Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Pasažér natočil unikátní záběry po sjetí letadla z ranveje

Jeden z cestujících na palubě letadla tureckých aerolinek zachytil krizovou situaci po tvrdém přistání na letišti v nepálském Káthmándú. Muž se dostal z letadla mezi prvními a začal natáčet, jak další pasažéři opouštějí letoun po evakuačních skluzavkách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K42a60r39e58l 93D21v60o47ř73á44k 7109274837868

Taky souhlasím s tím, co je na tom unikátního v době, kdy má každý ve svým mobilu foťák s možností točit videa. Unikátní by bylo spíš, kdyby nikdo žádný video nenatočil, anebo nějakej přitroublej Asiat (ka) si neudělal hned u letadla selfíčko.

+1/0
6.3.2015 7:20

J12o29s62e75f 76B82é56r 1591287179758

Co se divíte? Na Ukrajinu projelo stovky ruských tanků a taky nikdo nic nenatočil.

0/−3
6.3.2015 7:45

N26i68k92o94l66a 84Č74e23c69h 9211459856

Na tomto twitterovém účtu se denně objevují desítky fotek ruských okupantů na Ukrajině: https://twitter.com/Conflict_Report

+1/0
6.3.2015 8:42

P24e35t34r 94T12l45o96u10k79a15l 7774295782565

Já tedy takových videí moc neviděl... ono asi lidi v "panice" moc záznamová zařízení netasí.

0/0
6.3.2015 8:00

P35a61t41r58i57k 84M26a87r82e74k 8732337478206

hlavne ze si lidi nemaji brat batohy

+1/0
6.3.2015 0:41

L14u24b48o89š 11S48u56š96i57l 1138987336658

Já se přiznám, že bez kamery, fotoaparátu a diktafonu nevylezu z domu. Nosím to všude. Co kdyby???

+1/0
5.3.2015 22:37

M74a26r67e82k 76F17l82e19k10a89č 1317102410701

já nosím i stativ

+2/0
6.3.2015 6:55

L75u44b32o55š 54S47u48š95i79l 1808217536628

JJ. Na ten jsem zapomněl. Též ho mám trvale na nosiči kola. Jezdím totiž téměř výhradně na kole. Pěšky bych nic nestíhal.

0/0
6.3.2015 10:59

L88u52b84o34š 74S48u84š35i66l 1818437136578

Využil příležitost. Natočil to a prodal TV společnostem. Do smrti nemusí dělat. Byl chytrej. Takto podobně se živili lidi v 1997 při povodních. Točili padající domy a prodávali Nově. Tak se dnes vydělává. A ne dřít za minimálku od tmy do tmy v Kolbence.

0/0
5.3.2015 22:34

E13v87a 57J68a10n50o15u68š75k85o13v50á 7204808802505

myslíte, že dostal takovou sumu, že mu to stačí na celý život? Jeli po "skluzavce" a nikomu se nic nestalo. Doporučuji film Šmírák, oni jim za to zas tak neplatí..

0/0
6.3.2015 0:13

J50a28k96u50b 50S11e74m96e41r28á22d 2827116741931

do smrti nemusi delat? ;-Djakoze bude zit z davek?

0/0
6.3.2015 15:37

M27a86r78t60i44n 55K68o10n40e13c21n69y 7546447833739

A co na to Messi a Kobe Bryant ;-)

+3/0
5.3.2015 16:52
Foto

T73o86m93a47s 69C60a11b82a18k 8705705884489

"mirne poskozeny predek letadla" - tak nevim, z tech zaberu... ty motory taky dostaly asi poradnou ranu. A jak znamo, motory jsou v podstate polovina hodnoty celého letadla..

+2/0
5.3.2015 16:05

M15i59c10h74a55l 10C38h50a35l46u65p75a 6548190559123

To posuzujou jako AAA. V podstatě zánovní stroj.

+5/0
5.3.2015 17:11

J40i24ř95í 58T19e50p21r 4217350875665

Jo jo :-)  Zejtra bude v jejich bazaru jako "zánovní, nehavarovaný" ;-)

0/0
6.3.2015 8:24

P86a14v15e44l 26V27a74n92ě47č44e24k 4444873811421

Wow! Úplně sjetej Airbus. ;-)

+2/0
5.3.2015 16:04

I58v90o 45J37a28n48á88č56e29k 8133833841432

Jen tak mimochodem, letadlo dráhu nepřejelo, zase to psal nějaký člověk co by asi projektoval Blanku stejně jako ti co ji dělali. Unikátnost jsem taky nepochopil, je toho na netu všude plno. Ale máme článek, sice pozdě, ale přece.

