5.3.2015 15:29

P55e37t44r 21K70u84b39a14t 3402981854770

To je pekna hloupost s tim presedanim. Na tom jestli je pilot pravak nebo levak vubec nesejde. Vsichni piloti na svete se uci ovladat letadlo kniplem ci berany levou rukou. Prava ruka si primarne pouziva k ovladani plynu, klapek, navigacnich pristroju a dalsich zarizeni. Ve Francii vymysleli maximalne joystick a ten se dnes uz pouziva i napr. v Cirrusech.

+3/0
5.3.2015 15:49

V31l40a93d58i25m91í65r 51M83e15n82d31i 3222769271396

Keď sa tu už rieši ovládanie airbusu , tak hovorme radšej o sidestickoch...

0/0
5.3.2015 20:32

M88i97r87o79s75l63a79v 12L12i49k98e33š 8866662758230

Ach ach,kdepak jste na to prisel? V kazdem dopravnim letadle jsou plynove paky uprostred,mezi piloty.Tedy kapitan-ten vlevo sedici ridi levou a druhy pilot-vpravo sedici pravou, neb tou druhou ovladaji plyny-neovlada li je autothrust. A je jedno,jsou li tam klas.berany nebo sidestick.A u stihacek je plyn vzdy vlevo,takze žetadlo se ridi pravou trubko.

0/0
6.3.2015 8:59

I39v88o 66J58a26n67á25č58e35k 8773353701322

To že píšete hlouposti již uvádí pan Kubát, já jen dodám, že je hloupost i to s tím záložním letištěm. Vždy musí mít dostatek paliva na záložní řešení, co by asi tak dělali, kdyby např. na dráze zůstalo jiné letadlo?

0/0
5.3.2015 16:03

M57i18r21o74s51l11a96v 96L55i76k23e56š 8226522668280

V jistych situacich nemusi,tady ale jiste meli.Nemusi jsou li tam dve drahy a dalsi okolnosti.

0/0
6.3.2015 9:03

I96v47o 16J17a82n87á59č80e71k 8393713301502

Tak dvě dráhy tam nejsou a počasí je tam po ránu špatné téměř každý den.

0/0
6.3.2015 10:06

J84i54ř40í 79D87v18o74ř78á55k 7101717378904

Na to přesedání jste přišel kde? To čtu poprvé a řekl bych, že to přinejmenším divné, Můžete uvést zdroj? Už vidím jak v případě krize se oba piloti odpoutávají a měmní si místa. To asi opravdu ne...

0/0
6.3.2015 9:36

M15a91r68t25i42n 63R58ů52ž28i91č16k45a 9542957892768

co je na tom unikátního?

+9/0
5.3.2015 14:25

P32e85t13r 83Ž66á73k 1468662945429

pokud jsou správně připoutaní, tak nechápu z čeho můžou mít cestující boule a odřeniny....

+3/−7
5.3.2015 14:23

Z34d10e58n92ě16k 90K65o65u91t97n57ý 4837527137281

V letadle nejsou tříbodové pásy. Poutá se pouze kolem pasu. Prásknout hlavou do sedadla před sebou není problém.

+13/0
5.3.2015 14:36

P61e63t55r 90Ž48á47k 1298332705269

jsem se na to neměl koukat, v sobotu letím...

0/0
5.3.2015 14:50

P57a85v31e91l 47N27o32v58á47k 7311346529693

Mužů vas ubezpecit ze ve většině letadlech pokud nesedim na exitu hlavu dal než na opěradlo před sebou nedostanu

0/0
5.3.2015 16:16

J97á98n 53K88o40t97ú78č 2736114608806

Tak to je potom chyba pilota. Mal zahlásiť, že sú skomplikované pristávacie podmienky, riziko nehody je zvýšené a teda všetci pasažieri musia sedieť v hlbokom predklone s hlavou na kolenách, To je štandardný postup pri núdzovom pristátí a presne preto v lietadlách nie sú 3-bodové pásy. Kto by to dodržal, nemal by žiadne zranenia.

0/−1
5.3.2015 15:45

K48a22r81e21l 13K93o86v79a34r 7323895430794

Jo a taky všude v bezpečnostních "kartách" umístěných v kapse sedadla je to, že s sebou v případě evakuace po nafukovacích skluzavkách nemáš brát žádné zavazadlo. Což tam taky nikdo nedodržuje...

+2/0
5.3.2015 15:54

M43i98c59h39a61l 93C65h96a36l21u84p92a 6498920409923

Taky se tam píše, že se má člověk zout, což mi přijde takové zvláštní. Někde to snad zdůvodňovali tím, že by se mohla potrhat ta skluzavka, ale moc si nedokážu představit, jak bude člověk z hořícího letadla s bordelem na podlaze utíkat naboso, to rychlosti evakuace asi moc nepomůže.

0/0
5.3.2015 17:10

J71a46k82u83b 69Š21a98f15a49n47d43a 7365477711451

Stále lepší naboso než třeba na vysokém podpatku. Věřte, že pokud vám půjde o život tak nějaký bordel na zemi nebudete vnímat.

0/0
5.3.2015 20:43

P75e18t19r 18T95l98o29u44k48a66l 7254515842705

Ani řešit zouvání. :-P;-)

0/0
6.3.2015 7:59

J35a20k54u92b 49Š40a59f52a60n94d73a 7865607341221

Tak pokyn k zutí dostanete ještě mnohem dříve než ta situace nastane.

0/0
6.3.2015 8:29

F55r31a69n88t48i49s26e40k 83H31a96v72e27l 6472452137958

V Nepalskych novinach pisou, ze zraneni byla prevazne z padajicich zavazadel.

0/0
6.3.2015 9:14

V56á29c78l21a32v 80J53o32n14á25š 8652583222323

Unikátní????

+7/0
5.3.2015 14:18

E21d67a 19D36r20á92b80e94k 7319842933247

s hlavou v kolenách prej... viděls někdy vnitřek letadla??? ;-D

0/0
6.3.2015 8:41

J19á27n 43K85o34t22ú59č 2696904138156

Áno. Ak si vysoký, tak to pôjde blbo, ale dá sa to. Samozrejme ten pre tebou nesmie mať sklopené sedadlo. Také sú predpisy. Kukni si občas ten krátky film, ktorý premietajú pri štarte. Pardon za to tykanie, ale ty si začal.

0/0
6.3.2015 16:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.