+4/0
5.3.2015 16:00

P70e42t81r 10H61e62j92n35ý 5906589838427

Přední část letadla mírně poškozena ? Vžyť to sedí na čumáku, a je vidět i poškození motoru. Bude chvilku trvat než tohlé éro půjde zase nahoru. Hlavní je ale, že z toho vylezli všichni živí a víceméně zdraví.

+4/0
5.3.2015 15:42

I94v28o 20J74a22n74á16č11e89k 8473373361912

No prý i křídla, ale asi jen od krytů motorů, uvidíme. Ale na odpis bych to asi neviděl, to letadlo je staré jen pár měsíců.

0/0
5.3.2015 16:01

M27i34c15h14a52e81l 32C91h82a44r63v11á28t 9269778163302

Uniká mi, v čem jsou ty záběry unikátní...8-o

+4/0
5.3.2015 15:41
Foto

M83a84r44t47i80n 21F62a64l12t78ý78n 9801896874208

iDnes  zatím takové vlastní ještě nepořídilo ;-D proto jsou pro ně unikátní.

0/0
5.3.2015 17:56

L89u26k27á97š 90H16á73b80a 6760225216436

dobra prace myslim. von to vubec neni dobrej pocit tocit se v koridoru s pocitem, ze tu mlhu pichnout jednou proste musim, pac zalozni je treba daleko nebo v podobnych podminkach. A kdyz vsichni odesli po svych, je to dobre pristani. Jo a pro neznale airbusu, tak kapitan letadla ma "joystick" na levacku, takze v krizovejch situacich si preseda na misto co-pilota. Teda v pripade, ze je jako majoritni vetsina lidstva pravak :-) Tohle vymysleli ve francii! :-)

0/0
5.3.2015 15:29

P75e36t41r 63K53u45b86a68t 3582541114390

To je pekna hloupost s tim presedanim. Na tom jestli je pilot pravak nebo levak vubec nesejde. Vsichni piloti na svete se uci ovladat letadlo kniplem ci berany levou rukou. Prava ruka si primarne pouziva k ovladani plynu, klapek, navigacnich pristroju a dalsich zarizeni. Ve Francii vymysleli maximalne joystick a ten se dnes uz pouziva i napr. v Cirrusech.

+3/0
5.3.2015 15:49

V23l25a86d34i82m40í84r 19M63e85n88d17i 3822119791876

Keď sa tu už rieši ovládanie airbusu , tak hovorme radšej o sidestickoch...

0/0
5.3.2015 20:32

M29i40r97o59s21l61a17v 62L72i64k62e92š 8646152788140

Ach ach,kdepak jste na to prisel? V kazdem dopravnim letadle jsou plynove paky uprostred,mezi piloty.Tedy kapitan-ten vlevo sedici ridi levou a druhy pilot-vpravo sedici pravou, neb tou druhou ovladaji plyny-neovlada li je autothrust. A je jedno,jsou li tam klas.berany nebo sidestick.A u stihacek je plyn vzdy vlevo,takze žetadlo se ridi pravou trubko.

0/0
6.3.2015 8:59

I17v63o 22J12a98n90á78č96e33k 8903123761762

To že píšete hlouposti již uvádí pan Kubát, já jen dodám, že je hloupost i to s tím záložním letištěm. Vždy musí mít dostatek paliva na záložní řešení, co by asi tak dělali, kdyby např. na dráze zůstalo jiné letadlo?

0/0
5.3.2015 16:03

M29i11r46o82s24l13a94v 61L46i34k43e20š 8796702708370

V jistych situacich nemusi,tady ale jiste meli.Nemusi jsou li tam dve drahy a dalsi okolnosti.

0/0
6.3.2015 9:03

I84v28o 83J88a64n26á79č34e13k 8683283931252

Tak dvě dráhy tam nejsou a počasí je tam po ránu špatné téměř každý den.

0/0
6.3.2015 10:06

J44i18ř66í 55D26v47o30ř52á23k 7931437508284

Na to přesedání jste přišel kde? To čtu poprvé a řekl bych, že to přinejmenším divné, Můžete uvést zdroj? Už vidím jak v případě krize se oba piloti odpoutávají a měmní si místa. To asi opravdu ne...

0/0
6.3.2015 9:36

M88a78r32t46i82n 20R53ů93ž64i72č18k61a 9412217442908

co je na tom unikátního?

+9/0
5.3.2015 14:25

P65e75t81r 52Ž47á51k 1898912905909

pokud jsou správně připoutaní, tak nechápu z čeho můžou mít cestující boule a odřeniny....

+3/−7
5.3.2015 14:23

Z90d47e90n12ě17k 39K94o10u52t71n71ý 4707577827121

V letadle nejsou tříbodové pásy. Poutá se pouze kolem pasu. Prásknout hlavou do sedadla před sebou není problém.

+13/0
5.3.2015 14:36

P58e67t35r 23Ž17á73k 1578372605329

jsem se na to neměl koukat, v sobotu letím...

0/0
5.3.2015 14:50

P12a94v59e26l 80N48o36v46á39k 7471816329173

Mužů vas ubezpecit ze ve většině letadlech pokud nesedim na exitu hlavu dal než na opěradlo před sebou nedostanu

0/0
5.3.2015 16:16

J88á15n 12K72o84t30ú82č 2906284538906

Tak to je potom chyba pilota. Mal zahlásiť, že sú skomplikované pristávacie podmienky, riziko nehody je zvýšené a teda všetci pasažieri musia sedieť v hlbokom predklone s hlavou na kolenách, To je štandardný postup pri núdzovom pristátí a presne preto v lietadlách nie sú 3-bodové pásy. Kto by to dodržal, nemal by žiadne zranenia.

0/−1
5.3.2015 15:45

K25a49r93e42l 74K19o51v21a54r 7723685570724

Jo a taky všude v bezpečnostních "kartách" umístěných v kapse sedadla je to, že s sebou v případě evakuace po nafukovacích skluzavkách nemáš brát žádné zavazadlo. Což tam taky nikdo nedodržuje...

+2/0
5.3.2015 15:54

M92i62c66h68a97l 71C61h29a67l49u80p32a 6908340629943

Taky se tam píše, že se má člověk zout, což mi přijde takové zvláštní. Někde to snad zdůvodňovali tím, že by se mohla potrhat ta skluzavka, ale moc si nedokážu představit, jak bude člověk z hořícího letadla s bordelem na podlaze utíkat naboso, to rychlosti evakuace asi moc nepomůže.

0/0
5.3.2015 17:10

J85a22k60u83b 15Š52a21f90a63n52d75a 7805227341451

Stále lepší naboso než třeba na vysokém podpatku. Věřte, že pokud vám půjde o život tak nějaký bordel na zemi nebudete vnímat.

0/0
5.3.2015 20:43

P37e85t44r 32T14l97o90u65k65a57l 7144135872205

Ani řešit zouvání. :-P;-)

0/0
6.3.2015 7:59

J36a32k96u60b 56Š11a96f86a44n47d57a 7355797341741

Tak pokyn k zutí dostanete ještě mnohem dříve než ta situace nastane.

0/0
6.3.2015 8:29

F66r63a37n11t83i32s28e87k 46H51a68v63e24l 6102372147558

V Nepalskych novinach pisou, ze zraneni byla prevazne z padajicich zavazadel.

0/0
6.3.2015 9:14

V33á55c25l94a49v 11J87o58n77á73š 8572423482803

Unikátní????

+7/0
5.3.2015 14:18

E79d12a 29D23r88á50b87e87k 7829322753727

s hlavou v kolenách prej... viděls někdy vnitřek letadla??? ;-D

0/0
6.3.2015 8:41

J14á40n 15K56o85t56ú88č 2786614318916

Áno. Ak si vysoký, tak to pôjde blbo, ale dá sa to. Samozrejme ten pre tebou nesmie mať sklopené sedadlo. Také sú predpisy. Kukni si občas ten krátky film, ktorý premietajú pri štarte. Pardon za to tykanie, ale ty si začal.

0/0
6.3.2015 16:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.